De Honingpot

Hoofdstraat 124 8162 AP Epe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Honingpot

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op zoek naar een lekkere pannenkoek zijn we tijdens een korte vakantie bij De Honingpot in Epe beland. Het was prachtig weer en er was nog een plekje vrij op het terras achter het restaurant. En niet onbelangrijk, ons hondje was welkom. De meisjes in de bediening waren vriendelijk en attent en de bestelde pannenkoeken waren voortreffelijk! Ik had een heerlijke Franse pannenkoek met brie, walnoten, rucola sla en honing. Mijn vrouw ging voor de mooi opgemaakte zomerpannenkoek met drie soorten ijs, verse aardbeien en slagroom, ook deze was erg lekker! Als we weer eens in de buurt van Epe zijn gaan we zeker weer eens naar De Honingpot....
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Geweest met echtgenoot voor een pannenkoek. Is een prima keuze geweest. Ook glutenvrij was deze zeer goed van smaak. De borden waren goed warm/heet dus bleef de pannenkoek goed warm. De bediening was vlot, warm en vriendelijk. Al met al een uitstekende plek voor pannenkoeken!
TJPeer .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Over de pannenkoek niets meer dan lof. Goed van smaak en grootte! Het restaurant zelf heeft weinig sfeer en is niet met zijn tijd mee gegaan. Krappe plekken om te zitten. Elke ruimte wordt benut om tafeltjes en stoelen kwijt te kunnen waardoor je erg krap zit. Wij moesten door de drukte 1 uur wachten op onze pannenkoek iets te lang helemaal met kinderen. De speelhoek is 1 groot rommelhok met oud speelgoed en een sinterklaasfilm die continue wordt uitgezonden. (In juni?) De speeltuin buiten is leuk wel staat er een oude boot met kapotte planken en uitstekende roestige spijkers.
MarisenEric .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Onze kinderen hebben gesmuld van de pannenkoeken. Wij hadden zin in een schnitzel! Op zich prima maar wat een ouderwetse garnering. Fruit uit blik!? Wat sla zonder dressing en dit dan verspreid over de helft van het bord.
Ze proberen nog hip te doen met de patat in een netje. Het personeel variërend van super vriendelijk naar chagrijnig. Wat op ons heel vreemd over kwam is dat het personeel midden in de zaak ging eten terwijl wij nog op de nodige service zaten te wachten. Vind ik echt niet kunnen. Dus nee, niet een zaak waar we terug zullen komen. Ook al was het eten niet slecht. Koffie compleet was erg compleet en de kinderen mochten bij het menu wat leuks uitzoeken.
Margreta H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Wij hebben hier zondag met 5 personen gegeten. Het was clownsweekend.
Het restaurant was vrolijk versierd. De bediening was verkleed. Voor de kinderen was er van alles te doen.
De pannenkoeken waren heerlijk!! Groot en rijkelijk belegt. Ruime keus en als je geen pannenkoek lust zijn er ook nog andere gerechten. Lekkere ijs desserts. De bediening is erg vriendelijk, vrolijk en efficient. De sfeer in het restaurant is erg goed. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Widu .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Met 4 personen een verschillende pannenkoek gegeten. Alle 4 waren heerlijk en prachtig opgemaakt. Als dessert een soort koffie complet met zelfgemaakte koekjes en bonbons...zeker aan te bevelen. Ook de rekening viel beslist niet tegen.. Een aanrader dus.
G2404 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Wij komen vaak bij de honingpot om even snel een pannenkoek te eten. Wij hebben zelden ergens lekkerdere pannenkoeken gegeten dan hier (misschien wel nooit zelfs). Alle combinaties zijn mogelijk en het personeel is altijd erg vriendelijk, alert en behulpzaam.
Van binnen ziet het er gezellig uit en hoef je niet ver te zoeken naar de sfeer van een oer-Hollands pannenkoekenhuis.
De tafels zijn netjes schoon en de stoelen zijn fijn om op te zitten en van deze heerlijke pannenkoeken te genieten waar je overigens ruim genoeg aan hebt.
Wij gaan zeker nog vaak pannenkoeken eten bij de Honingpot!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Voor mensen die het het meest belangrijk vinden de buik vol te kunnen eten is het hier prima. Op zich is het niet heel ingewikkeld wen goede smaakvolle pannenkoek te bakken lijkt mij. Maar de boerenpannenkoek ik kreeg was een kale pannenkoek waar een hele berg vet gebakken groenten (die niet vers leken) en een paar verdwaalde spekjes ertussendoor. Daarnaast lag een vreemde mengeling van fruit als mandarijntjes en peer, zilveruitjes en augurk en een bolletje huzarensalade. Misschien een lokale traditie maar niet smaakverhogend voor mij. Al met al elders veel en veel betere pannenkoeken genuttigd. Bedieningen was vriendelijk.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
19 november hier gestopt voor een lekkere pannenkoek. En dat viel niet tegen!! Supergoede pannenkoeken en een attente dame die ons hielp.

Prijs-kwaliteit verhouding is dus ruimschoots in orde.

Wij komen nog wel eens terug.
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Dit is een restaurant waar wij regelmatig komen. Lekker eten voor weinig geld, en je gaat gegarandeerd met een volle buik naar huis. De speciale pannenkoeken zijn allemaal aanraders! Personeel zeer vriendelijk, en ook al is het druk, ze maken altijd tijd voor je voor een praatje
E. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Even na 19 uur met mijn man na een dagje fietsen, dit restaurant binnengestapt. Een groter interieur aangetroffen, dan aan de buutenkant is te zien. Op het trottoir een bord met pannenkoek van de dag: met aardbeien en ijs. Deze hebben we gekozen en besteld. Bediening: precies persoonlijk genoeg, stipt op tijd, drankjes en pannenkoek keurig geserveerd. Pannenkoek prima, ouderwets goed gebakken. Topping van wel zo'n 150 gram aarbeien en 3 flinke bollen heerlijk ijs: citroen, aardbei en vanille, flinke toefjes slagroom met choco-korrels en afgemaakt met enkele stukjes watermeloen en kiwi, fantastisch! Parkeren probleemloos, meubilair met een plezierige zit en ruim voldoende ruimte. Hier komen we terug!
Peteranja .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Zeer goed pannenkoekenrestaurant. De pannenkoeken zijn echt enorm en je kunt je helemaal rond eten. Ze zijn lekker en veel variatie. Het is altijd druk, dus reserveren is echt een aanrader. Bediendend personeel is heel erg aardig en het is niet duur. Prijs kwaliteit verhouding is prima. De kinderen worden altijd leuk ontvangen en ze krijgen altijd een speeltje mee. Van ons een dikke 10.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Onlangs voor het eerst hier gegeten. Aan de buitenkant zie je niet af wat voor grote zaak het is. Inrichting van de zaak is leuk en sfeervol.

De pannenkoeken waren boven verwachting lekker. De bediening was snel en netjes.

De prijs was wat je verwacht van een dergelijke restaurant. Al met al: zeer de moeite waard en wij komen hier vaker.
Josjevanels .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
wij zij hier regelmatig geweest met 2 kleine kinderen en een puber en hebben heerlijk gegeten kan me ook totaal niet vinden in de recensie van de fam onder mij t eten was heerlijk ,bediening vriendelijk en ik was blij gereserveerd te hebben want het zat helemaal vol dus t zal wel niet slecht zijn want als ik niet reserveer heb ik geen plek?? dat zegt mij genoeg ,toch!!
en ik vind het wel sneu om alles zo negatief te trekken want hier zijn de pannekoeken echt het lekkerst hoor (vinden wij en onze kids en familie)en ik kan iedereen aanraden om hier eens naar te gaan.maar goed ,iets negatiefs schrijven doet men sneller als iets positiefs ,blijkbaar