Meer informatie over restaurant De Hongerige Wolf

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Dames en heren. Als u lekker en uitgebreid wilt eten en onbeperkt wilt drinken dan bent u hier aan het goede adres. Eindelijk eens niet bij de Chinees of wokbuffet maar heerlijke gerechten uit alle windstreken en een geweldig toetjes buffet. Het wolvenbuffet. Laat u verwennen en geniet. Hoe kan het allemaal voor deze prijs en waarom zit het niet dichterbij ons huis.
Niet over nadenken ga er gewoon naartoe.
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met een grote groep deelgenomen aan een all-in buffet.
Wij hebben ons regelmatig afgevraagd hoe men voor zo'n bedrag zoveel goeds kan presenteren. Het buffet was zeer en dan bedoelen wij ook zeer, uitgebreid. De kwaliteit top, de service erg goed. Men wilde niet beknibbelen op drankjes; zeer frequent kwam men een bestelling opnemen. De kok kon desgewenst zes gerechten voor ons bereiden.
Van lekker brood vooraf tot en met het heerlijk dessert-buffet hebben wij genoten.
Een buffet dat wij warm aanbevelen.
Henri_Z .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Ik wist niet wat ik moest verwachten voor deze lage prijs, maar was echt uitstekend. Leuke gastvrouw, vlotte bediening, gewoon meer dan prima. Wij komen hier zeker weer! Ik begreep dat er sinds midden vorig jaar een nieuw stel de scepter zwaait. Leuke ongedwongen sfeer. Mooie frisse, landelijke nieuwe stijl qua inrichting.
Janenderest .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanavond met z'n vieren van het Wolvenbuffet gebruik gemaakt, het was uitstekend.
Een aanrader. Vriendelijk , gastvrij , gezond en lekker en dat voor maar 21,95 all-in p.p.
Jan en de rest.
Anny B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Voor de 2e keer binnen korte tijd bij de Hongerige Wolf geweest. Op 11 juli j.l. hebben wij hier de 98e verjaardag van onze moeder gevierd en vandaag hadden wij hier de familie reünie. Het warm- en koud buffet was weer prima, vooral het stoofpotje, dus hulde aan de koks! Jammer dat de patatjes niet krokant meer waren en de biefstukpuntjes waren iets taai geworden. Dit komt waarschijnlijk door de afgesloten pannen: misschien is hier iets op te vinden? De bediening was uitstekend: alles werd goed in de gaten gehouden zodat je zelden met een leeg glas zat. De sfeer was ook heel gezellig bij de open haard. Verder geen negatieve geluiden van de familie gehoord, dus kortom: een aanrader. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar!
Cyn3871 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Beperkte keuze, maar wat er is smaakt prima. Tip, zet frietjes op tafel en niet in de chafingdish, dan blijven ze lekker knapperig. Decor is wat ouderwets maar ziet er wel netjes uit.
Sarina V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
door eerdere goede ervaring hier gegeten te hebben bij het buffet in maart verheugde wij ons weer om hier weer te eten. grote tegenvaller dus, buffet was nu in een zaal leek wel voetbalkantine, geen zweer, kale tafels, het buffet waardeloos, wij waren bij de tweede lichting en kregen de kliekjes van de eerste groep gasten, warme sausen waren op sla bar was zo goed als leeg warme groenten te koud en niet lekker, gebakken aardappelen uitgedroogd en lauw bha.
direct klacht gemaakt, werd direct wat aangedaan, het duurde zeker nog 15 á 20 minuten voor dat de sla bar werd aangevuld en de rest van het buffet, ook de toetjes bar zag er niet uit stonden dus ook de kliekjes van de vorige groep na een klacht van een andere gast dat het ijs geheel was gesmolten werd er pas nieuw neer gezet, ondertussen werd ons wel 4 keer in een uur tijd verteld dat alles werd bij gevuld, was goed bedoeld maar na de tweede keer werd het hinderlijk, bij afrekenen wilde wij de gastvrouw nog tips geven maar zij was niet voor reden vatbaar, moest maar aanhoren dat alles toch was bij gevuld, en het buffet nu beter was dan in maart toen het nog in het restaurant gedeelte was, nu nee hoor.en oja onze jassen stonken ook niet meer door de live cooking toen het buffet nog in het restaurant gedeelte was, hallo onze jassen hangen in de galarobe zo als het hoort dit sloeg dus werkelijk nergens op.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het buffet. Je kon kiezen uit wel tien verschillende soorten vlees welke live werden bereid. Jammer genoeg was de door ons gevraagde rode biefstuk door en door doorbakken. Ook was er maar een soort warme groente. De patat was koud. De voorgerechten en de soep waren wel in orde. En het toetjesbuffet was heerlijk. Vlotte en aardige bediening. Kortom de nieuwe eigenaren zijn op de goede weg, alleen het hoofdgerecht moet beter!
Jan Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Vrijdagavond gegeten bij de Hongerige Wolf in Stegeren. De nieuwe uitbater heeft er een All u can eat etablissement van gemaakt wat in mijn optiek op een landelijke locatie als deze best kan. Voor plusminus 20 euro heb ik vooral genoten van de huisgemaakte hamburgers (lokaal rund) en de carpaccio en rosbief. Via het live cooking gedeelte kunnen verschillende grill gerechten besteld worden die het buffet gevoel enigszins verminderen. Restaurantzaal voelt ruim en licht aan, rest van het pand is aan refurbishment toe. Vooral erg tevreden over prijs-kwaliteit, minder over patat en gebakken aardappelen in chafing dish.
GH P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Vanavond uitstekend gegeten bij de Hongerige Wolf. Varkenshaas was super. Bediening zeer vriendelijk en mensen kennen je ook als je een tijdje niet bent geweest!! Ga zo door! Ik raad dit restaurant zeker aan!! GH Prenger