De Hommel

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant De Hommel

Piet En Corry V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
heel vriendelijk en heel behulpzaam niks op aan te merken ben er heel goed over tevreden personeel heel erg bedank we komen zeker nog een keer terug
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren geweest met mijn vrouw. Beiden een asperge- en tomatensoep vooraf, deze was goed. Daarvoor 4 sneetjes stokbrood met een overmatig bakje met kruidenboter en een met tappenade; toen wij later om meer brood vroegen moest er bijbetaald worden.
Bij het hoofdgerecht kregen we groente, die al een tijd gestaan hadden. Verder blies de airco volop wat mij een verkoudheid opleverde en mijn vrouw keelpijn. Voor de mayonaise moest er ook betaald worden. Jammer dit was echt matig. De bediening werkt hard, maar moet wel op hun kleding letten; ze gaan er slordig uit zien; zet dit na verloop van tijd weer goed.
Marga0011 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prima bediening. Eten is niet geweldig maar wordt door goede bediening een stuk goed gemaakt. Vandaag zalm gegeten die te gaar was. Een kok moet weten dat het zo niet geserveerd moet worden. Zonde van het grote stuk zalm wat nu op kauwgum leek. Overigens heeft het personeel niets met deze informatie gedaan.
addegroot .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bijzonder verrast door de goede kwaliteit van het eten en de zeer betaalbare prijzen. Fijne sfeer binnen, leuk uitzicht op de Zuid Willemsvaart. Prima dus en voor herhaling vatbaar.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Getrokken door het krijtbord gekozen voor de 3-gangen lunch (Eur 11,95). Net na het middaguur zat het behoorlijk vol en werden we enthousiast en open ontvangen. Al oogt de zaak wat ouderwets en eenvoudig, de stoelen zitten prettig - ook voor langere diners!

Voor de lunch wordt de tafel duidelijk simpeler gedekt met papieren placemat en een dun papieren servet dan voor het diner (deze later in de middag gedekte tafels oogden veel aantrekkelijker).

De soepen vooraf (kerriesoep en tomatensoep) smaakten vol en eerlijk. Structuur van de kerriesoep mooi gerealiseerd met de toegevoegde rijst! Tip: Een fleuriger servetje onder de eenvoudige soepkop en evt. een vers broodje erbij had het verder aangekleed.
Het vlees hoofdgerecht was mals en smaakvol, begeleid met grote frieten en frisse salade. Ruim voldoende. Verrast waren we door het eenvoudige maar onverwacht smaakvolle nagerecht combinatie met (warme) ananas.

Helaas was de wachttijd tussen de gangen bij ons te lang voor een lunch. Hoewel de bediening vaak langskwam duurde het afhalen (en daarmee ook de wisseling naar volgende gang) lang. Daarin zat nogal variatie per tafel, bij sommige tafels om ons heen ging dit aanzienlijk vlotter.

Conclusie: Een prima lunch menu.
(gezien de inzet van de eigenaar hoop ik dat bij een volgend bezoek de snelheid beter wordt gebalanceerd)
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Vanavond gegeten bij "De Hommel" De "vissoep" was redelijk, de "slibtongetjes met oude kaassaus" een streling voor de tong, terwijl men de "White lady" beter in een coupe kan serveren dan op een bord, want op een bord gaat er veel chocoladesaus "verloren". De bediening is vriendelijk. Het interieur is redelijk.