De Hommel

Oranjelaan 55 5741 HE Beek en Donk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hommel

Marga0011 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prima bediening. Eten is niet geweldig maar wordt door goede bediening een stuk goed gemaakt. Vandaag zalm gegeten die te gaar was. Een kok moet weten dat het zo niet geserveerd moet worden. Zonde van het grote stuk zalm wat nu op kauwgum leek. Overigens heeft het personeel niets met deze informatie gedaan.
Addegroot .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bijzonder verrast door de goede kwaliteit van het eten en de zeer betaalbare prijzen. Fijne sfeer binnen, leuk uitzicht op de Zuid Willemsvaart. Prima dus en voor herhaling vatbaar.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Getrokken door het krijtbord gekozen voor de 3-gangen lunch (Eur 11,95). Net na het middaguur zat het behoorlijk vol en werden we enthousiast en open ontvangen. Al oogt de zaak wat ouderwets en eenvoudig, de stoelen zitten prettig - ook voor langere diners!

Voor de lunch wordt de tafel duidelijk simpeler gedekt met papieren placemat en een dun papieren servet dan voor het diner (deze later in de middag gedekte tafels oogden veel aantrekkelijker).

De soepen vooraf (kerriesoep en tomatensoep) smaakten vol en eerlijk. Structuur van de kerriesoep mooi gerealiseerd met de toegevoegde rijst! Tip: Een fleuriger servetje onder de eenvoudige soepkop en evt. een vers broodje erbij had het verder aangekleed.
Het vlees hoofdgerecht was mals en smaakvol, begeleid met grote frieten en frisse salade. Ruim voldoende. Verrast waren we door het eenvoudige maar onverwacht smaakvolle nagerecht combinatie met (warme) ananas.

Helaas was de wachttijd tussen de gangen bij ons te lang voor een lunch. Hoewel de bediening vaak langskwam duurde het afhalen (en daarmee ook de wisseling naar volgende gang) lang. Daarin zat nogal variatie per tafel, bij sommige tafels om ons heen ging dit aanzienlijk vlotter.

Conclusie: Een prima lunch menu.
(gezien de inzet van de eigenaar hoop ik dat bij een volgend bezoek de snelheid beter wordt gebalanceerd)
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Vanavond gegeten bij "De Hommel" De "vissoep" was redelijk, de "slibtongetjes met oude kaassaus" een streling voor de tong, terwijl men de "White lady" beter in een coupe kan serveren dan op een bord, want op een bord gaat er veel chocoladesaus "verloren". De bediening is vriendelijk. Het interieur is redelijk.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Dit was de eerste keer dat we bij de Hommel zijn gaan eten. Het was een aangename verrassing. We hadden als hoofdgerecht sliptongetjes met een kaassaus. Dit was een verrassend lekkere combinatie. Als dessert een combinatie van diverse kleine gerechtjes. Ook heel smakelijk. En de prijs is heel redelijk.
Spwesterlo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Een mooi (groot) restaurant met een goede bediening. Het menu is divers en zeker ook niet duur (20 euro 4 gangen) De porties zijn groot te noemen en de smaak is goed. Mijn vrouw had vis en ikzelf vlees. Ambiance is ook goed. We komen zeker een keer terug
Tom .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Slecht eten, het maandmenu is te schraal voor woorden. Het oogt goedkoop, 19,95, maar als je naar de kwaliteit kijkt is 10 euro nog te duur. Bevroren carpaccio, bruine sla, slecht doorbakken frietjes. Het is er -volledig onverklaarbaar - afgeladen vol. Geen enkele persoonlijke aandacht, niet wat je voor ogen hebt bij n avondje uit.
Lindje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Ik kom regelmatig bij De Hommel. Erg prettig restaurant met leuke en vriendelijke bediening. Het is eten is er altijd super. Soms kies is voor het scherp geprijsde maand menu en soms eet ik a la carte.
Het maand menu is vaak iets eenvoudiger maar de prijs (4 gangen 19,95) is super. Eten van de kaart is heerlijk bij de Hommel. Veel keus en heerlijke gerechten.