De Holle Bus

Rijksweg 131 7011 DT Gaanderen Nederland Kaart

Over het restaurant De Holle Bus

Eetcafé de Holle Bus in Gaanderen beschikt over een sfeervol eetcafé, waar u kunt genieten van heerlijk eten en drinken en een stijlvol ingerichte bovenzaal met een geheel eigen karakter. De Holle Bus is de ideale gastheer voor het organiseren van diners, feesten en partijen, buffetten, recepties of barbecues op ons dakterras. Samen met u kunnen we uw feest volledig naar eigen wens invullen. Door de gastvrijheid van onze medewerkers zorgen we ervoor dat uw feest een onvergetelijke herinnering wordt. We hopen u snel te mogen ontvangen bij Eetcafé de Holle Bus!

Meer informatie over restaurant De Holle Bus

Bereikbaar met trein en bus.
  • : Eigen parkeerterrein en parkeren aan de straat.

Maandag tot en met donderdag vanaf 16.00 uur.
Vrijdag en zaterdag vanaf 12.00 uur.
Zondag vanaf 14.00 uur.
Keuken open tot 21.00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar , Doorlopende service , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Holle Bus

Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We waren met ons 5-en, waarvan 1 kind van 12 jaar. In eerste instantie bestelde mijn partner een megaschnitsel met pepersaus, maar zei daar gelijk bij het bestellen al bij dat hij de pepersaus apart erbij wilde. Krijgt echter vervolgens een megaschnitsel waarbij de pepersaus helemaal over de schnitsels heen ligt (niet apart erbij dus). Een vriend van ons bestelt een gewone peperschnitsel, maar krijgt vervolgens een megaschnitsel met pepersaus. Hij zegt hier iets van en dat hij dit niet bestelt heeft en ook niet op krijgt. Serveerster neemt het bord weer mee naar achteren. Krijgt vervolgens daarna wel netjes 1 schnitsel met pepersaus. Maar wat ik het meest vervelend vond was dat ons 12 jarige autistische zoontje een kinderijsje bestelt had. Blijkbaar was de serveerster in de war met een ander gezin, want plots komt ze met het ijsje dat inderdaad bestelt is, maar met een vuurfonteintje erin en begint in een vol restaurant "Er is er 1 jarig" voor mijn zoontje te zingen. Waarop mijn zoontje in het volle restaurant opgelaten tegen de serveerster zegt dat hij helemaal niet jarig is. Vervolgens wordt het ijsje met vuurfontein gelijk weer meegenomen naar achteren. Waarom dan het bewuste ijsje niet laten staan, het was precies hetzelfde ijsje dat hij bestelt had en de vuurfontein was voor eenmalig gebruik en kon dus ook niet meer aan het jarige kind in het restaurant worden gegeven. En had dus geen enkele waarde meer voor iemand anders. Een vergissing kan natuurlijk voor komen, maar had dat ijsje gewoon laten staan. Nu bleef mijn zoontje verbouwereerd en beschaamd achter zonder ijsje. Bediening was vriendelijk, maar behoorlijk chaotisch en die avond (aan onze tafel dan) niet professioneel.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Perfect
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hebben hier goed gegeten, het personeel was vriendelijk en attent. Voldoende menu keuze. Komen zeker vaker eten. Het enige minpuntje was: Ik had een tafel gereserveerd via de website en daarvoor ook netjes een bevestigings-mail gehad. Bij binnenkomst zei de ober, dat hij niet wist, dat er gereserveerd was. Gelukkig was het niet vol en hadden wij nog keuze uit meerdere vrije tafels. Bij het serveren van het hoofdgerecht zei hij, dat hij nog een keer in de computer had gekeken en dat de reservering er WEL in stond. Zoiets mag in mijn ogen niet voorkomen. Je hoort van tevoren te weten of er mensen een tafel hebben gereserveerd en hoe laat die dan komen. Daarom 9 van 10 punten. Ondanks dit foutje raad ik deze eetgelegenheid eenieder aan.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk restaurant, goed eten, goede service. Niet heel bijzonder (geen hoogstaande exclusieve gerechten), maar je merkt dat ze veel zelf maken. Ideaal ook met kinderen en groepen!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Altijd lekker eten echt een aanrader.
Goeie menukaart en goeie prijzen.
Ook voor de kinderen een uitgebreide menukaart
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten was heerlijk! We hebben dankzij jullie een leuke, gezellige, sfeervolle en smakelijke kerst gehad! Allemaal bedankt voor de gastvrijheid! We komen zeker terug!
Wim en Christien G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gewoon goed en lekker eten
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Het is nu zo voor kerst ook erg sfeervol ingericht. Echt een super restaurant en tot de volgende keer!
Soeter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eten is meer dan genoeg en bovendien heerlijk. Prijs kwaliteit is in balans.
Inno S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Alleen jammer dat het speciale dagmenu (ossehaaspuntjes in stroganofsaus) om 18.30 al uitverkocht was.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goede tips en informatie over de gerechten! De ontvangst was hartelijk ondanks de drukte. Hier weet het personeel hoe ze klanten moeten behandelen! Eten, drank en entourage, het klopte allemaal. Enige minpuntje was de aanwezigheid van een huilend kind. Gelukkig lostten de ouders het snel op! Aanrader!
info140 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We aten hier in het kader van een tweedaags uitje. Hoewel de eigenares van ons onderkomen ons twee andere restaurants aanraadde kozen we voor de Holle Bus die prettig geprijsd was en mij triggerde door een schnitzel van 600 gram op het menu te hebben.
Na die met smaak verorberd te hebben restte nog slechts ruimte voor een perfecte sorbet met heerlijk (en veel) vers fruit.