De Holle Bus

Rijksweg 131 7011 DT Gaanderen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Holle Bus

Bereikbaar met trein en bus.
  • : Eigen parkeerterrein en parkeren aan de straat.

Maandag tot en met donderdag vanaf 16.00 uur.
Vrijdag en zaterdag vanaf 12.00 uur.
Zondag vanaf 14.00 uur.
Keuken open tot 21.00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Bar , Doorlopende service , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Holle Bus

Inno S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Alleen jammer dat het speciale dagmenu (ossehaaspuntjes in stroganofsaus) om 18.30 al uitverkocht was.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goede tips en informatie over de gerechten! De ontvangst was hartelijk ondanks de drukte. Hier weet het personeel hoe ze klanten moeten behandelen! Eten, drank en entourage, het klopte allemaal. Enige minpuntje was de aanwezigheid van een huilend kind. Gelukkig lostten de ouders het snel op! Aanrader!
info140 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We aten hier in het kader van een tweedaags uitje. Hoewel de eigenares van ons onderkomen ons twee andere restaurants aanraadde kozen we voor de Holle Bus die prettig geprijsd was en mij triggerde door een schnitzel van 600 gram op het menu te hebben.
Na die met smaak verorberd te hebben restte nog slechts ruimte voor een perfecte sorbet met heerlijk (en veel) vers fruit.
foodi .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Kwaliteit van het patat helaas wisselend, de ene keer knapperig tot hard en de andere keer naar het slappe toe. jammer genoeg wel de enige snackbar/eetcafe in gaanderen die nog redelijk goed is.