De Hollandsche Tuyn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

TBA .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gelunched met zijn tweeën, zaak binnen heeft een overzichtelijke en relaxte ambiance. Het twaalf uurtje is zeker het aanraden waard, zeer uitgebreid en qua portie teveel voor 1 persoon. Reuze tosti BLT was zeer smakelijk. Mooi opgedekte borden.
Terras door het langstrekken van touringcars en een ronkende geldwagen iets minder aantrekkelijk.

Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Lekkerste kroketten, zelf gemaakte frietjes en stoofvlees van Krabbegat ! Op advies kwamen we hier terecht, omdat hun zelfgemaakte frietjes en stoofvlees zeer goed moet zijn. We werden hartelijk ontvangen. Hun pittige stoofvlees is zeer aan te bevelen. Verder zijn hun ambachtelijke kroketten met heel veel draadjesvlees zeer aan te bevelen. Prijs, kwaliteit, gastvrijheid en service staan hier in een goede verhouding en komen hier zeker terug.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Als "tip" werd een maaltijdsalade carppacco met spekjes en italiaanse kaas aangeboden voor de lunch. Deze genomen, en inderdaad, goede keuze. Salade was goed in hoeveelheid, vers en overall een verrassende combinatie. Lekker afgebakken bruin brood erbij, prima. Ze bieden een 3-gangen diner aan voor geen 20,-. Indien het van dezelfde kwaliteit is, is het zeker het proberen waard. Vriendelijke bediening. De gang naar het toilet/ boven komt wat verwarrend over.
RVink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Voor de lunch, prima.
Grote porties, regelmatig teveel. vriendelijk personeel.
Trendy uitstraling, sfeer kan warmer worden ingericht waardoor het soms hol kan klinken.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Wij hebben als groep bij De Hollandsche Tuyn gegeten. Bij binnenkomst wacht je de frietzaak, maar de trap omhoog brengt je in het bistrogedeelte. De bediening is vriendelijk, maar kan soms vrij direct overkomen. Ze serveren wel een prima huiswijn; zowel rood als wit.
Wij hadden gekozen voor het 3-gangen maandmenu. Het eten wat je geserveerd krijgt voor die prijs, is acceptabel. Wat ik wel een erg vreemde combinatie vond, was dat er een bepaald soort (knoflook?) saus op de rundercarpaccio zat wat de smaak van de carpaccio volledig verpestte. Een gemiste kans. Als hoofdgerecht de biefstukpuntjes in teriyaki saus. Het vlees was mals en smakelijk. De teriyakisaus daarentegen was naar mijn smaak iets te zoet.
De chocolademousse als nagerecht was prima in orde.
Samengevat kan ik zeggen dat het eten in orde was, maar op bepaalde punten (knoflooksaus op carpaccio hoort gewoon niet) kan het beter.
Bourgondier__ .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
heerlijk gegeten. erg gezellig en super vriendelijk personeel. nu al de derde keer daat we hier zijn geweest. wel kan het menu wat meer variatie gebruiken maar alles smaakt prima. wij komen er erg graag en zitten altijd goed te genieten. een leuk familiebedrijf. je hoeft niet heel lang te wachten op je eten dus dat is erg positief. de inrichting kan wel ietsje chiquer maar ziet er erg gezellig uit! een echte aanrader!
Maamen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
belabberde plek (langs de trap, uitzicht op bakplaat van cafetaria beneden), garnalen voorgerecht taai, friet bij hoofdgerecht veel te laat en belabberde bediening (niet alert)