De Hollandsche Hoek

Makassarstraat 32 3531 VN Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hollandsche Hoek

Minke K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We maken vaak op de zondagen gebruik van hun actie. Patat voor 4 personen + 4 snacks. Heerlijke zelfgemaakte patat, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Een keer gehad dat een bezorging niet goed was door gekomen door miscommunicatie. Toen is er snel gehandeld om de bestelling alsnog compleet te maken. Ze kwamen gewoon nog een keer langs om de rest af te leveren.
Djflb .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wij komen hier regelmatig hun zelfgemaakte patat halen en laten het bezorgen. Echt een aanrader!!! Bediening is vriendelijk en vriendelijke bezorgers.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Lekkere patat lekkere broodjes en een huiselijke sfeer!!!!
Gezellige mensen en authentieke smaken dus altijd voor herhaling vatbaar.
Broer D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Afgelopen week heerlijke zelfgemaakte patat gehaald met een heerlijk broodje hamburger.
Wat een top zaak met super vriendelijke bediening en super gerechten.

Een aanrader voor iedereen die goed eten weet te waarderen.
Hhsinnem .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Wat een verademing! Eindelijk een cafetaria waar ze geen groothandel-rommel in een bak oud vet gooien. Vriendelijke mensen, een schone keuken en veel huisgemaakte producten. Vandaag huisgemaakte schnitzel, huisgemaakte frites en huisgemaakte huzarensalade. Opnieuw heerlijk!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Hele lekkere zelfgemaakte patat bij deze nieuwe snackbar in Lombok. Mooi bruin gebakken, knapperig, goede aardappelsmaak. Daarnaast veel zelfgemaakte snacks zoals de gehaktbal uit de jus en het stoofvlees. De Hamburger Roel (vernoemd naar de vorige eigenaar) is een enorm belegd broodje met een hamburger van de plaat, verse sla en komkommer, gebakken ei en plakjes spek. En dat alles voor vriendelijke prijzen. Ondanks de vele snackbars in de buurt steekt de Hollandsche Hoek er in kwaliteit, klantvriendelijkheid en eenvoud ver boven uit!