De Hoijse Hoeve

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Fredvinken .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Op 4 september uitstekend gegeten bij de Hoijse Hoeve. Ze hadden een zeer scherp geprijst 3-gangen menu met lekkere dagsoep, heerlijke beenham, zachte botervis en een uitstekende licht pittige Indian Chicken.
We hebben alle 3 goed gegeten en gaan hier zeker nog eens terugkomen. Alleen de akoestiek zou nog iets verbeterd kunnen worden maar dat is dan ook het enige kritische geluid.
Marika H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
pepersaus was erg muf, eten geserveerd op bakbapier, waar je zo doorheen snijd, toen ze het eten opgehaald hadde liep de serveerster naar de kok om door te geven dat de saus muf proefde haalde hij zijn schouders op, geen aanrader om daar te eten
Kinghenk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik herken me totaal niet in de (overwegend negatieve) mening van de andere recensenten. Al jaren, wanneer ik in de buurt ben voor familiebezoek, kom ik bij De Hoijse Hoeve, meestal om een boswandeling af te ronden met een steevast uitstekende pannenkoek. We zijn zelfs zo tevreden over dit restaurant dat we er laatst een groot familiefeest hebben georganiseerd, compleet met een driegangen-buffet voor 65 mensen. Ontvangst, diner, bediening: alles werd tot in de puntjes verzorgd. Complimenten voor koks en staf!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Menukaart niet overdreven veel keuze maar genoeg (muv pizza's). Eten was wel goed op smaak maar niet warm ondanks wel er al zeer vroeg waren. Personeel heeft geen empathie, alles op de automaat. De houten stoelen maken echt een mega herrie bij het verschuiven op de stenen vloer, zodat je niets meer verstaat. Daar schijnt men nog nooit een klacht over te hebben gehad. Stoelen dus van hout, zonder kussentje, niet lekker om lang te tafelen. Jammer! Locatie echt leuk tussen de bossen. De leiding moet serieuzer kijken/luisteren/vragen naar op/aanmerkingen.
Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hadden het preuverij menu gereserveerd en waren er om 18.00 stipt. De dame die ons bediende was erg vriendelijk ,stoelen zijn echt veel te hard om lang op te zitten en het duurde een uur voor we ons eerste gerecht hadden. Het was een minuscuul voorafje en wederom duurde het 45 minuten tot een uur voor het 2e gerecht. Om 22.00 waren we het zat en hebben afgerekend. Er werden wel verontschuldigingen gemaakt maar onze avond is wel hierdoor verpest
. Wij gaan in ieder geval hier nooit meer eten.
Fabrcalz .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Verschrikkelijke avond gehad. Eten was niet goed warm. Bediening negeerde ons en pas toen we opstonden om aan de bar te bestellen werden we nonchalant afgewimpeld dat er zo iemand zou komen. De kabeljauwfilet smaakte en rook heel raar en leek echt totaal niet vers. Nooit meer dus!
Woodroad .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Leuk pand met grote open haard, de open keuken is niet altijd leuk, je ziet dingen die je liever niet met je eten ziet gebeuren. de soep was oke , de skriet stukken minder , smakeloos en weinig tot geen extra,s, wel een grote zak friet voor 4 personen dame blanche kan niet mislukken dus was goed. vriendelijke bediening. prijs viel mee.
We kwamen van ver ,dus of we nog eens terug komen zal niet voor de hand liggen
Missie .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Voor de eerste keer hier .Het eten was wekelijk niet lekker !
Soep met eierschaal erin
Geitenkaas voorgerecht eet ik zeker een maal per week buiten de deur , maar hier echt niet te eten!
Vlees voldoende maar garnituur vooral de groente erg karig !
Personeel wel attent en vriendelijk
Ambiance, we zaten op een plek waar 2 deuren tegen elkaar open stonden we zaten echt in de tocht, alle andere tafels waren gereserveerd of bezet.
Voor ons de eerste en de laatste keer