De Hoijse Hoeve

Hoijserstraat 20 5711 PV Someren Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoijse Hoeve

In het bossen van het Noord-Brabantse Someren ligt het Restaurant & Pannenkoekenhuis De Hoijse Hoeve. Bij het restaurant kun je na een lange wandeling of fietstocht helemaal tot rust komen onder het genot van een heerlijke lunch of diner. De uitgebreide menukaart van De Hoeve heeft voor iedereen wat wils, van pannenkoeken tot 3-gangen menu's.
Ook de kleintjes onder ons hoeven niet stil te zitten. Ze kunnen zich lekker uitleven in het speeltuintje en daarna genieten van heerlijke kindergerechten of uiteraard pannenkoeken.
Kom samen met familie of vrienden eens langs op de gezelligste hoeve van Nederland!

Meer informatie over restaurant De Hoijse Hoeve

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Hoijse Hoeve

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was erg lekker, heerlijke pannenkoeken gegeten. Ook de bediening was prima. Daarnaast kostte het niet veel. Zeker een aanrader!
Robbert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Personeel was weinig attent en vooral druk onderling. Ook hebben we wel eens beter gegeten bij de hoeve.
marjetheeren .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het Ik kan niet kiezen menu is een leuke manier om gasten te verrassen en alles te laten proeven. Leuk geserveerd. En meer dan genoeg te eten.
Vriendelijk personeel.
Noël S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, de bediening was ook goed en vroeg goed of alles naar wens was. Voorral de Truffelburger was heerlijk!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij mijn man en ik waren samen met zus en zwager bij de Hooijse Hoeve de kabeljouw dagschotel was heerlijk even als de mosterdsoep die soep van de dag was. De kip aan spies zag er meer dan fantastisch uit, en volgens mijn man smaakte deze ook heerlijk :) Een erg gezellig en heerlijk diner! Fijne en vriendelijke bediening.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier op eerste kerstdag gegeten. Het personeel kwam redelijk onervaren over. Personeel is gelukkig niet het belangrijkste. Want je komt voor het eten. Wij namen deel aan het kerstbuffet. Het voorgerecht bestond uit lekkere soepjes en een veelzijdige keuze. Het hoofdgerecht vonden wij echter erg tegenvallen. Het dessert was prima. We moeten er wel bij vermelden dat de zaal waarin wij hebben gegeten heel fijn was.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Jammer dat het personeel het belangrijker vond om de kerstversiering in orde te hebben dan zich bezig te houden met de gasten. We moesten lang wachten en hebben meerdere keren zelf moeten vragen om een drankje te bestellen. Het eten was matig. Jammer want het restaurant ziet er gezellig uit en de kaart is veelzijdig.
Maar het personeel mag professioneler.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben er met zessen 'n voorgerecht, pannenkoeken en nagefecht gegeten.
Alles was prima. Bediening gewoon vriendelijk, maar niet opvallend.
fredvinken .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Op 4 september uitstekend gegeten bij de Hoijse Hoeve. Ze hadden een zeer scherp geprijst 3-gangen menu met lekkere dagsoep, heerlijke beenham, zachte botervis en een uitstekende licht pittige Indian Chicken.
We hebben alle 3 goed gegeten en gaan hier zeker nog eens terugkomen. Alleen de akoestiek zou nog iets verbeterd kunnen worden maar dat is dan ook het enige kritische geluid.
Marika H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
pepersaus was erg muf, eten geserveerd op bakbapier, waar je zo doorheen snijd, toen ze het eten opgehaald hadde liep de serveerster naar de kok om door te geven dat de saus muf proefde haalde hij zijn schouders op, geen aanrader om daar te eten
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik herken me totaal niet in de (overwegend negatieve) mening van de andere recensenten. Al jaren, wanneer ik in de buurt ben voor familiebezoek, kom ik bij De Hoijse Hoeve, meestal om een boswandeling af te ronden met een steevast uitstekende pannenkoek. We zijn zelfs zo tevreden over dit restaurant dat we er laatst een groot familiefeest hebben georganiseerd, compleet met een driegangen-buffet voor 65 mensen. Ontvangst, diner, bediening: alles werd tot in de puntjes verzorgd. Complimenten voor koks en staf!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Menukaart niet overdreven veel keuze maar genoeg (muv pizza's). Eten was wel goed op smaak maar niet warm ondanks wel er al zeer vroeg waren. Personeel heeft geen empathie, alles op de automaat. De houten stoelen maken echt een mega herrie bij het verschuiven op de stenen vloer, zodat je niets meer verstaat. Daar schijnt men nog nooit een klacht over te hebben gehad. Stoelen dus van hout, zonder kussentje, niet lekker om lang te tafelen. Jammer! Locatie echt leuk tussen de bossen. De leiding moet serieuzer kijken/luisteren/vragen naar op/aanmerkingen.
gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hadden het preuverij menu gereserveerd en waren er om 18.00 stipt. De dame die ons bediende was erg vriendelijk ,stoelen zijn echt veel te hard om lang op te zitten en het duurde een uur voor we ons eerste gerecht hadden. Het was een minuscuul voorafje en wederom duurde het 45 minuten tot een uur voor het 2e gerecht. Om 22.00 waren we het zat en hebben afgerekend. Er werden wel verontschuldigingen gemaakt maar onze avond is wel hierdoor verpest
. Wij gaan in ieder geval hier nooit meer eten.
Fabrcalz .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Verschrikkelijke avond gehad. Eten was niet goed warm. Bediening negeerde ons en pas toen we opstonden om aan de bar te bestellen werden we nonchalant afgewimpeld dat er zo iemand zou komen. De kabeljauwfilet smaakte en rook heel raar en leek echt totaal niet vers. Nooit meer dus!
woodroad .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Leuk pand met grote open haard, de open keuken is niet altijd leuk, je ziet dingen die je liever niet met je eten ziet gebeuren. de soep was oke , de skriet stukken minder , smakeloos en weinig tot geen extra,s, wel een grote zak friet voor 4 personen dame blanche kan niet mislukken dus was goed. vriendelijke bediening. prijs viel mee.
We kwamen van ver ,dus of we nog eens terug komen zal niet voor de hand liggen
Missie .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Voor de eerste keer hier .Het eten was wekelijk niet lekker !
Soep met eierschaal erin
Geitenkaas voorgerecht eet ik zeker een maal per week buiten de deur , maar hier echt niet te eten!
Vlees voldoende maar garnituur vooral de groente erg karig !
Personeel wel attent en vriendelijk
Ambiance, we zaten op een plek waar 2 deuren tegen elkaar open stonden we zaten echt in de tocht, alle andere tafels waren gereserveerd of bezet.
Voor ons de eerste en de laatste keer