De Hofnar

Hoogstraat 169 3131 BB Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant De Hofnar

Voel je ontzettend welkom

In dit hippe bruine eetcafé kan je heerlijk ongedwongen genieten. Niet alleen van lekker eten en drinken, maar ook van goed gezelschap. Ga voor een goede kop koffie met wat zoets, een snelle lunch, een borrel of een smaakvol, betaalbaar diner. Je bent altijd van harte welkom!

Meer informatie over restaurant De Hofnar

- Bar 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Hofnar

Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Goede bediening en lekker eten........ Wat wil een mens nog meer???? De saté is echt een aanrader en de saus is ook voortreffelijk!
ancilla V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bittergarnituur plankje smaak valt tegen. Sprits koekje bij drankjes was koekje door de helft gesneden. Beetje zuinig.
Cor60margreet .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het eten, wij hadden de sateh, was erg lekker. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en heeft aandacht voor de klant. Vlotte bediening.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
gisteren gegeten met een kleine groep. De service was uitstekend. Het eten was niet heel ingewikkeld maar gewoon lekker! En dat is dan wat mij betreft juist de kwaliteit van dit restaurant. Het is gewoon gezellig en een hele leuke ambiance! Wij komen op zeker nog ns terug!
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig ambiance, vriendelijke en snelle bediening. Veel keus op de kaart en goed advies over het eten en de drank. Top avond bij de Hofnar!
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn man en kinderen.
Gerechten en zeker de drank wat aan de prijs.

Maar we komen zeker terug.

Een kleine tip zet het volume van de muziek iets lager.

prijs.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
gezellige plek .
de tostie ham/ kaas/ ananas was echt super matig. moest goed kijken of dit klopte .karig erg matig.
dunne boterhammetjes weinig beleg 2 mini stukjes ananas ( uit blik) geserveerd met 6 mini blaadjes sla om het nog wat te lijken ? hierover wat gezegd .de dame keek verbaasd en zou het doorgeven . voor mij niet weer.( na eerdere kansen)
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zonder meer een gezellige zaak maar van het eten moet je absoluut niets verwachten. Gefrituurde voorgerechtjes komen rechtstreeks uit vriezer van een Makro-Sligro of what ever.... woensdagavond onbeperkt slibtongetjes??? Na 2 karige visjes duurde het zo lang voor de volgende geserveerd werden dat we geen trek meer hadden dus deze gingen rechtstreeks naar een tafel naast ons waar het gezelschap een uur later was gearriveerd en hierdoor geluk hadden dat ze wel snel een volgende gang kregen... zelfs te frites zijn bij de plaatselijke snackbar is veel smakelijker. Bediening.. vrolijke meiden, niets op aan te merken..
René V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij hebben heerlijk geluncht bij De Hofnar in Vlaardingen. De Hofnar in een erg gezellige zaak en wij komen zeker terug als wij in Vlaardingen zijn. De Filet Americain was vers en smaakte daardoor erg goed. Ook het trio van vlees was goed. Het enige minpuntje was dat er te weinig kroket op het broodje kroket zat. Maar verder was alles top, want ook de bediening was erg gastvrij en daardoor kregen wij het gevoel dat we echt centraal stonden.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
het was een noodsprong die ons daar deed belanden want het regende flink. wat het eerst opvalt is de muziek. die staat keihard, maar dat brengt gezelligheid volgens de ober! verschil van mening kan natuurlijk, wij hadden eerder de neiging hard weg te lopen, maar ja, die regen......... het eten was niet bijzonder, minibakje sla was een lachertje.
Hélène D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zondagavond om 18.00 gereserveerd. Binnen paar tafeltjes bezet. Gevraagd of de muziek iets zachter mocht, antwoord: "Dat dacht ik wel". Gevraagd of het kaarslampje op tafel aan mocht, antwoord: "Het is nu nog licht, straks ga ik alle lampjes aandoen". Op het hoofdgerecht een uur moeten wachten. Biefstukpuntjes drijven in een bord met saus en moeilijk in kleinere stukjes te snijden, meeste stukken taai. Bakje sla lijkt nergens op. Later nog een keer moeten vragen of muziek zachter mocht. Afgerekend voor 4 pers. met voor en nagerecht € 175,- Prijs kwaliteitverhouding absoluut niet in verhouding. Advies: stuur een aantal van uw personeelsleden naar een cursus "omgaan met klanten".
C-ketting1955 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen zondag om 14.00 uur een tafel bij het raam gereserveerd met vrienden, de dames een
voor een high tea en de heren een high beer. Wij konden plaatsnemen aan een kleine ronde tafel in een hoek en na navraag konden wij verhuizen naar een grotere ronde tafel bij het raam. Er waren nog 2 tafels aan het raam vrij dus waarom onze wens niet gelijk is ingevuld is ons een raadsel. Het enige leuke aan deze high beer was dat de heren 5 verschillende kleine biertjes kregen en deze in een speciale houder hiervoor geplaats werden. Na een half uur kwamen de "hapjes", nog nooit zo'n karige high tea/high beer gezien. Zelf aan de bar een nieuwe pot water gevraagd, wat nogal lang duurde voordat deze gebracht werd. Na navraag of dit alles was ging er een belletje rinkelen bij de bediening en kregen de heren een schaaltje met stokbrood er kruidenboter/tapenade. De etageres waren inmiddels al leeg en de heren hadden inmiddels hun 5 biertjes op. Echt jammer omdat wij verschillende keren lekker bij de Hofnar hebben gegeten maar het personeel was net als anders beleefd en vriendelijk.
Pietjepuk11 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteren door mijn zus getracteerd op een high tea. De tafel was besproken. Na ongeveer 5 minuten een pot warm water, en na ongeveer 20 minuten gevraagd wanneer de rest op tafel kwam. Waren er mee bezig. Nog 10 minuten later kwam de etagere, de onderste 2 plateau's gevuld met welgeteld 8 boterhammen, uitermate karig belegd. Bovenop enkele brokjes brownie en cheesecake, met nog een chocolade lollie en 4 kletskoppen. Mijns inziens is dit nog minder dan dat je een gewone lunch besteld, want dan heb je tenminste nog een "luxe" broodje.
Almer al een zeer teleurstellende high tea en zal deze zaak dus ook niet aanraden voor een high tea.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016

Ik had voor 13.00 uur. Een high tea gereserveerd. Na tien minuten kwam de eerste pot thee. Na een half uur gewacht te hebben en twee keer gevraagd waar het bleef kwam het eindelijk aan. Wat een teleurstelling zeg gewoon veredelde boterhammen met een reepje zalm niet een garnering of sla kon er vanaf. Andere boterhammen want dat waren het waren ook heel karig belegd en dan maar een warme scone erbij. Minuscuul kleine cheesecake, brownies en dan een chocolade lollie er bij. Wat een afgang zeg en dit noemen ze dan een high tea?? En er dan nog een half uur op moeten wachten met excuus dat het druk was met lunchen. Nou dit was dus eens maar nooit meer en dat wordt wel doorverteld. Wat een afgang nee ons zien ze zeker voor een high tea niet meer terug.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gegeten met een groepje vrienden. Dit doen we iedere 2-3 maanden en proberen steeds ergens anders een leuke en smaakvolle avond te hebben.
De bediening was vriendelijk. Het groepje mannen kan best aanwezig en mondig zijn, maar dat was zij zelf ook.
De menukaart werd erg goed tot in details :-) uitgelegd...voor ons was het niet echt nodig maar eerlijk is eerlijk dat gebeurd maar al te weinig bij de meeste zaken.
De gerechten waren smaakvol, maar de porties konden echt wel groter. het is dat we onbeperkt friet erbij konden bestellen en dat enkele van ons onbeperkt spareribs besteld hadden. Ook deze waren smaakvol maar voor ons mannen echt aan de wat kleine kant. Die hebben we beter maar ook weleens slechter gegeten. het decor was verder ok, gewoon een normale eetcafe niets meer en niets minder.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteren hier geluncht. Het was net warm genoeg om buiten te zitten in de zon. Daar heb je een mooi uitzicht, als je met je rug naar de zaak toe gaat zitten. Binnen is het verzorgd, het verraderlijke afstapje tussen de trap naar de ingang en het bordesje waar tafeltjes op staan is wel een aandachtspuntje. Mooie lunchkaart, een paar originele gerechten. Ik had het drieluikje vlees. Lekker en mooi gepresenteerd. Bediening heel vriendelijk, het duurde wel wat lang voor het drieluikje er was.
dschutterop .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ontzettend (kind)vriendelijke bediening. snelle service, goede koffie en fijne entourage.

gelunched met tosti en kipsate, sate goed gaar, tosti goed bruin.

geen klachten hier, zou er zo weer eten.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Was regelmatige bezoeker en tot voor kort redelijk enthousiast over deze zaak. Vorige maand na voorafje ruim half uur gewacht, toen gereageerd en ....."oh sorry, vergeten........... kan gebeuren. Vanavond weer eten, na de soep wachten, wachten wachten !! Mensen aan tafel naast ons kwamen ruim 20 minuten later binnen en zaten al aan het hoofdgerecht. Toen maar iemand aangesproken die het even ging checken..........oh... keuken was het vergeten.......Toen snel even als eerste laten bereiden waardoor de zalm totaal niet was zoals het hoort met een mooie roze binnenkant; in de haast helemaal hard geworden. Drukte is alleen maar plezierig voor een zaak maar stem er wel de personeelssterkte op af. Twee maal komen vragen of het smaakt en "gul" een kopje koffie aanbieden "ter compensatie" kan ons niet overreden een volgend keer nogmaals het risico te nemen weer vergeten te worden..............sorry. Koffie trouwens niet geaccepteerd
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een erg heerlijke avond gehad bij de Hofnar. De reservering perfect uitgevoerd en lekker gegeten. Vooral het gerijpte vlees is een aanrader.
caya1993 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
van de week weze eten daar bediening was erg goed
ik heb zelf een gluten allergie dus bestelde ik een salade zonder croutons en ansjovis omdat ik absoluut geen vis lust begin was erg lekker tot ik bijna klaar was nam ik een grote hap vis bahhhh wat smerig aangegeven bij de bediening krijg ik als antwoord ooh dat is jammer volgende keer beter nou voor mij geen volgende meer mijn nichtje van 5 had een klein bordje patatjes en als toetje 1 bolletje daar rekenen ze gewoon €2,50 voor schandalig ik was in totaal €30,- kwijt nou ik vind het schofterig zoveel dus mij zie je er niet meer