De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over het restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Hofjes

Dave L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vergeten drinken te brengen, was later bleek niet meer voorradig maar stond wel op de rekening
Voorgerecht zeker 45 minuten op moeten wachten.
Hoofdgerecht zeker 45 minuten op moeten wachten en niet smaakvol genoeg.

Gaer niet nogmaals eten.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Als het mooi weer is, zit je heerlijk buiten aan het water. Binnen is het rumoerig, aankleding kan helpen om dit minder te maken en maakt het ook binnen zitten ook gezelliger
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Alphonius T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij zijn voldaan , tevreden en blij weer huiswaarts gegaan na het diner!!!
Wij bevelen dit restaurant zeker aan. Gaan van de zomer met de hele familie hier dineren n.a.v. vele feestelijkheden.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een gezellig restaurant met mooi uitzicht over het zwet. Wel op tijd reserveren anders zijn de tafeltjes die op het zwet uitkijken al bezet. De kaart vond ik ietwat beperkt. Maar de sate van de haas en de spareribs waren uitstekend (en bij de spareribs is hot ook echt hot). De cheesecake was uitmuntend.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Bij het nuttigen van wijn en bier , niet koud , bierglas vervuild aan buitenzijde .
Bij het bestellen van Riby werd niet gevraagd doorbakken medium wat voor saus
Ook niet heeft u liever aardappelen of patat , het werd opgediend met drie spruitjes en stukje bloemkool
Een sausje wat ik niet bij het stukje vlees kon waarderen ,
Bij het afrekenen werd mij. Gevraagd en heeft het gesmaakt , ik bracht het een en ander naar voren , waarop
gesteld werd als ik het gemeld had zou het vervangen worden , waarop ik stelde , dat als ze een betere service zouden verlenen er geen problemen zouden zijn , eenmalig bezoek !
thical T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Genoten van de speciale Spaanse avond. Mooi en uitgebreid tapasbuffet met mediterrane aanvullingen. Lekker sangria. Als dessert een Crema Catalana. En als topper de latin band Cheesy trio, waardoor de sfeer er optimaal in kwam.
Erg goed initiatief wat ons betreft herhaald mag worden in de toekomst.
Bob .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prachtig gelegen met wijds uitzicht, tijdens onze brunch kwamen er veel schaatsers voorbik. Gratis parkeren op het terrein. Heerlijk eten, veel keuze en goede service.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mooi restaurant met heerlijk eten
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Dit restaurant is erg groot en er waren maar 3 tafeltjes bezet en dat voor een vrijdagavond. We hadden via de website geboekt, maar dit bleek niet aangekomen te zijn, terwijl wij wel een bevestiging hadden ontvangen. Twee van ons hadden 3 sliptongen besteld. Deze waren behoorlijk ongeïnspireerd gebakken. 1 van ons had een tournedos. Deze was excellent gebakken. Veel groentes erbij. Helemaal top. 2 van ons hadden de saté van de haas. Niets bijzonders, maar ook niet verkeerd. Voldeed dus wel aan de verwachting. Zelf had ik de hamburger. De frietjes zaten in een onhandig mini frituurmandje. De hamburger werd op een verhoogde snijplank geserveerd, wat ik erg onhandig vond. De burger was op zich goed, maar iets teveel tomatenketchup en wat ik enorm miste was een beetje salade of iets dergelijks erbij. Iedereen had er 1 drankje bij en allemaal een kopje koffie toe. Gemiddeld koste dit € 26,- per persoon, wat te veel is als je naar de kwaliteit en hoeveelheden kijkt.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Weinig gasten vanmiddag maar wij zaten daardoor lekker rustig en konden lang blijven zitten kletsen. Bediening was goed, stoel en tafel zit goed, ziet er gezellig uit en het eten was ook goed.
veadtencate V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prijs kwaliteit verhouding was goed. Je kreeg genoeg. Alleen de thee met 1 bloem en bijvullen werd het wel lichter. Zou het wel aanraden om hier high tea te doen.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed personeel, er was een live jazz band en het café ernaast, daar heerlijk gezeten en gegeten. In het restaurant heb je een prachtig uitzicht, daar zitten we ook wel eens. Een succes.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gewoon weer prima. Een dikke 8 voor zowel eten, sfeer etc.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Persoonlijke ontvangst, goede prijs kwaliteitsverhouding, mooi uitzicht.
Tegen het scherpe zonlicht onvoldoende afscherming.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ook voor een koolhydraat arme high tea kun je hier heel goed terecht. Was erg veel aandacht aan geschonken. En het was ook meer dan genoeg. Mochten ook de overgebleven hapjes meenemen,. Top..
Paula F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!!!
Petri P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijk personeel lekker eten
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke bediening, was super gezellig. Een mooie locatie en lekkere wijn. Kom zeker weer een keer eten.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Maar 3 tafeltjes met 2 personen bezet, dat doet ongezellig aan in zo' n grote ruimte die wat kaal is aangekleed. Ik denk dat het een prima restaurant is tijdens de zomermaanden, mooi terras en prachtig uitzicht op het water, waar bootjes kunnen aanleggen aan de steiger. Voor warme zomermaanden een prima restaurant.