De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over het restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Hofjes

Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Persoonlijke ontvangst, goede prijs kwaliteitsverhouding, mooi uitzicht.
Tegen het scherpe zonlicht onvoldoende afscherming.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ook voor een koolhydraat arme high tea kun je hier heel goed terecht. Was erg veel aandacht aan geschonken. En het was ook meer dan genoeg. Mochten ook de overgebleven hapjes meenemen,. Top..
Paula F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!!!
Petri P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijk personeel lekker eten
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke bediening, was super gezellig. Een mooie locatie en lekkere wijn. Kom zeker weer een keer eten.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Maar 3 tafeltjes met 2 personen bezet, dat doet ongezellig aan in zo' n grote ruimte die wat kaal is aangekleed. Ik denk dat het een prima restaurant is tijdens de zomermaanden, mooi terras en prachtig uitzicht op het water, waar bootjes kunnen aanleggen aan de steiger. Voor warme zomermaanden een prima restaurant.
Michaele H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Veel geuud van andere tafels. Met name n grote groep
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima en gezellig gegeten. Met veel mensen is het geluidsniveau niet prettig, vooral voor mensen die wat doof zijn.
Toen iedereen aan het eten was ging het geluidsniveau naar prettig.
Vriendelijke en attente bediening.
FMH V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gezellig ingericht vriendelijke bediening alleen 2 dingen die op de kaart stonden hadden ze niet.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. We waren met 4 personen en een van ons plaatste een opmerking over de verhouding carpaccio/sla. Hier werd wat lakoniek op gereageerd. Het was een maaltijdsalade, dus daar zou meer aandacht naartoe kunnen.
Helaas horen we vaker dat klachten niet goed afgehandeld worden. Het blijft een dorp. Wijvinden het restaurant een aanwinst voor het dorp.
Dit lijkt mij wel een aandachtspuntje.
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
leuke ontvangst en lekker eten.
D V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding
gerani .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijke entourage om lekker en gezellig uit eten te gaan. Het uitzicht over het Zwet blijft altijd iets bijzonders. Eten en drinken is bij de Hofjes een 'must' als je het restaurant aandoet. Goed menu. Gevarieerd.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Onze bediening ( eigenaresse?) was niet innemelijk. Mosterdsoep viel hier absoluut tegen bij wat wij gewend zijn ook de toevoegingen smaakten niet. De gebakken slibtongetjes hadden zwarte aanbaksels en de visjes kwamen niet rechtstreeks uit de pan met roomboter en erg droog! Sausje erbij viel tegen. Broodplank met grote ongare, kleffe plakken, echter de tapenade etc. Was goed. Entrecote was lauw en niet lekker aangebakken meer gegaard was het. Dame Blanche was smakelijk maar slagroom uit de spuitbus. De gewone koffie is niet aan te raden voor verwende koffieliefhebbers. De locatie blijft een leuke plek voor een hapje en drankje aan het water. Waardering van ons een 6-!!! Jammer, moet echt hoger dan komen we nog eens graag terug.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker eten op mooie locatie
De naam de Hofjes is niet erg begrijpelijk, want het non-descripte pand dat ik ook van voorgangers ken, heeft voor mij geen enkele associatie met hofjes. Maar het uitzicht over het Zwet (voor de preciezen: de Poel, want het Zwet ligt daar weer achter), een meertje aan de Zaan.
Het was goed bezet maar ook weer niet stampvol, maar we moesten toch wel lang op drinken en vooral eten wachten
Vooraf: Zaanse mosterdsoep. Prima soepje. Een paar stukje brood erbij hadden niet misstaan.
Hoofdgerecht: tournedos van de Wormerveerse slager Deken: heel mooi stuk vlees en uitstekend behandeld. Ik houd van heel licht gebakken vlees en onvolkomenheden in kwaliteit van vlees of bereiding komen dan direct aan het licht. Daarvan was bij de Hofjes bepaald geen sprake.
Ruim garnituur van forse stukken gesmoorde groenten, paprika, peen, courgette etc. Daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
Alleen de rode wijn was veel te warm; de gangbare kamertemperatuur is al aan de warme kant maar de zomersedagtemperatuur is echt veel te warm.
Toe een erg lekke citroen-karnemelkpudding. Het bolletje ijs voegde niets toe en hinderde de subtiele smaak van de pudding meer dan dat het iets toevoegde.
Zeker als het licht is met het mooie uitzicht op het Zwet een aanrader voor ogen en mond.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prachtige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening.
Helaas wel nèt een beetje aan de prijzige kant... Maar hier gaan we vast vaker heen!
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten toplokatie en prima service
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het waren aangename uurtjes bij De Hofjes. Alles klopte. De prijs, de kwaliteit, de gastvrije ontvangst. Een mooie zaak aan een mooi meer in Wormer.
Rebec91 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten. Carpaccio en tomatensoep als voorgerechten waren heerlijk en hoofdgerechten hadden we steak, sliptong, saté en een burger. Alleen de burger was iets te droog maar verder was alles verrukkelijk.