De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over het restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het waren aangename uurtjes bij De Hofjes. Alles klopte. De prijs, de kwaliteit, de gastvrije ontvangst. Een mooie zaak aan een mooi meer in Wormer.
Rebec91 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten. Carpaccio en tomatensoep als voorgerechten waren heerlijk en hoofdgerechten hadden we steak, sliptong, saté en een burger. Alleen de burger was iets te droog maar verder was alles verrukkelijk.
Hanneke Moerland J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hebben een gezellige avond gehad en lekker eten. prijs/kwaliteit was prima.
alleen de toiletten bevinden zich in een donker hoekje achter de jassen, misschien dat daar nog iets kan veranderen.
FHammer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met vier personen gegeten, alle vier zeer aangenaam verrast door de heerlijke maaltijd.
Boven verwachting lekker.
Had zelf mosterdsoep ,tournedos en kaneelijs met peertjes.
Alle drie eeg lekker.
De tournedos is in restaurants altijd al veel lekkerder dan thuis,maar deze was echt lekker met een ster.
Supermals en heerlijk van smaak.
Absoluut een aanrader
MIG70 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een heel gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening, heerlijke wijn, lekkere gerechten tegen een goede prijs en in de zomer super leuk terras. Een echte aanrader.
ohzomakkelijk .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
vriendelijke personeel, eten was heerlijk. Het was een beetje koud maar nadat de mevrouw van de bediening de airco op warmer had gezet werd de temperatuur aangenaam. Zeker een plek om nog eens terug te komen. Een verborgen aanrader.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jammer dat het niet zo druk was naar denk dat het in de zomer er heerlijk vertoeven is. Mooi gelegen. Me biefstuk en vis was zeer lekker. De vis van me vrouw was een beetje zout. De tomatensoep van haar was lekker. Maar in het algemeen hebben we lekker gegeten.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden twee verjaardagen te vieren en hebben met ons hele gezin erg genoten van het eten, de bediening en de ambiance. We komen zeker terug om de eenden borst, versse! , te proeven.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Lekkere lunch, zeer vriendelijk , flexibel personeel. Mooie plek voor een restaurant met heel goed uitzicht aan het water. Voor herhaling vatbaar.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben gegeten met de restaurant bon van Albert Heijn. We konden kiezen van de kaart en van het diner werd 50% afgetrokken. Dat was prettig. Het eten was goed. Ik had sliptong en mijn echtgenoot de Angus-burger. De opmaak van de gerechten zouden wat beter kunnen. Ook de salade erbij viel wat tegen. Het uitzicht (terras aan het water) was mooi en dat was de reden waarom we voor de Hofjes hadden gekozen. De service van het personeel was relaxed en goed. De wijn vond ik heel erg duur. € 4,50 voor een glas wijn vind ik echt te gek en is niet nodig. Leuk restaurant met een redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
ISLimburg .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren hier gelunchd met de familie. Prachtige locatie. Service echter minder. Er was iemand bij met allergie. Een lijst met mogelijke etenswaren was al 2 weken geleden doorgegeven. Toch moest gister ter plekke bedacht worden wat te eten. Er moest maar gekozen worden uit de kaart en dan dingen weglaten. Wij hebben ok gegeten, maar de persoon met allergie had beter zelf iets mee kunnen nemen. Echt beneden de maat. Als je niet alles mag hebben, kies dan een ander restaurant.
gemmita .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was heerlijk! De bediening was vriendelijk en geduldig! Ik had slibtong en was echt goed bereid! Mijn man had black angus...heel goed bereid! Alles met alles was het heerlijk vertoeven daar aan het water!
cmromp1979 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Restaurant was netjes, maar niet heel sfeervol. Uitzicht is prachtig! Service is goed. Het eten is echt minder. Het toetje was echt niet lekker.
margarethoope .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening voldoende
High Tea minder. Geplette witte sandwiches met bv carpaccio die taai was.
Teveel zoete broodjes. Ik zou tegen niemand zeggen, je moet daar heen gaan zooooo lekker.
dirkjandirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De service van de bediening is buitengewoon. Ook de plek van de Hofjes is prachtig. Om te bezoeken is de Hofjes zeker een aanrader.

Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier gaan eten via de AH actie, maar niet gereserveerd en dat overviel ze een beetje, nadat we te horen kregen dat het geen probleem was werden we erg netjes geholpen. Helaas door het slechte weer binnen moeten eten maar als het zonnetje schijnt is dit echt een hele mooie locatie aan het water. We konden gelukkig alle gerechten kiezen van de kaart waar 50% korting op werd gegeven. Het eten was redelijk/goed maar als we terug komen is het vooral om de mooie ligging aan het water
johnncops .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hadden een tafel met mooi uitzicht over het water. De bediening was vriendelijk en vlot en het eten smakelijk en voldoende. We komen er zeker nog eens terug.
Thecla O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De Hofjes is echt een aanrader, vooral als het mooi weer is. De bediening is vriendelijk en attent. Ook als het wat minder mooi weer is, kun je binnen ook heerlijk zitten en genieten.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Goed gegeten in een prettige ambiance. Heerlijk vertoeven aan het water, vriendelijke mensen. Doordat het buiten wat frisser werd was het geen probleem om naar binnen te verkassen.