De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ohzomakkelijk .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jammer dat het niet zo druk was naar denk dat het in de zomer er heerlijk vertoeven is. Mooi gelegen. Me biefstuk en vis was zeer lekker. De vis van me vrouw was een beetje zout. De tomatensoep van haar was lekker. Maar in het algemeen hebben we lekker gegeten.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden twee verjaardagen te vieren en hebben met ons hele gezin erg genoten van het eten, de bediening en de ambiance. We komen zeker terug om de eenden borst, versse! , te proeven.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Lekkere lunch, zeer vriendelijk , flexibel personeel. Mooie plek voor een restaurant met heel goed uitzicht aan het water. Voor herhaling vatbaar.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben gegeten met de restaurant bon van Albert Heijn. We konden kiezen van de kaart en van het diner werd 50% afgetrokken. Dat was prettig. Het eten was goed. Ik had sliptong en mijn echtgenoot de Angus-burger. De opmaak van de gerechten zouden wat beter kunnen. Ook de salade erbij viel wat tegen. Het uitzicht (terras aan het water) was mooi en dat was de reden waarom we voor de Hofjes hadden gekozen. De service van het personeel was relaxed en goed. De wijn vond ik heel erg duur. € 4,50 voor een glas wijn vind ik echt te gek en is niet nodig. Leuk restaurant met een redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
ISLimburg .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren hier gelunchd met de familie. Prachtige locatie. Service echter minder. Er was iemand bij met allergie. Een lijst met mogelijke etenswaren was al 2 weken geleden doorgegeven. Toch moest gister ter plekke bedacht worden wat te eten. Er moest maar gekozen worden uit de kaart en dan dingen weglaten. Wij hebben ok gegeten, maar de persoon met allergie had beter zelf iets mee kunnen nemen. Echt beneden de maat. Als je niet alles mag hebben, kies dan een ander restaurant.
Gemmita .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was heerlijk! De bediening was vriendelijk en geduldig! Ik had slibtong en was echt goed bereid! Mijn man had black angus...heel goed bereid! Alles met alles was het heerlijk vertoeven daar aan het water!
Cmromp1979 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Restaurant was netjes, maar niet heel sfeervol. Uitzicht is prachtig! Service is goed. Het eten is echt minder. Het toetje was echt niet lekker.
Margarethoope .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening voldoende
High Tea minder. Geplette witte sandwiches met bv carpaccio die taai was.
Teveel zoete broodjes. Ik zou tegen niemand zeggen, je moet daar heen gaan zooooo lekker.
Dirkjandirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De service van de bediening is buitengewoon. Ook de plek van de Hofjes is prachtig. Om te bezoeken is de Hofjes zeker een aanrader.

Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier gaan eten via de AH actie, maar niet gereserveerd en dat overviel ze een beetje, nadat we te horen kregen dat het geen probleem was werden we erg netjes geholpen. Helaas door het slechte weer binnen moeten eten maar als het zonnetje schijnt is dit echt een hele mooie locatie aan het water. We konden gelukkig alle gerechten kiezen van de kaart waar 50% korting op werd gegeven. Het eten was redelijk/goed maar als we terug komen is het vooral om de mooie ligging aan het water
Johnncops .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hadden een tafel met mooi uitzicht over het water. De bediening was vriendelijk en vlot en het eten smakelijk en voldoende. We komen er zeker nog eens terug.
Thecla O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De Hofjes is echt een aanrader, vooral als het mooi weer is. De bediening is vriendelijk en attent. Ook als het wat minder mooi weer is, kun je binnen ook heerlijk zitten en genieten.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Goed gegeten in een prettige ambiance. Heerlijk vertoeven aan het water, vriendelijke mensen. Doordat het buiten wat frisser werd was het geen probleem om naar binnen te verkassen.
Marjanne100 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie plek en groot terras, prima service, goed eten. Door een communicatiestoring moesten we lang wachten op het eten. Dit werd gecompenseerd door een gratis drankje.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. We hadden een mooie plek op het terras zodat we ook nog eens optimaal van het mooie weer en het mooie uitzicht konden genieten. Ik had gekozen voor de slibtong en die was echt heerlijk. Als afsluiter nog een lekker warm perentaartje en een goede kop koffie. Alles bij elkaar weer een top avond.
Fransjagerman .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Maaltijd via AH-actie.
Slechts weinig keus.
Hoofdgerecht (varkens-sate) slecht. Voorgerecht prima.
Bediening wel vriendelijk maar tamelijk sloom.
Uitzicht vanaf terras was prachtig.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Tijdens ons fietsweekend hebben we overnacht en gegeten bij de Hofjes. Het was die avond druk met een aantal feesten dus het personeel moest hard werken. Maar niets was teveel iedereen kreeg aandacht, het eten was goed en op tijd. Echt knap werk.
Daarna in de bar van de Hofjes EK voetbal gekeken met een biertje en een hapje.
Een prima plek aan het water met heel aardige medewerkers.
Velthoek .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
zondagavond jl.aten we met vrienden in de hofjes,aan het zwet bij wormer;vriendelijke mensen,goede bediening en zeker smakelijk eten;we gaan andere vrienden uitnodigen daar nog eens te genieten;prima dus,jan hoekstra
B.koerse .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij hebben hier gegeten met de Shell actie. We konden kiezen uit 2 gerechten per gang. Alles was erg lekker. Ik wilde gluten vrij eten. Dat Kon prima. Alleen bij de varkensmedallion eerst geen champignonsaus geserveerd maar wel gebakken champignons en uitjes. Ook lekkere gebakken aardappels.
Personeel was erg vriendelijk ondanks dat het heel druk was. We hadden vooraf aangegeven dat het onze trouwdag was en kregen een tafeltje aan het raam met uitzicht op het Zwet. Onze stoelen stonden in een hoek bij elkaar zodat we knusser bij elkaar zaten en allebei mooi naar buiten keken.