De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over het restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Hofjes

Nel D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prachtig restaurant, goede sfeer. Prima bediening, heerlijk gegeten.
Alphonius T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij, zes personen hebben vanavond heerlijk gedineerd. Perfect bediend ! Liefdevol opgediend!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Werd maar 1 keer om drinken gevraagd en dat was in het begin.
C.I.V. S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
"steriele" erg ongezellige ruimte, geen warme in te ontdekken. Te eenvoudige maaltijden. De saté wordt geserveerd met een groot stuk kroepoek en wat zoetzuur, geen groenten. Bij de vis een klein schaaltje rouwkost die niet was aangemaakt met een dressing.... Snackbar kwaliteit
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gezellig gezeten, eten niet top, varkenshaas zeer droog, iets van gezegd, was ze zelf ook opgevallen maar werd vervolgens niets mee gedaan, jammer.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De Hofjes is een prachtige en gezellige gelegenheid. We hebben gemakkelijk via internet gereserveerd. Het diner was weer voortreffelijk. Heerlijke sliptong. Een aanrader.
Talitha W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Supermooie locatie aan het water. Echt een plekje om even tot rust te komen. De bediening is erg attent en de maaltijdsalades waren erg lekker en goed gevuld.
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het was perfect bedankt
Leo Emile V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De smaak van het vlees was goed echter ik had mijn schoenzolen er mee kunnen vernieuwen. Niet om doorheen te komen. Vol met zenen en pezen. Het voorgerecht was goed en het dessert was smaakvol en oké.
De prijs was goed.
Koos P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gezellige bediening,
Heerlijk gebakken sliptong.
Een aanrader.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hele leuke plek aan het water. Zeer vriendelijk personeel. Helaas was het eten wat minder. Ik had een geitenkaas salade als hoofdgerecht maar het was meer salade dan kaas. En de kaas zat in bladerdeeg. Dit staat zo niet op de kaart en dat is ook niet iets wat ik lekker vind. Jammer !
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De locatie is super: direct aan het water, met ruim voldoende zitgelegenheid op het terras (zowel in schaduw als in zon). Service was goed: er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en we hoefden niet lang te wachten op eten of drinken. Het eten zelf was prima - gemiddeld eetcafé niveau, met een menukaart die in ieder geval de standaard zaken aanbied: kipsaté, hamburger en carpaccio-salade.
Dave L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vergeten drinken te brengen, was later bleek niet meer voorradig maar stond wel op de rekening
Voorgerecht zeker 45 minuten op moeten wachten.
Hoofdgerecht zeker 45 minuten op moeten wachten en niet smaakvol genoeg.

Gaer niet nogmaals eten.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Als het mooi weer is, zit je heerlijk buiten aan het water. Binnen is het rumoerig, aankleding kan helpen om dit minder te maken en maakt het ook binnen zitten ook gezelliger
Alphonius T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij zijn voldaan , tevreden en blij weer huiswaarts gegaan na het diner!!!
Wij bevelen dit restaurant zeker aan. Gaan van de zomer met de hele familie hier dineren n.a.v. vele feestelijkheden.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een gezellig restaurant met mooi uitzicht over het zwet. Wel op tijd reserveren anders zijn de tafeltjes die op het zwet uitkijken al bezet. De kaart vond ik ietwat beperkt. Maar de sate van de haas en de spareribs waren uitstekend (en bij de spareribs is hot ook echt hot). De cheesecake was uitmuntend.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Bij het nuttigen van wijn en bier , niet koud , bierglas vervuild aan buitenzijde .
Bij het bestellen van Riby werd niet gevraagd doorbakken medium wat voor saus
Ook niet heeft u liever aardappelen of patat , het werd opgediend met drie spruitjes en stukje bloemkool
Een sausje wat ik niet bij het stukje vlees kon waarderen ,
Bij het afrekenen werd mij. Gevraagd en heeft het gesmaakt , ik bracht het een en ander naar voren , waarop
gesteld werd als ik het gemeld had zou het vervangen worden , waarop ik stelde , dat als ze een betere service zouden verlenen er geen problemen zouden zijn , eenmalig bezoek !
Thical T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Genoten van de speciale Spaanse avond. Mooi en uitgebreid tapasbuffet met mediterrane aanvullingen. Lekker sangria. Als dessert een Crema Catalana. En als topper de latin band Cheesy trio, waardoor de sfeer er optimaal in kwam.
Erg goed initiatief wat ons betreft herhaald mag worden in de toekomst.
Bob .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prachtig gelegen met wijds uitzicht, tijdens onze brunch kwamen er veel schaatsers voorbik. Gratis parkeren op het terrein. Heerlijk eten, veel keuze en goede service.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mooi restaurant met heerlijk eten