De Hofjes

Poelweg 1 1531 MD Wormer Nederland Kaart
31-758882000

Over het restaurant De Hofjes

Hoffelijkheid bij de Hofjes

Bij de Hofjes aan het water in Wormer zit je voor je gevoel het hele jaar buiten. In de zomer op het terras en in de winter in de grote serre. In die omgeving is het makkelijk genieten van de met zorg bereide gerechten en de zorgzame bediening. Een plek om te ontspannen!

Meer informatie over restaurant De Hofjes

Ben P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
D V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding
gerani .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijke entourage om lekker en gezellig uit eten te gaan. Het uitzicht over het Zwet blijft altijd iets bijzonders. Eten en drinken is bij de Hofjes een 'must' als je het restaurant aandoet. Goed menu. Gevarieerd.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Onze bediening ( eigenaresse?) was niet innemelijk. Mosterdsoep viel hier absoluut tegen bij wat wij gewend zijn ook de toevoegingen smaakten niet. De gebakken slibtongetjes hadden zwarte aanbaksels en de visjes kwamen niet rechtstreeks uit de pan met roomboter en erg droog! Sausje erbij viel tegen. Broodplank met grote ongare, kleffe plakken, echter de tapenade etc. Was goed. Entrecote was lauw en niet lekker aangebakken meer gegaard was het. Dame Blanche was smakelijk maar slagroom uit de spuitbus. De gewone koffie is niet aan te raden voor verwende koffieliefhebbers. De locatie blijft een leuke plek voor een hapje en drankje aan het water. Waardering van ons een 6-!!! Jammer, moet echt hoger dan komen we nog eens graag terug.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker eten op mooie locatie
De naam de Hofjes is niet erg begrijpelijk, want het non-descripte pand dat ik ook van voorgangers ken, heeft voor mij geen enkele associatie met hofjes. Maar het uitzicht over het Zwet (voor de preciezen: de Poel, want het Zwet ligt daar weer achter), een meertje aan de Zaan.
Het was goed bezet maar ook weer niet stampvol, maar we moesten toch wel lang op drinken en vooral eten wachten
Vooraf: Zaanse mosterdsoep. Prima soepje. Een paar stukje brood erbij hadden niet misstaan.
Hoofdgerecht: tournedos van de Wormerveerse slager Deken: heel mooi stuk vlees en uitstekend behandeld. Ik houd van heel licht gebakken vlees en onvolkomenheden in kwaliteit van vlees of bereiding komen dan direct aan het licht. Daarvan was bij de Hofjes bepaald geen sprake.
Ruim garnituur van forse stukken gesmoorde groenten, paprika, peen, courgette etc. Daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
Alleen de rode wijn was veel te warm; de gangbare kamertemperatuur is al aan de warme kant maar de zomersedagtemperatuur is echt veel te warm.
Toe een erg lekke citroen-karnemelkpudding. Het bolletje ijs voegde niets toe en hinderde de subtiele smaak van de pudding meer dan dat het iets toevoegde.
Zeker als het licht is met het mooie uitzicht op het Zwet een aanrader voor ogen en mond.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prachtige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening.
Helaas wel nèt een beetje aan de prijzige kant... Maar hier gaan we vast vaker heen!
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten toplokatie en prima service
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het waren aangename uurtjes bij De Hofjes. Alles klopte. De prijs, de kwaliteit, de gastvrije ontvangst. Een mooie zaak aan een mooi meer in Wormer.
Rebec91 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We waren met 6 personen en hebben heerlijk gegeten. Carpaccio en tomatensoep als voorgerechten waren heerlijk en hoofdgerechten hadden we steak, sliptong, saté en een burger. Alleen de burger was iets te droog maar verder was alles verrukkelijk.
Hanneke Moerland J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hebben een gezellige avond gehad en lekker eten. prijs/kwaliteit was prima.
alleen de toiletten bevinden zich in een donker hoekje achter de jassen, misschien dat daar nog iets kan veranderen.
FHammer .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met vier personen gegeten, alle vier zeer aangenaam verrast door de heerlijke maaltijd.
Boven verwachting lekker.
Had zelf mosterdsoep ,tournedos en kaneelijs met peertjes.
Alle drie eeg lekker.
De tournedos is in restaurants altijd al veel lekkerder dan thuis,maar deze was echt lekker met een ster.
Supermals en heerlijk van smaak.
Absoluut een aanrader
MIG70 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een heel gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening, heerlijke wijn, lekkere gerechten tegen een goede prijs en in de zomer super leuk terras. Een echte aanrader.
ohzomakkelijk .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
vriendelijke personeel, eten was heerlijk. Het was een beetje koud maar nadat de mevrouw van de bediening de airco op warmer had gezet werd de temperatuur aangenaam. Zeker een plek om nog eens terug te komen. Een verborgen aanrader.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jammer dat het niet zo druk was naar denk dat het in de zomer er heerlijk vertoeven is. Mooi gelegen. Me biefstuk en vis was zeer lekker. De vis van me vrouw was een beetje zout. De tomatensoep van haar was lekker. Maar in het algemeen hebben we lekker gegeten.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden twee verjaardagen te vieren en hebben met ons hele gezin erg genoten van het eten, de bediening en de ambiance. We komen zeker terug om de eenden borst, versse! , te proeven.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Lekkere lunch, zeer vriendelijk , flexibel personeel. Mooie plek voor een restaurant met heel goed uitzicht aan het water. Voor herhaling vatbaar.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben gegeten met de restaurant bon van Albert Heijn. We konden kiezen van de kaart en van het diner werd 50% afgetrokken. Dat was prettig. Het eten was goed. Ik had sliptong en mijn echtgenoot de Angus-burger. De opmaak van de gerechten zouden wat beter kunnen. Ook de salade erbij viel wat tegen. Het uitzicht (terras aan het water) was mooi en dat was de reden waarom we voor de Hofjes hadden gekozen. De service van het personeel was relaxed en goed. De wijn vond ik heel erg duur. € 4,50 voor een glas wijn vind ik echt te gek en is niet nodig. Leuk restaurant met een redelijke prijs-kwaliteitverhouding.
ISLimburg .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren hier gelunchd met de familie. Prachtige locatie. Service echter minder. Er was iemand bij met allergie. Een lijst met mogelijke etenswaren was al 2 weken geleden doorgegeven. Toch moest gister ter plekke bedacht worden wat te eten. Er moest maar gekozen worden uit de kaart en dan dingen weglaten. Wij hebben ok gegeten, maar de persoon met allergie had beter zelf iets mee kunnen nemen. Echt beneden de maat. Als je niet alles mag hebben, kies dan een ander restaurant.
gemmita .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het was heerlijk! De bediening was vriendelijk en geduldig! Ik had slibtong en was echt goed bereid! Mijn man had black angus...heel goed bereid! Alles met alles was het heerlijk vertoeven daar aan het water!