De Hoff'nar

Talmaweg 10 3317 RB Dordrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 55€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      dessert
      kaas ( meer prijs )

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Dinsdag t/m Zaterdag: 18:00 tot 21:30(keuken)

Jouw recensie over het restaurant De Hoff'nar

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker gegeten vanavond met de actie van de Albert Heijn. De gerechten die we kregen waren van goede kwaliteit. Het brood is héél erg lekker! Jammere was wel dat het eten qua smaakbeleving niet zo spannend was. Eerder heb ik dit wel eens mogen ervaren.
Frea B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Altijd avondvullend en je zeer welkom voelend
Gijs goede gastheer
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima gezellig avondje uit.
Hilko K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima locatie, bediening vriendelijk, doch niet punctueel. Allergie was vooraf opgegeven, was niet bekend. Verkeerde drankjes werden geserveerd en bestek niet compleet. Toch een leuke, gezellige avond gehad. Het eten was prima.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht was een feestje. Allerlei bijzondere groentes op ons bord. Jammer dat we bij het verfijnde en kleine toetje gewoon groot bestek kregen!
En dat er geen aandacht is geschonken aan de bijzonderheid tijdens het reserveren dat mijn echtgenoot jarig was.
Cvbenschop B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Hoeveelheid had iets meer .mogen zijn, maar verder TOL.

Fr
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Erg lekker en een mooie ervaring.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijk ontvangen door Gijs, die ons ook de rest van de avond op een prettige manier bediende.
De gerechten waren heerlijk en de aanbevolen wijn erbij zeer toepasselijk.
Zou hier zeker weer eens gaan eten.
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Keurige ontvangst, leuke gastheer en een mooie en rustige omgeving.
Frea B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant!
Jacques J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooie lokatie, vriendelijk bedienend personeel en bovenal voortreffelijk menu! Zeer smaakvol en aantrekkelijk gepresenteerd.
Nicolet P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een 3 gangen menu voor 55 euro, dan verwacht ik heel wat anders. Het was een drie gangenmenu waard van 22,50. Amuse was verlepte salade, het voorgerecht, rauwe zalm, het hoofdgerecht rundvlees en het nagerecht kon net kleiner zijn een knikker van ijs en een smal plakje met kleine stoofpeertjes erop en een hoop poedersuiker. Neen nuet asn te bevelen voor de vlgde keer
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Mooie locatie en ambiance. De kwaliteit van de keuken is ver onder het niveau van wat men probeert uit te stralen. Zeer duur voor niet beter dan eetcafe voedsel.
Loulou E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben echt een heerlijke avond gehad. Eten was geweldig en de plek zelf is adembenemend! Heel fijn, zeker een aanrader :)
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle romantische ambiance.
Antien V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een prachtig koetshuis. Aanrader!
Benedicte S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten was wel oké. We konden niet zelf kiezen en kregen hetzelfde als ongeveer 90% van de gasten in het restaurant. Op de glazen uit de keuken zaten vette vingers en we moesten een uur op iedere gang wachten, duurde dus wel erg lang ook nadat we dit aangegeven hadden.

Bediening was erg vriendelijk en gastvrij, wij zaten in de serre en hadden prachtig uitzicht op het kasteeltje, leuke tuin/binnenplaats!

Het eten vonden wij middelmatig en aan de prijzige kant. Al met al: eten viel tegen, locatie en personeel was erg vriendelijk, het was dus een leuke ervaring maar ik zou het mijn vrienden niet aanraden.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bediening bijzonder vriendelijk en kundig. Eten super lekker en elke gerecht is een plaatje op het bord. Restaurant sfeervol.
Sifra D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
heerlijk gegeten. culinair hoogstaand. vooraf heerlijke zalm. vooral het brood was superlekker. daarna een tussengerecht van zeewolf. erg lekker. bijzondere Griekse witte wijn daarbij. hoofdgerecht was een uitstekende rundernek met een stevige wijnsaus. knap, tenslotte een tordeert van chocolade en platte perzik.
hier kom ik met zekerheid terug!!
ik zal het iedereen aanbevelen