Over het restaurant De Hoff'nar

Culinair genieten op een romantische plek

Op een romantische plek in het voormalig koetshuis van kasteel Crabbenhoff kookt Henk Snijders met veel passie prachtige gerechten in de halfopen keuken. Hij hanteert de hedendaagse Franse keuken met veel eerbied voor de herkomst van het product, het seizoen en traditie. Hier en daar kom je wat zonnige Griekse invloeden tegen, te danken aan de vrouw van de chef, Soula.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag t/m zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wel hebben hier heerlijk en gezellig gegeten via de AH restaurant actie Bediening, eten en sfeer was geweldig. Wij zijn blij dat wel dit restaurant ontdekt hebben. En wat een locatie!!!
loes S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op Kerstavond super lekker gegeten. Prachtige smaken en fijne bediening. Echt een prachtig 5 gangen kerst menu. We zijn nog aan het nagenieten.
mberwers .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kregen overal uitleg over wat het was. Meer dan de moeite waard en komen ook zeker nog een keer terug. Het was wel een beetje koud en rumoerig maar wij waren redelijk vroeg zodat we een tijd alleen hebben gezeten, dat was wel lekker.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, mooie opmaak van de borden en heerlijke gerechten! Mooie locatie met een mooie serre met oog op het kasteeltje. Erg aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Koropa .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een verrassend diner op een leuke locatie, prettig ontvangst. Kortom een aanrader en een reden om nog eens terug te gaan naar "de Hofnar".
Marjelle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles was erg smaakvol, heerlijke wijnen. Personeel was vriendelijk en zeer gastvrij. Prachtig uitzicht op het kasteel.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg mooie en gezellige gelegenheid, alhoewel een beetje klein, het eten was met veel zorg bereid en heerlijk. Ook de bediening was goed. Alleen het water is waanzinnig duur, dat zouden ze echt moeten veranderen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We heben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was uitstekend, vriendelijk en met een perfecte timing. De locatie is onverwacht zeer fraai,
maessenr .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Restaurateur die ondanks mijn melkeiwit en lactose allergie de gerechten zeer creatief aanpast zonder enig afbreuk te doen aan compositie en samenstelling gerecht. Geweldig.
elsdezanger .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prachtig lokatie, goed eten, vriendelijk personeel. Dat je hiervoor betaald snap ik. Maar voor ons is de verhouding een beetje zoek en ik denk dat we daaromhier niet meer terug komen.
5,95 voor 750 ml water in een eigenfles(naar mijn idee kraanwater wat gefilterd is).
Een kop koffie voor 5.25, wel met wat te snoepen erbij maar toch wel erg veel geld.
Wij namen in plaats vannhet zoete dessert uit het 3 gangen menu een kaas plateau met 3 stukjes kaas en moesten hier ook 5.- extra pp betalen. Alles bij elkaar was dit voor ons te gek. Jammer want verder is het een prima zaak.
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
heerlijk gegeten menu van de AH actie uitgebreid met een gang, prima sfeer, bediening vriendelijk, mooie locatie, komen graag een keer terug om te komen eten
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heel gezellig en lekker gedineerd in een ongedwongen sfeer. Opmaak van de borden is fenomenaal en de bijpassende "Griekse" wijnen waren ook niet te versmaden! Heel goed gecombineerd!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het voormalige koetshuis van kasteel Crabbehoff is niet groot, met ruimte voor zo'n veertig gasten. De ambiance is echter prima in orde. Wij waren met zes personen en maakten gebruik van de AH actie, net als vrijwel alle andere gasten. Wij hebben uitgebreid naar zes gangen en zeker niet bezuinigd op de drankjes. Je moet dan niet denken dat je goedkoop uit bent, maar de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Het menu was goed uitgebalanceerd en we gingen met een voldaan gevoel weer huiswaarts. Het tempo was wat ons betreft prima. We hebben gedurende zo'n vier uur zeer aangenaam getafeld. Het gaat te ver om de gerechten in detail te beschrijven, maar we hebben allemaal met volle teugen genoten. De aanbeveling in de Michelingids is dan ook zeker terecht. De bediening is ook uitstekend, van ontvangst tot afscheid. Mijn vrouw en ik stellen altijd bijzonder prijs op een persoonlijke noot en die had wat ons betreft dan ook wat meer aanwezig mogen zijn. Ik kan me echter voorstellen dat een ander liever een meer discrete benadering heeft. De gerechten en wijnen werden uitgebreid en met kennis van zaken beschreven. Wij waten hier voor het eerst, maar vonden ons bezoek zeker voor herhaling vatbaar.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekkere, gevarieerde gerechten in een keurige ambiance. We hadden echt het gevoel van een avondje uit. Met AH-bonnen is de prijs-kwaliteitverhouding prima.
casa .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de AH bon wordt je een oor aangenaaid . Je moet 49.50 betalen voor het menu en dat is het zeker niet waard, je mag ook niet kiezen, je krijgt gewoon wat voorgeschoteld. Het nagerecht is een aanfluiting, droge brownie en iets wat koud was maar geen ijs. Water in een eigen fles van de Hoffnar,dus gevuld en nog geen liter , waar je 5.95 voor moet betalen en noemen ze ook tafelwater. Bij de koffie krijg je 3 dingen waar je ook rijkelijk voor moet betalen en niet eens lekker waren. Al met al veel te duur voor wat je krijgt en heeft op deze manier niets met de actie 2e menu gratis te maken, want je krijgt een vast menu voor een hele hoge prijs voorgeschoteld. Zeker geen aanrader ! Ik ga er ook nooit meer naar toe.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de AH aktie hier gegeten. Erg lekker maar het duurde erg lang. voor herhaling vatbaar.
Gratis parkeren om de hoek. En een idilisch uitzicht op kasteel crabbehof.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een absolute top restaurant, bediening is erg voorkomend en vriendelijk.
Prijs was wel schrikken ondanks de AH actie. Voor een fles gefilterd water (0,75 liter) moest € 5,95 betaald worden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een exclusief restaurantje op een mooie locatie.
Eten was goed, mooi opgediend...
Maar we betaalden een hoge prijs.
Waar we in vergelijkbare situaties een bedrag van 55 a 60 euro bij betalen, zaten we nu op 93 euro, een forse tegenvaller. Direct bij binnenkomst kregen we een boekje met spelregels m.b.t. deze actie. Daarin stond dat we per persoon 49 euro, exclusief drankjes kwijt waren.... Hoezo restaurantactie???
Voor alles moest dubbel en dwars betaald worden, een fles plat water 5 euro, 4 stukjes brood 5 euro...
Een glas prosecco aangeboden bij binnenkomst kwam uiteindelijk ook op de rekening terecht...
Het was een gezellige met een domper toen het op betalen aan kwam....
Nee, geen Hoffnar meer voor ons...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een prachtige locatie. Alleen de ontvangst en verdere begeleiding is net te populair. Ik houd absoluut er niet van om opgeprikt te zitten, maar daar tussen zit nog veel. Het eten was goed, maar niet spectaculair. De entourage is subliem. Het koken mag iets meer op smaak. Het stoofvlees was droog. Ik mistte de liefde voor het product.
Chandra T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na een paar keer goede ervaringen met ze te hebben gehad zijn we hier afgelopen zaterdag weer wezen eten. Het viel ons deze keer erg tegen (misschien omdat het deze keer in het weekend was en erg druk...) De amuse, voorgerecht en hoofdgerecht waren goed van smaak. De dessert viel mij tegen misschien mede omdat er een blonde haar in zat. Ze vonden het mysterieus omdat niemand van het personeel blond haar had maar ook ik en mijn tafelgenoot niet. Er werd hiermee verder niks meer mee gedaan en ik kreeg dezelfde bord met hetzelfde dessert weer voorgeschoteld. Had ik net zo goed zelf ook de haar eruit kunnen halen. Vervolgens zijn we net klaar met onze laatste gang en omdat wij geen thee of koffie meer wilden kregen we meteen de rekening en de excuses MAAR met de mededeling dat ze de tafel voor andere gasten moeten klaar maken en dat we toch binnen 10 minuten weg moesten zijn... Dan voel je je als gast niet meer gewenst! Erg jammer!