De Hoff'nar

Talmaweg 10 3317 RB Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoff'nar

Culinair genieten op een romantische plek

Op een romantische plek in het voormalig koetshuis van kasteel Crabbenhoff kookt Henk Snijders met veel passie prachtige gerechten in de halfopen keuken. Hij hanteert de hedendaagse Franse keuken met veel eerbied voor de herkomst van het product, het seizoen en traditie. Hier en daar kom je wat zonnige Griekse invloeden tegen, te danken aan de vrouw van de chef, Soula.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag t/m zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roald V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten, goede bediening met goede uitleg over gerechten. Geluidsniveau zou beter kunnen. Duur. 6-gangen menu gegeten tussen 7 en 12. Je wordt niet weggekeken en alles gaat relaxed.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en heerlijkheid gerechten. Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor een exclusieve aankondiging. Top.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegetenen, gezellig klein restaurant, vriendelijke bediening en lekkere begeleidende wijnen.
evelienkruidhof .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, de gangen worden op een prettig tempo geserveerd en de bediening.is vriendelijk. Gezellig klein restaurant .
Ivar H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Het eten, de bediening en de ambiance waren subliem! Een verbeterpunt is wel de wachttijd.. deze was erg lang. In totaal 3,5 uur gezeten voor een 4-gangen diner... Maar goed, het was het wachten zeker waard.
smeetscar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH restaurant actie wezen eten. Uitgebreid met een gang. En een uitgebreid kaasplankje op het eind. Ook het wijnarrangement erbij genomen.
Ik vond het dessert erg goed.
Het kaasplankje was minder: een beetje uitgedroogd en gevraagd om geen geitenkaas en dat kregen we toch.
De wijn/spijs combinatie met uitleg had beter gekund. Service had wat vriendelijker gemogen voor mij.
De prijs kwaliteit verhouding vond ik hierdoor dus misschien iets aan de te hoge kant.
Al met al wel een fijne avond gehad.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een fantastische smaakbeleving! We hadden de Albert Heijn actie en het 6-gangen menu en we zijn nog nooit zo positief verrast in een restaurant. Helemaal geweldig en de beste keus voor onze trouwdag! ☺
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn gisteren met de ah "kortingsbon" naar de Hofnar geweest, eerlijk gezegd hadden we er iets meer van verwacht...
De ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen en kregen (jammer genoeg) een plaatsje aangewezen tegen een wand zonder uitzicht op het prachtig uitgelichte kasteel.
Aardige bediening en er werd keurig uitgelegd wanneer je iets buiten het ah menu wilde bestellen daar behoorlijk voor bij moesten betalen, een glas chardonnay € 7.50, koffie met friandises ( waar we niet om gevraagd hadden €5.00 en het ergste was de karaf met kraanwater €6.00
Zo kwamen we samen toch op een rekening van € 119.00!
Het eten was erg goed maar niet in verhouding tot de prijs, het was er erg rumoerig, stoelen klem tegen elkaar aan, als je er uit wilde keek je achterbuurman boos.
Omdat ik een lastige eter ben werd daar wel rekening mee gehouden en dat vind ik een pluspunt, maar zoals in zoveel restaurants is het met die ah korting goed opletten, zodra je iets anders wil bestellen moet je flink bijbetalen, al met al een aanrader wat eten betreft maar niet in verhouding met de prijs, ambiance en benadering.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Men serveert mooie gerechten waarin kwalitatief goede producten zijn verwerkt. Goed op smaak. De bediening is ook prettig hoewel niet altijd overal even ervaren in. Hier en daar wat licht gestuntel. De rekening is helaas totaal niet transparant waardoor je geen enkele controle kunt doen. Dat kan ons inziens niet. Daardoor krijg je al snel het gevoel dat bepaalde zaken zoals water veel te hoog geprijsd zijn. In de nabije omgeving zijn restaurants die in totaal op alle onderdelen een beter score hebben wat ons betreft.
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wel hebben hier heerlijk en gezellig gegeten via de AH restaurant actie Bediening, eten en sfeer was geweldig. Wij zijn blij dat wel dit restaurant ontdekt hebben. En wat een locatie!!!
loes S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op Kerstavond super lekker gegeten. Prachtige smaken en fijne bediening. Echt een prachtig 5 gangen kerst menu. We zijn nog aan het nagenieten.
mberwers .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kregen overal uitleg over wat het was. Meer dan de moeite waard en komen ook zeker nog een keer terug. Het was wel een beetje koud en rumoerig maar wij waren redelijk vroeg zodat we een tijd alleen hebben gezeten, dat was wel lekker.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, mooie opmaak van de borden en heerlijke gerechten! Mooie locatie met een mooie serre met oog op het kasteeltje. Erg aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Koropa .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een verrassend diner op een leuke locatie, prettig ontvangst. Kortom een aanrader en een reden om nog eens terug te gaan naar "de Hofnar".
Marjelle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles was erg smaakvol, heerlijke wijnen. Personeel was vriendelijk en zeer gastvrij. Prachtig uitzicht op het kasteel.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Erg mooie en gezellige gelegenheid, alhoewel een beetje klein, het eten was met veel zorg bereid en heerlijk. Ook de bediening was goed. Alleen het water is waanzinnig duur, dat zouden ze echt moeten veranderen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We heben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was uitstekend, vriendelijk en met een perfecte timing. De locatie is onverwacht zeer fraai,
maessenr .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Restaurateur die ondanks mijn melkeiwit en lactose allergie de gerechten zeer creatief aanpast zonder enig afbreuk te doen aan compositie en samenstelling gerecht. Geweldig.
elsdezanger .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prachtig lokatie, goed eten, vriendelijk personeel. Dat je hiervoor betaald snap ik. Maar voor ons is de verhouding een beetje zoek en ik denk dat we daaromhier niet meer terug komen.
5,95 voor 750 ml water in een eigenfles(naar mijn idee kraanwater wat gefilterd is).
Een kop koffie voor 5.25, wel met wat te snoepen erbij maar toch wel erg veel geld.
Wij namen in plaats vannhet zoete dessert uit het 3 gangen menu een kaas plateau met 3 stukjes kaas en moesten hier ook 5.- extra pp betalen. Alles bij elkaar was dit voor ons te gek. Jammer want verder is het een prima zaak.
Liset V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
heerlijk gegeten menu van de AH actie uitgebreid met een gang, prima sfeer, bediening vriendelijk, mooie locatie, komen graag een keer terug om te komen eten