Over het restaurant De Hoff'nar

Culinair genieten op een romantische plek

Op een romantische plek in het voormalig koetshuis van kasteel Crabbenhoff kookt Henk Snijders met veel passie prachtige gerechten in de halfopen keuken. Hij hanteert de hedendaagse Franse keuken met veel eerbied voor de herkomst van het product, het seizoen en traditie. Hier en daar kom je wat zonnige Griekse invloeden tegen, te danken aan de vrouw van de chef, Soula.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag t/m zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Hoff'nar

C.W.M. H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de aard en inrichting van het bedrijf zijn de prijzen veel te hoog. € 5,95 voor een fles water en € 10,50 voor koffie voor 2 personen,€ 3,75 voor een flesje Swinckels bier zijn prijzen van een sterren restaurant.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
keurige ontvangst en bediening, echter zeer duur t.o.v. vergelijkbare restaurants.
kwaliteit prima echter matige hoeveelheid.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
voortreffelijke gerechten met veel smaak en met zorg en creativiteit samengesteld/bereid. Oog en oor voor allergiën zonder afbreuk te doen aan gerechten welke geserveerd worden
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Buitengewoon verzorgd en heerlijk eten. Verrassende gerechten, bediening vriendelijk en voorkomend. Men legt uit wat er allemaal op het bord ligt. Enige minpunt: kraanwater serveren blijkt probleem.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel leuk restaurant
Het is een feest om daar te eten
Je merk dat de menen met passie hun werk doen
Lekker eten goede bediening uitstekende wijn
Ze trakteren je daar op een super avondje uit
Echt een aanrader
Wij hebben genoten
Dankjewel
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wijntje duur, 4,75. Geen keuzemogelijkheden. Proberen je aldoor meer te laten bestellen waar je weer extra voor moet betalen. Hoofdgerecht viel met name tegen. Stoofvlees was niet veel aan. 6 frietjes! En piepkleine stukjes groente. Het ging meer om de kunst. Maar het moet wel een maaltijd zijn. Geen proeverij.
Anne-Wil M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een etentje in de Hoff'nar is een echt avondje uit: heerlijke gerechten, zeer goed van smaak en mooi op het bord, zeer attente bediening en een ontspannen sfeer zorgen er voor dat je er echt even uit bent.
Bramsche66 E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De Hoff'nar blijft een aparte belevenis. Midden in een woonwijk, naast een prachtig kasteel! Het eten van deze avond is goed. Mooi opgemaakt, lekkere wijnen maar nergens het wauw effect. De tijd tussen de gangen mag voor ons iets korter, maar dat is persoonlijk. Prijs-kwaliteit vinden we niet goed bij dit restaurant. Helemaal inzichtelijk wordt de hoge rekening niet omdat je aan het eind van de avond een geschreven bon krijgt met de datum en het bedrag erop. €190,00 vinden we aan de hoge kant voor 5 gangen inclusief drank als je bedenkt dat we meededen met de AH actie.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn geweest n.a.v. de AH-aktie, 2de maaltijd gratis.
Nu heb ik bij Hoffnar het gevoel dat men hier een menu samenstelt specifiek voor de AH-aktie.
Maar de prijs en de 2de maaltijd gratis is niet te herleiden. Wij waren 57,50 (incl wijn en water koffie)
Nou niet het idee dat dan de 2de maaltijd gratis is. En dat is ook niet te controleren. Jammer.
O ja... het eten is wel van een goed niveau.

Wel jammer, voor ons dus een reden om NIET meer terug te gaan.
Pirelli .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima menu, mooie opbouw. Met name de makreel was boterzacht. Mooi gegaard vlees als hoofdgerecht, Aardige selectie kazen als dessert.
Iets van uitleg bij de theedoos zou leuk zijn, nu was het gissen wat voor thee er beschikbaar was. Iets van een kaartje met vermelding van bijzonderheden per smaak is wenselijk want bijvoorbeeld alleen de naam Asian Monkey zegt mij niet zoveel.
Bediening rustig, vriendelijk en gastvrij. Ambiance is ook goed. Mooi rustig ingericht, geen storende elementen en gelukkig geen hinderlijke achtergrondmuziek.
De rekening was niet gespecificeerd (één verzamelkreet: "dranken"). De port was blijkbaar erg aan de prijs.
Anjo S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was erg goed, de opmaak van het eten was op sterren niveau. Prachtige locatie. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten in een prachtige omgeving. Aan alles wordt gedacht om de klant een heerlijke avond te bezorgen. Neem er de tijd voor, het is gewoon een avondje uit.
dquist .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was verrassend en lekker. De bediening is prettige en gastvrij. Misschien mag het restaurant zelf (interieur) wel iets meer gezelliger worden ingericht met bloemetje op tafel, wanddecoratie ect.
T D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
De wachttijd tussen de gerechten was voor ons precies goed. zo hadden we een heerlijk avondje uit!
helaas stond ' precies goed' er niet bij bij de wachttijd. vandaar dat we het even op deze manier doen.
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hadden gereserveerd via AH actie maar bij afrekenen wilden ze de volle spaarkaart niet accepteren en konden we het volle pond betalen was een zware tegenvaller .

Het eten was verukkelijk
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prettig restaurant op mooie locatie. Alleen menu's, keuze uit meerdere gangen. De griekse invloeden in de gerechten maken het leuk. Bediening correct, goede uitleg bij de wijnen. De gastvrouw was vriendelijk maar straalde geen plezier in haar werk uit.
j.rosbergen4 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het is een goed restaurant niet groot maar wel gezellig eten was ook goed alleen als je niet van vis houd dan had je het van tevoren door moeten geven.Dat vond ik jammer kreeg nu voorgerecht en hoofd gerecht het zelfde vlees
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed gegetenruimte aan de kleine kant waardoor het wat propperig was,gastvrouw en ober zeer vriendelijk en de Griekse wijn van goede kwaliteit
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Menu stond niet op kaartje, moesten vragen om uitleg, andere keuzes waren niet mogelijk. Kwaliteit ronduit slecht voor deze prijs. Geen groenten, 2 frites per persoon en smakeloos. 5.95 Euro voor flesje water is schandalig. Bij van der valk betaal je 1 Euro. Moesten bovendien 45 minuten wachten op hoofdgerecht. Geen aanrader.
Bieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten, de bijpassende wijn bij elke gang, de sfeer, de gastvrouw, de chefkok, het personeel en echt waar ALLES was weer super super subliem zoals we gewend zijn en verwachten van restaurant De Hoff'nar! Tot snel!