Over het restaurant De Hoff'nar

Gelegen tussen het groen aan het Talmaweg in Dordrecht vind je restaurant De Hoff'nar. Dit restaurant is vernoemd naar het gelijknamige figuur uit vroeger tijden wiens taak het was om de edelen te vermaken.

Narren kun je de gastheer Henk en zijn vrouw Soula niet noemen, maar van het vermaken van mensen weten ze alles af! Het prachtige pand met sfeervolle orangerie bieden de perfecte ambiance voor een heerlijke avondje dineren. De keuken is modern, met hier en daar een authentieke Griekse invloed. De menu's bevatten de beste producten van de seizoenen. Deze kunnen dagelijks wisselen omdat alles dagvers wordt aangeleverd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag t/m zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Hoff'nar

Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sfeervol restaurant met een klein aantal tafels. Je kunt zelf aangeven hoeveel gangen je wilt gaan eten en of je bepaalde producten liever niet wilt of mag eten. Wij hebben er een wijnarrangement bijgenomen. Het eten was heerlijk. Aan tafel wordt uitgelegd wat er op je bord ligt. De ene gastvrouw doet dat beter en prettiger dan de andere, iedereen praat helaas gewoon door het gesprek van de gasten heen. Kostbaar avondje uit, maar daar krijg je ook echt wel wat voor!
agneshermans .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooie locatie! In de serre gezeten en daar was het lawaaierig. Kan worden opgelost met dikke gordijnen of showstroken en tapijt of vloerkleden. Zakelijk correcte bediening, maar niet warm en vriendelijk. Eten was goed.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben hier het kerstdiner voor 69,95 gehad. Het eten was qua smaak ver onder de maat. Totaal geen contrast in smaken. Het was vreselijk luidruchtig. 2 groepen van 4 mensen leken elkaar elke keer te willen overschreeuwen. De eigenaar zei dat ze daar niets aan kon doen. Het was een enorme lange zit. 5 gangen voor 4 uur. Wij hebben het opgegeven na het hoofdgerecht. Nooit weer hier.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eerlijkheid is ver te zoeken bij dit restaurant.
Op internet gezien dat in het sinterklaasweekend een 4 gangen verrassingsmenu aanbieding was. Bij binnenkomst werd gevraagd of wij al een keer eerder geweest waren, dus was niet het geval en werden naar ons tafeltje gebracht. De eigenaresse kwam uitleg geven over het menu. We konden kiezen uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu en of er ingredienten zijn die wij niet lusten.
Wij geven aan een 4 gangendiner te willen en 1 persoon lustte geen vis. We kregen gelijk de opmerking dat we dit bij reservering kenbaar hadden moeten maken, zodat zij hier rekening mee hadden kunnen houden.
Vervolgens ervaren wij de bediening als zeer onprofessioneel. Bij de opmerking dat iets niet lekker was, kwam de opmerking: "Ach ja, smaken verschillen....."
En toen kwam de rekening....... geen sinterklaas menu prijs. Bij navraag krijgen wij te horen dat we dit bij reservering hadden moeten doorgeven. Op onze vraag waarom dit niet aan onze tafel besproken is toen het menu werd uitgelegd, krijgen wij de opmerking: Dat hadden jullie op internet moeten lezen, wij gaan ervan uit dat al onze gasten onze internetsite bekijken, dus hoeven wij aan tafel niet in te gaan op de 'speciale' aanbieding die er op dat moment "zou" gelden. Ook verder is nergens in het hele restaurant de aanbieding aangeprezen, dus vragen wij ons af of dit sinterklaasmenu wel degelijk bestaat. Na veel discussie blijft de eigenaresse bij haar standpunt dat we op internet hadden moeten kijken en dat zij verder niks voor ons kan doen omdat wij het standaard 4 gangen menu hebben genuttigd en dat we blij mogen zijn dat zij het vis menu hadden kunnen vervangen voor een vlees menu.

Kortom, wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt. Of ALLE mogelijkheden mbt menu keuze worden netjes aan tafel uitgelegd OF het speciale menu wordt aangeprezen op tafel/bord etc.... Daarnaast wordt aan tafel gevraagd naar de ingredienten die men niet lust.

Leuke bijkomstigheid: gemiddelde leeftijd was boven de 50 jaar..... mensen die echt niet allemaal op internet gaan kijken wat de mogelijkheden zijn bij een restaurant.

Na een zeer teleurstellende discussie, uiteindelijk het gehele bedrag voldaan, want ookal ging het de eigenaresse naar eigen zeggen niet om het geld, toch moesten we het volledige bedrag afrekenen.

Eens en nooit meer dit restaurant bezocht. Nog nooit zo opgelicht gevoeld als bij dit restaurant!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Inrichting komt gedateerd over. Bediening oogt niet fris of bekwaam en wekt niet de indruk er veel zin in te hebben. Wijnweetjes worden met weinig enthousiasme opgedreund bij elk nieuw glas van een wijnarrangement. Hetzelfde geldt voor de toelichting bij elke gang: het is meer opdreunen in rap tempo dan met aandacht vertellen wat er op je bord ligt. Bediening serveert de gangen voor langs aan de persoon die naast je zit, terwijl er genoeg ruimte is om correct uit te serveren. Rekening is niet transparant, maar wordt genoteerd als x keer diner. Het eten zelf is weinig verrassend, rommelig met veel smaken op 1 bord (1e gangen) dan wel vlak van smaak (wildzwijn). Het nagerecht was lekker & fris. Het gehanteerde concept: geef het aantal gangen op en laat je verrassen door de chef is spannend en leuk. Kan een goed uitgangspunt zijn om de nodige verbeteringen door te voeren.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten. Slechte akoestiek (herrie) en licht in de serre. Handgeschreven bon zonder specificatie. Bij navraag blijkt 2 koffie €10,50 te kosten. Zaten wel friandises bij maar men deed voorkomen alsof deze van het huis waren
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Op een onverwachte plaats een sfeervol ingerricht koetshuis. Goed menu, sit back en relax. Alleen al de apertizers voordat je nog moet bestellen zijn overtreffend.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke locatie sfeervol ,vriendelijk personeel ,alleen jammer dat de meeste mensen menen een gehoorapparaat nodig te hebben. Je kan mekaar haast niet verstaan als je normaal met elkaar praat.
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen diner, verrassend opgemaakte borden en sfeervol restaurant. Gezellige vlotte bediening. Heerlijke bijpassende Griekse wijnen van de Griekse gastvrouw.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk en voorkomend personeel, uitstekende kok, heerlijk en verzorgd eten.
Geen menukaart, zeer verrassende gerechten.
Minpunt: water is belachelijk duur.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goede ontvangst, heerlijk eten, goede uitleg over het eten, aardige serveerster en mooie locatie. Achteraf maar dat had ik direct moeten zeggen een geschreven rekening zonder specificatie. Ik was eigenlijk te verbaasd om daar gelijk op te reageren.
C.W.M. H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de aard en inrichting van het bedrijf zijn de prijzen veel te hoog. € 5,95 voor een fles water en € 10,50 voor koffie voor 2 personen,€ 3,75 voor een flesje Swinckels bier zijn prijzen van een sterren restaurant.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
keurige ontvangst en bediening, echter zeer duur t.o.v. vergelijkbare restaurants.
kwaliteit prima echter matige hoeveelheid.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
voortreffelijke gerechten met veel smaak en met zorg en creativiteit samengesteld/bereid. Oog en oor voor allergiën zonder afbreuk te doen aan gerechten welke geserveerd worden
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Buitengewoon verzorgd en heerlijk eten. Verrassende gerechten, bediening vriendelijk en voorkomend. Men legt uit wat er allemaal op het bord ligt. Enige minpunt: kraanwater serveren blijkt probleem.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel leuk restaurant
Het is een feest om daar te eten
Je merk dat de menen met passie hun werk doen
Lekker eten goede bediening uitstekende wijn
Ze trakteren je daar op een super avondje uit
Echt een aanrader
Wij hebben genoten
Dankjewel
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wijntje duur, 4,75. Geen keuzemogelijkheden. Proberen je aldoor meer te laten bestellen waar je weer extra voor moet betalen. Hoofdgerecht viel met name tegen. Stoofvlees was niet veel aan. 6 frietjes! En piepkleine stukjes groente. Het ging meer om de kunst. Maar het moet wel een maaltijd zijn. Geen proeverij.
Anne-Wil M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een etentje in de Hoff'nar is een echt avondje uit: heerlijke gerechten, zeer goed van smaak en mooi op het bord, zeer attente bediening en een ontspannen sfeer zorgen er voor dat je er echt even uit bent.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De Hoff'nar blijft een aparte belevenis. Midden in een woonwijk, naast een prachtig kasteel! Het eten van deze avond is goed. Mooi opgemaakt, lekkere wijnen maar nergens het wauw effect. De tijd tussen de gangen mag voor ons iets korter, maar dat is persoonlijk. Prijs-kwaliteit vinden we niet goed bij dit restaurant. Helemaal inzichtelijk wordt de hoge rekening niet omdat je aan het eind van de avond een geschreven bon krijgt met de datum en het bedrag erop. €190,00 vinden we aan de hoge kant voor 5 gangen inclusief drank als je bedenkt dat we meededen met de AH actie.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij zijn geweest n.a.v. de AH-aktie, 2de maaltijd gratis.
Nu heb ik bij Hoffnar het gevoel dat men hier een menu samenstelt specifiek voor de AH-aktie.
Maar de prijs en de 2de maaltijd gratis is niet te herleiden. Wij waren 57,50 (incl wijn en water koffie)
Nou niet het idee dat dan de 2de maaltijd gratis is. En dat is ook niet te controleren. Jammer.
O ja... het eten is wel van een goed niveau.

Wel jammer, voor ons dus een reden om NIET meer terug te gaan.