De Hoff'nar

Talmaweg 10 3317 RB Dordrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Hoff'nar

Culinair genieten op een romantische plek

Op een romantische plek in het voormalig koetshuis van kasteel Crabbenhoff kookt Henk Snijders met veel passie prachtige gerechten in de halfopen keuken. Hij hanteert de hedendaagse Franse keuken met veel eerbied voor de herkomst van het product, het seizoen en traditie. Hier en daar kom je wat zonnige Griekse invloeden tegen, te danken aan de vrouw van de chef, Soula.

Glas champagne

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
trees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het eten was weer perfect. Wat alleen jammer was dat wij het zelfde menu kregen als twee weken geleden.
We hebben heerlijk buien gezeten. Top locatie
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zo'n gelegenheid midden in een woonwijk en verscholen achter bomen en struiken, waar je zomaar voorbij kan rijden. Heerlijk ontspannen gegeten.
hansvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
de ontvangst was zeer vriendelijk inclusief afscheid. Tijden tussen de gerechten waren correct. Eten fris en fruitig. Zeer goede ambiance. Wij mijn tafel dame en ik hebben genoten.
quik .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zoals altijd prima eten bij de Hoffnar. Mooi opgemaakt, fijne smaakcombinaties. Een paar minpunten. De grootste....5,25 voor een fles water, merkloze fles van de Hoffnar kan dus gewoon kraanwater in zitten....Ik vind dat een restaurant gratis een karaf kraanwater moet schenken. Belachelijk om hier geld voor te vragen. De aspergesoep was best krachtig maar wel wat te zout. De witte wijn(van wijnarrangement) pastte niet zo goed bij het tussengerecht met de doradefilet (dit was overigens het lekkerste gerecht!) Al met al prima gegeten maar volgende keer graag een karaf gratis kraanwater erbij !
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
geweldig, top restaurant, smaakvolle gerechten, plezierige en accurate bediening die niets ontgaat! Vakman in de keuken en vakvrouw op de vloer!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten bij De Hoff'nar in het kader van de AH-restaurantactie was een teleurstellende ervaring. Wij hebben al vaak aan de actie deel genomen, maar voor het eerst viel het echt tegen. Het begon met de ontvangst. De restauranthoudster, Soula, verwees ons naar een parkeerplek waar we helemaal niet konden parkeren en we moesten vervolgens buitengewoon veel moeite doen om onze auto te keren. We kregen een tafel in de serre met z'n vieren maar we konden elkaar niet verstaan. De akoestiek was heel slecht. Het driegangenmenu was goed, maar was hooguit 30 tot 35 euro waard. Ook duurde het heel lang voordat we de verschillende gangen geserveerd kregen. Maar het grootste kritiekpunt was de prijs. Op de AH/iens-restaurantactiesite staat dat volgens het restaurant de prijs voor dit menu 24,50 euro per persoon is. Dit bleek echter 50,25 euro te zijn. Voor 4 menu's betaalden we 102,50 euro. De totaalprijs was 184,65. Inderdaad staat op de site van het restaurant dat in het kader van deze actie 2 menu's 49 euro kosten, maar zorg dan in het vervolg dat dat strookt met de informatie op de AH/iens-site. Daarnaast werd voor 2 karaffen kraanwater 11,90 euro gerekend en voor tweeëneenhalf BOB-wijnarrangement, voor 8 halve glazen in totaal, betaalden we 49,25 euro. Een half glas werd gerekend als een vol los glas. Bovendien werd tot drie keer toe door de bediening geprobeerd ons het menu te laten uitbreiden met een kaasplank, uiteraard voor een meerprijs. We hebben sterk de indruk dat de AH-restaurantactie door dit restaurant wordt gebruikt om er een slaatje uit te slaan, terwijl het toch eigenlijk de bedoeling is met deze actie nieuwe restaurants op een prijsvriendelijke manier te leren kennen. Een gemiste kans voor dit restaurant.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Superleuke locatie in het tuinhuis van kasteel crabbenhof. Alles prima in orde, lekker eten, romantisch en goede bediening.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gerechten zijn goed klaargemaakt maar een beetje inspiratieloos en ouderwets. Mooie locatie. Rekening is slechts een bonnetje met een totaalbedrag erop dus je hebt achteraf geen idee waar je te veel voor hebt betaald. Wij kwamen met de AH actie en betaalden voor 2x een driegangenmenu met een klein kaasplankje en wat drankjes 90 euro. Dat bedrag zou je normaal zonder AH actie kwijt moeten zijn voor hetgeen je hier krijgt en vergeleken met andere restaurants. Wachttijden tussen de gerechten door te lang.
Roald V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten, goede bediening met goede uitleg over gerechten. Geluidsniveau zou beter kunnen. Duur. 6-gangen menu gegeten tussen 7 en 12. Je wordt niet weggekeken en alles gaat relaxed.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en heerlijkheid gerechten. Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor een exclusieve aankondiging. Top.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegetenen, gezellig klein restaurant, vriendelijke bediening en lekkere begeleidende wijnen.
evelienkruidhof .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, de gangen worden op een prettig tempo geserveerd en de bediening.is vriendelijk. Gezellig klein restaurant .
Ivar H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Het eten, de bediening en de ambiance waren subliem! Een verbeterpunt is wel de wachttijd.. deze was erg lang. In totaal 3,5 uur gezeten voor een 4-gangen diner... Maar goed, het was het wachten zeker waard.
smeetscar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de AH restaurant actie wezen eten. Uitgebreid met een gang. En een uitgebreid kaasplankje op het eind. Ook het wijnarrangement erbij genomen.
Ik vond het dessert erg goed.
Het kaasplankje was minder: een beetje uitgedroogd en gevraagd om geen geitenkaas en dat kregen we toch.
De wijn/spijs combinatie met uitleg had beter gekund. Service had wat vriendelijker gemogen voor mij.
De prijs kwaliteit verhouding vond ik hierdoor dus misschien iets aan de te hoge kant.
Al met al wel een fijne avond gehad.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een fantastische smaakbeleving! We hadden de Albert Heijn actie en het 6-gangen menu en we zijn nog nooit zo positief verrast in een restaurant. Helemaal geweldig en de beste keus voor onze trouwdag! ☺
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn gisteren met de ah "kortingsbon" naar de Hofnar geweest, eerlijk gezegd hadden we er iets meer van verwacht...
De ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen en kregen (jammer genoeg) een plaatsje aangewezen tegen een wand zonder uitzicht op het prachtig uitgelichte kasteel.
Aardige bediening en er werd keurig uitgelegd wanneer je iets buiten het ah menu wilde bestellen daar behoorlijk voor bij moesten betalen, een glas chardonnay € 7.50, koffie met friandises ( waar we niet om gevraagd hadden €5.00 en het ergste was de karaf met kraanwater €6.00
Zo kwamen we samen toch op een rekening van € 119.00!
Het eten was erg goed maar niet in verhouding tot de prijs, het was er erg rumoerig, stoelen klem tegen elkaar aan, als je er uit wilde keek je achterbuurman boos.
Omdat ik een lastige eter ben werd daar wel rekening mee gehouden en dat vind ik een pluspunt, maar zoals in zoveel restaurants is het met die ah korting goed opletten, zodra je iets anders wil bestellen moet je flink bijbetalen, al met al een aanrader wat eten betreft maar niet in verhouding met de prijs, ambiance en benadering.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Men serveert mooie gerechten waarin kwalitatief goede producten zijn verwerkt. Goed op smaak. De bediening is ook prettig hoewel niet altijd overal even ervaren in. Hier en daar wat licht gestuntel. De rekening is helaas totaal niet transparant waardoor je geen enkele controle kunt doen. Dat kan ons inziens niet. Daardoor krijg je al snel het gevoel dat bepaalde zaken zoals water veel te hoog geprijsd zijn. In de nabije omgeving zijn restaurants die in totaal op alle onderdelen een beter score hebben wat ons betreft.
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wel hebben hier heerlijk en gezellig gegeten via de AH restaurant actie Bediening, eten en sfeer was geweldig. Wij zijn blij dat wel dit restaurant ontdekt hebben. En wat een locatie!!!
loes S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op Kerstavond super lekker gegeten. Prachtige smaken en fijne bediening. Echt een prachtig 5 gangen kerst menu. We zijn nog aan het nagenieten.
mberwers .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, kregen overal uitleg over wat het was. Meer dan de moeite waard en komen ook zeker nog een keer terug. Het was wel een beetje koud en rumoerig maar wij waren redelijk vroeg zodat we een tijd alleen hebben gezeten, dat was wel lekker.