De Hoff'nar

Talmaweg 10 3317 RB Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoff'nar

Culinair genieten op een romantische plek

Op een romantische plek in het voormalig koetshuis van kasteel Crabbenhoff kookt Henk Snijders met veel passie prachtige gerechten in de halfopen keuken. Hij hanteert de hedendaagse Franse keuken met veel eerbied voor de herkomst van het product, het seizoen en traditie. Hier en daar kom je wat zonnige Griekse invloeden tegen, te danken aan de vrouw van de chef, Soula.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Hoff'nar

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag t/m zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag gesloten

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goed gegetenruimte aan de kleine kant waardoor het wat propperig was,gastvrouw en ober zeer vriendelijk en de Griekse wijn van goede kwaliteit
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Menu stond niet op kaartje, moesten vragen om uitleg, andere keuzes waren niet mogelijk. Kwaliteit ronduit slecht voor deze prijs. Geen groenten, 2 frites per persoon en smakeloos. 5.95 Euro voor flesje water is schandalig. Bij van der valk betaal je 1 Euro. Moesten bovendien 45 minuten wachten op hoofdgerecht. Geen aanrader.
Bieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten, de bijpassende wijn bij elke gang, de sfeer, de gastvrouw, de chefkok, het personeel en echt waar ALLES was weer super super subliem zoals we gewend zijn en verwachten van restaurant De Hoff'nar! Tot snel!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
erg lekker gegeten wij kwamen hier via AH restaurant aktie alleen die was veranderd in een prijs voor 2 maar het was zonder meer het geld waard.
alleen de rekening kan wat duidelijker opgemaakt worden
Wijgerse .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
3 gangenmenu voor 49 euro is veel te veel. Is dit buiten de actie ook het geval? Water voor 5,95 is absurd.
Herhaal:
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Erg mooie locatie op een onverwachte plek. Het was goed, maar gezien de relatief lage prijs erg goed te noemen! Geen kaart, maar een menu via Iens dat ook het Albert Heijn actiemenu bleek te zijn, wel uit te breiden. Kortom, voor het geld zeer mooie locatie met zeer goed eten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was al weer een aantal jaar geleden dat we hier voor het laatst gegeten hadden. Achteraf gezien hadden we hier al weer veel eerder naar toe terug moeten gaan ????. Al met al een gezellige avond gehad en uiteraard prima gegeten, voor herhaling vatbaar.
Roxy V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed eten. Leuke producten! Met een actie is het zeker leuk uiteten voor een prima prijs! Restaurant is Knus, bediening zeer vriendelijk en lekkere bijpassende wijnen
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten zien er prachtig uit en smaken voortreffelijk.
De locatie is bijzonder en het restaurant is grote huiskamer, sfeervol en gezellig
trees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het eten was weer perfect. Wat alleen jammer was dat wij het zelfde menu kregen als twee weken geleden.
We hebben heerlijk buien gezeten. Top locatie
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zo'n gelegenheid midden in een woonwijk en verscholen achter bomen en struiken, waar je zomaar voorbij kan rijden. Heerlijk ontspannen gegeten.
hansvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
de ontvangst was zeer vriendelijk inclusief afscheid. Tijden tussen de gerechten waren correct. Eten fris en fruitig. Zeer goede ambiance. Wij mijn tafel dame en ik hebben genoten.
quik .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zoals altijd prima eten bij de Hoffnar. Mooi opgemaakt, fijne smaakcombinaties. Een paar minpunten. De grootste....5,25 voor een fles water, merkloze fles van de Hoffnar kan dus gewoon kraanwater in zitten....Ik vind dat een restaurant gratis een karaf kraanwater moet schenken. Belachelijk om hier geld voor te vragen. De aspergesoep was best krachtig maar wel wat te zout. De witte wijn(van wijnarrangement) pastte niet zo goed bij het tussengerecht met de doradefilet (dit was overigens het lekkerste gerecht!) Al met al prima gegeten maar volgende keer graag een karaf gratis kraanwater erbij !
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
geweldig, top restaurant, smaakvolle gerechten, plezierige en accurate bediening die niets ontgaat! Vakman in de keuken en vakvrouw op de vloer!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten bij De Hoff'nar in het kader van de AH-restaurantactie was een teleurstellende ervaring. Wij hebben al vaak aan de actie deel genomen, maar voor het eerst viel het echt tegen. Het begon met de ontvangst. De restauranthoudster, Soula, verwees ons naar een parkeerplek waar we helemaal niet konden parkeren en we moesten vervolgens buitengewoon veel moeite doen om onze auto te keren. We kregen een tafel in de serre met z'n vieren maar we konden elkaar niet verstaan. De akoestiek was heel slecht. Het driegangenmenu was goed, maar was hooguit 30 tot 35 euro waard. Ook duurde het heel lang voordat we de verschillende gangen geserveerd kregen. Maar het grootste kritiekpunt was de prijs. Op de AH/iens-restaurantactiesite staat dat volgens het restaurant de prijs voor dit menu 24,50 euro per persoon is. Dit bleek echter 50,25 euro te zijn. Voor 4 menu's betaalden we 102,50 euro. De totaalprijs was 184,65. Inderdaad staat op de site van het restaurant dat in het kader van deze actie 2 menu's 49 euro kosten, maar zorg dan in het vervolg dat dat strookt met de informatie op de AH/iens-site. Daarnaast werd voor 2 karaffen kraanwater 11,90 euro gerekend en voor tweeëneenhalf BOB-wijnarrangement, voor 8 halve glazen in totaal, betaalden we 49,25 euro. Een half glas werd gerekend als een vol los glas. Bovendien werd tot drie keer toe door de bediening geprobeerd ons het menu te laten uitbreiden met een kaasplank, uiteraard voor een meerprijs. We hebben sterk de indruk dat de AH-restaurantactie door dit restaurant wordt gebruikt om er een slaatje uit te slaan, terwijl het toch eigenlijk de bedoeling is met deze actie nieuwe restaurants op een prijsvriendelijke manier te leren kennen. Een gemiste kans voor dit restaurant.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Superleuke locatie in het tuinhuis van kasteel crabbenhof. Alles prima in orde, lekker eten, romantisch en goede bediening.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gerechten zijn goed klaargemaakt maar een beetje inspiratieloos en ouderwets. Mooie locatie. Rekening is slechts een bonnetje met een totaalbedrag erop dus je hebt achteraf geen idee waar je te veel voor hebt betaald. Wij kwamen met de AH actie en betaalden voor 2x een driegangenmenu met een klein kaasplankje en wat drankjes 90 euro. Dat bedrag zou je normaal zonder AH actie kwijt moeten zijn voor hetgeen je hier krijgt en vergeleken met andere restaurants. Wachttijden tussen de gerechten door te lang.
Roald V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goed eten, goede bediening met goede uitleg over gerechten. Geluidsniveau zou beter kunnen. Duur. 6-gangen menu gegeten tussen 7 en 12. Je wordt niet weggekeken en alles gaat relaxed.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en heerlijkheid gerechten. Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor een exclusieve aankondiging. Top.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegetenen, gezellig klein restaurant, vriendelijke bediening en lekkere begeleidende wijnen.