De Hof

Arnhemseweg 3 3927 EE Renswoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hof

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Asperges met lamszadel, prima klaargemaakt! Lekker wijntje. Redelijk vlotte en vriendelijke bediening. Aankleding: hoog van de Valk gehalte. Goed en netjes voor een betaalbare prijs.
Hele menukaart niet spannend of verrassend.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant, en de gastvrijheid was top. Bij de deur wordt je al aangesproken, vanaf dat moment voel je je al welkom. Het eten is aandacht aan besteedt en is mooi gepresenteerd. Wij waren aangenaam verrast
Vanbeek0342 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdagavond 5 maart heerlijk wezen eten met z'n viertjes bij De Hof. Wat een leuke en gezellige avond hebben wij gehad mede door de gastvrije en vriendelijke bediening die door de gezellige drukte toch tijd had om even een praatje met ons te maken. Ook was er zeker niks te klagen over het eten , het was allemaal prima verzorgd en het smaakte goed! Wij komen zeker nog eens terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij het reserveren kostte het moeite een tafeltje te krijgen en op de avond zelf bleek waarom het restaurant was helemaal vol. Ondanks de drukte was de bediening goed: snel en attent. De voorgerechten waren redelijk (zalmtartaar) en goed (boerenkaas salade). De hoofdgerechten waren beiden goed. Ook het dessert was weliswaar wat aan de kleine kant maar zeker goed van smaak. De wijnen zowel per glas als fles smaakten goed en zijn redelijk van prijs.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Lekker gegeten in dit restaurant. Alleen jammer van de zalm in de aspergesoep; dit stond niet op de kaart vermeld. De biefstuk was heerlijk! En het toetje was helemaal geweldig, een prachtige schaal met allerlei toetjes en ijs!
We hadden keurig netjes gereserveerd, maar we moesten heeeeeeeeel lang wachten tot dat er een broodje met boter kwam, vrijwel tegelijkertijd kwam de soep met nog weer andere broodjes. daarna weer ruim een uur wachten voor het hoofdgerecht.... We kregen wel excuses dat het zo druk was maar ja, ze wisten dat we kwamen. Beetje flauw, voor een hoge rekening klanten zo lang laten wachten. En ja, er moest echt iemand de trein halen.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Afgelopen zondag hebben wij met 12 mensen gebruik gemaakt van de Dinch bij De Hof. Dit etentje boden wij onze gasten aan ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw die zestig is geworden. Bij de deur werd zij meteen gefeliciteerd door het personeel. Het was weer voortreffelijk. Ook de bediening was zeer goed en niet opdringerig. Na afloop kreeg mijn vrouw ook nog een klein flesje champagne mee naar huis.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Geuncht in de Hof. Mijn echtgenote nam de fish en chips, ik ging voor jet pasteitje. Beide gerechtjes waren goed verzorgd. Pasteitje was wat aan de kleine kant. Bediening is als altijd prima op orde. Jammer alleen dat de kaart wat statisch blijft , geen echte vernieuwing.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
De Hof, ergens waar ik vaak kom samen met mijn vader. Bij binnenkomst word je altijd hartelijk ontvangen. Het ziet er allemaal mooi uit en je wordt echt in de watten gelegd! De bediening is altijd erg vriendelijk, staan open voor een praatje kortom, ze hebben baat bij de klant. De menu kaart is erg gevarieerd, keus genoeg voor jong en oud! Ook voor mensen die wild erg lekker vinden, is er genoeg keus. Er zijn ook altijd genoeg bijgerechten! Frietjes, aardappelschijfjes, salade, overheerlijke rabarber en nog veel meer! Ik zal zeker een vaste klant blijven!
Theolun .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
De goede recensies betreffende het restaurant De Hof in Renswoude waren aanleiding daar eens te gaan eten. Reserveren was wenselijk werd medegedeeld, het kon op vrijdag wel eens druk worden. Toen we het restaurant betraden bleek het er inderdaad nogal druk, het was er ook vrij rumoerig. Gelukkig geen hoorbare muziek. Het duurde even voor de bediening op gang kwam, maar daarna ging het allemaal vlot. Men kon de drukte kennelijk goed aan.
De romige kreeftensoep met Hollandse garnaaltjes was heerlijk, de lamsbiefstuk evenzeer. Mijn echtgenote bestelde het keuzemenu, kippenbouillon met groenten, en als hoofdgerecht stukjes varkenshaas. Ook bij haar slechts tevredenheid. Haar dessert hebben we gedeeld. Niet ongenoemd mag blijven de uitgebreide garnituur die bij de hoofdgerechten wordt geserveerd: gebakken aardappelen, frites, rabarber, een salade en een mooi opgemaakt stukje witlof.
Samengevat: het eten is uitstekend, de bediening doet het goed, maar als men in alle rust en zonder grote drukte wil eten is de bij De Hof in ieder geval de vrijdag niet de goede keuze.
Erik-jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Een fantastisch restaurant om te eten! De vriendelijke ontvangst, amicale omgang met de gasten is prettig. Er wordt alle tijd genomen en er is geen druk vanuit de bediening: je kan rustig genieten van een hapje, drankje, zonder het idee te krijgen dat je moet 'opschieten'.... En er wordt goed meegedacht in de bestelling, er is ruimte om iets anders te bestellen dan op de kaart, zoals voor mijn ouders die vanwege gezondheidsproblemen niet alles kunnen eten. Deze service wordt zeer gewaardeerd! De gerechten zijn echt heel mooi opgediend en smaken voortreffelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor gemiddeld zo'n 25 euro kan je heerlijk eten en drinken.
Echt een aanrader om hier te gaan eten, met vrienden of familie.
Oostenrijk .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Omdat we vorig jaar ook al goed en voordelig gegeten hadden bij restaurant de Hof in Renswoude, hebben we deze week opnieuw gebruik gemaakt van het voordelig geprijsde maandmenu. De vriendelijke dames van de bediening brachten ons na de amuse een prima 3-gangen menu. Voorgerecht courgettesoep, hoofdgerecht gefileerde schol en als nagerecht een dessert fantasie.De gerechten waren met zorg klaargemaakt, zichtbaar vers ( salade!) en voldoende van hoeveelheid. Een aanrader met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Muze1965 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Afgelopen week met de familie hier gegeten. Het eten was redelijk, alhoewel de portsaus van mijn man veel te koud was. De magere garnituur werd slecht aangevuld (we waren met 11 personen), we moesten er om vragen. Bij het dessert kwam de pudding halverwege, toen iedereen haast het bord met ijs/bavarois op had. De bediening was vriendelijk, maar traag.
En hoogpolige vloerbedekking in een restaurant kan natuurlijk echt niet.
Sorry, maar ik snap de juichende recensies niet.
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Ik was hier eens eerder geweestet een bruiloft, waarbij de kwaliteit van zowel eten als bediening erg goed was. Ook nu was dat weer geweldig. Serre heeft een prettige sfeer met een mooi decor. Minpuntje is de drukke weg waar het restaurant aan ligt. Over all een exclusief restaurant!
Hansver23 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Heerlijk gegeten. Deze maand kon men zich tegoed doen aan het jubileum menu nav 80 jarig bestaan van het restaurant .
Ikzelf eet vegetarisch en was verrast over de diversiteit en creativiteit waarmee dit menu werd opgediend. Bovenal was het zeer smakelijk. De bediening was ook heel plezierig en vriendelijk.
Buiten was het guur en nat, binnen was het lekker warm.
Alles is zeer verzorgd.
Kortom een restaurant om terug te komen.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij de Hof in Renswoude. Het eerste wat opviel was de vriendelijke bediening. Gekozen voor Tomatensoep, beetje zoet maar echt heerlijk. Puntjes biefstuk (Oosterse Ossehaas uit de wok) was ook prima. Ham op salade van meloen niet te versmaden. Zalmfilet was ook al niets op aan te merken, gekozen voor de witte huiswijn, en jawel zelfs die was goed van smaak en prima op temperatuur. Dan zoek je iets om te zeuren natuurlijk, maar nee, ook het sanitair was schoon, inrichting gezellig, stoelen goed, temperatuur niet te warm. En dan zeg je: Ik kom graag nog eens terug !
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
het kan dus wel... een restaurant waar je met open armen wordt ontvangen, waar je correct en vriendelijk te woord wordt gestaan door verzorgd personeel en waar de gerechten op tijd (we hadden namelijk nog een afspraak) werden gebracht. porties waren voldoende de aankleding was compleet en ook de terrasstoelen zaten goed