"De Hof"

Arnhemseweg 3 3927 EE Renswoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant "De Hof"

Syntus lijn 80
  • : Gratis parkeren op terrein

Maandag Gesloten (Groepen in overleg)
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant "De Hof"

• Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, een super lekker buffet, de goochelaar aan tafel is ook superleuk
en voor de kinderen is er ook genoeg te doen. Kortom een aanrader.
PEtra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben twee zaterdagen achter elkaar heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Prima bediening. Komen zeker terug!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima restaurant met vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij waren met 7 personen, allen vonden het gezellig en ze waren allen tevreden over de bediening en het eten.
Het voldeed aan ieders verwachtingen, dus hopelijk tot een volgende keer.
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten bij restaurant "De Hof". Het is er gezellig en het eten is goed. Qua uitstraling hebben ze het goed voor elkaar bij restaurant "De Hof".
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gegeten met vriendelijke bediening. het eten was op alle punten verzorgd , goede porties. even heel kort wat gezang vanaf een andere zaal waar een feest was, maar heb dat door de korte tijd niet als storend ervaren
Danique B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Absoluut heerlijk gegeten! Zeer nette en vriendelijke bediening. Uitgebreide garnituur bij het hoofdgerecht dat we konden bijvullen indien nodig. Alles tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader!
Diny N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We waren met 3 vriendinnen voor een lunch.zeker voor herhaling vatbaar
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was goed verzorgd.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een gezellige middag gehad met vrienden heerlijk gegeten warm/koud buffet en het dessert buffet prima geregeld. Vriendelijk personeel zeker een aanrader. Als je thuiskomt en je hebt nog honger dan ligt dat echt aan je zelf.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zoals gewoonlijk lekker gegeten. Het was deze keer erg druk, waarschijnlijk vanwege het mooie weer, waardoor het rumoeriger was dan normaal.
stella-snijder .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Niet gereserveerd was vol maat keurig even in de wacht werd er geschoven en konden al snel plaatsnemen. Fijne bediening , heerlijk gegeten . Grote porties. Hadden vooraf de dronken champignons en gamba's. Als hoofdgerecht de spiesjes de hof, heerlijk voor herhaling vatbaar
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Inrichting oudbollig zonder stijl of klasse.
Saaie gerechten met weinig smaak .
Gebakken aardappelen droog gefrituurd.
Combinatie met groenten niet passend.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
een zeer goede hightea gehad alles was super goed verzorgd we kwamen niks tekort .En alles was heel erg lekker .we kregen eerst het zoete en daarna een lekker soepje en toen het hartige .en alles was vers bereid en echt ën aan rader om daar te eten.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gisteren hier erg lekker gegeten met een gezelschap van zeven mensen. Mooie ruimte om te zitten, zacht muziekje op de achtergrond, prima bediening. Niets op aan te merken.

Voorgerecht (gebakken champignons in bierslag) was dik in orde, heerlijk krokant, goeie champignons en lekkere saus.

Ook het hoofdgerecht (de schnitzel) smaakte bijzonder goed. De schnitzel was voor mij zelfs te groot en dat gebeurt niet vaak. Ze zijn bij De Hof sowieso niet zuinig met porties, want patat, groente en aardappels kon je onbeperkt bijbestellen. Erg lekker allemaal, met name de gebakken aardappeltjes met spekjes en groente waren zeer goed.

Tot slot 't dessert, sorbetijs. Ik dacht: nou, dat wordt een klein ijsje. Mis. Het was een enorme sorbet met vers fruit onderop en heerlijk ijs bovenop, inclusief een flinke toef slagroom. Ik zat eigenlijk vol, maar dit was te lekker om te laten staan.

Kortom, geslaagde avond. Kom hier zeker nog eens!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
super goede sevice en lekker eten .gezellige sfeer .alles was tot in se puntjes verzorgt we komen zeker hier nog een keer eten.
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ieder jaar rond de feestdagen gaan wij naar de kerstdinsch. Ook dit jaar (2016) met 9 personen heerlijk gegeten. Bediening is top!De kinderen worden er super goed vermaakt. Ook voor de kleintjes is er genoeg te eten. Poffertjes en patat en frikadelletjes etc. Het eten is heerlijk, genoeg keus en alles wordt snel bijgevuld. En zoals ieder jaar wordt het dessert onderleiding van kerstmuziek feestelijk met de kinderen binnengebracht met de nodige vuurwerk-fontijnen ,echt leuk! Ook hier is er genoeg te "snoepen". Kortom echt lekker eten en niet alleen met de kerstdinsch maar ook de rest van het jaar kan je hier goed eten.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Asperges met lamszadel, prima klaargemaakt! Lekker wijntje. Redelijk vlotte en vriendelijke bediening. Aankleding: hoog van de Valk gehalte. Goed en netjes voor een betaalbare prijs.
Hele menukaart niet spannend of verrassend.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant, en de gastvrijheid was top. Bij de deur wordt je al aangesproken, vanaf dat moment voel je je al welkom. Het eten is aandacht aan besteedt en is mooi gepresenteerd. Wij waren aangenaam verrast
Vanbeek0342 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdagavond 5 maart heerlijk wezen eten met z'n viertjes bij De Hof. Wat een leuke en gezellige avond hebben wij gehad mede door de gastvrije en vriendelijke bediening die door de gezellige drukte toch tijd had om even een praatje met ons te maken. Ook was er zeker niks te klagen over het eten , het was allemaal prima verzorgd en het smaakte goed! Wij komen zeker nog eens terug!