De Hoeve van Loo

Kamperweg 76 8181 CP Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoeve van Loo

Veluwse rust

Aan de rand van de prachtige Veluwse bossen is Restaurant De Hoeve van Loo gevestigd. In het gezellige dorpje Heerde is dit een oase van rust en culinaire overdaad. Het kleinschalige restaurant heeft een knusse familiesfeer en hier voel je je dan ook direct thuis. Voortreffelijke gerechten worden op tafel getoverd en mocht je nu echt geen genoeg krijgen van deze heerlijke plek, blijf dan lekker een nachtje slapen!

Meer informatie over restaurant De Hoeve van Loo

Janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
AH dinerbon ingeleverd. Keuze uit drie voor-, hoofd-, en nagerechten. Dit was goed voor de prijs.
De bediening was attent en zeer vriendelijk. De zaak wat stoffig.
marry K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De ontvangst was hartelijk. Zelfs ons hondje mocht mee naar binnen!! Het serveren van het menu ging vlug en goed. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Er werd een fles water werd neergezet zonder erom te vragen.
Prijs/kwaliteit enigszins aan de hoge kant.
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke plek en lekker eten.
nanke9 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Alles was uitstekend en is voor herhaling vatbaar..Rustige ligging in bosrijke omgeving. Heel ontspannend.
Het eten was heerlijk en uitstekend. De bediening keurig en zeer attend.
Wij gingen met een fijn gevoel weer huiswaarts.
Rietje H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, het eten was goed, wij hebben een heerlijke avond gehad.
Het was erg rustig, wat meer gasten is prettiger, in ieder geval is het zeker de moeite waard om te gaan eten bij Hoeve van Loo!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Terras was vies. De tafels in weken niet schoongemaakt, de stoep lang niet geveegd. Heel jammer. Het mist aan oog voor detail.
Een placemat of kleedje op tafel zou aan hygiene toevoegen.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Entourage matig, terras niet geveegd. Geen wijnkaart en een stuntelige uitleg over de 3 wijnen die beschikbaar waren (geen prijsinfo). Ondanks dat we nagenoeg de enige waren was het door mij gekozen voorgerecht (van de toch al beperkte kaart, nou ja kaart, een A4 kopietje) niet meer voorradig. Voor ons een teleurstellende avond en we zullen hier niet meer terug komen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten, leuke gelegenheid; aardig personeel. De malloten van deze site vinden dat ik 120 tekens moet gebruiken. Dat is nu wel rond denk ik.
gerritlandman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijk personeel,uitstekend brood,voorgerecht en hoofdgerecht zeer smaakvol.
Komen zeker terug.
Lida en Gerrit Landman.
ruud.m.vandijk .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wíj vonden de bediening vriendelijk en professioneel. Het eten was goed maar niet uitzonderlijk. Het beloofde voorgerecht; ( op de site) gerookte zalm stond op de avond zelf niet op het keuzemenu. Tja. De ruimte was prettig.
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke locatie, prima gerechten voor prima prijsje. Beetje aparte inrichting, dat wel.
Aalt K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gezellig restaurant heerlijk buiten gezeten
bediening en eten was prima
niks mis mee
ben er wel eens langs gereden en dacht nou nee
via ah actie toch maar geprobeerd geen moment spijt van gehad
Chrija .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Verrassend leuk restaurant bij Heerde. Alles goed verzorgd en een vriendelijk ontvangst. Met AH IENS bon gegeten, maar ook zonder bon willen we er nog een keer heen, want we hebben heerlijk gegeten! Beslist een aanrader.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Een knus en gastvrij restaurant in een prachtige omgeving. Heel fijn dat er zonder vragen een karaf kraanwater op tafel werd gezet. De gerechten van het Albert Heijn menu waren voldoende afwisselend en goed qua hoeveelheid. De borden van het hoofdgerecht waren zeer heet, voorzichtig dus.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Ik heb een gluten en lactose allergie waar zeer goed rekening mee werd gehouden. Nergens last van. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Uitermate gastvrij, uitstekende bediening, een mooie variëteit op de menukaart en 1 grote verassing. Wij hebben met vier vrienden mogen genieten van de petites plats, onbeperkt eten van de gehele kaart. Alleen de toiletten zijn ietwat verouderd maar voor de rest niks dan lof.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Uitstekende service! Vriendelijk, niet opdringerig, humoristisch en met liefde voor het vak. Daarnaast gekozen voor petit plats, een variëteit van het menu en onbeperkt genieten. Echt top! Alleen het sanitair is ietwat verouderd, maar dat doet niet af aan deze zeer verrassende locatie in de bossen van Heerde!!!
j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eenvoudige gelegenheid.Goede ontvangst en bediening.Vooral de vismaaltijd was matig.Kleine stukjes vis.Verder prima en goed warm opgediend.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In het kader van AH-restaurantactie gekozen voor verrassingsmenu a 29,50 euro.
Menu was deze prijs lang niet waard. Vooral dessert was onder de maat