De Hoeve van Loo

Kamperweg 76 8181 CP Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoeve van Loo

Veluwse rust

Aan de rand van de prachtige Veluwse bossen is Restaurant De Hoeve van Loo gevestigd. In het gezellige dorpje Heerde is dit een oase van rust en culinaire overdaad. Het kleinschalige restaurant heeft een knusse familiesfeer en hier voel je je dan ook direct thuis. Voortreffelijke gerechten worden op tafel getoverd en mocht je nu echt geen genoeg krijgen van deze heerlijke plek, blijf dan lekker een nachtje slapen!

Meer informatie over restaurant De Hoeve van Loo

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eenvoudige gelegenheid.Goede ontvangst en bediening.Vooral de vismaaltijd was matig.Kleine stukjes vis.Verder prima en goed warm opgediend.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In het kader van AH-restaurantactie gekozen voor verrassingsmenu a 29,50 euro.
Menu was deze prijs lang niet waard. Vooral dessert was onder de maat
P.T. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitermate vriendelijk personeel. We werden bij de ingang ontvangen en onze jassen werden keurig aangenomen.
De menukeuze was ruimschoots voldoende, zowel voor-hoofd en nagerecht bestond uit diverse keuzes.
Daar gaan we zeker nog eens naartoe als we in de buurt zijn.
hennie N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Complimenten voor het bedienend personeel. De jongens bleven ondanks de drukte beleefd en voorkomend en zorgden goed voor hun gasten. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeer zeker terug.
Greetje P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de familie! Er was een goede ontvangst met aanmeten van jassen en nog de beste wensen voor dit jaar! We hebben allemaal het verrassings menu gekozen, zowel vlees als vis en dat beviel heel goed!
Er was kraanwater aanwezig en heerlijke wijn!
Ankelien S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Aardige bediening, het eten is echter middelmatig en totaal fantasieloos. De tomatensoep als voorgerecht smaakte alsof het uit een unox pak kwam. Mijn vriendin koos als hoofdgerecht de vis van de dag, ze vond het niet zo lekker vanwege teveel mosterd. Ik had biefstukpuntjes met een saus die erg saai smaakte. Als nagerecht kozen we voor ijs met fruit. Hier werd hetzelfde fruit bij geserveerd als in de salade. Zou hier niet weer gaan eten.
J. G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het verrassingsmenu gegeten. De soep was heerlijk. De zalm was veel te zoet en de sla eronder gekookt door de zeer warme borden. De friet was te donker. Het toetje ver onder de maat een cornetto half doorgesneden met warme kersen. Al met al viel het tegen voor die prijs
Inge I.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de Albert Hein actie. Er was genoeg keuze. De ontvangst en bediening was erg vriendelijk en vlot. Restaurant was leuk in kerstsfeer. Wij komen zeker nog een keer terug!
anitadeboer70 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gezellige avond gehad in een gezellig restaurant. Niet groot, maar voldeed aan alles! Attente aardige bediening, zoals je zelden aantreft. Aanrader en vanuit zwolle slechts op kwartier afstand.
Jannieke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig ingericht
Spontane bediening
Lekker eten
Aandacht voor ieders wens
Goede ingrediënten gebruikt
Rustig en gezellig, topavond gehad!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
SUPER We hebben hier in de Hoeve van Loo heerlijk gegeten! We kregen om mee te beginnen van het huis een mandje stokbrood met heerlijke kruidenboter. Verder een goed gevarieerde menukaart, de keuze was rijkelijk. De borden waren zéér mooi opgemaakt en zéér goed voorverwarmd, zodat het eten ook van het begin tot het einde warm was! De inrichting was erg knus en we hadden een lekker rustig muziekje op de achtergrond. Het eten was rijkelijk en erg lekker! De eigenaar was kok en serveerder tegelijk en verdiend alle lof! Dit restaurant is zeer zeker een aanrader! Zelf zaten we in Landal 't Loo en dat was maar 15 minuten rijden met de auto, dus zeker om te doen voor mensen op het park.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was super lekker de cappuccino aan het eind een afknapper.
Het was koud buiten omdat het klein is kwam er iedere keer veel kou naar binnen als er mensen kwamen
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant is niet groot maar je hebt voldoende ruimte. Bediening was prima. Fijn dat ze ook meedoen met acties.zoals de ah actie. Anders waren wij daar nooit gekomen. Het is een aanrader. Wij komen ook nog een keer terug . In de zomer om van het gezellige terras te kunnen genieten. Dat zag er sfeervol uit .
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima, lekker eten, gezellig zitten in een " huislijke " omgeving. Een aangename verrassing. Wij kende deze locatie niet
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Restaurant; we zaten in een onmogelijk hoekje samen met nog drie andere slachtoffers van de AH diner actie
Voorgerecht; Frisse salade van geitenkaas. Veel te veel saus een paar stukjes kaas
Hoofdgerecht; Gegrilde kipfilet, daar was geen gril aan te pas gekomen, bleek smakeloos taai stuk kip
Nagerecht; appeltaart met koffie, appeltaart was oke koffie met drab
Dineren bij de "Hoeve van Loo" is inderdaad "Gewoon Verrassend"
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Toptent! Ivm zoutloos/eiwitbeperkt dieet had de kok speciaal menu gemaakt voor mij en dat was echt supergeqeldig! Geen problemen of gedoe; ik voelde me erg welkom als gast. Lokatie en sfeer waren gezellig en gaf een huiskamer-gevoel. Prima parkeren en aardige gastheer die t ons echt naar de zin wou maken. Aanrader!!!
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Verrassingsmenu met vrij grote porties. Smakelijk, maar niet echt verrassend. Wel extra compliment voor vriendelijkheid, gastvrijheid en service. Dat was top.
Gerke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de hoeve van Loo. Het eten was voortreffelijk. Zo ook de sfeer in dit kleinere restaurant. Zeker een aanrader!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Erg gezellig, erg mooie gerechten.
Zeer fijne muziek gezellige rustige sfeer zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Zondag 2 oktober hebben we bij Hoeve van Loo gegeten met de AH restaurant actie. Het restaurant is gezellig ingericht en het was er binnen lekker warm. De keuze van de kaart is prima en het eten was lekker en voldoende. Er zou wat meer warme groenten bij mogen, echter dat hoefde niet voor iedereen. Komen uit de buurt en waren nog nooit eerder geweest. Het is zeker een aanrader, keurige en vlotte bediening en we zullen vast nog een keer terug komen. Het terras zag er ook erg gezellig uit. Jammer dat het weer niet meewerkte.