De Hoeve van Loo

Kamperweg 76 8181 CP Heerde Nederland Kaart

Over het restaurant De Hoeve van Loo

Veluwse rust

Aan de rand van de prachtige Veluwse bossen is Restaurant De Hoeve van Loo gevestigd. In het gezellige dorpje Heerde is dit een oase van rust en culinaire overdaad. Het kleinschalige restaurant heeft een knusse familiesfeer en hier voel je je dan ook direct thuis. Voortreffelijke gerechten worden op tafel getoverd en mocht je nu echt geen genoeg krijgen van deze heerlijke plek, blijf dan lekker een nachtje slapen!

Meer informatie over restaurant De Hoeve van Loo

Jouw recensie over het restaurant De Hoeve van Loo

Ben A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Aanrader. Borden goed warm bij het serveren, echt een pluspunt. Zijn hier al 2 maal eerder geweest en dat zal niet de laatste keer zijn, zullen er beslist wel weer terug komen.
tsleeking .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Kleinschalig huiskamer restaurantje. Prima gegeten ivm de AH-actie. Jammer dat een glaasje wijn erg duur was.
Hadden ook moeite om de ingang te vinden! EEn bordje en een buitenlamp wordt op prijs gesteld!
Komen terug.
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Keuzemenu was zeer beperkt en komt niet overeen met het keuzemenu op de site voor 2016/2017. Vorig jaar voor herhaling vatbaar (evt. met vrienden), nu zeker niet!
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Restaurant ligt aan doorgaande weg. In eerste instantie aan voorbij gereden. Heel gezellige restaurant met zeer vriendelijke gastheer. Erg lekker gegeten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was goed klaargemaakt, maar geen culinaire hoogstandjes. Er was aandacht aan besteed door de kok, maar de ingrediënten waren niet bijzonder. Lekker gegeten, maar niet uitzonderlijk.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. wij hebben een dieet en daar werd door de kok met ons overlegd. In dit gesprek merkten we dat hij veel kennis van zaken had, waardoor wij met vertrouwen konden eten.
T.H. J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het woord restaurant is te hoog gegrepen, eetcafé past hier beter. Slechts twee wijnen op de kaart. Bereiding gerechten goed, maar koffie met twee bonbons als dessert is wel heel karig.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij wisten niet daar een restaurant was. Vanaf de weg niet opvallend. Diner prijskwaliteit was goed. Een leuke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
AH dinerbon ingeleverd. Keuze uit drie voor-, hoofd-, en nagerechten. Dit was goed voor de prijs.
De bediening was attent en zeer vriendelijk. De zaak wat stoffig.
marry K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De ontvangst was hartelijk. Zelfs ons hondje mocht mee naar binnen!! Het serveren van het menu ging vlug en goed. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Er werd een fles water werd neergezet zonder erom te vragen.
Prijs/kwaliteit enigszins aan de hoge kant.
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke plek en lekker eten.
nanke9 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Alles was uitstekend en is voor herhaling vatbaar..Rustige ligging in bosrijke omgeving. Heel ontspannend.
Het eten was heerlijk en uitstekend. De bediening keurig en zeer attend.
Wij gingen met een fijn gevoel weer huiswaarts.
Rietje H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, het eten was goed, wij hebben een heerlijke avond gehad.
Het was erg rustig, wat meer gasten is prettiger, in ieder geval is het zeker de moeite waard om te gaan eten bij Hoeve van Loo!
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Terras was vies. De tafels in weken niet schoongemaakt, de stoep lang niet geveegd. Heel jammer. Het mist aan oog voor detail.
Een placemat of kleedje op tafel zou aan hygiene toevoegen.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Entourage matig, terras niet geveegd. Geen wijnkaart en een stuntelige uitleg over de 3 wijnen die beschikbaar waren (geen prijsinfo). Ondanks dat we nagenoeg de enige waren was het door mij gekozen voorgerecht (van de toch al beperkte kaart, nou ja kaart, een A4 kopietje) niet meer voorradig. Voor ons een teleurstellende avond en we zullen hier niet meer terug komen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten, leuke gelegenheid; aardig personeel. De malloten van deze site vinden dat ik 120 tekens moet gebruiken. Dat is nu wel rond denk ik.
gerritlandman .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijk personeel,uitstekend brood,voorgerecht en hoofdgerecht zeer smaakvol.
Komen zeker terug.
Lida en Gerrit Landman.
ruud.m.vandijk .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wíj vonden de bediening vriendelijk en professioneel. Het eten was goed maar niet uitzonderlijk. Het beloofde voorgerecht; ( op de site) gerookte zalm stond op de avond zelf niet op het keuzemenu. Tja. De ruimte was prettig.
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke locatie, prima gerechten voor prima prijsje. Beetje aparte inrichting, dat wel.