De Hoeve van Loo

Kamperweg 76 8181 CP Heerde Nederland Kaart

Over restaurant De Hoeve van Loo

Veluwse rust

Aan de rand van de prachtige Veluwse bossen is Restaurant De Hoeve van Loo gevestigd. In het gezellige dorpje Heerde is dit een oase van rust en culinaire overdaad. Het kleinschalige restaurant heeft een knusse familiesfeer en hier voel je je dan ook direct thuis. Voortreffelijke gerechten worden op tafel getoverd en mocht je nu echt geen genoeg krijgen van deze heerlijke plek, blijf dan lekker een nachtje slapen!

Meer informatie over restaurant De Hoeve van Loo

Spontane bediening
Lekker eten
Aandacht voor ieders wens
Goede ingrediënten gebruikt
Rustig en gezellig, topavond gehad!
Anitadeboer70 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gezellige avond gehad in een gezellig restaurant. Niet groot, maar voldeed aan alles! Attente aardige bediening, zoals je zelden aantreft. Aanrader en vanuit zwolle slechts op kwartier afstand.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
SUPER We hebben hier in de Hoeve van Loo heerlijk gegeten! We kregen om mee te beginnen van het huis een mandje stokbrood met heerlijke kruidenboter. Verder een goed gevarieerde menukaart, de keuze was rijkelijk. De borden waren zéér mooi opgemaakt en zéér goed voorverwarmd, zodat het eten ook van het begin tot het einde warm was! De inrichting was erg knus en we hadden een lekker rustig muziekje op de achtergrond. Het eten was rijkelijk en erg lekker! De eigenaar was kok en serveerder tegelijk en verdiend alle lof! Dit restaurant is zeer zeker een aanrader! Zelf zaten we in Landal 't Loo en dat was maar 15 minuten rijden met de auto, dus zeker om te doen voor mensen op het park.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was super lekker de cappuccino aan het eind een afknapper.
Het was koud buiten omdat het klein is kwam er iedere keer veel kou naar binnen als er mensen kwamen
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant is niet groot maar je hebt voldoende ruimte. Bediening was prima. Fijn dat ze ook meedoen met acties.zoals de ah actie. Anders waren wij daar nooit gekomen. Het is een aanrader. Wij komen ook nog een keer terug . In de zomer om van het gezellige terras te kunnen genieten. Dat zag er sfeervol uit .
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima, lekker eten, gezellig zitten in een " huislijke " omgeving. Een aangename verrassing. Wij kende deze locatie niet
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Restaurant; we zaten in een onmogelijk hoekje samen met nog drie andere slachtoffers van de AH diner actie
Voorgerecht; Frisse salade van geitenkaas. Veel te veel saus een paar stukjes kaas
Hoofdgerecht; Gegrilde kipfilet, daar was geen gril aan te pas gekomen, bleek smakeloos taai stuk kip
Nagerecht; appeltaart met koffie, appeltaart was oke koffie met drab
Dineren bij de "Hoeve van Loo" is inderdaad "Gewoon Verrassend"
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Toptent! Ivm zoutloos/eiwitbeperkt dieet had de kok speciaal menu gemaakt voor mij en dat was echt supergeqeldig! Geen problemen of gedoe; ik voelde me erg welkom als gast. Lokatie en sfeer waren gezellig en gaf een huiskamer-gevoel. Prima parkeren en aardige gastheer die t ons echt naar de zin wou maken. Aanrader!!!
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Verrassingsmenu met vrij grote porties. Smakelijk, maar niet echt verrassend. Wel extra compliment voor vriendelijkheid, gastvrijheid en service. Dat was top.
Gerke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de hoeve van Loo. Het eten was voortreffelijk. Zo ook de sfeer in dit kleinere restaurant. Zeker een aanrader!
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Erg gezellig, erg mooie gerechten.
Zeer fijne muziek gezellige rustige sfeer zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Zondag 2 oktober hebben we bij Hoeve van Loo gegeten met de AH restaurant actie. Het restaurant is gezellig ingericht en het was er binnen lekker warm. De keuze van de kaart is prima en het eten was lekker en voldoende. Er zou wat meer warme groenten bij mogen, echter dat hoefde niet voor iedereen. Komen uit de buurt en waren nog nooit eerder geweest. Het is zeker een aanrader, keurige en vlotte bediening en we zullen vast nog een keer terug komen. Het terras zag er ook erg gezellig uit. Jammer dat het weer niet meewerkte.
Karpaula45 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Leuke ontvangst. Voorgerecht was heel erg lekker(tomatensoep en zalm schotel). Hoofdgerecht was goed. Alleen de gemengde groenten was erg doorgekookt, dat was jammer(biefstuk stukjes). Nagerecht was erg lekker.
W.vlerken1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben gisteren gegeten bij de hoeve van loo in Heerde, het eten was redelijk we hadden het verrassingsmenu maar dit was niet echt een verrassing het was een beetje alledaags eten, de bediening was perfect en de entourage was ook wel leuk
Ppruijssers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
vriendelijke, hartelijke en servicegerichte bediening. Leuk sfeervol restaurant.
Mooie keuze van de kaart, ook bij AH-actie. Wij waren met vier personen die allen andere keuzes maakten. Helaas bleek de kabeljauw niet helemaal goed te smaken. Na een klacht hierover werd uitleg gegeven en werd een nieuw stuk voorgeschoteld ( zo maak je van een klacht een pluspunt). Andere gerechten evenals het dessert, waren uitstekend. Kortom een restaurant dat wij van harte aanbevelen.
Adaholst .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten namen wij een verrassingsmenu, vis en vlees.
Allebei erg lekker, vonden alleen dat er iets meer groenten bij mocht, verder alle gerechten waren erg lekker
Jarobei .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hadden het verrassingsmenu en werden direct verrast door een heerlijke spinazie/appel soep. Verder lekkere vis en een prima dessert als besluit. We hebben heerlijk gegeten.
Kbeens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten op het terras. De bediening was heel correct en vriendelijk. Compliment voor de manier waarop en het overzicht dat hij had, terwijl hij iedereen alleen bediende!
PieterGeert .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten. We konden via de AH-actie kiezen uit een speciale kaart met voor elk wat wils. Het toetje, ijs met vers fruit, was wat fantasieloos en viel daardoor wat tegen. Verder een prima avond gehad.
Bzegers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De Hoeve van Loo is gevestigd in een rustieke omgeving. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Het terras geeft een gemoedelijke sfeer. Uitleg over de diverse menu's alles op een rustige wijze passend in de omgeving. Wij waren met 4 personen en maakten gebruik van het AH-menue. De mogelijkheden waren a la carte of een verrassings-menue. Het eten was smaakvol en ruim voldoende. Na 3 uur in volle tevredenheid doorgebracht te hebben in de Hoeve keerden wij voldaan terug naar
huis. Een dikke pluim wilden wij achterlaten aan Daniel (gastheer/ober) die op een zeer prettige manier met o.a. zijn aanwezigheid er voor zorgt dat vele gasten terug zullen keren naar de Hoeve.