De Hoek Koffiehuis

31-206253872

Meer informatie over restaurant De Hoek Koffiehuis

Gert T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een heerlijk koffiehuis - bijna een NYse diner maar dan op zijn Amsterdams. Ligging in centrum kan niet beter, en ondanks drukte weet de familie een hoge standaard te houden: super kroketten (holtkamp), uitsmijters (neem de engine!), pannenkoeken, broodje bal en appeltaart met heel veel verse slagroom. Hulde voor dit springlevende monument!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Leuk gezellig klein koffiehuis annex lunchroom. Erg sfeervol, wel voornamelijk toeristen maar dat is logisch bij de Negen Straatjes en het was ook nog eens weekend. Bediening is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Voor het eten hoef je hier echter niet te komen, uitsmijter en Harry's Burger waren matig van kwaliteit, net zoals de koffie, wat vreemd is voor een koffiehuis.
Rzoontjes .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
erwtensoep was niets leek wel kant en klaar kan je niet maken in zoon tent ga je er vanuit dat ze dat zelf maken of van een goede slager betrekken schande
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Het koffiehuis van Harry bestaat al tig jaren en voor de lunch komen wij hier heel vaak omdat ons kantoor er vlakbij is en wij Harry goed kennen. Voor een simpele koffiehuis is de kaart vrij uitgebreid. Aanraders zijn na een kater de uitsmijters, de BLT clubsandwich en Harry's burger.
Deze keer hebben we de clubsandwich genomen en gevraagd of de spek iets meer/krokanter uitgebakken kan worden. Uiteraard is dat geen probleem. Mijn collega's hadden de kroketten en een spekpannenkoek. Bij het koffiehuis krijg je snel je gerechten ook al is de hele zaak afgeladen vol, hetgeen eigenlijk altijd het geval is. Met liefde wordt hier bediend, men is keurig en vriendelijk. Qua interieur zou je er misschien niet zo snel voor kiezen zeker gezien het feit dat er allerlei hippe tentjes in de buurt zitten maar qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik zeker voor Harry kiezen. Ook zijn de porties erg ruim. Gewoon doen dus.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Ik was hier ooit een keer eerder geweest, zeker 15 jaar geleden. Ik zag ernaar uit er terug te komen. Het viel niet tegen: vriendelijke, snelle bediening, en een superuitsmijter met meegesmolten kaas en perfect spek. Dit is een koffiehuis zoals een koffiehuis moet zijn. Veel bedrijvigheid en geroezemoes. Waarin ik aan een tafel mag zitten waar aan het andere end ook andere dames zitten en waar vriendelijk gelachen wordt naar elkaar. Koffiehuis De Hoek moet altijd blijven.