De Heuvelrug

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met een groep van 20, groot en klein, hier heerlijk gegeten en genoten van een "warm" samenzijn in een huiselijke omgeving. Het vlees was geweldig evenals alle bijgerechten. Bediening is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig evenals de eigenaars. Nu binnen geBBQd, maar we komen zeker terug om het ook buiten te doen. Ligt op een prachtige plek in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. Iedereen is vol lof; een aanrader.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Binnen bbqen??? Dat doe je bij bbq de heuvelrug! Keuze genoeg voor ieder wat wils lekker aan tafel bbqen. Broodje vooraf lekker maar niet te veel eten, zonde natuurlijk. Soep slaan wij altijd over dus daar kunnen we niets over zeggen. Vlees/vis smaakt prima niet hoogstaand maar zeker goed genoeg vor bbq. Diverse salades/fruit, heerlijke honingmeloen waar wij veel van aten werd snel weer aangevuld. Dus wil je gezellig bbqen (ook in de winter) ga dan een x bbqen in leersum
Ruud3007 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een afgang dit restaurant. Vroeger kwamen we hier regelmatig en toen was het redelijk goed, maar na vanavond kom ik hier nooit meer.
Allereerst staat er buiten aangegeven dat we heerlijk vis kunnen eten (zalm en nog een ander soort vis) maar geen van beide waren aanwezig. Vervolgens de lams koteletjes waren op en vroegen we om nieuwe, waarna we een lege pan kregen. Pas later bij een tweede keer vragen kwam men er mee en hadden ze het excuus dat het zo druk was in de keuken. Dat is ook wel te begrijpen als je 4 tafeltjes gevuld heb.
Als laatste wilden we een toetje en daar stond heerlijke dame blanche ijs aangegeven. Bij navraag bleek deze op te zijn.
Toen we bij het afrekenen nogmaals onze ontevredenheid aangaven liep meneer boos de keuken in gevolgd door zijn vrouw. Dit was voor ons de druppel.
Ik ga hier nooit meer eten!
Bje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Op 16 augustus 2015 zijn wij hier met een groep van 13 vrienden gaan eten. Voor de meeste was het een verrassing want één stel moet het boeken en elk jaar een ander restaurant. Het regende deze dag behoorlijk. De ontvangst was zeer vriendelijk en de gastvrouw zei dat we plaats konden nemen bij de open haard. Later gingen we aan de grote tafel en kregen uitleg over de gang van zaken. Er was een buffet met zeer veel soorten vlees, er waren drie smaken soep, een saladebuffet en een toetjesbuffet. Langzaam liep het restaurant vol met gasten. Er was een gemoedelijke sfeer. De tafels staan ruim opgesteld waardoor je geen last hebt van de andere gasten. Hier komen we zeker nog eens terug.
Maik V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Spontaan aangeland bij BBQ-restaurant de Heuvelrug en dit was zeker niet de laatste keer. Fijne ontvangst door de lieve gastvrouw en de eigenaar. Zowel het vlees als de bijgerechten waren voortreffelijk. Zo hoort een BBQ restaurant te zijn. Superveel en met liefde bereid. De prijzen zijn zeer netjes. Het restaurant is schoon. Kortom, ons eerste bezoek inspireert het volgende. Ik kan niet wachten om plaats te nemen aan de BBQ-tafels! Een absolute aanrader.
HenkenCynthia .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Wij komen hier al jaren als kerstuitje van het bedrijf. Het eten is uitstekend, de sfeer is goed en het is goed betaalbaar. Wat krijg je daarvoor:
- vooraf brood uit de oven met gesmolten kruidenboter, keus uit 3 soorten soep met stokbrood en kruidenboter;
- er is een enorme keus aan vlees en is echt van topkwaliteit, daarnaast is er ook nog kip en vis;
- de schalen met rauw vlees en vis staan in het ijs en wordt regelmatig aangevuld om bederfing te voorkomen;
- salades; friet, sausjes en toetjes;
- altijd een goed gevuld glas;
- gezellig personeel;
- na het eten gezellig naborrelen bij de open haard of aan de bar.

Tot volgend jaar!