De Hertenkamp

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant De Hertenkamp

Christian B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Samen met mijn vrouw hier een high tea genomen. Deze viel erg goed in de smaak; de bediening was erg vriendelijk en legde geanimeerd uit welke thee er gedronken ging worden. Ook de begeleidende hapjes waren van hoge kwaliteit en erg zorgvuldig uitgezocht en geserveerd. Deze high tea is vanaf nu voor ons de standaard waarlangs wij andere high tea's beoordelen.

Helaas hadden wij voor een derde persoon gereserveerd die niet kon komen, dit werd op de bon netjes opgelost.
Al met al komen wij hier zeker nog een keer terug voor een high tea!
J H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker eten. Vriendelijke bediening. Prettige ambiance. Het mooiste uitzicht van Assen.
Fijn om hier te zijn.
Snap niet dat het niet drukker was.
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening.
Kan niet 1 ding bedenken wat niet precies goed was.
Ruimte om de tafeltjes, zodat je niet de conversatie van de buren hoeft te volgen, vriendelijke dames in de bediening die meedenken als er een vegetariër in het gezelschap is en geen probleem zien in het schuiven van voor- bij- of hoofdgerechten als je voor een 3 gangen diner kiest en de kok hebben we met een applausje beloont ...... we hebben zelden zo lekker gegeten voor een hele redelijke prijs.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Onze bruiloft hebben we in de Hertenkamp gehouden. Wat een geweldige belevenis was dat! De locatie was en is gewoon geweldig, de sfeer zowel binnen als buiten (het prachtige trouwprieeltje) kan niet beter: het is er gezellig en met smaak ingericht. Onze gasten heeft het die dag aan niets ontbroken en dat was prachtig om te zien voor ons als bruidspaar. De bediening verdient daarom ook alle lof!! De hapjes en drankjes die werden geserveerd na de plechtigheid waren heerlijk en royaal. Het had werkelijk niet mooier en beter gekund. Pas geleden zijn we opnieuw in de Hertenkamp geweest en hebben we ons laten verrassen door de kok. Als voorgerecht kregen we mosterdsoep. Ik heb nog nooit eerder zulke lekkere mosterdsoep gegeten: de smaak was mild maar toch heerlijk gekruid. Ook heel mooi opgediend: niet in een kom, maar een mooi groot diep bord en daarbij een lekker stukje stokbrood met gesmolten kaas. Heerlijk!!! Al met al een restaurant waar we met plezier naar terug zullen kijken en wat ik iedereen kan aanraden. Of het nu om een trouw locatie gaat of een gezellig etentje.
Jann F.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Ik snap niet dat het hier niet drukker is, want je kan hier zo lekker eten.
Mooi opgediende gerechten en heel erg smakelijk. Goede huiswijn, waar je de volgende dag geen hoofdpijn van hebt en heerlijke toetjes, vooral de Parfait van Irish Coffee.
Ga er gewoon eens eten, het is echt fantastisch en zijn veel slechtere tenten in Assen die wel vol zitten!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Aan de rand van het Asserbos ligt een vergeten horeca pareltje. Met uitzicht op het mooie hertenkamp is eten hier uit de kunst.
Omgeven door diverse prachtige kunstwerken van o.a. grootmeester Martijn de Groot wordt je geholpen door zeer vriendelijke vakmensen met kennis van zaken.
Ook de gerechten die geserveerd worden zijn uit de kunst wat smaak betreft.
Het schiterd voor de ogen en streelt de tong en het pleziert de smaak en vult de maag precies op maat. Niet te weinig en niet te veel.
Alles lijkt hier in perfecte balans.
Of het nu gaat om de aardappelen met rozemarijn, de meer dan heerlijke frieten, de groentes en salade met frisse dressing.
Alles klopt precies.
En natuurlijk de vlees en vis gerechten perfect gebakken. Mals wat mals moet zijn, de varkenshaas medalions en de zalmfilet was boter zacht en perfect gegaard.
Jammer dat er nog weinig mensen deze unieke locatie nog zo weinig is insect door culinaire genieters die wel eens buiten de deur eten.
Hier is alles perfect deze avond.
Wij komen weer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Louter enthousiaste recensies gelezen. Wij moesten er ook maar eens heen. We maakten een reservering. Het zou wel druk zijn...
Vrijdagavond. We stapten om 18.30 uur door de deur en troffen een ietwat verbaasde man met een vragende blik. "We hebben gereserveerd", zei mijn vrouw. De man keek het na. Het klopte. We mochten een tafeltje uitzoeken. Het restaurant was leeg. We werden vlot en correct bediend. We bestelden. Het eten was okee en best lekker. Een zeven. De bediening bleef vlot, correct en erg vriendelijk. Een acht. Maar er kwam verder niemand binnen. Beetje ongezellig. We vertrokken even na 20.00 uur, en na ons was het restaurant weer helemaal verlaten. Het personeel kon naar huis. En wij ook. Decor een vier.
jenny B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
zijn met familie daar wezen eten (kerstbuffet) was goed alleen we misten de gebakken aardappeltjes alleen frites en rijst verder een pluim voor de kok en bediening de moeite waard om nog eens heen te gaan.