Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAMBA'S PIRI PIRI (VIS)
      WRAP PULLED PORK (VLEES)
      FLAMMKUCHEN (VEGA)
      RUNDERCARPACCIO (VLEES)
  • Hoofdgerechten
    • TONIJNSTEAK MET WILDE SPINAZIE (VIS) (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      BIEFSTUK MET SAUS NAAR KEUZE champignon, peper, kruidenboter, of specialiteit Bali jus erg pittig! (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      VEGATARISCHE SHASLICK met dagverse groente (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
  • Nagerecht
    • CRÈME BRÛLÉE
      DAME BLANCHE met chocolade saus
      DESSERT DE HEREN onze huis specialiteit!

Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag-Donderdag: 16:00 – 02:00
Vrijdag: 16:00-03:00
Zaterdag: 12:00 – 03:00
Zondag: 12:00 – 02:00

Tijdens feestdagen geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

Ron R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
De heren van Zeist
Geweldig gegeten en een zeer vriendelijke bediening
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Jammer dat we vlees en vis zo goed op hadden en toen werd eerst de salade geserveerd en toen na een tijd de frites. Zowel vlees als vis werd lauw opgediend. De kok kwam in het restaurant bediening ophalen omdat het al een tijdje klaar stond. We wilden niet zeuren en hebben het opgegeten. Hadden we het nu toch maar laten weten.
Willemijn L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten bij de Heren van Zeist. Soms wel iets te zout. Bediening was ontzettend vriendelijk! Gezellige avond gehad!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Super Slecht! Een schotel besteld met al hun gerechten! Het enige wat warm was de kipnuggets en de frites. Het koude werd meegenomen na eerst gevoeld te hebben of het echt koud was, het warme bleef staan! Even later kwam een deel terug, de hamburger, sparerib en soep ontbraken, soep konden we nog wel krijgen! Als troost bood ze ons een gratis dessert aan! Afrekenen moest haar collega doen die van
niks wist! Hoe collegiaal en gastvrij kun je zijn! Zo behandel je geen gasten. Omdat we alles opgegeten hadden volgens haar ( de borden lagen nog vol met vlees)! moesten we de volle mep betalen! Overal worden fouten gemaakt maar je eigen nergens van aantrekken is toch triest!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Had via Iens geboekt voor AH-actie. Bevestiging via Iens ontvangen. Enkele dagen voor datum werd door restaurant telefonisch meegedeeld dat actie niet gold op geboekte datum (2e kerstdag)
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gezellige tent met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Aanrader is de Platter met allerlei kleine hapjes. Fijne gemoedelijke sfeer en een schitterend buitenterras!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Lekker gegeten voor een mooie prijs; vlotte bediening en leuke sfeer
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Prima eten, goede vriendelijke bediening
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten en service perfect!
Jammer dat er geen ingrediënten zijn op de kinderpannenkoek, geen kadootje voor mijn kind en dat de speelhoek niet is zoals op de website staat omschreven...
Geen legotafel en iPad was kapot...
Meer wel gezellig, dus kom hier zeker zonder kind terug!
Raphaëla D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk gegeten. D bediening was gezellig en attent.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Eten was goed, bediening minder. Gezellig ingericht.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten leuke bediening
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten smaakte heerlijk en er werd gecheckt of we al toe waren aan de volgende gang. Heel prettig! Sfeer was goed en gezellige kerstmuziek op de achtergrond :)
G.ert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Mixed grill was lekker, opmaak /presentatie was iets anders dan vorige keer ( nieuw kok?)
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heel gezellig voor ons als familie, prima bediening. Fijn dat de muziek iets zachter werd gezet. Patatten erg zout maar ondanks dat leuk om bij jullie gast te zijn.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gewoon niet doen. Te jonge niet attente bediening. Voor- en hoofdgerecht redelijk tot goed, desserts belachelijk. French coffie zonder Grand Manier. En in plaats van cognac kregen we een soort Ammarretto. Werd nog wel vervangen door cognac toen de koffie al op was, maar wel geserveerd in een waterglas. Dat geeft het niveau dat je hier kan verwachten goed weer.
G.ert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten lekkere gamba’s gegeten
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Verwacht geen “haute cuisine”. Maar de keuzes die wij gemaakt hebben: gamba’s en carpaccio waren heel smakelijk evenals de biefstuk. Tonijn was jammer genoeg toch nog te lang gebakken.
En niet onbelangrijk: uitstekende frietjes! Een goede warme koffie toe.
Bediening was super vriendelijk!
Dicky.berg B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Vriendelijke bediening, zeer tevreden
Ateria V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden mixt gril willen eten stond op site voor €15,00 vanaf twee personen. Dit kon niet volgens big bos. Verder ook geen oplossing daar moesten we het mee doen. De dames van de bediening praatten erg snel en zijn niet echt geduldig. Uiteindelijk zijn wij mar weer vertrokken.
Zorg dat alles op internet goed is aangegeven.