Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
ben in het ziekenhuis opgenomen maar we kunnen het verplaatsen van het hotel .
super geregeld een dikke pluim.
mvg J.Postmus
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zoals reeds aangegeven was het gewoon goed.Wij zijn daarom ook nog een tweede keer gegaan.Als het namelijk niet goed zou zijn gaat men er toch niet meer terug.
nelly65255 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer met vriendelijke bediening. We komen elke vakantie die we in de buurt doorbrengen bij de Heren van Zeist terug.
helmi .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Live muziek was een aangename verrassing. Goed repertoire, mooie zang... voldoende op achtergrond voor een heerlijk etentje
arievandenenden .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prachtig weer dus buiten gegeten
prima verzorging. Heerlijk gegeten. Prima prijsverhouding
Reden om zeker eens terug te komen
Lotte T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg leuk restaurant! Ook erg leuk om in de avond een drankje te doen! En ook erg leuk personeel
Agatha V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
lekker gegeten in een prettig restaurant, zeer tevreden. vriendelijk personeel en goede bediening. Zeer attent.
We gaan zeker terugkomen.
Dees71 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Zeker een aanrader.
Vlees carpaccio erg lekker, bieten carpaccio beetje smakeloos. We kregen per persoon 2 slibtongetjes en die waren iets te doorbakken (onderkant had geen velletje meer helaas..) Topper is de warme brownie toetje en de tiramisu vond partner iets minder. Met de AH actie zijn we incl. 2 biertjes en een jus, 50 euro kwijt (het 3 gangen menu kostte 40,-).
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Eergisteren wezen borrelen bij de Heren van Zeist. Uitgebreide keuze qua (speciaal)bieren en wijnen, met bijpassende hapjes. Het geheel werd leuk gepresenteerd door de vriendelijke bediening. Sfeer en uitstraling zeer gastvrij en gezellig.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad, zeer gevarieerde keuze en alles was goed op smaak. Vriendelijke en spontane bediening die vroeg of alles naar wens was. Al met al een zeer fijn restaurant met een mooi open terras.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Heren van Zeist, alle gerechten waren super! Een aanrader is toch wel de biefstuk Bali, een van de bekendste gerechten van dit restaurant. Gezellige, ongedwongen sfeer en vlotte bediening.
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bij heten van Zeist gegeten via Ah restaurantactie. Als voorgerecht carpaccio, grote portie, hoofdgerecht sliptong en varkenshaas. Beide goed en ruim voldoende. Tiramusa na. Flinke portie en prima van smaak
Esterkevin .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een leuke zaak met zeer warme bediening en goede prijs kwaliteit verhouding!!
We kregen veel te eten voor zeer voordelige prijzen en hebben daarna onderhet genot van live piano muziek een top avond gehad met lekkere cocktails ongemerkt flink dronken geworden tot snel!!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweldige tent! Warme sfeer met top personeel! Zeker aan te raden! Vooral het terras en het vakantie gevoel maakte de avond compleet!
Quinten A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
gewoon de beste zaak van Zeist met top bediening mooi terras en lekkere kaart!
en dan ook nog eens zeer voordelig met de prijs wat het nog leuker maakt volgens mij!
dus jullie zien mij weer snel verschijnen!!
Maikel R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk beleving gehad bij de heren van zeist. Had de varkenshaas in spek een grote aanrader. Vriendin had de biefstuk Bali een echt verwennerij voor mensen die van een lekker stuk pittig vlees houden. Heb echt een leuke avond gehad kreeg een vakantie gevoel door de totale ambiance. Bediening was heel scherp en vriendelijk en prijs voor het totaal plaatje was perfect.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg vriendelijk en vlot personeel. Wij komen hier geregeld en altijd lekker en goed eten. Tevens ook zeker niet duur en een heel mooi terras met Ibiza feeling.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon goed
Bedankt voor uw mooie recensie! Groet Team HVZ
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was best tevreden, moet alleen niet duurder worden. Porti friet maag wel wat groter. maar al met al was het prima eten bij de heren van Zeist.
Bedankt voor uw mooie recensie! Groet Team HVZ
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke restaurantje in ongedwongen en gezellige sfeer. Ook is er een leuk overdekt terras. De hoeveelheid (beef) carpaccio is perfect, lekker veel en goede kwaliteit. De slibtongetjes waren mogelijk niet dagvers dus een beetje droog, maar zeker niet onaardig, de smaak was goed.

Wijnfles staat op tafel en de mogelijkheid om zelf in te schenken en achteraf bepalen op basis van een lineaal hoeveel er uit de fles is gedronken en met hoeveel glazen dit gelijk staat. Op basis hiervan betaal je dan. Dit is erg leuk en origineel.

Vriendelijk personeel en vlotte bediening. De prijzen zijn voordelig, waardoor je aan het einde van de avond verrast bent over de lage rekening.
Bedankt voor uw mooie recensie!
Onze visboer gewezen op deze recensie
zowel onze leverancier als keuken zijn er direct mee aan de slag gegaan
Alsnog bedankt voor de input

Groet Team HVZ