Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrel tot signature dish van de chef

De Heren van Zeist heeft niet voor niets deze naam gekregen. Kom eten en je wordt behandeld als gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoensgebonden ingrediënten. In de zomermaanden kun je op hun verwarmde terras plaatsnemen, maar ook in de winter is het binnen warm en gezellig!

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond spontaan weer wezen eten bij de HVZ na ons eerder bezoek wat zo goed was bevallen. De bedieining herkende ons van de vorige keer en gingen daar spontaan mee om. Deze keer hebben wij nieuwe gerechten van de kaart geprobeerd, de black angus sukade en de lamsrack. Wat heerlijk zeg. Wederom een hele fijne avond gehad met een gezellige sfeer!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag voor het eerst de vrijdagmidddagborrel geprobeerd. Ik en mijn vrienden kozen voor de High Beer, waar we verschillende bieren te proeven kregen met hapjes. Gezellig en smakelijk. Uiteindelijk zijn we tot 's avonds gebleven want toen was er live pianomuziek, erg gezellig! Tot de volgende keer!
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gisteren ben ik wederom wezen eten in de heren van zeist. Recentelijk is er een nieuwe kaart ingevoerd, waarvan ik de geitenkaascreme en varkenshaas heb geprobeerd. Voortreffelijk! Erg lekker van smaak en een mooie portie. Fijne bediening ook, kwamen vragen of alles naar wens was. Sfeer is gezellig!
Jop N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik heb samen met vrienden erg lekker gegeten en het was erg gezellig!
Bediening was vriendelijk en de porties erg groot.
Met andere woorden je krijgt waar voor je geld.
Verder was het erg knus en gezellig ingericht.
Wij komen dan ook weer snel terug!!
Jop N.
Erg lekker gegeten!
Bediening was erg leuk en de hele groep heeft een geweldige dag gehad.
Verder waren de porties lekker groot dus zaten we goed vol, En dat voor een zachte prijs...
Wij komen dan ook zeker snel terug!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Gisteravond hier gegeten met mijn moeder. Gekozen voor het driegangen diner. Zowel voor- als hoofdgerecht (varkenshaas een aanrader) waren echt lekker. Ipv dessert mochten we een koffie met likeur bestellen. Kortom de Heren van echt een aanrader. Kan niet wachten tot het weer terrasweer wordt om daar dan te eten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vorige week ben ik samen met mijn vriendin wezen eten bij de Heren van Zeist. Na vele goede verhalen van vrienden besloten wij zelf dit ook maar eens te ondervinden! En alle verhalen klopte! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een snelle, ongedwongen sfeer. Bedankt en graag tot de volgende keer!
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed eten , carpaccio is een aanrader !!leuke bediening en gezellige sfeer, wij komen zeker terug ! Overigens kan je na het eten nog lekker blijven hangen voor een gezellige borrel met live piano muziek
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij "de Heren van Zeist" gegeten met de AH kaarten. Er was een aparte kaart, vlees, vis of vegetarisch. Prima te doen. Gekozen voor het vlees menu,met carpaccio als voorgerecht en rumpsteak als hoofdgerecht.
De rumpsteak was in mijn ogen net iets te rood (was ook erg dik), hij werd nog even doorgegaard, goed geregeld.
Extra groente erbij ipv patat was geen probleem. Het dessert was Oreo op een speciale manier klaar gemaakt.
Helaas was die veel te zoet voor mij, na 2 - 3 happen gestopt met eten.
Meteen kwam de vraag of ik dan misschien een ander dessert wilde uitkiezen.
Ik heb hiervoor bedankt, ik ben geen toetjes mens.
Een kopje koffie sloot onze maaltijd af.
Wij hebben een super gezellige avond gehad en werden op onze wenken bediend, niets was het personeel te veel om het ons naar de zin te maken.
En ook de andere gasten zullen dit zeker kunnen beamen.
Echt een avondje uit zoals het hoort te zijn.
Wij hebben het pand verlaten toen de live muziek begon (iedere zaterdag avond)
Howard H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met de ah-restaurant actie hier een 3 gangen menu gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en en behulpzaam. Leuke inrichting en het eten is heerlijk en ruim voldoende .
Etertjes-3 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer behulpzaam/vriendelijk personeel. Geschikt voor kinderen. Vlees mocht iets warmer. Tafels staan wat dicht op elkaar.
Vicky7 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was een gezellige avond. De bediening was erg prettig. Het eten was erg lekker. We waren er met de AH restaurant actie en konden kiezen uit verschillende opties die er allemaal goed uitzagen. Een aanrader.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was weer erg lekker. Alleen jammer de jullie carpaccio zo koud word geserveerd. Echt jammer, want de carpaccio is top. Zeer goede koffiekaart. Zonder AH bon komen zeker nog eens terug. En gelukkig geen dames die hun haar deden achter de bar.
Gian C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik kreeg een droge biestuk 2e biefstuk was ook droog. Dr gastvrouw heeft het wel goed opgelost met een drankje. Nooit meer heren van zeist!!
diondeckers .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig binnenkomen. Leuke sfeer, vriendelijke en ontspannen bediening. Eten was prima in orde. Goede kwaliteit en misschien wel iets te grote porties. Minder was ook goed geweest.
Komen er beslist nog een keer terug en dan op vrijdag of zaterdag als er vanaf 21.30 live pianomuziek is.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten, uitgebreide keuze en een mooie kaart. Gezellige sfeer en vlot spontaan personeel. Het Toetje de Heren is zeer zeker aan te raden!
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten inderdaad lekker druk maar gezien de prijs kwaliteit verhouding begrijpelijk! Leuke bediening en gezellige sfeer..Wij komen terug!
gerrit-de-bruin .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving, vriendelijke en vlotte bediening, de gerechten waren leuk en goed opgemaakt want het oog wil ook wat, zeker voor herhaling vatbaar.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker aan te raden!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met 5 personen gegeten bij de 'Heren van Zeist op 22 januari (AH-menu). Vooraf gevraagd of de 5e persoon van 50% korting kreeg; dat kon niet. Men had een aardig keuzemenu samengesteld vlees (carpaccio - biefstuk / rumpsteak), vis (makreel - zalm) en vegetarisch (salade - lasagne). Onderling gerechten wisselen was mogelijk, hetgeen we (m.u.v. het vegetarisch voor- en hoofdgerecht) hebben gedaan.
De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten ook, als was de bijbehorende salade een beetje onbestemd en de friet een beetje slap. Nagerechten (een huisgemaakte mousse, tiramisu en cheesecake met ijs waren OK. Bediening was goed. Oh ja, kan die knipperlamp uit?