Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag-Donderdag: 14:00 – 02:00
Vrijdag: 14:00-03:00
Zaterdag: 12:00 – 03:00
Zondag: 12:00 – 02:00

Tijdens feestdagen geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

Diana W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel lekker gegeten en zeker voor het geld.
Heel vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
De tafel van Bert H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
gewoon goed. ontspannen
Leo N.
Gezellig restaurant, goede service lekker eten.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gisteren wezen borrelen met een paar collega's na eerdere goede ervaringen. Gekozen voor de speciaalbiertjes met bittergarnituur die werd omschreven als de Fingerfood Walhalla. En dat was het ook: een grote plank met allerlei verschillende lekkernijen! We kregen hem bijna niet op met z'n drieën.. Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening!
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De Heren van Zeist blijft voor mij een plek die voelt als thuis komen: een gezellige sfeer, vriendelijk personeel en goed eten voor een mooie prijs. Van een bakje koffie in de middag tot aan de borrel laat op de avond: alles wordt vriendelijk gepresenteerd en waar nodig uitgelegd aan de gasten. Mijn persoonlijke favoriet blijft de Biefstuk Bali, daar kom je echt voor terug! Gezellig terras ook een gemoedelijke sfeer.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Op zondagavond ben ik met mijn vrienden heerlijk wezen eten bij de Heren van Zeist! Door goede verhalen hebben wij gekozen voor de biefstuk: 1 van de bekendste gerechten van dit Grand Cafe. Onze biefstuk was heerlijk mals en het bijgeleverde brood en salade waren ook heerlijk. Daarbij enthousiaste service van 2 vriendelijke meiden en een gezellige sfeer, wij komen zeker vaker terug!
Charlotte1997 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zondag avond na 1,5 uur wachten ons hoofdgerecht : een groot leeg bord met in het midden de biefstuk die gegaard leek in plaats van gegrild..... En geen garnituur.....voor drie personen een half emmertje frites, heel erg karig, ....en de salade die beloofd werd op de kaart? Helaas, .........die was op. De serveerster verklaarde opgewekt: " ja, we dachten , zullen we nog even naar de overkant, de Jumbo gaan....maar dat is ook zo wat! Maar weet je wat: u krijgt er de dagverse groente bij! " Na 15 minuten nog geen dagverse groente. Nog maar eens gevraagd. " Foutje, het komt eraan," De dagverse groente bleek een schaaltje met ketjap/chilisaus opgebakken groentemix,( vermoedelijk zo uit een zak van de Jumbo) . Omdat alles zo liep kregen we koffie en thee gratis....
Nooit meer Heren van Zeist! De recensies lijken wel over een andere zaak te gaan.....
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De biefstuk was op (om 18:00 op zondag), het was niet mogelijk visgerechten te bestellen en de salade die we wilden was ook niet beschikbaar.

Normaal gesproken erg tevreden over dit restaurant, maar nu zijn we zonder te dineren weer vertrokken om ergens anders te gaan eten.

Wat een teleurstelling!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellige plaats om lekker te borrelen en te eten voor niet al te veel een top avond gehad door zeer vriendelijk personeel ik zou de heren van zeist zeker aanraden
Annick D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De heren van Zeist is een ontzettend gezellig plek. Heb heerlijk gegeten en er was leuk contact met het personeel. Zeker een aanrader!
Karolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eén minpuntje: we kregen alleen maar vlees en friet. De groente/sla zat er niet standaard bij, dat moest je extra bij bestellen. Het vlees was overigens goed.
Jop N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten gisterenavond. Aansluitend was er een comedy avond waar ik heb genoten van de gezellige comedians en een lekkere borrel! Top plek als je een keer goed wilt eten voor een lage prijs of gezellig wilt borrelen.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prijs kwaliteit is goed, veel voor weinig. Vriendelijk personeel en houdt de glazen goed in de gaten. Aanrader voor wie een keer niet sjiek uit eten wilt.
Marg K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gekozen voor de platter voor twee. Het was allemaal erg lekker. Zeer royaal en wat overbleef kregen we mee naar huis.
Prettige bediening.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
De spareribs zagen eruit als plastic, waren elastisch en niet te eten. De porties waren ook belabberd klein...
Er was te weinig personeel op de vloer, gezien de drukte in het restaurant. Wij raden dit NIET aan. Wellicht voor een borrel, maar voor het eten zou ik toch echt naar een ander restaurant gaan.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Kom hier vaker en is super gezellig. Fijne aardige meiden die bedienen.
Ga er graag een drankje drinken altijd sfeervol en vriendelijk.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bediening van Viola was super, zo heb ik het nog nooit bij horeca meegemaakt, super toffe meid.
Het was gezellig, met acht 65+. Jammer toen we naar huis gingen, om 21:30h, kwam pas de live muziek.
We doen het vast nog een keer over.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Door ziekte van medewerkers duurde het na het voorgerecht wat lang voordat we ons hoofdgerecht kregen. Dat werd netjes opgelost met een kop koffie en likeurtje na. Bediening was vlot, prettig en alert. Lekker gegeten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wat ons opviel: prettig ogend grand café; voorgerecht en hoofdgerecht kwamen goed door, niet te gehaast, niet te sloom; op het nagerecht moesten we 80 minuten(!) wachten. De gastheer verontschuldigde zich wel, maar dat deed niets af aan de ergernis. Op het scherm in de zaak werd het menu dat wij voor 32.95 afrekenden (AH-restaurantactie) aangeboden voor 22 euro. Hebben we natuurlijk nog een voordeel van 11 euro, maar het voelt toch iets minder gul als de slogan (2e menu gratis). De verklaring voor de lange wachttijd voor het dessert was dat er een grote groep van 16 man binnen was gekomen die onze logistiek verstoorde. Dat is inderdaad een oorzaak, maar tegelijk een blijk van onvoldoende logistiek in de keuken: wie een voorgerecht start op tijd x weet (als ervaren kok) wel dat hij dan ca. een uur later het nagerecht moet gaan serveren. Het personeel was druk, bijna op het krappe af. Ze deden hun best om het allemaal bij te benen, maar moeten er hard aan trekken.
jan P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
een kwaliteit restaurant service perfect en bediening grandioos en het eten super
dit is voor herhaling vatbaar fantastisch zoiets heb ik nog nooit meegemaakt
een dikke 10.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Blijft een gezellige tent, vriendelijk personeel, lekker eten, wel dure wijn..... harde muziek, jong personeel.
Ook bekend dat er vaak groepen zitten tussen 20 en 40...
hierdoor gauw vol en rumoerig ook door de kleine lage ruimte.
MAAR: AH menu prima en leuk dat je zelf uit 3 menu's he voor ,hoofd en nagerecht mag kiezen.