Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAMBA'S PIRI PIRI (VIS)
      WRAP PULLED PORK (VLEES)
      FLAMMKUCHEN (VEGA)
  • Hoofdgerechten
    • TONIJNSTEAK MET WILDE SPINAZIE (VIS) (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      BIEFSTUK MET SAUS NAAR KEUZE champignon, peper, kruidenboter, of specialiteit Bali jus erg pittig! (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      VEGATARISCHE SHASLICK met dagverse groente (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
  • Nagerecht
    • CRÈME BRÛLÉE
      DAME BLANCHE met chocolade saus
      DESSERT DE HEREN onze huis specialiteit!

Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag-Donderdag: 12:00 – 02:00
Vrijdag: 12:00-03:00
Zaterdag: 12:00 – 03:00
Zondag: 12:00 – 02:00

Tijdens feestdagen geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor een eerste bezoek was dit een verrassende gelegenheid met prima menu keuzes. En met het mooie weer was het heerlijk om buiten te zitten.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Afgelopen vaderdag met het gezin uit eten geweest om onze vader te verrassen. De Heren van Zeist had een leuke actie en wij werden ontvangen met een glaasje bubbels van het huis met een leuk presentje. Heerlijk gegeten, alles was voortreffelijk. Vriendelijke bediening die goed in de gaten heeft wanneer het drinken bijna op is.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten in gemoedelijke sfeer, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Genoten van de salade met biefstuk en aansluitend toetje de Heren. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekkere borrel, heerlijk fingerfood, fijne service! Aanrader is de Fingerfood Walhalla, een erg grote hapjesplank met allerlei lekkernijen!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het viel tegen, het was karig, ik kreeg een bord met een biefstuk en een emmertje saus. ook was het eten van mij en mijn schoondochter echt koud, we hebben wel nieuw gekregen met excuses. maar de bij de mixed grill die mijn schoondochter had was de sparerib zwart en de kip taai. verder te weinig personeel een voor buiten en een voor binnen. wij komen hier niet terug
Wij hebben uw recensie gelezen en zijn het niet gewend! Wij hebben het hoog opgenomen met de keuken om te kijken waar het hier fout is gegaan. Echter verzoeken wij u contact op te nemen en hopen dat u nog in het bezit van een eventuele bon, of ons kan vertellen wat u precies allemaal heeft gegeten zodat wij u alsnog een prettige ervaring kunnen geven. Ten alle tijden horen onze gasten een prettige ervaring te hebben. Als dat niet het geval is, lossen wij dat netjes op.
Dewi R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Gezellig gezeten op het terras, leuk ook dat je mensen ziet langs lopen...
heerlijk gegeten.... en gelachen..... leuke gastheer....mooi figuur...
mirjam129 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijke plek om gezellig te borrelen! Qua eten wat mij betreft niet, we hadden allebei een salade, spicy beef en vis, was echt teleurstellend, kleine portie en presentatie ook fantasieloos. Dus voortaan ergens anders eten!
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Zeer gemoedelijke sfeer, lekker eten, fijne bediening en mooie prijs-kwaliteitsverhouding! Personeel hield de glazen goed in de gaten!
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekkere borrel gehad met vriendelijke service, goede bittergarnituur, lekkere achtergrond muziek! Al met al een hele fijne plek om langs te komen!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel lekker gegeten en zeker voor het geld.
Heel vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom met wat vrienden gezellig wezen borrelen bij de Heren van Zeist. Genoten van speciaal biertjes, in combinatie met een heerlijke hapjesplank! Goede, vlotte bediening!
De tafel van Bert H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
gewoon goed. ontspannen
Leo N.
Gezellig restaurant, goede service lekker eten.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gisteren wezen borrelen met een paar collega's na eerdere goede ervaringen. Gekozen voor de speciaalbiertjes met bittergarnituur die werd omschreven als de Fingerfood Walhalla. En dat was het ook: een grote plank met allerlei verschillende lekkernijen! We kregen hem bijna niet op met z'n drieën.. Erg gezellige sfeer en vriendelijke bediening!
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De Heren van Zeist blijft voor mij een plek die voelt als thuis komen: een gezellige sfeer, vriendelijk personeel en goed eten voor een mooie prijs. Van een bakje koffie in de middag tot aan de borrel laat op de avond: alles wordt vriendelijk gepresenteerd en waar nodig uitgelegd aan de gasten. Mijn persoonlijke favoriet blijft de Biefstuk Bali, daar kom je echt voor terug! Gezellig terras ook een gemoedelijke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Op zondagavond ben ik met mijn vrienden heerlijk wezen eten bij de Heren van Zeist! Door goede verhalen hebben wij gekozen voor de biefstuk: 1 van de bekendste gerechten van dit Grand Cafe. Onze biefstuk was heerlijk mals en het bijgeleverde brood en salade waren ook heerlijk. Daarbij enthousiaste service van 2 vriendelijke meiden en een gezellige sfeer, wij komen zeker vaker terug!
Charlotte1997 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zondag avond na 1,5 uur wachten ons hoofdgerecht : een groot leeg bord met in het midden de biefstuk die gegaard leek in plaats van gegrild..... En geen garnituur.....voor drie personen een half emmertje frites, heel erg karig, ....en de salade die beloofd werd op de kaart? Helaas, .........die was op. De serveerster verklaarde opgewekt: " ja, we dachten , zullen we nog even naar de overkant, de Jumbo gaan....maar dat is ook zo wat! Maar weet je wat: u krijgt er de dagverse groente bij! " Na 15 minuten nog geen dagverse groente. Nog maar eens gevraagd. " Foutje, het komt eraan," De dagverse groente bleek een schaaltje met ketjap/chilisaus opgebakken groentemix,( vermoedelijk zo uit een zak van de Jumbo) . Omdat alles zo liep kregen we koffie en thee gratis....
Nooit meer Heren van Zeist! De recensies lijken wel over een andere zaak te gaan.....
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De biefstuk was op (om 18:00 op zondag), het was niet mogelijk visgerechten te bestellen en de salade die we wilden was ook niet beschikbaar.

Normaal gesproken erg tevreden over dit restaurant, maar nu zijn we zonder te dineren weer vertrokken om ergens anders te gaan eten.

Wat een teleurstelling!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellige plaats om lekker te borrelen en te eten voor niet al te veel een top avond gehad door zeer vriendelijk personeel ik zou de heren van zeist zeker aanraden
Annick D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
De heren van Zeist is een ontzettend gezellig plek. Heb heerlijk gegeten en er was leuk contact met het personeel. Zeker een aanrader!
Karolien S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eén minpuntje: we kregen alleen maar vlees en friet. De groente/sla zat er niet standaard bij, dat moest je extra bij bestellen. Het vlees was overigens goed.