Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAMBA'S PIRI PIRI (VIS)
      WRAP PULLED PORK (VLEES)
      FLAMMKUCHEN (VEGA)
      RUNDERCARPACCIO (VLEES)
  • Hoofdgerechten
    • TONIJNSTEAK MET WILDE SPINAZIE (VIS) (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      BIEFSTUK MET SAUS NAAR KEUZE champignon, peper, kruidenboter, of specialiteit Bali jus erg pittig! (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      VEGATARISCHE SHASLICK met dagverse groente (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
  • Nagerecht
    • CRÈME BRÛLÉE
      DAME BLANCHE met chocolade saus
      DESSERT DE HEREN onze huis specialiteit!

Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag-Donderdag: 12:00 – 02:00
Vrijdag: 12:00-03:00
Zaterdag: 12:00 – 03:00
Zondag: 12:00 – 02:00

Tijdens feestdagen geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten is lekker, smaakvol. De dames in de bediening geven goede service. De kussens op de bankjes buiten zijn erg vies.
Mensen willen graag op een schone stoel of bankje zitten.
Dan liever geen kussentjes.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk genoten van verschillende speciaalbieren in combinatie met een lekkere fingerfood plank, waarop allerlei heerlijke lekkernijen te vinden waren. Prettig bedienend personeel die spontaan overkwamen. Gezellige tent, kom zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zeer gemoedelijke sfeer, lekker eten, fijne bediening en mooie prijs-kwaliteitsverhouding! Personeel hield de glazen goed in de gaten!
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wij vonden het slecht. Hoofdgerecht geen groenten of salade. Dessert was er niet, kregen aardbeienijs, maar dat was ontdooid geweest en niet te eten. Bier was inderdaad 2 vingers bier en de rest schuim. Dus gewoon beneden alle peil.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Begon met een biertje, 2 vingers bier en de rest schuim. Hoofdgerecht biefstuk, geen groente of salade. Dessert, dame blanche, maar het vanille ijs was op. Toen kregen we een allegaartje van bedorven aardbeien ijs en slagroom die over de datum was. Daar hebben we iets over gezegd en toen kregen we het antwoord dat de vriezer defect was. Verkoop dan geen ijs, en dan nog gewoon het ijs moeten betalen. Te triest voor woorden dit restaurant.
Mevlut K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We kwamen op afgesproken tijd aan, mochten zelf een tafel op terras uit kiezen. Serveerster vroeg wat we wilden drinken. We vroegen flesje rosé (huis wijn) hadden ze niet, kon kiezen uit de wijn lijst, gekozen voor Zuid Afrikaanse maar die was niet geleverd, kwam ze met een Franse rosé aan. We vonden het goed, ze kreeg de kurk van de fles niet open omdat ze dat nooit heeft gedaan!! Voorgerecht was prima, na lang wachten kregen we biefstuk met Bali saus, dat was gewoon verbrande boter dan Bali saus. We hebben vlees teruggestuurd omdat te lang was gebakken en nieuw stukje vlees was koud van binnen. Voordat we voor nagerecht gevraagd werden hebben we afgerekend en meteen weggegaan. We zijn in het verleden vaker geweest en was altijd goed, goed eten, goed personeel maar zo slecht nu hebben we niet mee gemaakt. Alleen maar sorry sorry sorry. Daar heb je als klant niks aan.
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hadden het menu van de AH actie maar het vis gerecht (tonijn) was op (al om zes uur!) Er werd geen andere keuze voorgesteld en je mocht ook niet zelf van de kaart kiezen met eventueel bijbetaling. Niet erg flexibel terwijl het totaal niet druk was. Temeer daar je voor het AH menu 10 euro meer betaalde als voor dezelfde gerechten los van de kaart. Niet echt 50 procent korting dus... Overigens wel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Muziek te hard en druk naar onze smaak om normaal een gesprek te kunnen voeren maar werd op verzoek wel wat zachter gezet.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor een eerste bezoek was dit een verrassende gelegenheid met prima menu keuzes. En met het mooie weer was het heerlijk om buiten te zitten.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten in gemoedelijke sfeer, fijne sfeer en vriendelijke bediening. Genoten van de salade met biefstuk en aansluitend toetje de Heren. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Afgelopen vaderdag met het gezin uit eten geweest om onze vader te verrassen. De Heren van Zeist had een leuke actie en wij werden ontvangen met een glaasje bubbels van het huis met een leuk presentje. Heerlijk gegeten, alles was voortreffelijk. Vriendelijke bediening die goed in de gaten heeft wanneer het drinken bijna op is.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekkere borrel, heerlijk fingerfood, fijne service! Aanrader is de Fingerfood Walhalla, een erg grote hapjesplank met allerlei lekkernijen!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het viel tegen, het was karig, ik kreeg een bord met een biefstuk en een emmertje saus. ook was het eten van mij en mijn schoondochter echt koud, we hebben wel nieuw gekregen met excuses. maar de bij de mixed grill die mijn schoondochter had was de sparerib zwart en de kip taai. verder te weinig personeel een voor buiten en een voor binnen. wij komen hier niet terug
Wij hebben uw recensie gelezen en zijn het niet gewend! Wij hebben het hoog opgenomen met de keuken om te kijken waar het hier fout is gegaan. Echter verzoeken wij u contact op te nemen en hopen dat u nog in het bezit van een eventuele bon, of ons kan vertellen wat u precies allemaal heeft gegeten zodat wij u alsnog een prettige ervaring kunnen geven. Ten alle tijden horen onze gasten een prettige ervaring te hebben. Als dat niet het geval is, lossen wij dat netjes op.
Dewi R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Gezellig gezeten op het terras, leuk ook dat je mensen ziet langs lopen...
heerlijk gegeten.... en gelachen..... leuke gastheer....mooi figuur...
mirjam129 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijke plek om gezellig te borrelen! Qua eten wat mij betreft niet, we hadden allebei een salade, spicy beef en vis, was echt teleurstellend, kleine portie en presentatie ook fantasieloos. Dus voortaan ergens anders eten!
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekkere borrel gehad met vriendelijke service, goede bittergarnituur, lekkere achtergrond muziek! Al met al een hele fijne plek om langs te komen!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel lekker gegeten en zeker voor het geld.
Heel vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom met wat vrienden gezellig wezen borrelen bij de Heren van Zeist. Genoten van speciaal biertjes, in combinatie met een heerlijke hapjesplank! Goede, vlotte bediening!