Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAMBA'S PIRI PIRI (VIS)
      WRAP PULLED PORK (VLEES)
      FLAMMKUCHEN (VEGA)
      RUNDERCARPACCIO (VLEES)
  • Hoofdgerechten
    • TONIJNSTEAK MET WILDE SPINAZIE (VIS) (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      BIEFSTUK MET SAUS NAAR KEUZE champignon, peper, kruidenboter, of specialiteit Bali jus erg pittig! (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
      VEGATARISCHE SHASLICK met dagverse groente (al onze gerechten zijn inclusief garnituur)
  • Nagerecht
    • CRÈME BRÛLÉE
      DAME BLANCHE met chocolade saus
      DESSERT DE HEREN onze huis specialiteit!

Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag-Donderdag: 16:00 – 02:00
Vrijdag: 16:00-03:00
Zaterdag: 12:00 – 03:00
Zondag: 12:00 – 02:00

Tijdens feestdagen geopend vanaf 12:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fijn dat we zo last minute nog konden boeken. De service was erg goed. Super vriendelijke dame. Voorgerecht en toetje waren erg lekker. Het hoofdgerecht (tonijn) was lekker maar niet bijzonder maar dat kan ook niet voor een dergelijk bedrag. Dus overall erg tevreden.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht was prima (soep van de dag). Hoofdgerecht Hamburger XXL, ruime portie maar heerlijk en bijgeleverde friet was ook lekker. Vriendelijke spontane bediening en een lekkere plek om te zitten!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een biefstuk was rauw IPV medium.
De sathe was tot 2 maal rauw. De eerste keer rauwer dan de 2e keer. Ter compensatie kregen we de koffie van het huis.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Gisteravond op het laatste moment besloten hier te gaan eten met de AH-aktie. Daar hebben we geen spijt van gehad! Het is een informele zaak met een zeer attente jongedame die de bediening verzorgd. Het menu is beperkt qua keuze maar het eten was zeker lekker. Het voorgerecht, de wrap met pulled pork was prima, misschien een beetje veel als voorgerecht. De biefstuk als hoofdgerecht is flink qua omvang en uitstekend van kwaliteit. Bijgeleverde salade is zeer ruim, net als de hoeveelheid frietjes. Mijn tafelgenoot had als dessert de warme appeltaart met kaneelijs en slagroom. Deze werd in een grote bierpul geserveerd. Verrassend en lekker!
Het is geen haute cuisine maar zeker goed van smaak en ruim voldoende om met een volle maag de zaak te verlaten. De koffie van het huis is overigens ook uitstekend.
Kortom: zonder AH-aktie waren we hier waarschijnlijk nooit terecht gekomen maar na gisteren zeker een adres wat we zullen onthouden.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Goed eten en erg lekker.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
prima gegeten we gaan zeker nog een keer terug .
Martina N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wat een ontvangst een serveerster met een geweldige lach en vol mededelend!
Ook het AH menu was geweldig...we hebben genoten!
Dank voor Viola de serveerster met een vriendelijke lach....ook leuk om mee te delen dat we op onze bon een leuk verhaaltje kregen..geweldig!!!!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten leuke bediening heel vriendelijk.gaan beslist terug
De tafel van Bep V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Kleine portie. Was niet duidelijk of brood bij biefstuk Bali jus hoorde of voor de hele tafel was. Geen groentegarnituur
Marian V.
jammer dat er geen groenten bij het hoofdgerecht was
Betsy O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eenvoudige doch zeer smakelijke gerechten, vlotte bediening, gemoedelijke sfeer, een absolute aanrader.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Top gegeten met de AH Actie, heerlijk keuzemenu en gezellige spontane bediening! Heerlijk sfeervol terras en gezellige mensen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gezellig zondag met het gezin wezen eten bij de heren van zeist. Sfeervolle tent met gezellige ambiance en mooi terras. Vriendelijke spontane bediening die de glazen goed in de gaten houdt. Eten was heerlijk!
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekkere borrel gehad met vrienden voor 10-jarig werkjubileum. Heerlijke speciaalbieren met bijpassende hapjes. Vriendelijke bediening, erg spontaan en scherp op de lege glazen. Terras is heerlijk vertoeven, ook in de late uurtjes.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Een 3 gangen menu voor 39.50 !! de carpaccio was lauw de biefstuk goed gebakken met een champignonsaus met 3 halve champignons er kon GEEN groente bij voor die PRIJS werd ons verteld koude creme brulee een menu wat de 20 euro niet mag overschrijden
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
heerlijk gegeten
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goed geholpen en vriendelijk personeel. Het voorgerecht (carpaccio) was heerlijk. Hoofdgerecht en nagerecht goed, maar ook niet heel bijzonder.
Petri K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg lekker gegeten, fijne bediening en heerlijk op het terras gezeten. Sfeervol ondanks dat het naast weg ligt.
Sjouktje V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten is erg lekker. Vriendelijk personeel.
De stoelen vind ik net zo lekker zitten