Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geerlinde V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gezellig een hapje gegeten! Personeel enthousiast, gezellig en professioneel. Eten was ook goed! Als we dan tips mogen geven; Broodje vooraf was wat lastig te snijden, wat ook wel weer voor hilariteit aan tafel bezorgde. Maar misschien toch in de keuken snijden of een ander mes erbij. Verder was Carpaccio wat dun gesneden naar onze smaak. De gerechten waren verder heerlijk en vooral ook voldoende! Wij gingen zeer tevreden naar huis!
See you next time, De heren van Zeist!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede, vlotte en gezellige bediening, is iedereen aan te raden om hieer eens te gaan eten, wij komen zeker nog eens terug.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
vooraf aan een bezoek aan Zeist online gecheckt waar ik glutenvrij kan eten. Dit restaurant geeft dit aan op deze site, maar wat een tegenvaller zeg. Aangezien ik lactose vrij en glutenvrij moet eten wegens serieuze intolerantie, kon er wel voor mij apart een tomatensoepje worden gemaakt zonder room, dat werd dus een blikje gepelde tomaten met wat instantbouillon, staafmixer erdoor, wat verdwaalde blaadjes basilicum: klaar! eetbaar: behoorlijk zuur en smakelijk al even min. Verder voor het volgende gerecht: op de kaart wordt dit vermeld als beef bali style, op mijn bord lagen 2 volledig droog geroosterde kleine glutenvrije sneetjes "brood", daarop zwarte verrotte! sla, 2 plakjes tomaat en een verdwaald stukje komkommer, en redelijk eetbare beef in reepjes erover, o ja, ook nog wel een paar pijnboompitjes (?). kort gezegd: gortdroog, want geen dressing, geen eetbare groentes, een niet gekruide zoutarme beefreepjes, hoezo bali style? Ik heb mijn bord terug gegeven, als ik me wil laten neppen voor 15,- euro dan toch zeker niet door deze kok. Wat een aanfluiting zeg. Mij zien ze in ieder geval niet meer terug. Zet niet op je kaart dat je een aparte allergie kaart hebt, want die was niet aanwezig en de kok had nog nooit achter een fornuis gestaan, anders had ie wel wat beters bereidt. Zwaar onder de maat!!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Was erg lekker maar vooral ook erg gezellig met de dames van de Heren Van Zeist!
Goede service, lekker eten en een warme sfeer wat wil een mens nog meer!!
JanvanderHam .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vriendelijke en vlotte bediening, gezellige sfeer door het uitzicht via de mooie buitenluifel op de Slotlaan.
Heerlijk voorgerecht was heerlijk, de smaak van het vlees van de varkens haas viel wat tegen.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De borrel blijft een topper! Gisteren na de voetbaltraining gezellig met mijn medespelers besloten om nog een borrel te halen bij de Heren van Zeist. De bediening was zeer vlot en gezellig en oprecht geïnteresseerd. Uiteindelijk tot laat gebleven en een gezellige avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gisteravond weer heerlijk wezen eten bij de Heren van Zeist. Nieuw aan de kaart waren toegevoegd de Duitse biefstuk en de slibtong, uiteindelijk de biefstuk genomen. Heerlijk! Als toetje weer voor de klassieker Toetje de Heren gekozen. Bediening was vriendelijk, sfeer erg gezellig.
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met een gezelschap van 6 personen in dit restaurant geweest. Interieur ziet er gedateerd uit en de twee meter fingerfood/tapas die wij als voorgerecht hadden besteld bestond uit 8 bittergarnituurtjes, een plak gerookte zalm en salami. Kosten in totaal 75 Euro. Erg hoog voor bittergarnituur. Het gas deed het niet dus werd ons verteld dat het hoofdgerecht op een campingkookplaat werd gemaakt. Toen hebben wij de rekening gevraagd. Drankjes werden van de rekening gehaald dus wat dat betreft nette service. Vriendelijke bediening maar nooit meer.
Beste Stephanie,
Ten eerste onze excuses voor uw negatieve ervaring met ons bedrijf.
Het klopt inderdaad dat onze gasmeter midden in het diner ermee ophield waardoor wij genoodzaakt waren Stedin te bellen zodat hun het konden oplossen. Echter duurde dat 2 uur wij hebben direct de keuken gesloten en hebben het eerlijk verteld aan onze gasten en de keuken gesloten voor nieuwe gasten. Inderdaad hebben wij de lopende bonnen proberen op te lossen door gebruik te maken van een klein kookplaatje. Wij hebben het ook eerlijk medegedeeld en mensen gecompenseerd was voor iedereen zeer vervelend en uiterst nadelig voor ons bedrijf. Het is dan ook ten koste gegaan van de meterplank omdat wij niet beschikte over gas. Ik wil u dan ook aanbieden geheel op onze kosten te komen eten met uw gezelschap zodat u kan zien dat wij wel goed kunnen zorgen voor onze gasten! Het was echt overmacht en paniek in de keuken nogmaals onze excuses! Daarom graag tel. contact opnemen of via mail zodat u het gratis over kan doen.
Team HVZ
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Vriendelijke medewerkers, we werden snel geholpen en het eten kwam ook snel! Het eten was ook prima. Ik kom hier graag nog een keer terug.
Namens Team Heren Van Zeist:
Bedankt voor de mooie recensie daar doen we het natuurlijk voor!
Groet, Team HVZ
rensyz .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
we hadden om zes uur gereserveerd waren wat eerder was geen probleem .
De bediening was zeer vriendelijk .Het eten was super er was keuze uit drie driegangenmenu wij kozen het vlees menu over heerlijk.Een aanrader!!!
Namens Team Heren Van Zeist: Bedankt voor de zeer mooie recensie!
Groet, Grand Cafe De Heren Van Zeist!
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het eten was vooral veel vlees en friet, ik miste de groenten. En wij zaten naast de toiletten die de hele avond een zeer onaangename geur verspreidden waardoor het eten minder goed smaakte.
Wij hebben uw recensie doorgenomen met onze keuken brigade en zullen ook bij de vleesgerechten zoals de mixt grill nu ook separaat extra groente serveren.
Verder hebben wij niet de ervaring met het toilet echter toch laten aanpakken door Rituals met geur sticks en alles extra grondig doorgelopen.
Gezien uw negatieve ervaring willen wij u kosten loos een diner aanbieden voor 2 personen zodat u het nog eens over kan doen op ons mooie terras.
Graag dan ook even contact via 06-46392617 ofwel via de mail info@deherenvanzeist.nl zodat wij uw ervaring met ons bedrijf kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Heren Van Zeist.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
De Heren van Zeist blijft voor mij een fijne plek om terug te komen en te genieten van de heerlijke gerechten en de vriendelijke service. Deze keer gekozen voor de black angus sukade met als nagerecht de tiramisu, erg lekker en goede portionering. Graag tot de volgende keer!
Namens Team Heren Van Zeist Bedankt voor de zeer mooie recensie!
Groet Grand Cafe De Heren Van Zeist!.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gisteren zijn mijn vrouw en ik met de Pasen wezen eten bij de Heren van Zeist. Speciaal voor deze paasdagen was er een 5 gangen diner samengesteld, waar wij voor hebben gekozen. Vanaf de eerste gang tot en met de laatste hebben wij genoten! De bediening was zeer vriendelijk en vroeg of alles naar wens was. De koffie van het huis was een ware verrassing! Bedankt en graag tot snel!
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Afgelopen zondag hier geweest vanwege een optreden van de Zeister Toppers. Eerst genoten van een diner, waarvan de biefstuk bali toch wel het absolute hoogtepunt was. De carpaccio vooraf en het Toetje de Heren waren ook erg lekker. Daarna begon de feestavond, die erg gezellig was met veel publiek. Al met al een top avond gehad met swingend personeel en een leuke sfeer!
Namens Team Heren Van Zeist Bedankt voor de zeer mooie recensie!
Groet Grand Cafe De Heren Van Zeist!.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag voor het eerst de vrijdagmidddagborrel geprobeerd. Ik en mijn vrienden kozen voor de High Beer, waar we verschillende bieren te proeven kregen met hapjes. Gezellig en smakelijk. Uiteindelijk zijn we tot 's avonds gebleven want toen was er live pianomuziek, erg gezellig! Tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond spontaan weer wezen eten bij de HVZ na ons eerder bezoek wat zo goed was bevallen. De bedieining herkende ons van de vorige keer en gingen daar spontaan mee om. Deze keer hebben wij nieuwe gerechten van de kaart geprobeerd, de black angus sukade en de lamsrack. Wat heerlijk zeg. Wederom een hele fijne avond gehad met een gezellige sfeer!
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gisteren ben ik wederom wezen eten in de heren van zeist. Recentelijk is er een nieuwe kaart ingevoerd, waarvan ik de geitenkaascreme en varkenshaas heb geprobeerd. Voortreffelijk! Erg lekker van smaak en een mooie portie. Fijne bediening ook, kwamen vragen of alles naar wens was. Sfeer is gezellig!
Namens Team Heren Van Zeist:
Bedankt voor de zeer mooie recensie!
Groet, Grand Cafe De Heren Van Zeist!
Jop N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik heb samen met vrienden erg lekker gegeten en het was erg gezellig!
Bediening was vriendelijk en de porties erg groot.
Met andere woorden je krijgt waar voor je geld.
Verder was het erg knus en gezellig ingericht.
Wij komen dan ook weer snel terug!!
Jop N.
Erg lekker gegeten!
Bediening was erg leuk en de hele groep heeft een geweldige dag gehad.
Verder waren de porties lekker groot dus zaten we goed vol, En dat voor een zachte prijs...
Wij komen dan ook zeker snel terug!