Over het restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrels tot signature dish van de chef De Heren van Zeist heeft het allemaal!! Kom eten of voor en gezellige borrel en je wordt behandeld als een gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een lunch, vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoengebonden ingrediënten. Maar ook voor en lekkere cocktail tot een goede borrel met finger food is De Heren Van Zeist uitermate geschikt. In de zomermaanden maar ook in de wintermaanden kun je op ons verwarmde terras plaatsnemen, zodat het in de winter zowel buiten als binnen warm en gezellig is! De Heren Van Zeist beschikt tevens over exclusieve Heren Kamers voor zowel vergaderingen, feestjes als private dining met aansluitend een eigen prive terras tuin inclusief een gehele bar! De meiden van Team Heren Van Zeist staan graag voor u klaar om het u op alle vlakken naar de zin te maken! Of u nou komt voor een borrel, lekker eten of een feestje De Heren Van Zeist heeft het Allemaal!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• Kom je met de auto?
    Direct in het centrum van Zeist
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Zeist

M D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Carpaccio van zwaardvis was top. De slibtongen waren uitstekend gebakken. Het toetje lekker en veel. Heerlijke vlotte bediening.
L B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
J.H W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk,alleen de wachttijden tussen het 3 gangen menu,s waren erg lang.
Dit ligt echter niet aan het personeel want die deden hun stinkende best,maar aan het tekort aan personeel,
een verkeerd beleid,waardoor het een averechts effect oplevert.
Wat trouwens zonde is,door het goede eten en personeel 2x wat voor de dranken en eten en afrekening moest zorgen.
Connie1962 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij De Heren van Zeist gegeten met de AH-actie. Drie menu's waaruit kan worden gekozen. Mogelijkheid tot combinatie van voorgerecht van het een met hoofdgerecht van het ander etc. Het vegetarische voorgerecht, carpaccio van biet, was niet wat je je bij een carpaccio voorstelt maar eerder een gemengde salade. Overigens wel zeer smakelijk, maar naar verhouding veel sla t.o.v. biet. De vlees-carpaccio was daadwerkelijk een traditionele carpaccio. Als hoofdgerecht varkenshaas gewikkeld in spek met groente en mosterdsaus was zeer smakelijk. Vriendelijke en attente bediening.
P.G. D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Presentatie van de borden schoot te kort: te volle borden, niet mooi opgemaakt. Het eten is qua kwaliteit matig. Je kunt wel gezellig buiten zitten.
Mayra K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Leuk café-restaurant. Nog lekker buiten kunnen zitten onder de heaters en overkapping.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
vriendelijk en gastvrij, alleen jammer van de vliegen die op je eten afkwamen. Nog gevraagd om een mepper maar die was er niet.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben gebruikt gemaakt van AH actie dat is on s goed bevallen. Er werd vlot opgediend.
Het eten was goed en voldoende.
Alleen de stoelen zaten niet prettig. Overigens wel voor herhaling vatbaar.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellige sfeer met live muziek! Ook de meterplank is heerlijk! Personeel is vriendelijk en snel. Wij hebben een hele fijne avond gehad. Top!
ajplooy .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eten was goed, alleen de groenten waren niet warm.
Service was top.
Inrichting vond ik niet zo maar dat is misschien ook een kwestie van smaak
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben genoten van ons etentje bij " de Heren van Zeist" . Het eten was prima en het personeel bijzonder hartelijk. Wij gingen buiten zitten omdat iedereen daar zat maar ons werd gelijk gezegd dat als we het te koud vonden we altijd naar binnen konden
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ontvangst teleurstellend, service redelijk/goed. Iedereen kiest voor het terras, dus zaten we als enige binnen. En getuige van veel geloop en geren. En tamelijk luide muziek. Maar het eten maakte veel goed: heerlijke slibtong en voortreffelijke varkenshaas!
Maja M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Top gegeten bij dit gezellige eetcafé. Eten was super, bediening zeer vriendelijk. Ook het eten van de andere gasten zag er aanlokkelijk uit. Voor herhaling vatbaar. Kan het van harte aanbevelen.
dianamulder41 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We zijn geweest met de AH restaurantactie. Ik had gevraagd om een glutenvrij menu en indien mogelijk een glutenvrij biertje. Dat was geen probleem. Ze hadden 's middags zelfs nog glutenvrij bier en stokbrood gekocht. Grote klasse!!!
Het eten was heerlijk en we komen zeker nog eens terug.
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
ben in het ziekenhuis opgenomen maar we kunnen het verplaatsen van het hotel .
super geregeld een dikke pluim.
mvg J.Postmus
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zoals reeds aangegeven was het gewoon goed.Wij zijn daarom ook nog een tweede keer gegaan.Als het namelijk niet goed zou zijn gaat men er toch niet meer terug.
nelly65255 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer met vriendelijke bediening. We komen elke vakantie die we in de buurt doorbrengen bij de Heren van Zeist terug.
helmi .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Live muziek was een aangename verrassing. Goed repertoire, mooie zang... voldoende op achtergrond voor een heerlijk etentje
arievandenenden .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prachtig weer dus buiten gegeten
prima verzorging. Heerlijk gegeten. Prima prijsverhouding
Reden om zeker eens terug te komen