Over restaurant De Heren van Zeist

Van vrijdagmiddagborrel tot signature dish van de chef

De Heren van Zeist heeft niet voor niets deze naam gekregen. Kom eten en je wordt behandeld als gentleman en geef je smaakpapillen een goede beurt bij de Heren van Zeist. Je kunt hier terecht voor een vrijdagmiddag borrel, een fijne daghap tot een uitgebreidere signature dish van de chef, gevuld met lekkere seizoensgebonden ingrediënten. In de zomermaanden kun je op hun verwarmde terras plaatsnemen, maar ook in de winter is het binnen warm en gezellig!

Meer informatie over restaurant De Heren van Zeist

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
AH restaurantactie. Leuke keuze uit 3 driegangenmenu's met mogelijkheid tot onderling uitwisselen. Prima non nosense eten.
Yvonnekeve .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het is een zeer sfeervol restaurant, waar je makkelijk een hele avond kunt doorbrengen. Live muziek was gezellig, maar wel erg hard, zodat je flink je stem moet verheffen om te kunnen praten. Het eten had naar mijn mening wel wat pittiger gemogen.
Avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
AH menu was goed verzorgd. Wel wat lang moeten wachten door fout in systeem. Werd goedgemaakt met gratis drankje, prima! Verder gezellig druk en nette bediening.
Cccjanssen1962 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het leek wel een VIP-arrangement! Samen met onze kinderen vierden we onze trouwdag in de sfeervolle Herenkamer. Dat was een verrassing! Zo ook het prachtige boeket dat er die middag bezorgd was. We hebben genoten van echt heerlijke gerechten uit het Albert Heyn restaurantactiemenu, zowel vlees, vis als vegetarisch. De bediening was vriendelijk en attent. Super avond gehad!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer slechte gerechten geserveerd gekregen. Carpaccio was bevroren, saus bij de biefstuk te pittig en erg zout. Toetjes was vet en zonder smaak.
Wel aardige bediening.
Lysanne1994 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellige bediening en heerlijk gegeten!! Niet op het terras gezeten,maar dat ziet er erg gezellig uit! Voor herhaling vatbaar.
Papergirl .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We kwamen terecht in een hele drukke zaak omdat ze de opening van het winterterras aan het vieren waren. Het was een beetje chaotisch maar super gezellig. Toen we daarna een fles wijn van de zaak kregen waren we aangenaam verrast! Wat een service! Het eten was ook nog eens heerlijk. We hebben een hele leuke avond gehad!
Jan19832 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime porties goeden kwaliteit en gezellige bediening. Leuke ambiance zeker de moeite om terug te gaan en een tip laat u eens verrassen door de chef erg fiin
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren in de Heren van Zeist gegeten. Vooraf de carpaccio, die rijkelijk belegd was en zeer goed smaakte, Als hoofdgerecht de Biefstuk Bali, op aanraden van bekenden. Voortreffelijk! Als toetje gekozen voor Toetje de Heren, ook deze was zeer lekker. Al met al een zeer geslaagd etentje waarbij alles fantastisch werd verzorgd door het vriendelijke personeel. Ik kom zeker terug!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mogelijk ligt het aan de leeftijd maar het begroeten van de gasten door het personeel met HI wat kan ik voor je doen vinden wij heel erg amicaal. Het nuttigen van het voorgerecht en het hoofdgerecht met het zelfde bestek vinden wij ook niet echt prettig. Onze tafel was precies aan de ingangsdeur gesitueerd. Dit is niet erg prettig als deze veelvuldig open gaat. Mogelijk kan er warmtegordijn o.i.d. geplaatst worden.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
bediening goed kwam altijd vragen of er nog iets kon wezen
leuke kinderhoek waar de kinderen konden vermaken
eten was prima voldoende wij zaten helemaal vol
zeker waard om nog keer terug te gaan
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We wilden dit restaurant uitproberen met de AH actie. We hadden met de hele familie Carpaccio vooraf en als hoofdgerecht Rumpsteak besteld. De kwaliteit van het eten is vrij matig. Biefstuk enigszins taai en groente leek uit een blikje te komen (vriendelijk gezegd). Maar, dat komt voor een belangrijk deel omdat we verwend zijn in 8,2+ Iens restaurants. Het dessert is van een beter niveau. De wijn prima. Service is goed, vriendelijke en attente meisjes. Wat wel een punt van aandacht is, en ook door anderen eerder opgemerkt, zijn de toiletten. Die ruik je vanaf de plek waar wij zaten (naast de piano). Even een kleine bouwkundige aanpassing doorvoeren en dan is dat waarschijnlijk verholpen. Lokatie restaurant is goed. Als de kwaliteit van het eten verbetet, kan dit een 8+ restaurant worden. Veel succes.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goeie service gezellige bediening.
Eten was helemaal perfect alles was meer dan genoeg de carpaccio rijkelijk belegt en de biefstuk was een mooi formaat en perfect gebakken.
De sfeer is gezellig dit is egt een aanrader om langs te gaan voor iedereen
E.spruit.smith .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima Grand cafe. Vriendelijk personeel en goede service. Het eten was lekker wachttijd kort. Zeker een aanrader.
Wij zullen vast wel weer hier afspreken.
Stella N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg goed geheten. Dessert werd uiteindelijk koffie omdat we meer dan genoeg op hadden. Biefstuk Bali is als je van pittig eten houdt zeker een aanrader!!
TheDutchie64 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Chaos
Voor mijn verjaardag een giftfor2 tapas arrangement gekregen en dit restaurant was één van de 4 in Utrecht. Er was nog 1 tafel bij de deur, erg tochtig omdat er ook op het terras werd bediend. Op verzoek later een andere tafel gekregen, netjes. Gelijk aangegeven dat een tapsvoor2 arrangement hadden en voucher werd gelijk ingenomen. Voor de kinderen apart een voor- en hoofdgerecht besteld. Duurde erg lang voordat het voorgerecht van de kinderen kwam. Toen het eindelijk arriveerde kwam men er achter dat wij als ouders nog niets hadden gehad. Het zou gelijk geregeld worden. Dat 'gelijk' duurde erg lang terwijl veel tafels in de tussentijd gewoon wel eten kregen. Nadat ik hiervan iets had gezegd kregen we later een drankje van het huis. Aangezien mijn vrouw en ik nog drinken hadden zou men dit later wel opnieuw vragen. Nooit meer gebeurd. Uiteindelijk arriveerde de tapasplank van 50 euro. Wat er op lag, tsja je kunt tapas op veel manieren uitleggen zullen we maar zeggen. Maar de verbazing en irritatie werd nog groter toen daarbij de vraag werd gesteld "hebben de kinderen geen hoofdgerecht besteld?". Dit duurde uiteindelijk ook nog eens 20 minuten voordat dit werd geserveerd. Nagerecht durfden we niet meer aan en hebben maar afgerekend. Heel veel excuses en een tegoedbon voor 25 euro (op een rekening van 112 euro).
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Eten was heerlijk mooi stuk vlees en heerlijk mals, mijn dochter van 3 vond het geweldig om haar eigen pizza te mogen beleggen en heeft zich er prima in de speelhoek vermaakt waardoor wij rustig konden eten.
Enig minpuntje bediening (1 vrouw) kon het door de drukte niet alleen af(zowel mensen binnen zitten en buiten terras praktisch vol) ,ze rende haar eigen rot, ze was erg vriendelijk en probeerde iedereen tevreden te stellen, jammer dat je ws. Eigenaar ofzo dan leuk kussentjes ziet herschikken op terras maar haar dan niet helpt !!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Onvangst was prima, alleen heel vervelend dat er door personeel door de klapdeur veel gelopen werd naar terras dit ging de hele avond door!
Op een gegeven moment kwam het personeel niet meer aan onze tafel om nog te vragen of we evt nog wat wilde gebruiken, waren druk met nieuwe gasten zijn toen maar opgestapt
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten, een aanrader voor grote eters! Helaas konden wij het niet op, een leuke verrassing het glas witte wijn werd op een speciale wijze van een ijslaagje voorzien en gevuld met Chardonnay.
Ton.hoogen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was en lekker groot stuk vis, en vlees, dat is al belangrijk goed klaar gemaakt en lekker mals, voorgerecht , zeer goed, je eet je buik wel vol , personeel was ook gezellig en vlot, aan te bevelen,