De Heren van Montfort - Restaurant Antoine

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Montfort - Restaurant Antoine

Frans G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Alle gerechten van ons 5-gangen menu waren voortreffelijk van smaak en schitterend opgediend. We konden onze voorkeuren zelf aangeven tijdens bestellen, perfect! Mooie avond gehad, prettige bediening, lekker eten en goede sfeer. Hier kom je zeker terug!
Tip: Het restaurant galmt nogal van het geluid, af en toe is het lastig om elkaar te verstaan. Hopelijk in de toekomst een houten vloer ipv een tegelvloer. Of leg wat geluiddempende materialen/aankleding in het restaurant!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uitstekende keuken en heel vriendelijke - maar soms een beetje chaotische - bediening. Mooie ambiance in hartje Montfort. We komen zeker terug!
Henk I.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Prima eten -prijzen mogen iets vriendelijker, vooral die van de drank. Een Crodino voor €4,25 is toch echt te veel gevraagd. Terras buiten is weinig sfeervol -bediening prima.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Top
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben lekker gegeten. Het was niet heel spectaculair, maar gewoon prima!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voor de eerste keer bij jullie gegeten. Verrast door zo'n mooie eetgelegenheid bij ons in de buurt. Het verrassingsmenu was een echte verrassing. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. We komen zeker terug.
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Bij aankomst werd ons gevraagd of wij binnen of buiten wilden zitten. Vanwege het warme weer gingen wij naar het terras, minder chique dan binnen maar wel gezellig met andere gasten erbij. Een groep mannen zorgde voor wat vrolijkheid maar was niet storend. We kozen voor het verrassingsmenu met voor-tussen-hoofdgerecht. Daarbij een Bob-wijnarrangement, niet omdat wij beiden Bob waren maar omdat drie glazen voor ons te veel is. Prettige bediening die ons tijd gunde om een keus te maken, en goede uitleg bij het geserveerde. Warm brood met boter, olie en tapenade erbij, erg lekker. De gerechten (twee keer vis plus vlees) waren mooi opgemaakt en smaakten prima; de wijn paste er goed bij. Ter afsluiting een kopje koffie. Niet eens zo'n groot prijsverschil met het Landal-restaurant, maar wel een klasse beter.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima bediening en goed eten, de moeite van een bezoekje waard
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Erg lekker gegeten, fijne uitleg over de gerechten en bijpassende wijnen. Alles gangen in het juiste tempo geserveerd.
Daarna nog een leuke kijk gekregen in de oude werkplaats wat is omgebouwd tot kookstudio voor workshops met veel authentieke details nog aanwezig. Zeer vriendelijke gastheer en vrouw!
Gust H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Wat waren we verrast zoals het restaurant was ingericht, prachtig.
Het eten was zeer goed en een goede bediening.
Een bezoek zal niemand teleur stellen.
Katy V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Leuk dat je kon kiezen voor verassingsmenu, lekkere aangepaste wijnen.
GWJ S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij de heren van Montfort fijne bediening met uitleg wat we kregen en bovendien heeft de kok heel goed rekening gehouden met speciale wensen
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was super lekker en een zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuk restaurant, beperkt kaart maar met mooie gerechten en door de seizoenen heen goede afwisseling. Uitermate vriendelijke en correcte bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Siets V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tijdens ons Familieuitje hebben we met z'n zevenen bij het restaurant gegeten. We hebben bijna allemaal gekozen voor het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Een aanrader. Heerlijk gegeten in een prima omgeving. Vriendelijk personeel. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.
marc256 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met een gezelschap van vijf heerlijk gegeten tegen een mooie prijs gezien dit culinair genot. Met alle wensen (en allergieën) werd uitstekend omgegaan. De ontvangst en bediening is prettig persoonlijk en vriendelijk.

De vier gangen werden met gepaste tussenpozen geserveerd rekening houdend met de variaties in wel of geen voor- tussen of nagerecht. Iedereen was erg te spreken over de gerechten, pasta, vis, vlees, voor-, na- zonder uitzondering.

Ik kan geen negatief punt bedenken. We hebben een geslaagde gezellige avond gehad. Zeker een aanrader.