De Heren van Egmont

Herenweg 62 1935 AG Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over restaurant De Heren van Egmont

Restaurant de Heren van Egmont

In het gezellige dorp Egmond Binnen, geniet je van culinaire specialiteiten van de chef. Zo kun je genieten van een smakelijke warm gerookte zalm met dille en citroenboter op een toast of van een heerlijke saté van de haas met kroepoek en atjar. Is dit niet genoeg voor je? Niet getreurd! Restaurant de Heren van Egmont heeft voor de grote eters een speciale XXL of zelfs een XXXL schnitzelkaart! Ook wordt er rekening gehouden met vegetariërs, kinderen en eventuele diëten of allergieën. Ga voor een gezellige en smakelijke avond naar restaurant de Heren van Egmont in Egmond Binnen!

Meer informatie over restaurant De Heren van Egmont

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De informatie op de site liep voor, menu van december werd getoond terwijl het november was. Daardoor hadden wij andere verwachtingen maar dit werd direct opgelost, was geen probleem, we kregen wat we wilden. Heel fijn!
Voorafje en hoofdgerecht waren heerlijk. De garnituren wel wat karig, kleine bakjes voor 4 personen, maar alles heerlijk. Het Grand Dessert was een teleurstelling. een doormidden gesneden tompouce, twee soesjes en een beetje jam, daarbij een bolletje ijs met een bolletje slagroom. En dat terwijl overal om ons heen luxe grand desserts werden geserveerd. Zonde, we gingen een beetje met een kater weg.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met een grote groep geweest. Voor iedereen was er genoeg keuze. Met speciale wensen wordt er rekening gehouden. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Kortom een 2e bezoek meer dan waard.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier gegeten het eten was goed en de bediening was goed we haden de zee duivel die was mooi opgediend het enigste min punt vonden wij dat het licht iets te laag stond en de muziek ietst te hard maar voor de rest een leuke tent zal er zeker vaker komen
Jolijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, al meerdere malen geweest echt een onwijs leuk klein gezellig restaurant. Elke maand een ander albert heijn menu onwijs leuk en erg lekker. Bediening erg vriendelijk en heeft een goede uitstraling.
Zeker zeer tevreden over dit restaurant
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hebben hier gegeten via de AH actie. Wij vonden de gerechten nogal standaard en simpel, weinig creatief. De vis droop in saus en gebakken uien. Zonde van zo'n mooie zeeduivel. Dit wel gemeld. De kok reageerde hierop met de woorden: "vis moet zwemmen". Dat vinden wij ook maar dan bedoelen we hier toch echt een lekkere wijn mee! Maar er werd tevens gemeld dat hier voortaan rekening mee gehouden zou worden.
Bij het dessert kregen we wel een kop koffie van het huis. Attent!
Samengevat vonden we het wat tegenvallen, zeker gezien de eerdere recensies.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst. De bestelde fles witte wijn bleek niet gekoeld, dus een andere gekozen. De witte wijn soep was prima. Het hoofdgerecht 'gebakken zeeduivel' werd geserveerd op een koud bord. Hij was niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Als nagerecht wilde we graag een kaasplankje. Dit stond niet op het menu, maar werd terstond bij de plaatselijke kaaswinkel besteld. Het interieur was netjes, maar had geen eigenheid. Al met al, zeer welwillende bediening, maar qua eet-ervaring wat teleurstellend.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed gezellig restaurant, gelegen midden in dorp. Parkeergelegenheid vrij dicht bij. Vlotte bediening, goed wijnadvies. Voorgerecht fris, voldoende doch niet te grote portie. Daarna een fris tussendoortje. Hoofdgerecht goed klaargemaakt, voldoende groenten en patat/geKortom, wij hebben er goed en gezellig gegeten.bakken aardappelen erbij. Nagerecht ook niet te overvloedig.
Essebessie020 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was vriendelijk, eten was goed.
Alleen steeds een andere medewerker tot zelfs de kok!! Op crocs met gescheurde kleding aan te tafel was erg rommelig.
Mckeesie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Was perfect. Eerlijk en heerlijk. prima bediening. En vier heerlijke gangen op de AH bonnen. Leuke inrichting met mix van oud en nieuw en sfeervolle achtergrondmuziek. Eigenaar mag trots zijn op zijn recent gestarte zaak. Doorgaan zo!
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ja, we hebben er lekker gegeten, zoals de andere keren dat wij er waren was de service prima, het decor gezellig. We komen er graag en dit was beslist niet de laatste keer. Als het restaurant op een tafel na VOL is, mag je niet verwachten dat het rustig is en kan je ook niet verwachten dat er constant iemand naast je staat om je te bedienen.
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
bediening was een allegaartje van onwetendheid en slordigheid. voorgerecht op een tafel reeds bezorgd terwijl een andere tafel hetzelfde al eerder had besteld... tussengerecht vergeten aardappels/frites zonder opscheplepel
het restaurant heeft zeker de potentie uit te groeien tot wat leuks want ze hebben niet alledaagse gerechten op de kaart maar doe dan wel wat aan de bediening.
Jet A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
we hebben er heerlijk gegeten . de griekse salade vondik te koud en ijsbergsla te goedkoop de tomatensoep was overheerlijk net zo als de varkensnek de extra aardappetjes moesten we wel voor betalen maar waren ook heerlijk
Milona Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Klein gezellig restaurantje met sfeervol interieur. Bediening vriendelijk. Er zijn echter wel verbeterpunten. We hadden een 4 gangen menu waarvan 1 gang werd vergeten. Kan gebeuren, maar verontschuldig je en biedt een alternatief aan. Het hoofdgerecht was droog en smaakte verbrand. Er moet meer aandacht en liefde in. Bij het nagerecht was een bestelde smaak ijs op, men bracht zonder te vragen een andere smaak. Beter is om meteen terug te gaan naar de gast en smaken aan te bieden die wel geserveerd kunnen worden.
Bholl .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
goed gegeten met prima bediening, het personeel deed alles om het ons naar de zin te maken
alleen de wachttijd was soms wat lang
195361 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
we hebben ons laten verrassen door goede gerechten en de porties waren voldoende. wij zouden hier zeker weer naar toegaan voor een volgend bezoek.
Pjhm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Er werd een gerecht vergeten. De wachttijd was ontzettend lang. Er werd geen drinken bij geschonken. Steeds opmerkingen zoals " hehe daar is uw eten eindelijk". Afrekenen duurde nog langer. Verkeerde gerechten bij anderen geleverd. Tafel die twee maanden als gereserveerd stond waar niet klaar en een slechte plek. Wijn was op. Heel weinig ingeschonken. Excuses gemaakt maar geen oplossing voor vergeten gerecht.
Jcastricum .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Leuk restaurant. Het eten is prima. Vrij klein restaurant met een fijne bediening. Wel wat lang wachten, maar het was ook vrij druk dat wij er waren. Goede bereiding van (rood)vlees. Voor herhaling vatbaar!
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij de Heren van Egmond. Was ons eerste bezoek: mooi ingericht (mix van modern in oud). Eten was super lekker en gewoon een fijne plek om bij te komen van de dag/week. Wij gaan er zeker nog vaker heen.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellige ruimte,fijne inrichting.
Zeer vriendelijk personeel.het eten werd luk opgediend en was verukkelijk
Ruim keuze en gnieg te eten en dikke 9
Limmen1939 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk eten. uitstekende kok.
Bediening door niet-professionele serveerster. De echtgenote van de kok nam die rol op zich. Met excuses af en toe. Ze deed dat charmant.