De Heren van Egmont

Herenweg 62 1935 AG Egmond-Binnen Nederland Kaart

Over het restaurant De Heren van Egmont

Restaurant de Heren van Egmont

In het gezellige dorp Egmond Binnen, geniet je van culinaire specialiteiten van de chef. Zo kun je genieten van een smakelijke warm gerookte zalm met dille en citroenboter op een toast of van een heerlijke saté van de haas met kroepoek en atjar. Is dit niet genoeg voor je? Niet getreurd! Restaurant de Heren van Egmont heeft voor de grote eters een speciale XXL of zelfs een XXXL schnitzelkaart! Ook wordt er rekening gehouden met vegetariërs, kinderen en eventuele diëten of allergieën. Ga voor een gezellige en smakelijke avond naar restaurant de Heren van Egmont in Egmond Binnen!

Meer informatie over restaurant De Heren van Egmont

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Shannen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening
heideroosje1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
AH menu:vooraf stokbrood( hoorde achteraf niet bij het menu) wijn: na het glas te hebben ingeschonken vertelde ze me dat deze wijn niet meer voorradig was dat het tweede glas wat anders moest worden. waarom niet meteen die ander? Het stokbrood stond nauwelijks op tafel of het voorgerecht kwam al (zag dat dat ook bij andere tafels zo ging) Hoofdgerecht: de schnitzel was zo groot (bedekte het gehele bord) dat er nog maar een klein plukje boontjes naast kon.
De kip van mijn man was vanbinnen nog RAUW! Tegen de tijd dat die was opgepiept hadden we samen al een gedeelte van mijn schnitzel verorberd. Toetje: dat zag er smakelijk uit leuk opgediend en was smaakvol.
Als compensatie voor die kip kregen we koffie, allen stond mijn kopje wel op de rekening. Beetje krenterig! We hadden toch samen last gehad van die kip. We hadden ons veel van de avond voorgesteld maar kwamen van een koude kermis thuis. Ik ga hier nooit meer heen!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten.
Zijn er nu 3, 4 keer geweest en telkens wat anders geprobeerd.
Ook het 4 gangen menu is aan te raden.
Absoluut een aanrader en in het hartje van Egmond Binnen
Vincent Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was goed en zeker genoeg. Het was jammer dat het stokbroodje wat je normaal voor het voorgerecht krijgt tegelijk met het voorgerecht geserveerd werd. Verder was het bierglas wat we bij het bier kregen warm waardoor het bier gelijk doodsloeg. Verder bij een nieuw bier kreeg je geen nieuw glas, waardoor het nieuwe bier ook gelijk doodsloeg.
harmiekep .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant, sfeervol en vlotte bediening. Driegangenmenu was erg lekker. Voldoende keuze om je eigen menu samen te stellen. Absoluut een aanrader.
DoraCake .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer gunstige prijs (met AH actie). Bediening was prima en vriendelijk. Ontvangst minder professioneel door een kleine peuter van een van de eigenaren die rond liep en van zich liet horen. Pas later op de avond werd deze meegenomen en naar bed gebracht. Maar het eten was verder prima. Goed van smaak en presentatie.
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de AH zegels een heerlijk menu gegeten. Er was een goed alternatief voor de zalm die niet voorradig was op het moment. Bediening was aardig en vroeg na elke gang wanneer her volgende gerecht geserveerd kon worden.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten met ze 5e albert heijn menu vis was erg lekker goed gaar tussem gerecht was ook erg fris onwijs lekker super keuken heerlijk gegeten
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
we hebben er met zijn 4 personen het ah menu gegeten,we vonden het erg slecht. 2 x.vragen om het biertje ,vragen om water,vragen om de wijnkaart die was zoek kijk maar even op de bar daar staan wijnen bruin.brood besteld we kregen wit brood,carpaccio was ijskoud had daarom ook geen smaak en pijnboompitten moest je zoeken.
de zalm was lekker maar de groente was niet gaar en de appelmoes kwam zo uit een potje.de crembulee kwam ook uit de vriezer was ook ijskoud.kortom zeker geen aanrader.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten op 16/12/16. We hebben een fijne avond gehad. Het eten was lekker. We hebben hier gegeten via de AH actie. De spoon vonden we een leuke gang voor tussendoor! De andere gerechten waren ook goed. De wijnen vonden wij erg lekker. Zeker een aanrader. De bediening was de hele avond oplettend en vriendelijk. Kortom een leuke locatie om te gaan eten.
elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De informatie op de site liep voor, menu van december werd getoond terwijl het november was. Daardoor hadden wij andere verwachtingen maar dit werd direct opgelost, was geen probleem, we kregen wat we wilden. Heel fijn!
Voorafje en hoofdgerecht waren heerlijk. De garnituren wel wat karig, kleine bakjes voor 4 personen, maar alles heerlijk. Het Grand Dessert was een teleurstelling. een doormidden gesneden tompouce, twee soesjes en een beetje jam, daarbij een bolletje ijs met een bolletje slagroom. En dat terwijl overal om ons heen luxe grand desserts werden geserveerd. Zonde, we gingen een beetje met een kater weg.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met een grote groep geweest. Voor iedereen was er genoeg keuze. Met speciale wensen wordt er rekening gehouden. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Kortom een 2e bezoek meer dan waard.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier gegeten het eten was goed en de bediening was goed we haden de zee duivel die was mooi opgediend het enigste min punt vonden wij dat het licht iets te laag stond en de muziek ietst te hard maar voor de rest een leuke tent zal er zeker vaker komen
Jolijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, al meerdere malen geweest echt een onwijs leuk klein gezellig restaurant. Elke maand een ander albert heijn menu onwijs leuk en erg lekker. Bediening erg vriendelijk en heeft een goede uitstraling.
Zeker zeer tevreden over dit restaurant
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hebben hier gegeten via de AH actie. Wij vonden de gerechten nogal standaard en simpel, weinig creatief. De vis droop in saus en gebakken uien. Zonde van zo'n mooie zeeduivel. Dit wel gemeld. De kok reageerde hierop met de woorden: "vis moet zwemmen". Dat vinden wij ook maar dan bedoelen we hier toch echt een lekkere wijn mee! Maar er werd tevens gemeld dat hier voortaan rekening mee gehouden zou worden.
Bij het dessert kregen we wel een kop koffie van het huis. Attent!
Samengevat vonden we het wat tegenvallen, zeker gezien de eerdere recensies.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst. De bestelde fles witte wijn bleek niet gekoeld, dus een andere gekozen. De witte wijn soep was prima. Het hoofdgerecht 'gebakken zeeduivel' werd geserveerd op een koud bord. Hij was niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Als nagerecht wilde we graag een kaasplankje. Dit stond niet op het menu, maar werd terstond bij de plaatselijke kaaswinkel besteld. Het interieur was netjes, maar had geen eigenheid. Al met al, zeer welwillende bediening, maar qua eet-ervaring wat teleurstellend.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed gezellig restaurant, gelegen midden in dorp. Parkeergelegenheid vrij dicht bij. Vlotte bediening, goed wijnadvies. Voorgerecht fris, voldoende doch niet te grote portie. Daarna een fris tussendoortje. Hoofdgerecht goed klaargemaakt, voldoende groenten en patat/geKortom, wij hebben er goed en gezellig gegeten.bakken aardappelen erbij. Nagerecht ook niet te overvloedig.
essebessie020 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was vriendelijk, eten was goed.
Alleen steeds een andere medewerker tot zelfs de kok!! Op crocs met gescheurde kleding aan te tafel was erg rommelig.
mckeesie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Was perfect. Eerlijk en heerlijk. prima bediening. En vier heerlijke gangen op de AH bonnen. Leuke inrichting met mix van oud en nieuw en sfeervolle achtergrondmuziek. Eigenaar mag trots zijn op zijn recent gestarte zaak. Doorgaan zo!