De Heren van De Rechter

Markt 72 8331 HK Steenwijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Heren van De Rechter

Stap binnen bij De Heren van de Rechter, de huiskamer van Steenwijk. Achter de deuren van het authentieke voormalige gerechtsgebouw, vind je een sfeervol Grand Café waar je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, geniet van prachtige gerechten.

Waan je met schitterende elementen en gigantische ramen in een klassieke en eigentijdse sfeer. Of je nu even wilt ontspannen met een heerlijk kopje koffie, je trek tijdens de lunch wilt stillen of uitgebreid wilt dineren. Alles is mogelijk!

Diverse vis-, vlees- en vegetarische gerechten sieren de menukaart. Verrassende en uitdagende smaakcombinaties die je geproefd moet hebben! Start je diner met de gerookte rib-eye met paprikachutney, gepofte cherrytomaat, broodkrokant, oude kaas-crème, rosevalchips en stroganoffmayonaise. Gevolgd door een gebakken roodbaarsfilet met venkelrisotto, maïscrème, gefrituurde gamba en een schaaldierensaus. Verrassend lekker!

Schuif aan en laat je verrassen door de smaakvolle en unieke gerechten van De Heren van de Rechter in Steenwijk.

Meer informatie over restaurant De Heren van De Rechter

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag 10:00 - 01:00
Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Heren van De Rechter

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Mooie locatie, ook voor buiten dineren. Vriendelijke, klantgerichte service. Heel goed eten. Terecht een geliefde plek in Steenwijkerland!
Annemari F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Ondanks dat het heel druk was, vlotte bediening. Goede uitleg kaart. Voor herhaling vatbaar.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Er was niet door bediening gevraagd hoe ik ossenhaaspuntjes wilden hebben. Werden heel rood/rauw geserveerd. Op mijn verzoek opnieuw gebakken. Waren toen goed. Kreeg netjes een drankje aangeboden als excuus.
Koen P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer goed gegeten bij De Heren van de Rechter. Zeer vriendelijk personeel. Heel leuk ingericht restaurant. Prijsniveau is heel goed.
H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben van een High Tea genoten, het eten was super goed, heel erg veel. De bediening was geweldig en de locatie was heel sfeervol! Voor herhaling vatbaar!
martien V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
eten was wel redelijk. voorgerecht (soep) was uitstekend). jammer dat de rekening niet klopte (van verkeerde tafel zaken er bij gedaan)
Maggy A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben genoten van een heerlijke , goede lunch . De gastvrijheid is super en de bediening was erg gezellig. Kortom een echte aanrader !
B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hadden en theatervoorstelling geboekt in steenwijk
daarvoor heerlijk gegeten bij de heren van de rechter wij hadden spareribs menu en een
heerlijk nagerecht panakotta met ijs en koffie
een klein tipje de spareribs eet je met de vingers een klein kommetje met water
om je vingers te spoelen voor de rest een aanrader
J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk goed personeel. Fijne avond gehad. Jammer dat ze geen chardonnay hadden, alleen gemengd met sauvignon blanc.
Janny A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
heerlijk gegeten en geweldig personeel, mensen die hun vak kennen! Complimenten.
Locatie goed bereikbaar, gezellig echt een aanrader!
Marianne Mijgje W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super gegeten en super personeel. Opmaak borden mooi en de smaak voortreffelijk. Ik zou dit aanbevelen bij derden! Ik kom zeker weer.
Tristan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ronduit heerlijke middag gehad, high wine met leuke hapjes en een praatje bij ieder wijntje. Top personeel en goede sfeer!
Wanda D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuk en gezellig restaurant met lekker eten. Zeker een aanrader!
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima verzorgd. Aardige vlotte bediening en we hebben lekker lang nagetafeld. Kortom: wederom een geslaagde avond.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellige ruimte om ontspannen te eten met een professionele bediening. Eten is meer dan voldoende, vers en afwisselend. Sfeer is relaxed te noemen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het was gezellig
B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Persoonlijke en zeer plezierige aandacht van bedienend personeel. Wat zachte stoel werd zonder problemen omgeruild voor een wat steviger stoel.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prachtig restaurant, vriendelijke en deskundige bediening. Super service!
Aanrader voor iedereen die gezellig wil eten! Heerlijke gerechten voor groot en klein!
M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Mooi restaurant zowel van binnen als van buiten. Sfeervol, je voelt je er snel op je gemak. Zeer vriendelijk personeel met oprechte belangstelling en niet overdreven. Geven op een leuke en prettige manier advies. Eten was goed. Voor iedereen die van gezelligheid en lekker eten houdt.