De Heren van De Rechter

Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De Heren van De Rechter

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk eten en prima service.
josewollersheim .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Fantastisch gegeten in een gezellige omgeving met heel vriendelijk personeel! De live muziek is een leuk idee, echter niet geheel onze smaak. Maar dat kon de pret niet drukken.
De tafel van Jacco P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prima gerechten en gunstige 3-gangen deal, bijgerechten waren daarin tegen wat karig in vergelijking met wat je voor een gerecht betaald. Service was prima alleen misschien iets meer attentie voor lege glazen, aantal keren contact proberen te zoeken. Het voorgerecht kostte enige tijd maar verder waren de wachttijden prima.
Loes H.
Geen aandacht voor mogelijk gebruik kapstok, lange wachttijd en matig contact tussendoor voor bestellen drankjes o.i.d.
Eten als zodanig zag er luxe uit, maar liet toch te wensen over. Meer aandacht voor groentes zou geen overbodige luxe zijn.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We moesten een tweede keer vragen om de koffie maar toen kregen we het meteen en werd ons aangeboden van het huis. Verder alles prima: fantastische entrecote met prima salade en aardappelen. Een hele goede dagschotel in een mooie gezellige omgeving.
Logger J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De zaak is prettig en levendig, en de bediening is zeer vriendelijk. Het eten dat wij bij de lunch hadden is niets bijzonders.
Katja M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima eten in een gezellige sfeer. Vlotte bediening door spontane serveersters. Netjes maar niet opgeprikt. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
BW E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting in Steenwijk.. snelle service, vriendelijk personeel.. mijn persoonlijk favoriet is Brisket
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ondanks de drukte en rumoerigheid om 17.00u toch een prima tafel gekregen, en omdat wij gasten hadden die op tijd bij het station moesten zijn, werd daar rekening mee gehouden en was de bediening vlot en goed.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We namen de zelf-samengestelde menu voor €30,90. Het eten was subliem, en de bediening (zo mogelijk) nog beter. Een echte aanrader!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gezellige gelegenheid om met vrienden samen te eten. Gemoedelijke en joviale bediening, niet te lang wachten op je eten en alles van prima kwaliteit. Weet zeker dat dit niet de laatste keer was, ze gaan ons hier vaker zien.
Jetty D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben met z’n allen heerlijk gegeten, op 1 persoon na. Zij gaf aan dat zij graag lactosevrij wilde eten. Vervolgens kreeg ze ossehaaspuntjes zonder saus wat natuurlijk niet erg smakelijk was. Toen haar bord weer werd opgehaald, met al het vlees er nog op, werd er niet nagevraagd wat er aan de hand was.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij bestelden alle 3 een andere tosti en alledrie werden we teleurgesteld. De tosti 'hete kip' stond wellicht voor het feit dat hij warm werd geserveerd, want voor de rest was hij smakeloos. Zelf toevoeging van zout en peper hielp niet. Bij de tosti met zalm was een saus van yoghurt-munt geserveerd die naar citroen smaakte. De bij het eten bestelde drankjes werden geserveerd na het eten. Die hebben we dan ook teruggestuurd, dat had geen zin meer. Ik kies de volgende keer een ander terras.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De Heren van De Rechter is nu echt zo'n restaurant waar je lekker ongedwongen kunt eten. Er hangt een leuke sfeer en het restaurant is echt fantastisch ingericht. Het eten is gewoon goed met goed prijs/kwaliteitverhouding.

Het leuke is dat je na het eten nog gewoon kunt blijven zitten om wat te drinken, zonder dat je aan het einde van de avond wordt weggekeken.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een gezellig terras, waar je je beter kunt beperken tot een drankje in plaats van iets te eten.
Mijn vrouw had een "salade rauwe ham". De rauwe ham zag er niet fris uit en was zo taai dat je het niet weg kon kauwen. Ze heeft het dus laten staan. Hierover een opmerking gemaakt bij het restaurant. De ober kwam kijken en zijn reactie was: zo ziet rauwe ham er altijd uit en dat het taai was kwam door de structuur van rauwe ham. Met andere woorden: niet over zeuren.
Zelf had ik "roodbaarsfilet". Wat moet ik daar over zeggen. Zowel de vis als het groentegarnituur op het bord was volkomen smaakloos. Dus onze conclusie was. Een leuk terras om iets te drinken, maar meer ook niet.
Omdat het restaurant wilde dat we toch tevreden weggingen werd er 10% van de rekening afgetrokken (€3,97). Een belachelijke geste.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Tijdens vakantie op de Markt in Steenwijk tegen dit restaurant aanlopen. Leuke locatie, en we konden lekker op het grote terras zitten.

Het eten was prima verzorgd. Grote porties en lekker! Biertje had op deze warme zomerdag íets kouder gemogen.

Al met al heel tevreden. Blij dat we dit restaurant ontdekt hebben.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Personeel is zeer vriendelijk en snel. Ik heb meerdere keren bij de Rechter gegeten altijd erg fijn gehad! Diner iets minder goede kwaliteit dan bijvoorbeeld lunch of koffie met gebak. Beetje luidruchtig in de avond maar zeker niet ongezellig, het teras is in de zomer ook zeker aan te raden!
David B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Tijdens een weekje weg met vrienden hier 'toevallig' terechtgekomen. Een van de weinige restaurants dat in de week van Oud en Nieuw geopend was. Zeker geen spijt van gekregen. Ter gelegenheid van Sylvesteravond speelde er een bandje en was de kaart aangevuld met enkele smakelijke ogende gerechten. Gevestigd in een mooi pand in het centrum van Steenwijk, gezellig ingericht met voldoende ruimte tussen de tafels. Het driegangenmenu biedt waar voor je geld; voor € 30 kies je drie gerechten van de kaart. Begonnen met rundertartaar met een gamba en wat garnituurtjes. Prima van smaak en netjes gepresenteerd. Als hoofdgerecht eendenborst. Mooie cuisson en met een lekkere kruidkoekjus. Toe een bavarois-achtig 'taartje' van banaan met een gezouten pindacrunch. Ook alweer heel geslaagd. De wijnen van het huis Salentein bevielen eveneens uitstekend. Leuk adresje!
raberreih .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Was vrij druk, beetje pub-sfeer.
Gezellige, maar rumoerige ambiance. Tafeltje plakte een beetje...
Goede leuke kaart, vegetarisch voldoende.
Eten was netjes, heerlijk broodplankje, maar van de spare-ribs had ik meer verwacht (huisgemarineerd.....)
Voor gezellig een hapje eten ideaal, voor rustig sjiek uit eten minder geschikt.
LauriB .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij De Heren. Het wildkroketje was mooi aangekleed en met deze entourage erg smaakvol. De spareribs precies zoals je graag spareribd eet, en het toetje: hmmmm, lekerrr! Vriendelijke bediening en wat een mooi pand! We waren hopeloos verdwaald op zoek naar een restaurant in Giethoorn, uiteindelijk dan maar op zoek in Steenwijk. Geen spijt van, integendeel!!
Dos-gastronomos V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vanwege de hoge temperatuur besloten we op het terras te eten en het decor was in dit geval gewoon het plein waar we zaten. De soep die we als voorgerecht gekozen hadden was zeker niet slecht maar was qua temperatuur wel wat minnetjes. De mixed grill voldeed aan de verwachting maar de gekookte mosselen waren aan de kleine kant en de hoeveelheid was min of meer navenant, ze smaakten echter zoals ze waren, klein maar fijn. Ook het nagerecht , ijs met rode vruchten, liet zich smaken.