De Heren van Beest

Kornoelje 4 2262 AV Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Heren van Beest

Maxcom .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Weinig sfeer, geen begroeting bij binnenkomst. Croissant met kaas, er werd niet gevraagd of je het warm wilde.
Jammer, niet om terug te komen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Even een goed en lekker bakkie koffie nemen en dan ook een goede lunch kunnen nuttigen. Dat was ons plan. We zien op het terras, ondanks redelijk koud weer, een aantal tafeltjes bezet maar binnen was ook nog ruimte genoeg vrij. De bediening is gecentreerd achter de balie. Daar bestel je de broodjes (broodje zalm met kruidenkaas en broodje warme ham) en betaal je. Dan wordt alles vers klaar gemaakt in een super tempo. Geen zuinig belegd broodje maar diverse bijzaken zoals tomaat, sla en diverse sauzen zijn mogelijk en het is vers afgebakken brood. Het personeel is vriendelijk en werkt keihard! De broodjes worden ook aan tafel gebracht en zeker als je hulpbehoevend bent. (Zagen wij.) Klasse. Ze gaan verhuizen en we hopen dat het dan wat groter en moderner zal zijn maar voor ons is het prima zo!! We hebben weer heerlijk gegeten.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Fantastiche plek om te lunchen. Elke keer weer overheerlijke broodjes. Ook de koffie en de sappen zijn er lekker. Je moet in principe zelf de broodjes afhalen, maar soms brengen ze het ook wel eens. De locatie is niet fantastisch, midden in een saai en karakterloos winkelcentrum, maar daar kunnen ze zelf verder weinig aan doen. De muurschildering binnen is dan weer wel erg mooi. Het grootste nadeel als klant is dat het er vaak erg druk is, maar ja, dat zegt dan wel weer veel over de broodjes en de prijs/kwaliteit verhouding.