De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heren van Baer

Het Stadscafé van midden Gelderland en omstreken. Verwacht geen restaurant of bistro als u binnenloopt. Wij zijn een klein en gezellig stadscafé met een huiskamer uitstraling. Kleine leuke menukaart,geweldig 3-gangen keuze menu en natuurlijk 18 soorten bier. Ook voor een borrel met een hapje aan de bar bent u bij ons aan het goede adres. Persoonlijk contact staat bij ons voorop om u een leuke en gezellige avond te bezorgen. Graag zien wij u bij ons aan de bar of gezellig met vrienden aan tafel.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ehelms3 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
gezellige zaak goede prijs kwaliteit verhouding een aanrader als je niet van exclusief eten houdt gewoon goed eten
onze vrienden vonden het ook een geslaagde avond
anres .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op mijn bestelling van een glas rode wijn kreeg ik als antwoord: ik moet even kijken of we dat hebben. En toen ik het kreeg was het zo ontzettend zuur, duidelijk een fles die al even open stond. Het eten tja, niet slecht maar ik kom er niet voor terug. Ik zou t niet aanbevelen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het verliep een beetje rommelig, was erg druk. Wel een leuke tent en goed eten.
Tafel was niet vrij en weinig plek aan bar om even te wachten.
hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Als de borden verwarmd zouden zijn dan blijft t vlees wat langer warm.tip!?
verder alles prima
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zowel qua inrichting, kwaliteit gerechten als bediening duidelijk een eetcafé. Smaakbeleving lijkt niet het uitgangspunt te zijn. Wel goede wijn.
henk_stek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super gegeten en dat is natuurlijk het belangrijkste, onderhoud van het pand, omgeving en de sanitaire gelegenheid zou iets meer aandacht mogen hebben.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De voor- en nagerechten waren prima, maar de hoofdgerechten vielen bij ons alle zes wat tegen. De medium gebakken biefstukken waren te rood, de gamba's waren niet zo lekker en de saté was te hard/lang gebakken. Dit
De inrichting en sfeer waren gezellig, evenals de dames van de bediening. De toiletten bevonden zich achter een gordijn en je kon je handen niet afdrogen. Dit eetcafé beschikt niet over een eigen parkeerplaats.
Jayanti R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ziet er van buiten heel mooi uit. Binnen ook gezellig ingedeeld. Geen kapstok, niet erg maar wel jammer. Eten was oké. Niet heel speciaal maar wel lekker. Service was goed.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten met AH kaarten, er was meer dan voldoende keuze op het hele menu
De inrichting doet gezellig aan, met een vlotte bediening. Wij gaan beslist nog een keertje terug!
Manou B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten, bediening niet zo goed. De bediening was traag, vergat snel wie wat had enz. Leuke ambiance en lekkere gerechten!
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De gerechten smaakten over het algemeen redelijk goed, m.u.v. de forel (vis van de dag).
Maar de ambiance viel ons tegen en de bediening reageerde niet alert. De vuile borden van het hoofdgerecht bleven vrij lang staan. Pas toen wij vroegen of ze misschien de borden mee wilden nemen, werd dit gedaan.
Tijdens het eten van het nagerecht lieten ze het emmertje met visafval gewoon op onze tafel staan. Erg jammer!
Bij binnenkomst werd ons geen kapstok gewezen en we konden kiezen uit twee tafeltjes, waarvan 1 naast de voordeur, waar mensen naar binnen en naar buiten gingen, want er was geen hal of zoiets.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ondanks onze vroege reservering stonden we niet op de lijst. Gelukkig hadden we onze reservering geprint meegebracht en kregen we een raamtafel toegewezen. Aardig eetcafe met vriendelijke bediening. Wel 18 soorten bier.
Alleen rode of witte huiswijn. Voldoende keuze uit gerechten die vaak als spies worden opgediend. Prima van smaak. Jammer dat de borden niet warm waren. Hierdoor was het eten snel koud.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
met zijn zessen op een rustige woensdagavond gegeten, met de ah restaurantactie.
Op de website staat dat alle gerechten gekozen kunnen worden, in de praktijk werden er een aantal gerechten genoemd die buiten de actie vielen. Uiteindelijk werden toch alle gerechten meegenomen in de actie, dus dat was een prima service.
Jammer was dat de mosselen en spare-ribs op waren, maar er bleef gelukkig genoeg over om te kiezen.
We hebben een leuke avond gehad met zijn zessen. Ondanks dat we allemaal uit t dorp komen waren een aantal mensen nog niet hier geweest...maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Kleine tip: de borden waren koud, en daardoor koelt t eten snel af, dus warme borden zou fijn zijn! Tot de volgende keer.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer. Ruime menu-keuze. Gezellig ingericht.
Het eten zou iets warmer opgediend kunnen worden. Advies: voorverwarmde borden.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met vrienden hebben wij heerlijk gegeten bij de Heren van Baer. Wij waren er op een zondagavond en Nederland - Luxemburg werd live uitgezonden dus was het redelijk rustig. Rustig maar gezellig! De kok leek plezier te hebben met het opmaken van de gerechten. Erg leuk.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was vroeg op een rustige zondagavond, hetgeen misschien verklaarde dat het fris was binnen en maar langzaam opwarmde. Bediening goed, maar zakelijk. Gerechten niet echt bijzonder, maar misschien mag je dat van een eetcafe ook niet verwachten. Herfstbok van de tap bij het eten is dan wel weer erg fijn...
Marieke-laamers W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met zijn vijfen echt heerlijk gegeten, geen samengesteld menu van de AH maar gewoon lekker een eigen samengesteld menu van de menu kaart. Een gezellige inrichting en fijne bediening . Echt een aanrader.
JennRoos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke tent, veel kennis van ingrediënten. Erg lekker gegeten. Wel flink lange wachttijden. Maar super lekker hoofdgerecht en best betaalbaar in het geheel. We komen binnenkort weer!!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het voorafje van het 3gangendiner was veel te veel en duur.
Het hoofdgerecht werd geserveerd op koude borden en wat erop lag was ook koud.
Na weer opwarmen van het gerecht was het geheel een teleurstelling.
Eens maar nooit weer naar Heeren van Baer.
Jammer van het avondje uit eten.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
gezellige ambiance, eenvoudige gerechten op een bijzondere manier geserveerd. Lekker gegeten. Ondanks de drukke bezetting snelle bediening.