De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heren van Baer

Het Stadscafé van midden Gelderland en omstreken. Verwacht geen restaurant of bistro als u binnenloopt. Wij zijn een klein en gezellig stadscafé met een huiskamer uitstraling. Kleine leuke menukaart,geweldig 3-gangen keuze menu en natuurlijk 18 soorten bier. Ook voor een borrel met een hapje aan de bar bent u bij ons aan het goede adres. Persoonlijk contact staat bij ons voorop om u een leuke en gezellige avond te bezorgen. Graag zien wij u bij ons aan de bar of gezellig met vrienden aan tafel.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was prima . En als om 5 uur in de middag lekker rustig. Maar met een fietstocht goed We hadden dit tijdstip zelf gekozen ,
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker gegeten,gewoon van de normale kaart. Prima bediening. Met name het dessert, ijskoffie, vonden we een lekkere verrassing.
G.J B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige avond gehad met familie eten was goed en het was ruim voldoende
Bediening was vriendelijk en de prijs viel ook erg mee
Fam Brouwer Ede
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten met familie van het a.h.diner. Het eten was uitstekend en we konden kiezen uit alle gerechten, voor elk wat wils. Mijn zus is geen toetjesmens dus vroeg ze of ze een kopje thee kon krijgen in plaats van haar toetje.
We vonden het erg vreemd dat dit niet mogelijk was, geen toetje dus en de thee moest gewoon betaald worden.
Dode vliegen op de vensterbank keek ook niet erg smakelijk!
Beppie_ .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima restaurant, genoeg keuze in vlees/geen vlees, vriendelijke bediening, gezellige entourage, gaan volgende keer weer!
Wally R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Kwaliteit van het eten was wel goed, verder viel het nogal tegen. Vieze tafel, vieze toileten, overvol en rumoerig terras. En de prijs valt veel hoger uit als door het restaurant op de AH-restaurant aktie aangegeven.
Lieneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Koude groente en vlees niet gaar. Niet adequaat reageren op onze klacht
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Niet een hele positieve ervaring. Als eerste was de luifel aan de buitenkant erg vies. Slecht visitekaartje. De tafel was vies bij binnenkomst. Er was aangegeven 1 maal glutenvrij, maar daar wist de serveerster niks van. Hoofdgerecht vis viel erg tegen en zeker voor het bedrag van 18,50. Het dessert was erg gewoontjes en we kregen in eerste instantie ook niet wat we besteld hadden. Ik zag aan de andere tafels dat er sate en spareribs besteld werden. Deze zagen er wel goed uit.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten , wel erg grote porties . Bediening erg vriendelijk! Beetje rumoering. Lekker desert. Zeer de moeite waard we komen zeker terug.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker gegeten! Niets te kort gekomen! Konden gewoon van de menu kaart kiezen, keuze genoeg. Als extra namen wij de broodbol, echt een aanrader!
annemariejanssen54 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De service liet even op zich wachten. Verder was het eten lekker alleen waren de sparerib's niet mals genoeg. Was een beste kluif om de botjes schoon te eten.
ehelms3 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
gezellige zaak goede prijs kwaliteit verhouding een aanrader als je niet van exclusief eten houdt gewoon goed eten
onze vrienden vonden het ook een geslaagde avond
anres .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op mijn bestelling van een glas rode wijn kreeg ik als antwoord: ik moet even kijken of we dat hebben. En toen ik het kreeg was het zo ontzettend zuur, duidelijk een fles die al even open stond. Het eten tja, niet slecht maar ik kom er niet voor terug. Ik zou t niet aanbevelen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het verliep een beetje rommelig, was erg druk. Wel een leuke tent en goed eten.
Tafel was niet vrij en weinig plek aan bar om even te wachten.
hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Als de borden verwarmd zouden zijn dan blijft t vlees wat langer warm.tip!?
verder alles prima
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zowel qua inrichting, kwaliteit gerechten als bediening duidelijk een eetcafé. Smaakbeleving lijkt niet het uitgangspunt te zijn. Wel goede wijn.
henk_stek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super gegeten en dat is natuurlijk het belangrijkste, onderhoud van het pand, omgeving en de sanitaire gelegenheid zou iets meer aandacht mogen hebben.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De voor- en nagerechten waren prima, maar de hoofdgerechten vielen bij ons alle zes wat tegen. De medium gebakken biefstukken waren te rood, de gamba's waren niet zo lekker en de saté was te hard/lang gebakken. Dit
De inrichting en sfeer waren gezellig, evenals de dames van de bediening. De toiletten bevonden zich achter een gordijn en je kon je handen niet afdrogen. Dit eetcafé beschikt niet over een eigen parkeerplaats.
Jayanti R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ziet er van buiten heel mooi uit. Binnen ook gezellig ingedeeld. Geen kapstok, niet erg maar wel jammer. Eten was oké. Niet heel speciaal maar wel lekker. Service was goed.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten met AH kaarten, er was meer dan voldoende keuze op het hele menu
De inrichting doet gezellig aan, met een vlotte bediening. Wij gaan beslist nog een keertje terug!