De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heren van Baer

Het Stadscafé van midden Gelderland en omstreken. Verwacht geen restaurant of bistro als u binnenloopt. Wij zijn een klein en gezellig stadscafé met een huiskamer uitstraling. Kleine leuke menukaart,geweldig 3-gangen keuze menu en natuurlijk 18 soorten bier. Ook voor een borrel met een hapje aan de bar bent u bij ons aan het goede adres. Persoonlijk contact staat bij ons voorop om u een leuke en gezellige avond te bezorgen. Graag zien wij u bij ons aan de bar of gezellig met vrienden aan tafel.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

l.weurding .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was een zeer geslaagd etentje. Heerlijke gerechten en tempo tussen de gerechten ook precies goed!!! Drinken werd ook keurig op tijd gevraagd. Echt een aanrader!!!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
gisteren, op donderdagavond, heerlijk gegeten en gezellig gegeten
het eetcafe was goed bezet, er hing een gezellige sfeer
het meisje in de bediening was vlot en vriendelijk
heerlijke voorgerechten (salade en champignos) lekkere hoofdgerechten (vleesspies en spare ribs) en een lekker toetje (dame blanche en trifle) zorgden voor een gezellige avond.
we komen snel weer terug, hopelijk met mooi weer zodat we buiten kunnen zitten
henkendinybrouwer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een goed eetcafe, voor een redelijke prijs heb je een acceptabele maaltijd.
De bediening is vriendelijk en attent.
De sfeer in het lokaal is goed.
De omgeving, parkeren, is een beetje moeizaam.
dicky V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
de dames van de ontvangst en bediening waren vrolijk en ad rem . Het eten was prima en het buitenzitten was goed maar kon wel wat gezelliger
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellige, ongedwongen sfeer en leuke bediening. Het eten smaakte, maar was wat vlak van smaak. Had iets meer gekruid mogen zijn. Grote tegenstelling met de ananas chutney...deze was zo heet dat ik de rest niet meer proefde. De sla was niet vers, was zelfs al wat bruin en gekneusd.
Dieke12 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Reservering was niet doorgekomen, maar werd keurig opgelost door restaurant. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Franka F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Ideaal is dat je gewoon van de kaart mag kiezen. Ik vond de porties wat aan de grote kant voor een 3 gangen menu, maar het was erg lekker. De dame die ons hielp was ontzettend vriendelijk en hield goed in de gaten of we nog wat wilden drinken of alles naar wens was. Het is niet heel groot, dus als je op een wat drukkere dag gaat zou ik wel even reserveren.
hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Werden door een dame vriendelijk ontvangen, we gingen hier eten met een AH zegelkaart. Het was nog niet druk(half 7) maar werd dat later wel. Wij hadden groot ontzag voor de rust en vriendelijkheid waarmee de dame in haar eentje alle tafels bediende.
Het eten was prima, ik had de champignons in knoflooksaus en heb er van gesmuld. Had als hoofdgerecht de spies, die was goed maar de manier van kruiden stond mij een beetje tegen,( ik dacht anijs te proeven??) Mijn man had 2 grote spairribs, prima. Het sorbetijs als dessert van lekker fris en luchtig.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we werden hartelijk ontvangen en de bediening was vlot, het eten heerlijk.
Het was redelijk vol maar daar hadden we geen hinder va.
Een aanrader
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg lekker gegeten met 5 personen
Bediening was vriendelijk en we hoefde niet lang te wachten

Eten was goed van smaak, ruime hoeveelheden

Wij zouden zo weer een keer teruggaan
wbk18 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig eetcafe. De kaart was prima met voldoende gevarieerde keuze. Bediening was correct. De tijd tussen de gangen had iets korter gekund. Vooral voordat de eerste gang geserveerd werd. We waren met 2 volwassen en 2 kinderen en hebben 2,5 uur gezeten. Wellicht door omstandigheden, terras was ook redelijk gevuld.
Overall een prima eetcafe of eens lang te gaan.
jacon .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Onwijs goed eten. Alleen jammer dat je ipv het nagerecht geen koffie mag hebben. Is goedkoper dan een nagerecht maar die moest je dan apart betalen als je toch geen nagerecht nam. Dus dan maar een nagerecht en helemaal geen koffie. Nagerecht lekker laten staan dan maar.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten was goed. Beetje jammer als je om half negen een reservering aanneemt de keuken al schoongemaakt wordt en het personeel op het terras zit te wachten wanneer je klaar bent...
karin.bakker .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig restaurant waar je zowel binnen alsuiten kunt eten.
Heerlijk eten, prima bediening.
We komen zeker een keer terug.
mgraa .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was prima verzorgd, de was bediening goed en attent, de locatie was rumoerig mede door de akoestiek en een groot gezelschap.
edwilvos .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De muziek stond vrij hard. We hoorden dat er een goedkopere kaart was toen we allang zaten te eten waardoor onze rekening fors duurder uitviel. Er was wat achterstallig onderhoud zoals de vensterbank.
Het personeel is vriendelijk. Het eten is erg goed.
johanenmajo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en het was ruim voldoende. Zeker om nog een keer terug te komen met de hele familie, ik was nu alleen met mijn dochter.
frans G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg goed gegeten en uitstekende service! Je krijgt zeker waar voor je geld. De carpaccio was erg lekker net als de biefstuk een aanrader.
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, spareribs zijn heerlijk. Konden lekker buiten zitten. Alles was goed! Prijs-kwaliteit is prima. Hebben met de AH-bonnen gegeten, konden van de hele kaart kiezen.
ineke_bouman .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Je kunt kiezen van de volledige menukaart. Eten was uitstekend bereid en goede porties. Vriendelijke en goede bediening.