De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heren van Baer

Het Stadscafé van midden Gelderland en omstreken. Verwacht geen restaurant of bistro als u binnenloopt. Wij zijn een klein en gezellig stadscafé met een huiskamer uitstraling. Kleine leuke menukaart,geweldig 3-gangen keuze menu en natuurlijk 18 soorten bier. Ook voor een borrel met een hapje aan de bar bent u bij ons aan het goede adres. Persoonlijk contact staat bij ons voorop om u een leuke en gezellige avond te bezorgen. Graag zien wij u bij ons aan de bar of gezellig met vrienden aan tafel.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Heren van Baer

W. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuke ontvangst en vriendelijke bediening. Het eten is goed en er hangt een prettige sfeer. Er zat rust tussen de gerechten, waardoor we gezellig konden praten met elkaar. Echt een aanrader!!
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Keuze van de hele kaart. Karafje water met schijfje citroen. We hadden weinig tijd, dit kenbaar gemaakt en we waren precies op tijd klaar!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen gezellige sfeer. Tijd tussen de gerechten was wat te lang. Ongedwongen en behulpzaam personeel
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eetcafé menu maar wel redelijk goed. Mijn vrouw had een spies met zalm en kabeljauw met een pittige salsa van ananas. Was een van de beste stukjes zalm die ze ooit had gegeten. Ik had zelf een saté met bami en pittige sperziebonen. Op de kaart stond niet welk soort vlees maar het bleek kip te zijn. kip was mals maar de saus vrij matig. Maar de prijs/kwaliteit verhouding was prima, zeker met de 30% Iens korting. Alleen..... deze was niet op de rekening verwerkt maar heb deze uiteindelijk wel gekregen.
margo E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wat oubollig interieur maar ontvangst is vriendelijk, eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar dat was ook niet de bedoeling. Als we in die buurt zouden wonen was het een prima adres om af en toe snel een hapje te eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was druk en daardoor wat rumoerig. Ook iets langer moeten wachten opeten, dat overigens prima was.
Pluspunten was de ronde tafel die voor ons 5 was gereserveerd.
inaschneider S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellig druk. Er wordt hard gewerkt om iedereen te bedienen. Bediening erg vriendelijk. Hoeveel heid meer dan voldoende. Ook voor grote eters.
sientje2005 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gezellige gelegenheid, we werden vriendelijk ontvangen,
we hadden de uiensoep en carpaccio en de burger en steak, alles lekker en naar wens.
Trifle toetje vond ik niet bijzonder maar dat is een kwestie van smaak.
R.M. M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Sfeer goed. Bediening goed. Kok doet erg z'n best (en gelukt!). Wel een erg ambitieuze kaart voor een eetcafé.
Tip aan de kok: let iets beter op de kwaliteit van het vlees; een lams biefstukje hoort niet doorregen.
We komen zeker terug!
Rejos1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Echt een buurteetgelegenheid. Een eetcafé dat gezellig was. Heerlijk buiten gezeten. Prijs-pretverhouding prima. Konden geen rekening houden met mijn dieet, dat was jammer. Verder prima.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Bediening was goed ondanks dat ze alleen stond deze avond. Het was prima weer daardoor konden we heerlijk buiten zitten. Kortom een aanrader !
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Erg lekker eten en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Er was genoeg van alles. Goede sfeer (bruin café). Snelle bediening. Gewoon prima, leuke avond gehad en we komen ZEKER terug!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De bediening krijgt een pluim, we hadden vertraging maar dat was geen probleem.
Zelf dachten we wat moeilijk te zijn maar dat vonden ze niet. Heel plezierig geholpen.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
l.weurding .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was een zeer geslaagd etentje. Heerlijke gerechten en tempo tussen de gerechten ook precies goed!!! Drinken werd ook keurig op tijd gevraagd. Echt een aanrader!!!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
gisteren, op donderdagavond, heerlijk gegeten en gezellig gegeten
het eetcafe was goed bezet, er hing een gezellige sfeer
het meisje in de bediening was vlot en vriendelijk
heerlijke voorgerechten (salade en champignos) lekkere hoofdgerechten (vleesspies en spare ribs) en een lekker toetje (dame blanche en trifle) zorgden voor een gezellige avond.
we komen snel weer terug, hopelijk met mooi weer zodat we buiten kunnen zitten
henkendinybrouwer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een goed eetcafe, voor een redelijke prijs heb je een acceptabele maaltijd.
De bediening is vriendelijk en attent.
De sfeer in het lokaal is goed.
De omgeving, parkeren, is een beetje moeizaam.
dicky V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
de dames van de ontvangst en bediening waren vrolijk en ad rem . Het eten was prima en het buitenzitten was goed maar kon wel wat gezelliger
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellige, ongedwongen sfeer en leuke bediening. Het eten smaakte, maar was wat vlak van smaak. Had iets meer gekruid mogen zijn. Grote tegenstelling met de ananas chutney...deze was zo heet dat ik de rest niet meer proefde. De sla was niet vers, was zelfs al wat bruin en gekneusd.
Dieke12 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Reservering was niet doorgekomen, maar werd keurig opgelost door restaurant. Uiteindelijk heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.
Franka F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Ideaal is dat je gewoon van de kaart mag kiezen. Ik vond de porties wat aan de grote kant voor een 3 gangen menu, maar het was erg lekker. De dame die ons hielp was ontzettend vriendelijk en hield goed in de gaten of we nog wat wilden drinken of alles naar wens was. Het is niet heel groot, dus als je op een wat drukkere dag gaat zou ik wel even reserveren.