De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Over restaurant De Heren van Baer

Laat je in de watten leggen

Voel je helemaal thuis in deze trendy zaak. Er hangt een gemoedelijke, gezellige ambiance en het eten wordt met liefde en passie voor je bereid. Terwijl je geniet van de heerlijke gerechten zorgt de bediening dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Manou B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten, bediening niet zo goed. De bediening was traag, vergat snel wie wat had enz. Leuke ambiance en lekkere gerechten!
Lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De gerechten smaakten over het algemeen redelijk goed, m.u.v. de forel (vis van de dag).
Maar de ambiance viel ons tegen en de bediening reageerde niet alert. De vuile borden van het hoofdgerecht bleven vrij lang staan. Pas toen wij vroegen of ze misschien de borden mee wilden nemen, werd dit gedaan.
Tijdens het eten van het nagerecht lieten ze het emmertje met visafval gewoon op onze tafel staan. Erg jammer!
Bij binnenkomst werd ons geen kapstok gewezen en we konden kiezen uit twee tafeltjes, waarvan 1 naast de voordeur, waar mensen naar binnen en naar buiten gingen, want er was geen hal of zoiets.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
met zijn zessen op een rustige woensdagavond gegeten, met de ah restaurantactie.
Op de website staat dat alle gerechten gekozen kunnen worden, in de praktijk werden er een aantal gerechten genoemd die buiten de actie vielen. Uiteindelijk werden toch alle gerechten meegenomen in de actie, dus dat was een prima service.
Jammer was dat de mosselen en spare-ribs op waren, maar er bleef gelukkig genoeg over om te kiezen.
We hebben een leuke avond gehad met zijn zessen. Ondanks dat we allemaal uit t dorp komen waren een aantal mensen nog niet hier geweest...maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Kleine tip: de borden waren koud, en daardoor koelt t eten snel af, dus warme borden zou fijn zijn! Tot de volgende keer.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer. Ruime menu-keuze. Gezellig ingericht.
Het eten zou iets warmer opgediend kunnen worden. Advies: voorverwarmde borden.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met vrienden hebben wij heerlijk gegeten bij de Heren van Baer. Wij waren er op een zondagavond en Nederland - Luxemburg werd live uitgezonden dus was het redelijk rustig. Rustig maar gezellig! De kok leek plezier te hebben met het opmaken van de gerechten. Erg leuk.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was vroeg op een rustige zondagavond, hetgeen misschien verklaarde dat het fris was binnen en maar langzaam opwarmde. Bediening goed, maar zakelijk. Gerechten niet echt bijzonder, maar misschien mag je dat van een eetcafe ook niet verwachten. Herfstbok van de tap bij het eten is dan wel weer erg fijn...
Marieke-laamers W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met zijn vijfen echt heerlijk gegeten, geen samengesteld menu van de AH maar gewoon lekker een eigen samengesteld menu van de menu kaart. Een gezellige inrichting en fijne bediening . Echt een aanrader.
JennRoos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke tent, veel kennis van ingrediënten. Erg lekker gegeten. Wel flink lange wachttijden. Maar super lekker hoofdgerecht en best betaalbaar in het geheel. We komen binnenkort weer!!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het voorafje van het 3gangendiner was veel te veel en duur.
Het hoofdgerecht werd geserveerd op koude borden en wat erop lag was ook koud.
Na weer opwarmen van het gerecht was het geheel een teleurstelling.
Eens maar nooit weer naar Heeren van Baer.
Jammer van het avondje uit eten.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
gezellige ambiance, eenvoudige gerechten op een bijzondere manier geserveerd. Lekker gegeten. Ondanks de drukke bezetting snelle bediening.
Alco P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid,Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid,Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima eten en service , zeker een aanrader om met vrienden en familie te gaan eten na een heerlijke dag uit te zijn geweest
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke ambiance om te eten. Soep kwam uit een pakje, mijn vrouw zei direct 'cup a soup'. Verder erg gezellig en lekket gegeten
Fdevink .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Een erg vriendelijke gastvrouw die onze dochter (3jr) lekker liet rondlopen en zelfs ook even in de keuken mocht kijken, heel attent. Een aanrader dus!
Paulien Post .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten via AH restaurantactie. Ruime keuze! We moesten wel behoorlijk lang wachten tussen de verschillende gangen.
Egberdina1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellige plek/eetcafé. Vriendelijke mensen. Goede sfeer. Lekker gegeten. Leuke menukaart met voldoende keuze en prima prijzen.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prima service/ vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteit. Carpaccio was erg lekker. Ossenhaas was iets te pittig gekruid naar mijn smaak. Beetje donkere inrichting.
Famleh .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten prima, niet bijzonder.. service is niet gastvrij. zaten buiten en kregen continu beesten op onze tafel van de boom boven ons. Wisselen van plek kon niet want ze zaten overal die beesten zeiden ze en was gereserveerd. Gek dat ze nirt overal parasols neer zetten als dat zo is. Uiteindelijk bleef het de hele avond leeg bij de tafels zonder bomen. Entourage is niet echt sfeervol buiten, slechte stoelen en onprettige eettafels. Met de ah actie was het ok, maar zou er zonder niet gaan eten.
Pzflorina .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We konden nagenoeg uit de hele kaart kiezen en de kaart was uitgebreid. De porties waren erg ruim. Het eten, spare ribbetjes/ soep vooraf en site als hoofdgerecht site en biefstuk. Alles smaakte prima. De sorbet was ook heel lekker, namelijk verwerkt in sorbet was de frisdrank Sprite, wat de sorbet lekker fris maakte. Bediening prima. Uitzicht vanaf terras gewoon op straat, maar dat stoorde ons niet. Kortom geslaagd1