De Heren van Baer

Molenweg 2 6871 CW Renkum Nederland Kaart

Over het restaurant De Heren van Baer

Laat je in de watten leggen

Voel je helemaal thuis in deze trendy zaak. Er hangt een gemoedelijke, gezellige ambiance en het eten wordt met liefde en passie voor je bereid. Terwijl je geniet van de heerlijke gerechten zorgt de bediening dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant De Heren van Baer

Bushaltes op 100m richting Arnhem en Wageningen. Lijn 52 en 53.
  • Kom je met de auto?
    Bij gebruik tom tom: Groenendaalseweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats op terrein

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zowel qua inrichting, kwaliteit gerechten als bediening duidelijk een eetcafé. Smaakbeleving lijkt niet het uitgangspunt te zijn. Wel goede wijn.
henk_stek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super gegeten en dat is natuurlijk het belangrijkste, onderhoud van het pand, omgeving en de sanitaire gelegenheid zou iets meer aandacht mogen hebben.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De voor- en nagerechten waren prima, maar de hoofdgerechten vielen bij ons alle zes wat tegen. De medium gebakken biefstukken waren te rood, de gamba's waren niet zo lekker en de saté was te hard/lang gebakken. Dit
De inrichting en sfeer waren gezellig, evenals de dames van de bediening. De toiletten bevonden zich achter een gordijn en je kon je handen niet afdrogen. Dit eetcafé beschikt niet over een eigen parkeerplaats.
Jayanti R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ziet er van buiten heel mooi uit. Binnen ook gezellig ingedeeld. Geen kapstok, niet erg maar wel jammer. Eten was oké. Niet heel speciaal maar wel lekker. Service was goed.
m.leersum6 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten met AH kaarten, er was meer dan voldoende keuze op het hele menu
De inrichting doet gezellig aan, met een vlotte bediening. Wij gaan beslist nog een keertje terug!
Manou B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten, bediening niet zo goed. De bediening was traag, vergat snel wie wat had enz. Leuke ambiance en lekkere gerechten!
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De gerechten smaakten over het algemeen redelijk goed, m.u.v. de forel (vis van de dag).
Maar de ambiance viel ons tegen en de bediening reageerde niet alert. De vuile borden van het hoofdgerecht bleven vrij lang staan. Pas toen wij vroegen of ze misschien de borden mee wilden nemen, werd dit gedaan.
Tijdens het eten van het nagerecht lieten ze het emmertje met visafval gewoon op onze tafel staan. Erg jammer!
Bij binnenkomst werd ons geen kapstok gewezen en we konden kiezen uit twee tafeltjes, waarvan 1 naast de voordeur, waar mensen naar binnen en naar buiten gingen, want er was geen hal of zoiets.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ondanks onze vroege reservering stonden we niet op de lijst. Gelukkig hadden we onze reservering geprint meegebracht en kregen we een raamtafel toegewezen. Aardig eetcafe met vriendelijke bediening. Wel 18 soorten bier.
Alleen rode of witte huiswijn. Voldoende keuze uit gerechten die vaak als spies worden opgediend. Prima van smaak. Jammer dat de borden niet warm waren. Hierdoor was het eten snel koud.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
met zijn zessen op een rustige woensdagavond gegeten, met de ah restaurantactie.
Op de website staat dat alle gerechten gekozen kunnen worden, in de praktijk werden er een aantal gerechten genoemd die buiten de actie vielen. Uiteindelijk werden toch alle gerechten meegenomen in de actie, dus dat was een prima service.
Jammer was dat de mosselen en spare-ribs op waren, maar er bleef gelukkig genoeg over om te kiezen.
We hebben een leuke avond gehad met zijn zessen. Ondanks dat we allemaal uit t dorp komen waren een aantal mensen nog niet hier geweest...maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Kleine tip: de borden waren koud, en daardoor koelt t eten snel af, dus warme borden zou fijn zijn! Tot de volgende keer.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer. Ruime menu-keuze. Gezellig ingericht.
Het eten zou iets warmer opgediend kunnen worden. Advies: voorverwarmde borden.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Samen met vrienden hebben wij heerlijk gegeten bij de Heren van Baer. Wij waren er op een zondagavond en Nederland - Luxemburg werd live uitgezonden dus was het redelijk rustig. Rustig maar gezellig! De kok leek plezier te hebben met het opmaken van de gerechten. Erg leuk.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was vroeg op een rustige zondagavond, hetgeen misschien verklaarde dat het fris was binnen en maar langzaam opwarmde. Bediening goed, maar zakelijk. Gerechten niet echt bijzonder, maar misschien mag je dat van een eetcafe ook niet verwachten. Herfstbok van de tap bij het eten is dan wel weer erg fijn...
Marieke-laamers W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met zijn vijfen echt heerlijk gegeten, geen samengesteld menu van de AH maar gewoon lekker een eigen samengesteld menu van de menu kaart. Een gezellige inrichting en fijne bediening . Echt een aanrader.
JennRoos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke tent, veel kennis van ingrediënten. Erg lekker gegeten. Wel flink lange wachttijden. Maar super lekker hoofdgerecht en best betaalbaar in het geheel. We komen binnenkort weer!!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het voorafje van het 3gangendiner was veel te veel en duur.
Het hoofdgerecht werd geserveerd op koude borden en wat erop lag was ook koud.
Na weer opwarmen van het gerecht was het geheel een teleurstelling.
Eens maar nooit weer naar Heeren van Baer.
Jammer van het avondje uit eten.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
gezellige ambiance, eenvoudige gerechten op een bijzondere manier geserveerd. Lekker gegeten. Ondanks de drukke bezetting snelle bediening.
Alco P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid,Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid,Heerlijk gegeten en genoten van de gezelligheid.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima eten en service , zeker een aanrader om met vrienden en familie te gaan eten na een heerlijke dag uit te zijn geweest
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuke ambiance om te eten. Soep kwam uit een pakje, mijn vrouw zei direct 'cup a soup'. Verder erg gezellig en lekket gegeten
Fdevink .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Een erg vriendelijke gastvrouw die onze dochter (3jr) lekker liet rondlopen en zelfs ook even in de keuken mocht kijken, heel attent. Een aanrader dus!