De Herbergier

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Herbergier

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
wij hebben hier zondag 9 september gegeten, eten was prima, alleen een glaasje kraan water kon niet gegeven worden alleen als je wij drink terwijl we toch bier ed hadden besteld en een diner jammer , niet klant vriendelijk dus kiezen we toch voor ander eet gelegenheid
Ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Nog een tip voor de Herbergier. Reken voor een menu € 2 meer en koop een redelijke biefstuk in ipv de taaie die u nu serveert.
Ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Onlangs hier gegeten. Eigenaren snappen er niets van. Ondanks dat wij de nogal ongeïnteresseerde bediening nadrukkelijk hebben laten weten dat wij geen varkensvlees eten, hebben wij dit toch gekregen. De de kok kon de vettige reep varkensspek niet verwijderen van een matig bosje haricots verts, ook niet met een scherp mes. Gevraagd naar een portie extra warme groenten. En ook hier bij, u raad het al, weer het met een dikke reep spek gebonden karige bosje haricots verts. Overigens stelde de op grote borden voor het restaurant aangekondigde warme groente niets voor en ook de extra bestelde groenten niets voor. En dan als klap op de vuurpijl: een karaf water, alleen bij "een fles wijn".
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mijn zusje en ik hebben hier tijdens onze minivakantie in Schin op Geul gegeten in het bargedeelte, dat er in onze ogen gezelliger uitziet dat het meer strakke restaurantgedeelte ernaast. We zaten als twee prinsessen feestelijk aan de tafel voor het raam.
De twee slibtongetjes waren heerlijk en de salade en groenten idem dito. Meestal vind ik frites niet lekker, maar deze leek wel met de hand gemaakt en was echt verrukkelijk. De witte huiswijn smaakte net zo lekker als een pouilly fumé.. De bediening was snel en hartelijk en de prijs-kwaliteit bovengemiddeld goed. Jammer dat dit restaurant niet bij mij om de hoek in Amsterdam staat, dan zou ik er vaak heengaan.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ben zopas nog daar geweest met mijn echtgenote en dit dit jaar al voor de vierde keer lekker eten goede bediening luxe prijs en
Dan boden zij mij ook nog de klantenkaarten u
aan dit is toch super groetjes g uit Belgische Limburg .
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij stonden een paar dagen op een leuke camping om de hoek en kwamen hier zodoende terecht om te eten. Hadden een meer dan prima uitgebreid 3-gangen menu voor nog geen €22,=. Daar kunnen ze bij ons in het Westen nog wat van leren, daar betaal je altijd veel meer en vaak ook voor veel mindere kwaliteit. We zaten in de gezellige barruimte, de ruimte er naast zat vol. Bijzonder vriendelijk personeel. Als we weer eens in de buurt zitten, gaan we hier zeker nog eens eten.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Vorig jaar ook een paar keer hier gegeten. Kwamen nu langsrijden en spontaan weer gestopt. Binnen gezeten en het was redelijk vol. Naast ons zaten twee gezinnen die erg lang moesten wachten. Zelfs toen ze aangegeven hadden dat hun geduld op begon te raken moesten ze nog erg lang op het dessert wachten. Echter wij hadden alle tijd dus voor ons geen probleem. Het eten was in vergelijking met vorige keren wel wat anders. De schnitzel was erg aan de kleine kant. Hooguit 150 gram. En de schol filet was ook erg weinig. Dessert was lekker. Maar wel jammer dat er onervaren personeel loopt die geen overzicht hebben en niet goed samenwerken. Voorlopig komen wij er even niet terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Afgelopen week weer terug in Limburg. Vorig jaar goed ervaring gehad met dit restaurant en daar meerdere keren gegeten. Bestelde een varkenshaas op Limburgse wijze bereid, mijn zoon had ook een varkenshaas mijn partner nam de ossenhaas puntjes en mijn jongste dochter kipnugets met patat. De varkenshaas leek al gedeeld in de keuken want daar was niet echt veel van over maar van beide varkenshaasjes had men een schoenzool gemaakt droog en geheel doorbakken. Zo droog dat mijn zoon het niet weg kregen het uit heeft gespuugd buiten het terras. Ook de ossenhaas punten waren taai en helemaal door bakken. Nadat wij dit gemeld hadden aan de bediening nam zij het bord mee naar de keuken om het te laten zien dat het eten beneden elk niveau was. Het antwoord uit de keuken was "we zullen er volgende keer rekening mee houden" . Het enige wat deze kok gelukt was waren de kip nugets uit de frituurpan. Nooit gaan ze ons hier nog terug zien.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Prima prijs kwaliteit verhouding
Vers en verzorgd
We namen het 3 gangen keuze menu voor iets van 21 euro.
Helemaal niets mis mee.
Verwacht goed bereid eten en dat was het. N
dirtdigger .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
2 Dagen halfpension mogen genieten. Prijs kwaliteit prima in orde. Het halfpension menu is vanzelfsprekend wat eenvoudiger dan de restaurant kaart maar wat wil je ook voor 11 euro.
Het is een oud maar gezellig hotel. Verwacht dus geen luxe maar geniet van de entourage en de lage prijs.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Heerlijke abdijforel gegaard in Gerardus kloosterbier. De wijn was lekker de bediening vlot en vriendelijk. Goed restaurant.