De Herbergier

Strucht 21 6305 AE Schin op Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Herbergier

Geert K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ben zopas nog daar geweest met mijn echtgenote en dit dit jaar al voor de vierde keer lekker eten goede bediening luxe prijs en
Dan boden zij mij ook nog de klantenkaarten u
aan dit is toch super groetjes g uit Belgische Limburg .
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij stonden een paar dagen op een leuke camping om de hoek en kwamen hier zodoende terecht om te eten. Hadden een meer dan prima uitgebreid 3-gangen menu voor nog geen €22,=. Daar kunnen ze bij ons in het Westen nog wat van leren, daar betaal je altijd veel meer en vaak ook voor veel mindere kwaliteit. We zaten in de gezellige barruimte, de ruimte er naast zat vol. Bijzonder vriendelijk personeel. Als we weer eens in de buurt zitten, gaan we hier zeker nog eens eten.
Latour .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij gaan zeer regelmatig eten bij de Herbergier. Het eten is altijd van uitstekende kwaliteit. Wij hebben al in zeer veel restaurants gegeten in oa Londen, Barcelona, Saint Tropez en andere plaatsen op de wereld om aan te geven dat wij weten waar we het over hebben. De Herbergier is een gezellig restaurant met een leuk, verwarmd terras waar je ook wanneer het regent nog buiten kan eten. De kaart is zeer gevarieerd. Het is mogelijk om een driegangen keuzemenu te eten voor minder dan 22 euro. De Carpaccio is heerlijk en de biefstuk altijd perfect gebakken en mals. De zigeunerspies met heerlijke vers bereide saus is een aanrader! Hierbij een fles rode huiswijn bestellen, want deze smaakt zeer goed evenals de witte droge huiswijn. De prijs/ kwaliteitsverhouding in dit restaurant is meer dan goed. Het eten is mooi gepresenteerd en in tegenstelling tot veel andere restaurants, geserveerd met niet alleen een salade, maar ook verse groenten. De bediening is altijd zeer vriendelijk. Het enige minpunt is dat de wachttijd kan oplopen als het erg druk is. Wij nemen altijd een voorgerecht en we hebben de tijd, dus voor ons is het geen probleem. Ik kan iedereen aanraden om bij de Herbergier te gaan eten. U zult er graag teruggaan, net als wij.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Vorig jaar ook een paar keer hier gegeten. Kwamen nu langsrijden en spontaan weer gestopt. Binnen gezeten en het was redelijk vol. Naast ons zaten twee gezinnen die erg lang moesten wachten. Zelfs toen ze aangegeven hadden dat hun geduld op begon te raken moesten ze nog erg lang op het dessert wachten. Echter wij hadden alle tijd dus voor ons geen probleem. Het eten was in vergelijking met vorige keren wel wat anders. De schnitzel was erg aan de kleine kant. Hooguit 150 gram. En de schol filet was ook erg weinig. Dessert was lekker. Maar wel jammer dat er onervaren personeel loopt die geen overzicht hebben en niet goed samenwerken. Voorlopig komen wij er even niet terug.
RiSa64 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Afgelopen week weer terug in Limburg. Vorig jaar goed ervaring gehad met dit restaurant en daar meerdere keren gegeten. Bestelde een varkenshaas op Limburgse wijze bereid, mijn zoon had ook een varkenshaas mijn partner nam de ossenhaas puntjes en mijn jongste dochter kipnugets met patat. De varkenshaas leek al gedeeld in de keuken want daar was niet echt veel van over maar van beide varkenshaasjes had men een schoenzool gemaakt droog en geheel doorbakken. Zo droog dat mijn zoon het niet weg kregen het uit heeft gespuugd buiten het terras. Ook de ossenhaas punten waren taai en helemaal door bakken. Nadat wij dit gemeld hadden aan de bediening nam zij het bord mee naar de keuken om het te laten zien dat het eten beneden elk niveau was. Het antwoord uit de keuken was "we zullen er volgende keer rekening mee houden" . Het enige wat deze kok gelukt was waren de kip nugets uit de frituurpan. Nooit gaan ze ons hier nog terug zien.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Prima prijs kwaliteit verhouding
Vers en verzorgd
We namen het 3 gangen keuze menu voor iets van 21 euro.
Helemaal niets mis mee.
Verwacht goed bereid eten en dat was het. N
Dirtdigger .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
2 Dagen halfpension mogen genieten. Prijs kwaliteit prima in orde. Het halfpension menu is vanzelfsprekend wat eenvoudiger dan de restaurant kaart maar wat wil je ook voor 11 euro.
Het is een oud maar gezellig hotel. Verwacht dus geen luxe maar geniet van de entourage en de lage prijs.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Heerlijke abdijforel gegaard in Gerardus kloosterbier. De wijn was lekker de bediening vlot en vriendelijk. Goed restaurant.