Meer informatie over restaurant De Herbergh van Flielant

Els T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk rust en vriendelijke bediening. Klassieke kaart die goed wordt uitgevoerd. Heerlijke cocqilles botermalse tournedos met bloedworst. Prima kost hier.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Bijna vol maar rustig restaurant met vlotte bediening die weten wat ze serveren en schenken. Smaakvolle voor- en hoofdgerechten alles met vis erg lekker gegeten en mooie bijpassende wijn. Hier komen we zeker terug!
Tip, een andere plafond doet wonderen.
MagMoo .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik maak het niet vaak mee.. een restaurant waar het personeel ongeïnteresseerd, bijna onbeschoft en onprofessioneel te werk gaat.
Na 15 minuten is nog niemand langs geweest en bij navraag krijg je een bits antwoord. Er loopt een meisje hard en een serveerster staat te kreunen en steunen achter de bar. Ook die is zeer onvriendelijk.
De witte wijn wordt op tafel gezet zonder koeling, zelfs na 2 verzoeken wordt geen kaars aangestoken, het vlees is taai en met zenen, het gerecht fantasieloos en met vettige aardappeltjes. De sfeer is er niet, koud en ongezellig en dat alles voor een forse prijs.
Kortom ronduit slecht. een plek om niet weder te komen.
heleneingrid .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Gisteravond geweest na 5 jaar afwezigheid. Waarschijnlijk een andere kok want het was ronduit slecht. Wij klagen nooit maar dit was uitzonderlijk droevig. Van escargot tot friet, smakeloos of aangebrand. De bediening was uitstekend, zij konden het echter niet goedmaken. Heel jammer want het was zo goed.
Timoer F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hier met zijn vieren heerlijk gegeten. Vis, vlees, vegetarisch, het was allemaal even lekker en duidelijk met heel veel zorg klaargemaakt. De harderfilet met zeewiersalade is een absolute aanrader! Twee in het gezelschap hadden een heerlijk nagerecht, waaronder een sublieme cheesecake. De bediening was zeer attent, sympathiek en snel. Kortom een hele dikke pluim voor dit restaurant!
Nino M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Dit restaurant was vaker bezocht door een van onze tafelgenoten en tot nu toe altijd tot volle tevredenheid. Vanavond was echter een grote teleurstelling. Na binnenkomst duurde het zeker 20 minuten voordat we iets te drinken konden bestellen. We kregen de wijnkaart en serveerster liep direct weer weg. Duurde daarna ook erg lang voordat het voorgerecht werd geserveerd, wat allemaal niet erg was geweest als de bediening zich vriendelijk had opgesteld. Een van de serveersters was echter dusdanig onvriendelijk dat we ons ongemakkelijk voelden om haar uberhaupt nog wat te vragen. Toen we vroegen om wat extra mayonaise wist deze dame ons te vertellen dat dat niet goed voor ons was en kennelijk was zij zo met onze gezondheid begaan dat we de mayonaise daadwerkelijk niet kregen. Toen wij bij het afrekenen lieten weten dat we ons onwelkom voelden, werd daar uiterst onprofessioneel op gereageerd. De serveerster in kwestie begreep de kritiek niet want "we hadden alles toch gekregen en we konden toch zien dat ze het druk had". De avond werd door haar afgesloten met de woorden: nou dan tot nooit meer ziens.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wanneer je voor dit restaurant staat heb je geen idee dat het binnen geheel anders is. Mooi design interieur, mooie stoelen en keurig en smaakvol ingericht. Zeer gastvrij personeel. Een hele goede kaart met bijbehorend wijn advies. De gerechten zijn uitstekend van smaak en origineel gemaakt. De desserts zijn mooi opgemaakt en zelfs de koffie krijgt de nodige aandacht. Qua maaltijd, ambiance en bediening top. Zeker een aanrader.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Een prettige omgeving, vriendelijke en vakkundige bediening en een uitstekende keuken... wat wil een mens nog meer ?
Voor ons was het ruim voldoende om er gedurende de week die we op Vlieland doorbrachten vier keer te gaan eten.
Quintin W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Prima no-nonsens restaurant. Hoofdgerechten en garnituren worden los geserveerd. Kaart is vrij klassiek (zoals veel restaurants op Vlieland een klassieke kaart hebben). Porties zijn groot. Alles goed op smaak. Bediening aardig, behulpzaam en vlot, ook als het bezoek per ongeluk een glas breekt.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben heel fijn gezeten op het mooie terras. De bediening is vriendelijk en oplettend. Het eten was prima maar simpel en wel wat te prijzig voor wat je kreeg.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Klassiek restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en best goed kunt eten. De harder die wij kozen was erg lekker. Maar voor culinaire verrassingen moet je elders zijn. De prijzen zijn pittig. De sfeer is wat burgerlijk. Bij goed weer kun je wel lekker buiten eten in de tuin.
R B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Een van de weinige Vlielandse restaurants met een goede prijs-kwaliteit-verhouding. Voorgerechten (tomatensoep en escargots) waren dik in orde, de hoofdgerechten (lamsrack en varkenshaas) echt top.

De bijgerechten waren ook uitstekend en de toetjes ook. Enige minpunt dat ik zou kunnen noemen is de wat formele uitstraling en sfeer van het restaurant.
Boskoper .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen Mei even een lang weekend op Vlieland geweest,\.
Heerlijk uitgewaaid en 2 keer heerlijk gegeten bij de Herbergh.
Beide avonden wijngaardslakken genomen en gesmuld! Zo lekker vindt je ze bijna nergens.
De Rioja was gewoon zoals hij hoort te zijn, een pittige zachte afdronk.
Als wij nog eens op Vlieland zijn komen wij zeker nog eens!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
We logeerden een paar dagen in dit hotel en de eerste avond besloten we daar ook te eten. Dat bleek een goede keuze. We namen allebei de mousaka en die smaakte prima. Bij de mousaka kregen we ook nog verse spinazie, sla en gebakken aardappeltjes.
De tweede avond nog een keer daar gegeten. Een van ons nam het varkenshaasje en de ander de Zeewolf. Wederom sla er bij, maar een andere dan de avond daarvoor. Beide gerechten smaakten voortreffelijk.
Beide avonden waren de meeste tafeltjes bezet, een goed teken. Om ons heen hoorde ik mensen allemaal zeer positief op de maaltijden reageren.
Als we volgend jaar weer naar Vlieland gaan, dan weten we al waar we gaan eten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ook een leuk restaurant in de Dorpsstraat, per ongeluk naar binnen gelopen en heerlijk gegeten.
Het restaurant ziet er mooi uit. Er is ruimte (tafels gelukkig niet te dicht op elkaar), de bediening is zeer prettig en attent. En (daar gaat het natuurlijk om) het eten is erg lekker. Zelden zo een lekker gebakken camembert gegeten met bijgerechten. Ik kom graag terug
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Voor een weekendje Vlieland hier overnacht en eenmaal gegeten.
Het restaurant is sfeervol ingericht met mooie donkere tinten.
Vooraf slakken, heerlijk vind je niet vaak meer op de kaart.
Als hoofd zeewolf met geitenkaas een mooie combinatie en voor de ander spare ribs.
Epictetus I.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
We komen ongeveer ieder jaar op Vlieland en steeds komen we weer terug bij de Herbergh van Flielant, dat wil zeggen het restaurant van. Een belangrijke reden hiervan is de erg goede akoestiek; zelfs bij een volle zaal op deze oudejaarsavond voelde het toch erg rustig, omdat er goede geluidsdemping is. Dat het plafond wat kantoorachtig is vind ik in deze daarom geen punt. Lekkerer stoelen. De bediening is gewoon goed en lekker 'no nonsense'. Dan de kwalitieit van de gerechten. De tagliatelli met truffelroomsaus en champignons was een heerlijk begin. Lekkere fles Rioja erbij. Het hoofdgerecht hertenbiefstuk was goed maar ik heb hem beter gegeten. De zeewolf die mijn vrouw had vond ze net niet gaar genoeg. Kaasplank was goed. Bij de koffie zit zoals altijd buitengewoon lekkere zelfgemaakte chocola. Hiermee wordt het diner feestelijk afgesloten. Vanwege de dit keer iets tegenvallende hoofdgerechten geen 9 maar een 8 voor het eten, maar zeker een aanrader als je op Vlieland bent.
Sake R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Hier gegeten met z'n tweeën. Goede gerechten voor een goede prijs. Verwacht geen hele verfijnde keuken. Service is perfect. Ook als hotel zeer geschikt...
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Ontspannend eten op heerlijk Vlieland. Klassiekers als slakken, bloedworst, lamskoteletten goed en smakelijk uitgevoerd zonder spannend te worden, vriendelijk bediening. Zeker éénvan de betere restaurants van Vlie.
laken01 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij aten 1e kerstdag het 3 gangen menu van 28 euro. Heerlijk gegeten! Vooral het toetje de verse warme wafel met kersen, slagroom en ijs!