De Herberg

Kerkstraat 1 8325 BH Vollenhove Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Herberg

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,2
6,4
KampInge63 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren dit restaurant bezocht. Zag er leuk uit van de buitenkant.
Bij het bestellen ging het al fout. Geen alcoholvrij bier. Was op. Twee tea besteld, kregen een half glaasje. Op de vraag van waarom? Was het antwoord, het is bijna op.
Voorgerecht, werd de helft geserveerd. Twee mensen werden vergeten. Nooit gekeken naar 1 van de vele kookprogramma' s? Je serveert of de hele tafel of niets. Bij navragen werd er aangegeven dat het nog gemaakt moest worden! Werd het gebracht, was het niet wat er besteld was. Opgestapt, werd niet eens gevraagd hoe en wat, geen excuses gemaakt. Niets. De Kok keek alleen en liet alles aan het meisje in de bediening over. Geen professionele houding, slechte zaak. Opgestapt en uiteindelijk lekker Chinees gegeten
Geen aanrader deze tent. We waren niet de enige die opstapten.
Inge Kampstra
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
De Herberg.
Je denkt gelijk aan een knusse warme stek. Niets van dat. Zelden zo'n ongezellig hol gezien. Zoooo gedateert. Wil je terug in de tijd, ga er dan heen.
De menukaart dateert ook van ca. 1975. Zo eenvoudig...zo ouderwets......de kerstballen hingen nog aan het plafond in een "trendy" mandje (Ao 1978)
Hallo Vollenhove ....het is 2016...... wakker worden!
Het buitenbord beloofde mosselen. Dat durfden wij nog wel aan. De mosselen waren redelijk. De meeste sausjes hadden echter een chemische smaak. Dat was in de jaren zeventig gewoon....sausjes uit een pakje of plastic fles.....ook in de sla.
"Citroen doekjes" om je handen af te vegen vanwege de mosselgeur, waren er niet, laat staan een kommetje warm water met citroen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De buitenkant van het pand en de menukaart zag er goed uit. Dat was voor ons de reden om er te gaan eten. Het was binnen best druk en gek genoeg waren er maar 2 medewerkers. 1 in de keuken en 1 in de bediening.
Het restaurant ziet er erg gedateerd uit, zelfs de kerstballen hingen er nog. Dat beloofd wat voor het eten. Ik had als hoofdgerecht Parelhoen met quinoa en bockbier saus en diverse soorten groente. Volgens mij kwamen deze groente zo uit de magnetron en de parelhoen uit de frituur. Er zat totaal geen smaak aan. Prijs voor dit gerecht 20 euro, dat was veel te duur voor hetgeen ik kreeg.
Het nagerecht dat ik had gekozen was appel met vanille-ijs. Het was wel redelijk maar geen 8 euro waard.
Josiane C.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
14 juni zijn we in De Herberg gaan eten . De carpaccio was goed de aspergeroomsoep ook. Als hoofdgerecht namen we de Sliptongetjes bovenaan goed gebakken onderaan kon je de bloemdeeg nog proeven! De aardappelen waren vettig gebakken. Dessert was oke. Mijn man vroeg een tee citroen en de dienster zei dat er geen citroen was! Nochtans was er bij de Sliptongetjes wel een stukje citroen! We vroegen wat mayonaise bij het hoofdgerecht dat was ook niet te verkrijgen men had enkel remouladesaus!!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met een groep (17 personen) hier gegeten. Allemaal het menu wat buiten aangeprezen stond. 4 gangen voor bijna 30 euri. Op een enkeling na allemaal de sliptong. Prima amuse, vervolgens een broodje met een schaaltje waarop pesto, olijfjes en kruidenboter. Niets mis mee. Vervolgens prima carpaccio. Daarna aspergesoep die wel wat waterig was, kwam dit door de grote groep, of misschien altijd al zo waterig is. De vulling met stukjes asperges was wel goed. De 2 sliptongetjes (geen frituur) vonden we lekker, evenals het bakje sla. De bijgeleverde groenten kon wel beter. Te lang gekookt, de spruitjes waren enigszins taai. De gebakken aardappeltjes hadden wat langer in de koekepan mogen liggen. Het nagerecht was wel weer een aangename verrassing. Daarna nog een kopje thee of koffie met een chocolaatje. Desgevraagd kregen we allemaal een glaasje met een karaf kraanwater, volgens mij hoort het ook zo. Vriendelijke bediening.
Met een paar glaasjes wijn hebben we de rekening gedeeld. Per persoon 42,50 afgetikt.
Voor het eerst dat we in het stadje waren. Het was mooi weer en komen vast nog wel eens terug.
Geachte gast, hartelijk dank voor uw positieve recensie! Wij zijn blij te horen dat u een geslaagde avond heeft gehad en dat u ons restaurant een volgende keer wilt bezoeken.
Uw aandachtspuntjes nemen wij mee graag mee om zo onze bijgerechten nog verder te verbeteren.
Met culinaire groet, Martine
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bij binnenkomst amuselepel met makreel. Vervolgens een warm broodje met heerlijke kruidenboter. Partner koos lentemenu: carpaccio, aspergesoep, sliptongen en proeverij van ijs, crème brulee en advocaatparfait. Zelf had ik als vegetariër tomatensoep, champignons met pesto, kaas en pijnboompitten als hoofdgerecht (is eigenlijk voorgerecht) en crème brulee toe. Eten was heerlijk. Bediening aandoenlijk onbeholpen: wat is port toen partner dat wilde drinken, dessertkaart de toetjeskaart noemen en nog een paar van die dingen. We waren er op dinsdagavond en er waren maar 2 tafeltjes bezet. Maar in heel Vollenhove is het nog niet druk. Zal met de mooie temperaturen in het vooruitzicht snel anders worden.
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw diner in de Herberg. Wij nemen uw opmerking graag mee om onze service te verbeteren. Wij ontvangen u graag een volgende keer in ons restaurant!
Met culinaire groet, Martine
Tarjmrj .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
als ik uit eten ga verwacht ik in ieder geval verse produkten op tafel. Het enige dat vers was,was de sla,verder smakeloze diepvriesgroenten en een sloffe griekse wrap.
Géén aanrader!
Hil85 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij zijn hier zoals ik opmaak uit de andere recensies op Iens net op een slechte avond aan tafel aangeschoven. Afgelopen zaterdag hebben wij hier met z'n vieren gegeten en ik heb in tijden niet zo slecht gegeten als in dit restaurant. Hoofdgerecht (spareribs) werd zwart als roet geserveerd zonder garnering en sausje, bijgerecht was oubollig en smaakloos (hard gekookte broccolli, gele bloemkool met daarbij nog een ongare stoofpeer). Als kers op de taart werd de crème brûlée bevroren opgediend. De bediening liet te wensen over; er kon geen glimlachje vanaf waardoor de sfeer in het restaurant als te snijden was. Prijs-kwaliteitverhouding is op dit moment absoluut niet in orde! Zeker geen aanrader, wij komen in ieder geval niet terug!
Wij danken u voor uw recensie. Wij betreuren het feit dat uw diner niet geheel naar wens is verlopen. Wij zullen uw opmerkingen meenemen en hopen u desondanks toch een volgende keer te mogen ontvangen in ons restaurant.
St60 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Lekker eten. Vriendelijk bediening en gelukkig niet opdringerig wat het aanbieden van drinken betreft! Alleen jammer dat de beenham er niet was. Verder was alles prima voor elkaar!
Wij danken u hartelijk voor uw recensie! Graag tot een volgende keer in de Herberg!
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Op een regenachtige dag na een bezoek aan het schilderachtige plaatsje Vollenhove op de bonnefooi restaurant de Herberg ingedoken. We kozen het zogenaamde 3 gangen- stuntmenu voor € 19,50 en werden eerst aangenaam verrast met een heerlijke amuse vooraf en konden daarna bij de gerechten nog kiezen uit vlees of vis. Omdat Vollenhove ook een echt vissersplaatsje is gingen we voor de vis, een heerlijk bereide zalm. Ook voor en nagerecht waren met zorg klaargemaakt. De bediening was heel vriendelijk en het restaurant gezellig. Dit hadden we niet verwacht bij een menu voor die prijs. Echt een aanrader!
Wij willen u hartelijk danken voor uw prachtige recensie! Wij ontvangen u graag een volgende keer in het prachtige Vollenhove en natuurlijk in Restaurant de Herberg! Met culinaire groet, Martine
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Zondag 5 juli in de Herberg gegeten. We kozen het driegangenmenu dat buiten stond aangekondigd voor 19.95.
De prijs was het méér dan waard! Als extra een amuse met zalm én daarna een mini broodje met knoflookboter. En daarbij ook een schaaltje olijven .
We waren met z'n vieren en hebben genoten van alle gerechten die voortreffelijk waren bereid en met zorg werden gepresenteerd! Niets dan lof voor dit restaurant!
Aanrader!

Wij willen u hartelijk danken voor uw prachtige recensie! Wij ontvangen u graag een volgende keer in de Herberg! Met culinaire groet, Martine
Benno R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Zondagavond hier gegeten. Vrij veel tafels bezet en nauwelijks bediening. Desgevraagd geeft bediening aan dat er te weinig personeel is en dat het lang zal gaan duren. En dat klopt ook.
Slordige service: je moet vragen om de menukaart, geen brood/ sausjes bij voorgerecht, verkeerde witte wijn gebracht en bij reclamatie volhouden dat het wel goed is (is de klant geen koning?).
Pasta met champignons is inderdaad dat: geen saus, erg droog. en dat voor ruim 18 Euro. Foei!
Wij komen hier zeker niet terug.
Tot onze spijt hebben wij vernomen dat uw ervaring in ons restaurant niet geheel na wens is verlopen. Uw recensie is binnen ons team besproken. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze service en gerechten kunnen verbeteren.
Wij willen u nogmaals danken voor uw recensie. En hopen desalniettemin u een volgende keer te mogen ontvangen in ons restaurant!
HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Met 2 personen gegeten. Het stuntmenu. Wij vonden het heerlijk. Vooral de zalm en de aardappeltjes. Bediening vriendelijk, niets op aan te merken. Ga zo door. Wij komen zeker terug

Henk/Hilly
Oldehove
Wij danken u hartelijk voor uw positieve recensie.
Wij hopen u spoedig weer te mogen ontvangen in ons restaurant!
MVG De Herberg
W H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
besteld: klassiek 2 x hollandse garnalencocktail, 2 x glas Sauvignon Blanc; 2 x fliet mignon, 2 x glas Merlot; 1 x fles pellegrino, 1 x dubbele espresso en 1 x espresso (beiden geen espresso ofschoon niet verkeerd). Hoofdgerecht is beslist overvloedig, malse filet mignon & kippenlevertjes. Heel lief maar onzeker en vergeetachtig jong meisje als bediening maar iedereen moet het leren. Betaald: EUR 102,95 en dat is eigenlijk te veel voor het gebodene.
Wij willen u hartelijk danken voor uw recensie. Wij waarderen uw opbouwende kritiek en zullen dit meenemen.
Wij ontvangen u graag een volgende keer in ons hotel-restaurant!

Reactie van proever:

Dank voor uw professionele reactie. Ongetwijfeld komt het tzt. goed.
Zag overigens een paar dagen later dat ofschoon ik een grote fles mineraalwater (Pellegrino, helemaal goed) had besteld en betaald ik eerst ten onrechte 2 x kleine flesjes chaudfontaine rood kreeg en deze ook heb betaald, feitelijk ten onrechte. Laat maar...-;) We komen nog wel eens langs, de filet mignon was mals en overvloedig. En zoals gezegd: de bediening moet het nog leren en leren is een proces van veranderen.........
Frajobe .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
2x menu en 1x zalmbom en schnitzel. Wij kregen eerst een heerlijke amuse met zalm. Daarna het menu en de zalmbom. Het menu bestond uit aspergesoep, slibtong en een sorbet. Heerlijk gegeten en gedronken.
Als wij hier in de buurt zijn (waren op vakantie met de boot) dan komen wij graag hier nogmaals eten.
Wij willen u hartelijk danken voor uw mooie recensie! Graag tot een volgende keer!
Baklap11 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Stokbrood vooraf was keihard. Olijven met de hand moeten eten, geen stokjes o.i.d. beschikbaar. Mosterdsoep was waterig.

Varkenshaasje met roomkaas redelijk tot goed.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Zeer matig. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding was onder het gemiddeld. 3 gamba's voor €13,00 is behoorlijk aan de prijs, zeker als er nauwelijks smaak aan zit. De snoekbaars was redelijk, aan de droge kant maar de smakelijke saus compenseerde dit. Vriendelijke bediening.