De Herberg

Zadelmakerstraat 4 1315 AP Almere Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Bourgondisch genieten

De Herberg is een restaurant voor genieters van het leven en lekker eten en drinken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en niks is hier teveel. Voor mensen met een grote eetlust heeft de Herberg meerdere all you can eat arrangementen. Onbeperkt Steengrillen, Spare Ribs of Kaasfondue. En dat allemaal met frites en stokbrood en zonder een tijdslimiet. Volledig Bourgondisch genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Herberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was een geslaagde avond met leuke bediening attent naar de gasten.
Er gebeurde een ongelukje met een glas rode wijn duizend excuses. Thuis gewassen bijna alles er uit nu i de tuper ware emmer en dan zal hij helemaal schoon zijn. Geef dat maar even door.
Voor herhaling vatbaar
Rozengaard .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk restaurant .Goede en vriendelijke bediening. Lekker gegeten en gezellig gezeten, Komen zeker nog een keertje terug.
J S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We moesten even herinneren dat het toetje er ook bij hoorde, maar daarna was het naar tevredenheid . We aten steengrill en dat was goed
piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met AH aktie bij de Herberg gegeten. Niets op aan te merken. Geen toprestaurant maar daar is de prijs dan ook niet naar. Wel supervriendelijke bediening en dat is in deze tijd al heel wat waard. Wij komen zeker nog eens terug.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
gezellige sfeer ,gerechten van goede kwaliteit ,vriendelijke ontvangst ,prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Wij zullen de herberg zeker bij anderen aanbevelen en komen zelf zeker nog een keer terug
neeltjej .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hete kaasfondue en koude vis.
Als voor gerecht de carpacio en de kaasfondue besteld. De carpaccio was goed, de kaasfondue was kokend heet met ruim stokbrood erbij. Ik heb mijn mond eraan verbrand. Qua smaak oké, maar zelf heb ik wel lekkerder kaasfondue gegeten. Ik zal het niet snel weer bestellen bij de herberg. Als hoofdgerecht hadden we beiden voor heilbotfillet gekozen, deze was nagenoeg koud en werd geserveerd met twee kokend hete inktvisringen en idem viskroketjes, een kokend hete saus en een beetje salade. Daarbij een apaprte schaal met friet. Als nagerecht dame blanche, deze was prima, voor mijn gevoel het beste onderdeel van het menu. Wij hadden nog nooit bij de Herberg gegeten, leuk om eens te proberen met de AH actie, maar het blijft wel bij deze ene keer. Iens rekent met mijn beoordelingen een 6,5 maar wat mij betreft een mager zesje.
j.zeilstra3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben met 4 personen heel lekker gegeten en tot onze verbazing is er nu toch een meerdere keuze voor de AH actie dus Chapeau en tot de volgende keer
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De bedient was vriendelijk en je werd goed geholpen daar geef ik een 9 voor als ik weer eens gaat uit eten dan ga ik nog eens daar eten
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heel goed gegeten en het personeel was prima
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend ga zeker nog een keer terug prijs kwaliteit verhouding meer dan goed , de aankleding zou wat beter mogen en het plafond oogde wat minder ., maar al met al was het er heel goed
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Over De Herberg kunnen we kort zijn: het is goed zonder kapsones. Vriendelijk peroneel dat het vak verstaat en het eten ia naar behoren.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellige Herberg en lekker eten goede bediening in een rustige omgeving midden in het centrum was goed bevallen. duidelijk voor herhaling vatbaar.
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellig ontvangst. Je voelt je meteen thuis en gewaardeerd. De gerechten waren lekker en goed van smaak. Het eten was eenvoudig, maar prima.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was weer lekker en goed bediening was uitstekend kon weer graag terug.
E.M. S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We hadden een all you can eat 3 gangen menu. Erg lekker . Ze kwamen ook geregeld vragen of alles naar wens was en alles kon aangevuld worden. Later bleek dat er een bepaalde tijdsduur aan vast zat, welke ons niet verteld was, ondanks dat we er naar vroegen. Met het bestellen van ons laatste drankje moesten we wel wachten, zodat het net buiten de tijd viel. Dit is naderhand weer recht getrokken. Dus daar moet wel op gelet worden. Voor de rest is het best een aanrader.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk ongedwongen. Sfeer.
Vlees Was goed en schoon.
Bediening vriendelijk.
Kortom wij komen terug en voor andere Is het een aanrader!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke en vlotte bediening in een gezellige omgeving. Het is een restaurant waar we in het verleden vaker geweest waren, maar waar we niet mee zo tevreden meer over waren. De kwaliteit van de bediening was in die periode niet wat het zou moeten zijn.
Echter met deze herkennis making en een leuke en vlotte bediening waren we zeer content en gaan wij in de toekomst zeker vaker terug komen en uiteraard was de kwaliteit van het eten prima.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima bediening, lekker gegeten en gezellig getafeld. Steengrillen is sowieso leuk.
Ook altijd mogelijkheden om van de kaart af te wijken, halve porties e.d.
Gezellig restaurantje.
sasko .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten. Het eetcafé doet niet heel erg gezellig aan, weinig sfeer. Wij waren er voor het AH restaurant actie menu. Je krijgt een lekker soepje vooraf. Wij kozen als hoofdgerecht voor onbeperkt steengrillen, daarbij ontving je 4 soorten vlees, goede kwaliteit, sauzen, salade en patat (geen stokbrood). Patat kon je bijbestellen. Als nagerecht kozen wij voor de Dame Blanche, de chocoladesaus was ver te zoeken ;)
Wijnkeuze hadden ze niet, ze hebben slechts 1 soort huiswijn.
Op zich een leuke avond gehad, lekker gegeten, maar zal er niet nog een keer naartoe gaan.