De Herberg

Zadelmakerstraat 4 1315 AP Almere Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Bourgondisch genieten

De Herberg is een restaurant voor genieters van het leven en lekker eten en drinken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en niks is hier teveel. Voor mensen met een grote eetlust heeft de Herberg meerdere all you can eat arrangementen. Onbeperkt Steengrillen, Spare Ribs of Kaasfondue. En dat allemaal met frites en stokbrood en zonder een tijdslimiet. Volledig Bourgondisch genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Herberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Herberg

Evert H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eetcafe De Herberg, veel over gehoord in Almere maar nog niet geweest. Wij werden gisteravond zeer vriendelijk ontvangen door een heel vrolijke jongeman die ons geheel op ons gemak stelde. Het eten was niet van de 5 sterren allure, maar dat verwachten wij ook niet. Voorgerecht, gerecht en nagerecht waren heerlijk. Goed op smaak, mooi opgemaakt en met veel zorg bereid. Geleidelijk aan kwamen er meer mensen eten en de stemming was opperbest. De 2 mannen die bedienden deden hun opperste best om je 'thuis' te laten voelen en dat deden we ook. Wij hebben heerlijk gegeten en ons goed vermaakt. Zeker een aanrader gelet op de goede kwaliteit/prijs verhouding. Advies: ga daar lekker eten maar reserveer wel want ik heb begrepen dat het er vele dagen helemaal vol zit. En dat begrijpen wij nu!!!
J nj S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was gezellig en goed eten aanbevelen waard.de bediening vlot en vriendelijk.en het was goed bezet.reserveren lijkt wel nodig.
h. M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het eten was prima de bediening was snel en heel erg vriendelijk en spontaan echt toppie we hebben een gezellige avond gehad dank jullie wel. We komen zeker terug
bertus10 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en we hebben het erg gezellig gehad.
Voor herhaling vatbaar.
We kijken uit naar de volgende keer
A J A K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vriendelijke en snelle bediening
het eten was goed en lekker .
Zou zeker nog een keer bij de Herberg gaan eten
een aanrader voor vrienden en familie.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Er is ander personeel, waardoor het er in mijn ogen niet beter op is geworden. Voorheen zat het altijd propvol, maar nu niet. We mochten zelfs een tafeltje uitkiezen. We moesten ook erg lang wachten op het hoofdgerecht waarbij het voor 1 persoon ook nog niet goed was, dus nog langer wachten. Als vergoeding kreeg mijn partner wel 1 drankje van het huis. Niet voor herhaling vatbaar
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH bon gegeten. Keus is op steengrillen gevallen. Moesten behoorlijk lang wachten voordat het vlees en andere gerechten werden geserveerd. Het gasflesje was toen al een deel leeg. De prijs welke wij moesten afrekenen (2e persoon gratis) is nagenoeg gelijk aan de prijs welke normaal per persoon wordt berekend. De volgende keer kiezen we liever voor een ander restaurant.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het was erg gezellig en lekker
jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was een geslaagde avond met leuke bediening attent naar de gasten.
Er gebeurde een ongelukje met een glas rode wijn duizend excuses. Thuis gewassen bijna alles er uit nu i de tuper ware emmer en dan zal hij helemaal schoon zijn. Geef dat maar even door.
Voor herhaling vatbaar
Rozengaard .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk restaurant .Goede en vriendelijke bediening. Lekker gegeten en gezellig gezeten, Komen zeker nog een keertje terug.
J S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We moesten even herinneren dat het toetje er ook bij hoorde, maar daarna was het naar tevredenheid . We aten steengrill en dat was goed
piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met AH aktie bij de Herberg gegeten. Niets op aan te merken. Geen toprestaurant maar daar is de prijs dan ook niet naar. Wel supervriendelijke bediening en dat is in deze tijd al heel wat waard. Wij komen zeker nog eens terug.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
gezellige sfeer ,gerechten van goede kwaliteit ,vriendelijke ontvangst ,prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Wij zullen de herberg zeker bij anderen aanbevelen en komen zelf zeker nog een keer terug
neeltjej .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hete kaasfondue en koude vis.
Als voor gerecht de carpacio en de kaasfondue besteld. De carpaccio was goed, de kaasfondue was kokend heet met ruim stokbrood erbij. Ik heb mijn mond eraan verbrand. Qua smaak oké, maar zelf heb ik wel lekkerder kaasfondue gegeten. Ik zal het niet snel weer bestellen bij de herberg. Als hoofdgerecht hadden we beiden voor heilbotfillet gekozen, deze was nagenoeg koud en werd geserveerd met twee kokend hete inktvisringen en idem viskroketjes, een kokend hete saus en een beetje salade. Daarbij een apaprte schaal met friet. Als nagerecht dame blanche, deze was prima, voor mijn gevoel het beste onderdeel van het menu. Wij hadden nog nooit bij de Herberg gegeten, leuk om eens te proberen met de AH actie, maar het blijft wel bij deze ene keer. Iens rekent met mijn beoordelingen een 6,5 maar wat mij betreft een mager zesje.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De bedient was vriendelijk en je werd goed geholpen daar geef ik een 9 voor als ik weer eens gaat uit eten dan ga ik nog eens daar eten
j.zeilstra3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben met 4 personen heel lekker gegeten en tot onze verbazing is er nu toch een meerdere keuze voor de AH actie dus Chapeau en tot de volgende keer
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heel goed gegeten en het personeel was prima
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend ga zeker nog een keer terug prijs kwaliteit verhouding meer dan goed , de aankleding zou wat beter mogen en het plafond oogde wat minder ., maar al met al was het er heel goed
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Over De Herberg kunnen we kort zijn: het is goed zonder kapsones. Vriendelijk peroneel dat het vak verstaat en het eten ia naar behoren.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellige Herberg en lekker eten goede bediening in een rustige omgeving midden in het centrum was goed bevallen. duidelijk voor herhaling vatbaar.