De Herberg

Zadelmakerstraat 4 1315 AP Almere Nederland Kaart

Over restaurant De Herberg

Bourgondisch genieten

De Herberg is een restaurant voor genieters van het leven en lekker eten en drinken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en niks is hier teveel. Voor mensen met een grote eetlust heeft de Herberg meerdere all you can eat arrangementen. Onbeperkt Steengrillen, Spare Ribs of Kaasfondue. En dat allemaal met frites en stokbrood en zonder een tijdslimiet. Volledig Bourgondisch genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Herberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Voordelig
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was echt onbeperkt en prima. Personeel echt vriendelijk en gezellig. De inrichting is niet best maar wordt echt vergeten door de sfeer!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten a la carte is een aanfluiting. Het is dus duidelijk een all you can eat steengrill tent geworden. Ik ben zelf een hobby kok en verwacht in een restaurant subliem te kunnen eten. De bediening is uiterst vriendelijk maar heeft geen verstand van zaken. De bediening liet ons weten dat de gamba's van het voorgerecht reeds gepeld waren. In werkelijkheid bleken dit geen gamba's maar kleine tijgergarnalen te zijn met wat kroepoek en een duister sausje. Als hoofdgerecht schol die niet op schol leek of smaakte, de garnalenkroketten waren op daarvoor in de plaats kregen we friet. De krapsalade waren kleine stukjes surimi en als groente ijsbergsla met wat onduidelijke frutsels. Bij weg gaan slecht gegeten en we stonken naar het steengrillen van de andere tafels.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen door aardig personeel. Lekker gegeten, vooraf stokbrood met kruidenboer en een uiensoep, daarna nam de een onbeperkt steengrillen, de ander onbeperkt spareribs. Konden we lekker kombineren. Toetje een dame blanche die erg lekker was. De man 3 consumpties. Rekening was 40 euro. Uiteraard een goeie fooi gegeven. We komen zeker nog eens terug !
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik was hier met man en dochter om mijn verjaardag te vieren op 25 november. Wij deden mee aan de actie van Albert Heijn. Ik had gereserveerd bij een restaurant via de site van de actie. Maar het bleek een eetcafé te zijn. Volgens mij weten ze zelf ook niet wat ze zijn, want op de gevel staat zowel restaurant als eetcafé. Op hun eigen site staat eetcafé. Wij kozen voor de combinatie van steengrillen en spareribs eten. De 2 bordjes die we kregen bij het steengrillen vonden we lachwekkend. Dit hadden we ook bij de supermarkt zo kunnen kopen qua vlees en qua groenten. Deze bordjes waren ook al snel op. Een klein kommetje sla en 3 kleine bakjes met saus. Deze waren ook snel op en er werd niet gevraagd of we meer wilden hebben. De patat kwam maar niet, we hebben er 2 keer om gevraagd en uiteindelijk maar gecanceld, want de gebrachte zwarte spareribs waren inmiddels ook op. Voor het drinken moesten we ook elke keer vragen. Nee, we voelden ons niet gewenst en zeker niet welkom. Het nagerecht was nog wel lekker, maar voor ons was de lol er inmiddels wel af en we wisten niet hoe snel we weg moesten gaan. En dan de prijs: 3 x keer 25,95, waarvan 1 x 25,95 niet betaald, vanwege de actie. We vonden het uiteindelijk nog te duur voor wat we hebben gekregen. We gaan hier niet meer heen.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was de 2e keer ,dat we hier waren. We werden heel hartrlijk ontvangen (en verder bediend )
Heerlijk mals vlees.
Het interieur is wat gedateerd ( plafond) maar het is een Herberg en geen dure onpersoonlijke design eetgelegenheid. Wij komen daar gauw weer terug.
Cljdeheij .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden een heel gezellige avond: heerlijk eten, heel vriendelijke bediening en juist de gezelschap schoolkinderen met begeleiding waar we heerlijk om hebben gelachen en van hebben genoten. Onze avond kon niet meer stuk.
Ingedl .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen. We hadden ook een kleintje van 2 jaar mee waar spontaan heel goed mee om werd gegaan door het personeel.
Steengrillen kon ook vegetarisch, was ook lekker
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Het eten was van prima kwaliteit. De mensen van de bediening waren heel vriendelijk en gezellig. Niets was ze teveel.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een gezellig klein restaurant met de uitstraling van een herberg zoals de naam al zegt .
Goede bediening ,tafels stonden wel wat krap op elkaar maar er werd al snel meegedacht dat we misschien erg dicht op elkaar zouden zitten en toen werd ons snel een andere tafel geboden .
Erg fijn dat er rekening werd gehouden met mijn voedsel intollerantie
BobVos .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De Herberg is gelegen in een ongezellig "modern" winkelcentrum in Almere. Gelukkig is het interieur van de zaak zodanig dat je je er direct thuis voelt. Smaakvol ingericht, lampjes op tafel en een uitstekende bediening. Men is zeer gastvrij en doet er alles aan om het avondje eten te doen slagen. We kozen voor de steengrill binnen het "all you can eat " arrangement. Vooraf prima tomatensoep. Op de steengrill: vlees was van goede kwaliteit en de frietjes waren ook dik in orde. en dat alles voor een "schappelijke"prijs. We wonen helaas nogal ver vanaf Almere en winkelen in dit treurige centrum (overal betaald parkeren € 9,50 !) is ook niet zo uitnodigend...Maar eten bij de Herberg is 100% in orde!
S. P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hadden steengrill met super vers vlees. Bijna geen walm.
Ook de spare-ribs zijn een aanrader. Ze vallen zo van het botje af, zo mals.
Gezellige, spontane bediening. Echt een aanrader.
Binnenkort gaan we weer!
Leuk om met of zonder AH-restaurantbonnen hier te gaan eten.
Bernadine H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke bediening, restaurant was volledig bezet ,maar je kan rustig eten zonder overlast van de tafels naast je. Simpele inrichting maar wel sfeervol
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
goed gegeten bij de Herberg, de spare-ribs{zoet} ware heerlijk, voldoende personeel aanwezig, hoefde niet lang te wachten op onze gerechten, we gaan er zeker nog een keer eten.
Kdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
iets te weinig personeel, moest wat lang wachten op bepaalde producten. Waren wel vriendelijk en het
eten was goed. mogelijk door de drukte en ongeorganiseerd
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Niets dan goeds over dit restaurant... vriendelijke meiden en jongens.. eten verrukkelijk, spareribs super mals... steengrillen veel variatie. Ik zeg doen..!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij geven de Herberg een warme douche! Het personeel is aardig en de sfeer gezellig! We hebben heerlijk gegeten van de steengril. Het was heel goed verzorgd.
Smuller1986 S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
leuk restaurant ongedwongen sfeer met vlotte bediening. goed gegeten met het allin arrangement lekkere gerechtjes die je naast de steengrill of spareribs kan bestellen.
Hrvoje53 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gekozen voor het steengrillen lekker en prima verzorgd.
Bediening attent en zeer vriendelijk.
Leuke avond gehad.
Inrichting wat gedateerd.
Zeker aantebevelen.
Nikki_58 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten is goed en echt onbeperkt!
Bediening is vriendelijk en behulpzaam
Het intérieur mag wel eens een make-over

Gaan zeker nog een keer terug
Mbreunesse .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was goed in de herberg behalve de patat .
Deze was erg zacht .
Bediening beleeft.