De Herberg

Zadelmakerstraat 4 1315 AP Almere Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Bourgondisch genieten

De Herberg is een restaurant voor genieters van het leven en lekker eten en drinken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en niks is hier teveel. Voor mensen met een grote eetlust heeft de Herberg meerdere all you can eat arrangementen. Onbeperkt Steengrillen, Spare Ribs of Kaasfondue. En dat allemaal met frites en stokbrood en zonder een tijdslimiet. Volledig Bourgondisch genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Herberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
sasko .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten. Het eetcafé doet niet heel erg gezellig aan, weinig sfeer. Wij waren er voor het AH restaurant actie menu. Je krijgt een lekker soepje vooraf. Wij kozen als hoofdgerecht voor onbeperkt steengrillen, daarbij ontving je 4 soorten vlees, goede kwaliteit, sauzen, salade en patat (geen stokbrood). Patat kon je bijbestellen. Als nagerecht kozen wij voor de Dame Blanche, de chocoladesaus was ver te zoeken ;)
Wijnkeuze hadden ze niet, ze hebben slechts 1 soort huiswijn.
Op zich een leuke avond gehad, lekker gegeten, maar zal er niet nog een keer naartoe gaan.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ben hier 2 x geweest en beide keren heel lekker gegeten, ze zijn zoals zovelen niet berekend op rolstoel, maar t personeel was heel vriendelijk.
Als je meer vlees of wat dan ook wilt hoef je het maar te vragen.
Begrijp dus sommige recensies niet helemaal, als je niets vraagt komt er ook niets!
Ga er zeker nog eens heen, idd de inrichting is wel aan vernieuwing toe.
ikkejijiswij .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was erg rumoerig. Je kon duidelijk verstaan wat je mede gasten zeiden. De bediening was erg vriendelijk, flexibel en behulpzaam. De keuken had goede alternatieven voor mijn allergie, ondanks dat ik dat vergeten was om aan te geven bij de reservering.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten (steengrillen). Personeel was echt heel erg aardig (ook leuk tegen onze kinderen). We zijn hier al meerdere keren geweest en altijd weer voldaan en tevreden naar huis gegaan. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de spareribs zijn TOP, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, zeer attent, goede sfeer.
De rolgordijnen waren stoffig dit verdient aandacht.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede aardige bediening. Steengrillen is om aan te raden. Groente en vlees ketting je geserveerd met lekkere sausjes. Mag alleen meer variatie in vlees. Verder als prima!
nw.schaap .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een aardig restaurant waar je ongedwongen kan eten. We waren met de AH restaurantactie en konden kiezen uit steengrillen of spareribs. Het vlees was goed en de spare-ribs lekker gaar. Wat wil je nog meer. Je neemt de enigszins gedateerde inrichting dan voor lief
Trudie54 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekkere spareribs gegeten en de bediening vroeg voortdurend of we nog wat wilde. Vlees, saus, sla of friet. Geen probleem. Vriendelijk personeel. Voor weinig geld lekker gegeten. Enige minpunt dat het door al dat steengrillen erg warm werd en onaangenaam ging ruiken. Een goede afzuiging lijkt me wenselijk
Nico N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier en daar heeft het interieur wel een opknapbeurtje nodig, maar de inrichting is verder gezellig en sfeervol.
De bediening is vriendelijk en attent. Er wordt snel gereageerd op wensen.
De kwaliteit van het vlees bij het steengrillen was prima.
Weinig keuze uit wijn, maar de geschonken rode wijn was van goede kwaliteit.
Wij denken met genoegen terug aan dit etentje.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was echt onbeperkt en prima. Personeel echt vriendelijk en gezellig. De inrichting is niet best maar wordt echt vergeten door de sfeer!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten a la carte is een aanfluiting. Het is dus duidelijk een all you can eat steengrill tent geworden. Ik ben zelf een hobby kok en verwacht in een restaurant subliem te kunnen eten. De bediening is uiterst vriendelijk maar heeft geen verstand van zaken. De bediening liet ons weten dat de gamba's van het voorgerecht reeds gepeld waren. In werkelijkheid bleken dit geen gamba's maar kleine tijgergarnalen te zijn met wat kroepoek en een duister sausje. Als hoofdgerecht schol die niet op schol leek of smaakte, de garnalenkroketten waren op daarvoor in de plaats kregen we friet. De krapsalade waren kleine stukjes surimi en als groente ijsbergsla met wat onduidelijke frutsels. Bij weg gaan slecht gegeten en we stonken naar het steengrillen van de andere tafels.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen door aardig personeel. Lekker gegeten, vooraf stokbrood met kruidenboer en een uiensoep, daarna nam de een onbeperkt steengrillen, de ander onbeperkt spareribs. Konden we lekker kombineren. Toetje een dame blanche die erg lekker was. De man 3 consumpties. Rekening was 40 euro. Uiteraard een goeie fooi gegeven. We komen zeker nog eens terug !
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ik was hier met man en dochter om mijn verjaardag te vieren op 25 november. Wij deden mee aan de actie van Albert Heijn. Ik had gereserveerd bij een restaurant via de site van de actie. Maar het bleek een eetcafé te zijn. Volgens mij weten ze zelf ook niet wat ze zijn, want op de gevel staat zowel restaurant als eetcafé. Op hun eigen site staat eetcafé. Wij kozen voor de combinatie van steengrillen en spareribs eten. De 2 bordjes die we kregen bij het steengrillen vonden we lachwekkend. Dit hadden we ook bij de supermarkt zo kunnen kopen qua vlees en qua groenten. Deze bordjes waren ook al snel op. Een klein kommetje sla en 3 kleine bakjes met saus. Deze waren ook snel op en er werd niet gevraagd of we meer wilden hebben. De patat kwam maar niet, we hebben er 2 keer om gevraagd en uiteindelijk maar gecanceld, want de gebrachte zwarte spareribs waren inmiddels ook op. Voor het drinken moesten we ook elke keer vragen. Nee, we voelden ons niet gewenst en zeker niet welkom. Het nagerecht was nog wel lekker, maar voor ons was de lol er inmiddels wel af en we wisten niet hoe snel we weg moesten gaan. En dan de prijs: 3 x keer 25,95, waarvan 1 x 25,95 niet betaald, vanwege de actie. We vonden het uiteindelijk nog te duur voor wat we hebben gekregen. We gaan hier niet meer heen.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was de 2e keer ,dat we hier waren. We werden heel hartrlijk ontvangen (en verder bediend )
Heerlijk mals vlees.
Het interieur is wat gedateerd ( plafond) maar het is een Herberg en geen dure onpersoonlijke design eetgelegenheid. Wij komen daar gauw weer terug.
cljdeheij .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden een heel gezellige avond: heerlijk eten, heel vriendelijke bediening en juist de gezelschap schoolkinderen met begeleiding waar we heerlijk om hebben gelachen en van hebben genoten. Onze avond kon niet meer stuk.
ingedl .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen. We hadden ook een kleintje van 2 jaar mee waar spontaan heel goed mee om werd gegaan door het personeel.
Steengrillen kon ook vegetarisch, was ook lekker
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Het eten was van prima kwaliteit. De mensen van de bediening waren heel vriendelijk en gezellig. Niets was ze teveel.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De Herberg is gelegen in een ongezellig "modern" winkelcentrum in Almere. Gelukkig is het interieur van de zaak zodanig dat je je er direct thuis voelt. Smaakvol ingericht, lampjes op tafel en een uitstekende bediening. Men is zeer gastvrij en doet er alles aan om het avondje eten te doen slagen. We kozen voor de steengrill binnen het "all you can eat " arrangement. Vooraf prima tomatensoep. Op de steengrill: vlees was van goede kwaliteit en de frietjes waren ook dik in orde. en dat alles voor een "schappelijke"prijs. We wonen helaas nogal ver vanaf Almere en winkelen in dit treurige centrum (overal betaald parkeren € 9,50 !) is ook niet zo uitnodigend...Maar eten bij de Herberg is 100% in orde!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een gezellig klein restaurant met de uitstraling van een herberg zoals de naam al zegt .
Goede bediening ,tafels stonden wel wat krap op elkaar maar er werd al snel meegedacht dat we misschien erg dicht op elkaar zouden zitten en toen werd ons snel een andere tafel geboden .
Erg fijn dat er rekening werd gehouden met mijn voedsel intollerantie
S. P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We hadden steengrill met super vers vlees. Bijna geen walm.
Ook de spare-ribs zijn een aanrader. Ze vallen zo van het botje af, zo mals.
Gezellige, spontane bediening. Echt een aanrader.
Binnenkort gaan we weer!
Leuk om met of zonder AH-restaurantbonnen hier te gaan eten.