De Herberg

Zadelmakerstraat 4 1315 AP Almere Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Bourgondisch genieten

De Herberg is een restaurant voor genieters van het leven en lekker eten en drinken. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en niks is hier teveel. Voor mensen met een grote eetlust heeft de Herberg meerdere all you can eat arrangementen. Onbeperkt Steengrillen, Spare Ribs of Kaasfondue. En dat allemaal met frites en stokbrood en zonder een tijdslimiet. Volledig Bourgondisch genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Herberg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend ga zeker nog een keer terug prijs kwaliteit verhouding meer dan goed , de aankleding zou wat beter mogen en het plafond oogde wat minder ., maar al met al was het er heel goed
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Over De Herberg kunnen we kort zijn: het is goed zonder kapsones. Vriendelijk peroneel dat het vak verstaat en het eten ia naar behoren.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellige Herberg en lekker eten goede bediening in een rustige omgeving midden in het centrum was goed bevallen. duidelijk voor herhaling vatbaar.
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellig ontvangst. Je voelt je meteen thuis en gewaardeerd. De gerechten waren lekker en goed van smaak. Het eten was eenvoudig, maar prima.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was weer lekker en goed bediening was uitstekend kon weer graag terug.
E.M. S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
We hadden een all you can eat 3 gangen menu. Erg lekker . Ze kwamen ook geregeld vragen of alles naar wens was en alles kon aangevuld worden. Later bleek dat er een bepaalde tijdsduur aan vast zat, welke ons niet verteld was, ondanks dat we er naar vroegen. Met het bestellen van ons laatste drankje moesten we wel wachten, zodat het net buiten de tijd viel. Dit is naderhand weer recht getrokken. Dus daar moet wel op gelet worden. Voor de rest is het best een aanrader.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk ongedwongen. Sfeer.
Vlees Was goed en schoon.
Bediening vriendelijk.
Kortom wij komen terug en voor andere Is het een aanrader!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke en vlotte bediening in een gezellige omgeving. Het is een restaurant waar we in het verleden vaker geweest waren, maar waar we niet mee zo tevreden meer over waren. De kwaliteit van de bediening was in die periode niet wat het zou moeten zijn.
Echter met deze herkennis making en een leuke en vlotte bediening waren we zeer content en gaan wij in de toekomst zeker vaker terug komen en uiteraard was de kwaliteit van het eten prima.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima bediening, lekker gegeten en gezellig getafeld. Steengrillen is sowieso leuk.
Ook altijd mogelijkheden om van de kaart af te wijken, halve porties e.d.
Gezellig restaurantje.
sasko .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten. Het eetcafé doet niet heel erg gezellig aan, weinig sfeer. Wij waren er voor het AH restaurant actie menu. Je krijgt een lekker soepje vooraf. Wij kozen als hoofdgerecht voor onbeperkt steengrillen, daarbij ontving je 4 soorten vlees, goede kwaliteit, sauzen, salade en patat (geen stokbrood). Patat kon je bijbestellen. Als nagerecht kozen wij voor de Dame Blanche, de chocoladesaus was ver te zoeken ;)
Wijnkeuze hadden ze niet, ze hebben slechts 1 soort huiswijn.
Op zich een leuke avond gehad, lekker gegeten, maar zal er niet nog een keer naartoe gaan.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ben hier 2 x geweest en beide keren heel lekker gegeten, ze zijn zoals zovelen niet berekend op rolstoel, maar t personeel was heel vriendelijk.
Als je meer vlees of wat dan ook wilt hoef je het maar te vragen.
Begrijp dus sommige recensies niet helemaal, als je niets vraagt komt er ook niets!
Ga er zeker nog eens heen, idd de inrichting is wel aan vernieuwing toe.
ikkejijiswij .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was erg rumoerig. Je kon duidelijk verstaan wat je mede gasten zeiden. De bediening was erg vriendelijk, flexibel en behulpzaam. De keuken had goede alternatieven voor mijn allergie, ondanks dat ik dat vergeten was om aan te geven bij de reservering.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten (steengrillen). Personeel was echt heel erg aardig (ook leuk tegen onze kinderen). We zijn hier al meerdere keren geweest en altijd weer voldaan en tevreden naar huis gegaan. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de spareribs zijn TOP, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, zeer attent, goede sfeer.
De rolgordijnen waren stoffig dit verdient aandacht.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede aardige bediening. Steengrillen is om aan te raden. Groente en vlees ketting je geserveerd met lekkere sausjes. Mag alleen meer variatie in vlees. Verder als prima!
nw.schaap .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een aardig restaurant waar je ongedwongen kan eten. We waren met de AH restaurantactie en konden kiezen uit steengrillen of spareribs. Het vlees was goed en de spare-ribs lekker gaar. Wat wil je nog meer. Je neemt de enigszins gedateerde inrichting dan voor lief
Trudie54 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekkere spareribs gegeten en de bediening vroeg voortdurend of we nog wat wilde. Vlees, saus, sla of friet. Geen probleem. Vriendelijk personeel. Voor weinig geld lekker gegeten. Enige minpunt dat het door al dat steengrillen erg warm werd en onaangenaam ging ruiken. Een goede afzuiging lijkt me wenselijk
Nico N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier en daar heeft het interieur wel een opknapbeurtje nodig, maar de inrichting is verder gezellig en sfeervol.
De bediening is vriendelijk en attent. Er wordt snel gereageerd op wensen.
De kwaliteit van het vlees bij het steengrillen was prima.
Weinig keuze uit wijn, maar de geschonken rode wijn was van goede kwaliteit.
Wij denken met genoegen terug aan dit etentje.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was echt onbeperkt en prima. Personeel echt vriendelijk en gezellig. De inrichting is niet best maar wordt echt vergeten door de sfeer!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten a la carte is een aanfluiting. Het is dus duidelijk een all you can eat steengrill tent geworden. Ik ben zelf een hobby kok en verwacht in een restaurant subliem te kunnen eten. De bediening is uiterst vriendelijk maar heeft geen verstand van zaken. De bediening liet ons weten dat de gamba's van het voorgerecht reeds gepeld waren. In werkelijkheid bleken dit geen gamba's maar kleine tijgergarnalen te zijn met wat kroepoek en een duister sausje. Als hoofdgerecht schol die niet op schol leek of smaakte, de garnalenkroketten waren op daarvoor in de plaats kregen we friet. De krapsalade waren kleine stukjes surimi en als groente ijsbergsla met wat onduidelijke frutsels. Bij weg gaan slecht gegeten en we stonken naar het steengrillen van de andere tafels.