Meer informatie over restaurant De Herberg

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Herberg

Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Aan het einde van onze mooie stranddag streken we neer op het gezellige terras van De Herberg. De vintage uitstraling van zowel binnen als buiten trok ons direct aan. Wat origineel en wat een leuke details in de aankleding. En wat een leuke, spontane bediening!
We bestelden de Pepesan en de Pokebowl. Beide gerechten waren werkelijk voortreffelijk. Goed op smaak en zichtbaar met aandacht bereid. De kindermenu's van de kids waren zelfs top, met heerlijk verse frietjes, cherrytomaatjes en komkommer en goede mayonaise.
En heerlijke afsluiter van de dag!
Helaas vergat ik mijn zonnebril en kwam daar achter thuisgekomen in Tilburg. Middelburg niet echt naast de deur...
Direct gebeld naar de Herberg en inderdaad, daar lag hij nog.
Een uur later belde medewerker Paul van De Herberg dat hij deze week toch nog naar Tilburg moest dus kon hij mijn bril wel kon komen brengen. Dat is toch te gek!! Wat een fijne mensen om zo mee te denken!
Al met al is De Herberg voor ons dus echt een aanrader en zien jullie ons zeker nog een keer terug om jullie andere gerechten van de kaart te komen proeven!
Marieke06 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wat werden wij vriendelijk ontvangen! Extra tafeltje voor ons in de zon op t terras gezet en later even vrolijk weer naar binnen gehaald toen we t koud kregen. Fijn hier!!
ktoo S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wat een leuk restaurant, en een aardige bediening. We hadden de Turkse pizza, falafel en een stokbroodje zalm. Alle 3 lekker!
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Deze week tweemaal met ons gezin savonds gegeten bij De Herberg en eenmaal geluncht. In eerste instantie vielen wij voor het decor. Mooie druiven aan de gevel, olijfbomen en leuke setting aan stoelen en tafels. Een tikkeltje alternatief. Dat werd bevestigd toen we binnen keken, jaren 70 accessoires gecombineerd met een mooie kleur groen op de muren. Knus en een feest voor je oog. Tweemaal heerlijk gegeten. De kaart is toegankelijk maar wel origineel. Verschillende gerechten uit verschillende werelddelen. Veel biertjes op de kaart en ook nog heerlijke taartjes als dessert. Leuke knappe jonge mensen in de bediening die het uitstekend doen! Wij adviseren de Herberg zeker aan anderen!
marielbongers .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
dit is zo'n plekje waar langs loopt en dan meteen weet dat je niet verder hoeft te zoeken. er is aangename ontspannen sfeer. Nou eens niet een van die vele op elkaar lijkende terrassen. Ondanks de kleine kaart was nog moeilijk kiezen, zoveel lekkers stond erop. uiteindelijk werd 't een zeer smaakvolle couscous, en een overheerlijke eigen gemaakte cheesecake. en dan van die ongelooflijk lage prijzen en een oprecht attente bediening. als ze in Utrecht hadden gezeten, dan hadden ze me er vaak gezien!
AM N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Niet een zeer uitgebreide kaart, maar voor ieder wat wils. Ik zelf had wisselde kaart vooraf en hoofd, vooraf was scheermessen en kokkels dat zie je niet vaak. Hoofd lam, goed en afgesloten met creme brulee lekker!!!! We konden nog lekker buiten zitten.
Personeel is er genoeg maar erg jong..... heeft soms meer oog voor elkaar dan de gasten.. wel erg aardig en behulpzaam.
Niek1979 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Sardientjes en pepesan gegeten, het was heerlijk. De kaart is niet uitgebreid maar voor ieder wat wils, evenals voor de vegetariërs. Net even wat anders dan de meeste restaurants. De vintage inrichting en relaxte sfeer, bevielen ons goed. Service was prima. En de prijzen waren ook zeer betaalbaar. Kortom een aanrader.
arnovanreyn .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Prima, relaxed eetcafe met aangename vintage-sfeer en eenvoudige goede kaart.
De 5 bij service gaat over de organisatie in de keuken en hoe de bediening daar mee omgaat.
18h20 aangeschoven aan een gereserveerde tafel binnen voor 5 personen, 19h50 hoofdgerecht ontvangen, vinden ook wij als relaxed gezelschap niet aangenaam. Temeer daar de bediening daar geen enkele aandacht naar ons toe aan besteed en bij onze navraag als antwoord had: u heeft ook een moeilijke bestelling geplaatst, allemaal verschillend (.....?). Dessert hebben wij wijselijk overgeslagen. Bij de afrekening ook geen enkele geste van de zijde van gastvrouw.
Jammer, een negatieve ervaring had eenvoudig voorkomen kunnen worden met Service.
Zet dat nog eens op de agenda bij een team-bespreking.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Tijdens een dagje Middelburg, heerlijk genoten van een lunch bij De Herberg. Het terras springt er uit, met zijn kringloop interieur en de kleuren. De kaart is vriendelijk voor de vegetariërs onder ons en gelukkig ontbreekt er elk spoor van kipsaté & co.

Wij hebben de wrap met falafel besteld en een salade geitenkaas. Eerlijk, simpel en goed van smaak. De service vriendelijk, toiletten schoon en het interieur inspirerend!
freddieboy .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wat een leuk restaurant met z'n alternatieve inrichting! We hebben hier vrijdag heerlijk gegeten. Wij hadden het stoofpotje en dat was super. Heerlijk mals vlees, met daarbij lekkere friet en salade. Wel een kleine menukaart, maar misschien daardoor juist zo lekker. Wijn was ook goed. Bovendien alles betaalbaar, en heel vriendelijk personeel.
Een groot terras wat goed op de zon ligt, je kunt hier zitten tot de zon ondergaat.
We komen regelmatig in Middelburg en we weten nu waar we moeten gaan eten!