De Herberg

Hoogeveenseweg 27 7931 TD Fluitenberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Een chique verrassing

Dit mooie vrijstaande pand ziet eruit als een herberg. Maar hier geen stapelbedden, alleen strak gedekte tafels waarop de ene na de andere verrassing op verschijnt. De chef stelt het verrassingsmenu of lazy tasting menu met veel oog voor detail en creativiteit voor je samen. Met kroonluchters, wijnkoelers en schilderijen van Marion Nap aan de muren doet deze plek chic aan. Als het zonnig is geniet je op het weelderige terras!

Meer informatie over restaurant De Herberg

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Herberg

Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Was een rustige avond in het restaurant. Werden vriendelijk ontvangen. De menu kaart is leuk aan een kant uitleg wat er allemaal moet gebeuren voordat men s avonds de klanten welkom heet, andere kant keuze van menu’s er werd geïnformeerd naar wat we niet lusten of allergieën en toen kon het beginnen. we hebben heerlijk gegeten een fijne avond gehad door de prettige bediening en goed bereide eten door de kok
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een geweldige gastvrouw. Gezien de presentatie wat ons werd voorgeschoteld moet er wel een top kok in de keuken staan. Wij hebben ons laten verrassen en dat smaakte letterlijk en figuurlijk naar meer.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zalig gegeten, heerlijke verrassende smaakcombinaties, de wijntjes spot-on, meer dan de moeite waard om even voor te rijden ????
LaurensB68 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vanavond met z'n tweeën hier gegeten. Een super leuke avond gehad. Dit is een prachtig restaurant, met een erg attente en vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hebben een 6-gangen menu genomen. We konden zelf een paar voorkeuren aangeven. De amuses waren erg smaakvol, de voorgerechten met vis heerlijk (mooie licht gezouten gerookte zalm), mooi iers rundvlees en een gevarieerd kaasplateau en een parade van toetjes als finishing touch!!! Grote klasse. Keep on the good work!
Janne Erichsen E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond beleefd, bedankt we komen zeker terug
Jorn M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wat een fantastisch restaurant! We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Het culinaire festijn begon al met een aantal amuses, de een nog lekkerder dan de ander. Er werd goed meegedacht met mijn zwangere vriendin wat zij wel en niet kon eten. De gerechten waren met zorg bereid en van zeer hoge kwaliteit. De bijpassende wijnen pasten perfect bij de gerechten. De ambiance is ontspannen, het restaurant is knus en gezellig. De gastvrouw is uitermate vriendelijk en heeft een persoonlijke benadering. Een erg fijne en ontspannen avond gehad, een absolute aanrader!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een gastvrijheid en culinair genot! De gerechten werden heel mooi opgediend en waren perfect in balans. Wijnen heerlijk, service attent. Het pand en de inrichting completeren het geheel. Voor een speciale gelegenheid is dit mooie locatie. We komen snel weer!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de Herberg, na een alleraardigste ontvangst van de aanwezige jarige begon het culinaire feest. Heerlijke proeverijen voor het 5 gangen diner een aanvang nam. Prachtige wijn-spijs combinaties , tongstrelend en een fijne entourage. Fluitenberg -Ridderkerk is wat ver, maar we komen zeker terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In één woord geweldig! Afgewogen verrassing menu met mooie bijpassende wijnen. We komen vast weer terug.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een heerlijke avond gehad in restaurant De Herberg. Vanaf begin tot het eind in de watten gelegd door de gastvrouw en de hele avond verrast met heerlijke gerechten uit de keuken. De heilbot met kreeft en de parelhoen met een geweldige jus waren de toppers van de avond. Maar ook het dessert van aardbeien met sambalijs was verrassend lekker. Dit alles met lekkere bijpassende wijn geserveerd. Heel positief verrast en we zijn blij dat er een plekje was voor ons in deze herberg. Een aanrader en als we dichter in de buurt zouden wonen, zouden we hier vaker langskomen.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een leuk en goed restaurant in dit... Het stond al een tijdje op ons lijstje, maar gisteren was het dan zo ver. Op deze zaterdagavond hadden we alle aandacht voor ons. Van het moment dat we aankwamen tot we weg gingen werden we helemaal in de watten gelegd. Vriendelijke bediening met kennis van zaken.

Ons vier gangen verrassingsmenu was echt heerlijk en bestond uit mooie gerechten. Kalf met Hollandse asperges, Schelvis met gestoomde Hollandse garnalen... lekker. Dit met de bijpassende wijnen die zeer goed bij de gangen pasten, zorgden er voor dat we meer dan verrast werden door het hoge niveau van de keuken. Wat een ontdekking.

Redenen genoeg om hier zeker terug te komen in deze fijne ambiance.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Aangenaam verrast bij De Herberg! De recensies waren niet heel actueel dus we wisten niet precies wat te verwachten. Het begon echter geweldig met een vijftal amuses, waarvan de snert in een glaasje toch wel een hele smakelijke was. Dit beloofde veel goeds voor het vijf gangen verrassingsmenu. Op speciaal verzoek zijn we begonnen met oesters. Ze waren wel klein maar de smaak was prima. Als tussengerecht kregen we tartaar van zalm en een "surf en turf" van tarbot met rendang. Deze laatste op een bedje van Chinese kool was de topper van de avond. Erg lekker! Het hoofdgerecht was eend welke ook prima was. Als afsluiting, wederom op verzoek, een kaasplankje. Voor ons was dit wat tegenvallend. Het plankje lag veel te vol (6 soorten) en had van ons met apartere kazen mogen zijn. De bediening, aandacht en wijnadviezen waren prima. De inrichting vonden we wat kaal en het interieur is wat gedateerd. Het gaat ons echter om het eten en de bediening dus we komen hier zeker nog terug.
CulinaryS .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Wij waren culinair verrast middels een vijf gangen verrassingsmenu uit de keuken van Herco, waar mer groot oog voor detail, kleine kunstwerkjes het restaurant ingaan. Deze werden begeleidt door de bijpassende wijnen van Cynthia. Ook de vele extra amuses en aperitief hapjes waren geweldig. Top avond!
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
De amuse beloofde een fantastische avond te worden, maar het vier gangen diner zonder a la carte was zeer matig. Maar de wijnen waren wel goed. De toiletten waren in een condities die absoluut niet past bij een restaurant dat is aangesloten bij Relais Restaurants. De vloerbedekking in het restaurant zou op zijn minst een stevige schoonmaakbeurt kunnen gebruiken. Hoe dit restaurant door de keuring van Relais Restaurants 2015 is gekomen is ons een raadsel. Jammer.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Wat een geweldige keuken! Heerlijk om hier te komen. Nadeel is dat het soms even kan duren voor je culinaire plezier begint maar nadat de eerste amuses op tafel verschijnen is het een feestje om hier een avond door te brengen. Met de prettige bediening van Cynthia is dit een fijn adres om te genieten van de goede dingen des levens.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben hier een top avond gehad. Een prima 6 gangen verrassingsmenu met heerlijke amuses met bijpassende wijnen. Een prima bediening. Een gezellige atmosfeer.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
We kozen voor het 6 gangen verrassingsmenu. De verschillende gerechten waren mooi op gemaakt en professioneel bereid, maar niet zo heel origineel en miste wat creativiteit.
De toelichting op de gerechten van de bediening was prima, ook de wijnkeuze van de gastvrouw bij de gerechten was zeer goed. Vooral de dessertwijn was erg bijzonder. De gastvrouw had deze avond kennissen als gasten in het restaurant, waarvoor veel meer aandacht was dan de overige gasten. Na enige tijd werd dit wat storend.
Het restaurant is zeer gezellig en informeel ingericht met ronde tafels die ruim opgezet zijn, waardoor je aan tafel veel privacy hebt. De rokersruimte bij de entree doet wat afbreuk aan de binnenkomst en daarmee de eerste indruk.
vrijlandt .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
De gastvrije ontvangst en super bediening pasten helemaal bij de heerlijke amuses en gerechten. We hebben genoten van de warme sfeer en al dat vakmanschap. We komen hier graag terug!
delavei .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
We werden vriendelijk ontvangen. Het borrelhapje en de amuses waren heerlijk. Het voorgerecht smakelijk en het hoofdgerecht verrukkelijk. Maar het dessert was hemels. Ook de bijpassende wijnen waren prima. Het had alleen allemaal wel iets meer gemogen. Nu kregen we het idee: voor de helft van de prijs eten is ook de helft minder op het bord.
Als we voor dit diner de volle 100% hadden moeten betalen dan waren de porties veel te klein. Mocht het zo zijn dat voor de helft betalen ook betekent voor de helft eten dan graag dit op de aanbieding vermelden. Het wijnarrangement is in verhouding wel erg kostbaar maar dit terzijde de wijnen waren verrukkelijk en pasten precies bij de gerechten. Maar waarom moeten we ook hier weer voor het water betalen? Het water in Drenthe is prima te drinken.
Ton44444 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Hier een "IENS" diner genoten. Het was echt fantastisch, wat een smaken er langs komen. En dan nog die heerlijke bijpassende wijnen, de zeer attente bediening. Je voelt je echt een avondje uit! Zeker voor herhaling vatbaar.