De Herberg

Hoogeveenseweg 27 7931 TD Fluitenberg Nederland Kaart

Over het restaurant De Herberg

Een chique verrassing

Dit mooie vrijstaande pand ziet eruit als een herberg. Maar hier geen stapelbedden, alleen strak gedekte tafels waarop de ene na de andere verrassing op verschijnt. De chef stelt het verrassingsmenu of lazy tasting menu met veel oog voor detail en creativiteit voor je samen. Met kroonluchters, wijnkoelers en schilderijen van Marion Nap aan de muren doet deze plek chic aan. Als het zonnig is geniet je op het weelderige terras!

Meer informatie over restaurant De Herberg

9,6

Jouw recensie over het restaurant De Herberg

Dick S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
eerlijke en mooie aanpak van zowel de bediening als de gerechten!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
wat er boven is aangevinkt zegt genoeg.
Carlijn P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Erg vriendelijke ontvangst. De eerste amuses lekker in de tuin gegeten (waar je heerlijk knus en besloten zit) en de gangen daarna binnen verder gegeten. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
is wachten op een ster..........ga zo door......super......Joke en Kees.
Axel B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We werden buitengewoon vriendelijk ontvangen. Na meerdere lekkere amuses begonnen we aan een vier-gangen menu. Een voorkeur voor vis hadden we uitgesproken. Mooi op elkaar afgestemd qua hoeveelheid. Veel variatie. Vooral de rogvleugel met asperges in botersaus viel bij ons zeer in de smaak. De Italiaanse witte wijn paste er perfect bij. Tenslotte een pittige espresso na het dessert. Jammergenoeg wonen we niet dichter in de buurt, anders kwamen we beslist vaker, maar we komen zeker terug. Complimenten aan de chef-kok !
De tafel van Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Was een rustige avond in het restaurant. Werden vriendelijk ontvangen. De menu kaart is leuk aan een kant uitleg wat er allemaal moet gebeuren voordat men s avonds de klanten welkom heet, andere kant keuze van menu’s er werd geïnformeerd naar wat we niet lusten of allergieën en toen kon het beginnen. we hebben heerlijk gegeten een fijne avond gehad door de prettige bediening en goed bereide eten door de kok
Tineke V.
We werden heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw met een handdruk bij de voordeur. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Aan een mooi gedekte tafel hebben we die avond genoten van een heerlijk vier gangen diner. Ook het kleed werd tussendoor kruimelcriminelen gemaakt. En de wijn en het plaatselijke bier was heerlijk. Kortom een avond uit. Dank je wel.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een geweldige gastvrouw. Gezien de presentatie wat ons werd voorgeschoteld moet er wel een top kok in de keuken staan. Wij hebben ons laten verrassen en dat smaakte letterlijk en figuurlijk naar meer.
Null N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zalig gegeten, heerlijke verrassende smaakcombinaties, de wijntjes spot-on, meer dan de moeite waard om even voor te rijden ????
LaurensB68 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vanavond met z'n tweeën hier gegeten. Een super leuke avond gehad. Dit is een prachtig restaurant, met een erg attente en vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hebben een 6-gangen menu genomen. We konden zelf een paar voorkeuren aangeven. De amuses waren erg smaakvol, de voorgerechten met vis heerlijk (mooie licht gezouten gerookte zalm), mooi iers rundvlees en een gevarieerd kaasplateau en een parade van toetjes als finishing touch!!! Grote klasse. Keep on the good work!
Janne Erichsen E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond beleefd, bedankt we komen zeker terug
Jorn M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wat een fantastisch restaurant! We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Het culinaire festijn begon al met een aantal amuses, de een nog lekkerder dan de ander. Er werd goed meegedacht met mijn zwangere vriendin wat zij wel en niet kon eten. De gerechten waren met zorg bereid en van zeer hoge kwaliteit. De bijpassende wijnen pasten perfect bij de gerechten. De ambiance is ontspannen, het restaurant is knus en gezellig. De gastvrouw is uitermate vriendelijk en heeft een persoonlijke benadering. Een erg fijne en ontspannen avond gehad, een absolute aanrader!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een gastvrijheid en culinair genot! De gerechten werden heel mooi opgediend en waren perfect in balans. Wijnen heerlijk, service attent. Het pand en de inrichting completeren het geheel. Voor een speciale gelegenheid is dit mooie locatie. We komen snel weer!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de Herberg, na een alleraardigste ontvangst van de aanwezige jarige begon het culinaire feest. Heerlijke proeverijen voor het 5 gangen diner een aanvang nam. Prachtige wijn-spijs combinaties , tongstrelend en een fijne entourage. Fluitenberg -Ridderkerk is wat ver, maar we komen zeker terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In één woord geweldig! Afgewogen verrassing menu met mooie bijpassende wijnen. We komen vast weer terug.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een heerlijke avond gehad in restaurant De Herberg. Vanaf begin tot het eind in de watten gelegd door de gastvrouw en de hele avond verrast met heerlijke gerechten uit de keuken. De heilbot met kreeft en de parelhoen met een geweldige jus waren de toppers van de avond. Maar ook het dessert van aardbeien met sambalijs was verrassend lekker. Dit alles met lekkere bijpassende wijn geserveerd. Heel positief verrast en we zijn blij dat er een plekje was voor ons in deze herberg. Een aanrader en als we dichter in de buurt zouden wonen, zouden we hier vaker langskomen.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een leuk en goed restaurant in dit... Het stond al een tijdje op ons lijstje, maar gisteren was het dan zo ver. Op deze zaterdagavond hadden we alle aandacht voor ons. Van het moment dat we aankwamen tot we weg gingen werden we helemaal in de watten gelegd. Vriendelijke bediening met kennis van zaken.

Ons vier gangen verrassingsmenu was echt heerlijk en bestond uit mooie gerechten. Kalf met Hollandse asperges, Schelvis met gestoomde Hollandse garnalen... lekker. Dit met de bijpassende wijnen die zeer goed bij de gangen pasten, zorgden er voor dat we meer dan verrast werden door het hoge niveau van de keuken. Wat een ontdekking.

Redenen genoeg om hier zeker terug te komen in deze fijne ambiance.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Aangenaam verrast bij De Herberg! De recensies waren niet heel actueel dus we wisten niet precies wat te verwachten. Het begon echter geweldig met een vijftal amuses, waarvan de snert in een glaasje toch wel een hele smakelijke was. Dit beloofde veel goeds voor het vijf gangen verrassingsmenu. Op speciaal verzoek zijn we begonnen met oesters. Ze waren wel klein maar de smaak was prima. Als tussengerecht kregen we tartaar van zalm en een "surf en turf" van tarbot met rendang. Deze laatste op een bedje van Chinese kool was de topper van de avond. Erg lekker! Het hoofdgerecht was eend welke ook prima was. Als afsluiting, wederom op verzoek, een kaasplankje. Voor ons was dit wat tegenvallend. Het plankje lag veel te vol (6 soorten) en had van ons met apartere kazen mogen zijn. De bediening, aandacht en wijnadviezen waren prima. De inrichting vonden we wat kaal en het interieur is wat gedateerd. Het gaat ons echter om het eten en de bediening dus we komen hier zeker nog terug.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
De amuse beloofde een fantastische avond te worden, maar het vier gangen diner zonder a la carte was zeer matig. Maar de wijnen waren wel goed. De toiletten waren in een condities die absoluut niet past bij een restaurant dat is aangesloten bij Relais Restaurants. De vloerbedekking in het restaurant zou op zijn minst een stevige schoonmaakbeurt kunnen gebruiken. Hoe dit restaurant door de keuring van Relais Restaurants 2015 is gekomen is ons een raadsel. Jammer.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Wat een geweldige keuken! Heerlijk om hier te komen. Nadeel is dat het soms even kan duren voor je culinaire plezier begint maar nadat de eerste amuses op tafel verschijnen is het een feestje om hier een avond door te brengen. Met de prettige bediening van Cynthia is dit een fijn adres om te genieten van de goede dingen des levens.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben hier een top avond gehad. Een prima 6 gangen verrassingsmenu met heerlijke amuses met bijpassende wijnen. Een prima bediening. Een gezellige atmosfeer.