De Herberg

10-A Dorpsstraat 7251 BB Vorden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Herberg

VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Jammer. Gemiste kans wat ons betreft. Eten was qua smaak maar matig en niet veel. We hadden de mazzel buiten te kunnen zitten maar dan zit je ook krap op elkaar. Personeel was vriendelijk genoeg maar de smaak wil ook wat....
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een gedateerd restaurant wbt interieur en ook wel een beetje qua kaart.
Je komt binnen in een bruine kroeg en het restaurant doet wat aan als een eetzaal.
Het eten is voldoende, maar niet meer dan dat en dat verwacht ik wel wanneer ik in een restaurant ga eten.
Wil je verrast worden en geprikkeld, dan toch maar een ander restaurant uitkiezen.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Gelunchd op het terras! Gebakken kippelever met uitjes en spek. Wat een ramp. Zwart geblakerde uitjes en aangebrande levertjes. Terug gestuurd! Vriendelijke bediening, met verontschuldiging een nieuwe portie. Matige verbetering. De levertjes zijn echter weer totaal drooggebaken. De uitjes en het spek (?) zijn slechts minimaal aanwezig, maar wel eetbaar.
Bij navraag blijkt dat het gerecht voorgegaard aangeleverd wordt. JAMMER! Zo makkleijk te bereiden en kennelijk ook zo makkelijk te verprutsen.
Een absolute afrader!
I. H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
We hebben hier nu 3 keer heerlijk gegeten. Een 'hollandse' menukaart. Het vlees en/of de vis zijn prima van smaak en nooit 'te droog'. Voldoende verse groente(n). Er wordt gevraagd of alles voldoende is en zonodig direct weer aangevuld. Goede en plezierige bediening.