De Herberg

Meer informatie over restaurant De Herberg

Jouw recensie over het restaurant De Herberg

Robin L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zondagavond in een terecht behoorlijk bezette Herberg. De 'Plate Tournedos' bevatte een voortreffelijke biefstuk omringd door zeer uitgebreide en gevarieerde sla, frieten, begeleid door een zeer redelijke huiswijn. Wij komen hier graag, ook voor de vriendelijke bediening.
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Jammer. Gemiste kans wat ons betreft. Eten was qua smaak maar matig en niet veel. We hadden de mazzel buiten te kunnen zitten maar dan zit je ook krap op elkaar. Personeel was vriendelijk genoeg maar de smaak wil ook wat....
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Gelunchd op het terras! Gebakken kippelever met uitjes en spek. Wat een ramp. Zwart geblakerde uitjes en aangebrande levertjes. Terug gestuurd! Vriendelijke bediening, met verontschuldiging een nieuwe portie. Matige verbetering. De levertjes zijn echter weer totaal drooggebaken. De uitjes en het spek (?) zijn slechts minimaal aanwezig, maar wel eetbaar.
Bij navraag blijkt dat het gerecht voorgegaard aangeleverd wordt. JAMMER! Zo makkleijk te bereiden en kennelijk ook zo makkelijk te verprutsen.
Een absolute afrader!