De Herberg van Loon

• Terras
7,1
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
lekkere nachos als voorgerecht, mixed was ook prima te eten. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Decor was het buitenterras met uitzicht op langskomende fietsers en wandelaars en een mooi uitzicht op de omliggende boerderijen
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk gegeten in deze Herberg. Uitgebreide menukaart zowel vis vlees als vegetarisch. Borden waren erg mooi opgemaakt en het eten was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening
Jibx87 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Bij de Herberg van Loon met de familie gegeten. Personeel vriendelijk, maar het eten was erg standaard, vlees was bij meerdere personen droog, maar de vis weer erg goed bereid. Veel bijgerechten, die goed van smaak waren.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellige sfeer, ik vermoed dat het bedoelen is oud-Drents in te richten hoewel een deel van de accessoires ter aankleding ook afkomstig zijn uit andere delen van Nederland of de koloniën. Vriendelijke bediening, benadering heeft iets formeels maar ook iets informeels, zat er een beetje tussen in en kwam op ons iig prettig over. Zeer grote portie eten bij de hoofdmaaltijd, mijn vriendin en ik konden uiteindelijk maar ongeveer de helft ervan op en hadden achteraf gezien alsnog wat te veel gegeten. Kwaliteit van het eten was volgens ons ok maar niet persé bijzonde, maar in ieder geval prima wat betreft de prijs-kwaliteit-verhouding (we waren in totaal €65 kwijt voor een driegangen en een tweegangen menu inclusief een paar drankjes). De ober was erg behulpzaam ons te helpen toen de sleutel in het fietsslot van mijn vriendin afgebroken bleek te zijn. Al met al een gezellige avond en een degelijke maaltijd bij een restaurant dat zeker een aanbeveling verdient.
Richtsje A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
heerlijk gegeten, vlotte en correcte service en ook de vegetarische tafelgenoot kwam prima aan zijn trekken, zeer gevarieerd en met smaak samengestelde kaart!
Nelvandentol .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Het eten was prima Heel bijzonder was dat de kok op speciaal verzoek een veganistische maaltijd maakte. Alles zag er piekfijn uit, zowel de vegetarische als de veganistische maaltijd waren uitstekend. Prachtig opgediend, met zorg bereid en er werd niet bezuinigd op de hoeveelheid. Voor ons verdiend deze kok een ster. Het eet café waar wij zaten was gezellig ingericht. Wij hebben op zondagavond hier gegeten. Wat opviel was, dat het hele restaurant vol zat. Blijkbaar weten de mensen de weg naar dit restaurant te vinden. De prijs kwaliteitverhouding was prima. Wij gaan zeker nog eens terug!!
Winniefred .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Bediening vriendelijk, de kibbeling had wat gekruid mogen zijn, nu moest je het met het sausjes op smaak brengen. Het knoflook sausje had overigens wel een goede smaak. De koffie verkeerd, erg lekker goede sterke koffie en de gekookte melk in een kannetje erbij.
JaapVanEmmerik .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Zeer aan te raden eetgelegenheid aan de mooie Drentse dorpsbrink van Loon. Je kunt hier heerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Bediening vlot en aardig en je kunt zowel in het gezellige eetcafé gaan of blijven zitten maar je het diner ook aan de gedekte tafels in de naastgelegen eetzaal laten opdienen. Kortom, een restaurant zoals ik graag meer bezoek. Een verdiende 8. En het had voor mij persoonlijk ook een 9 mogen zijn (maar een dergelijke beoordeling laat ik liever over aan grotere culinaire fijnproevers dan ik).
Jaap Haag
Diemen