De Herberg van Anderen

Nijend 2 9465 TR Anderen Nederland Kaart

Over restaurant De Herberg van Anderen

Eerlijk en streekgebonden!

Restaurant De Herberg van Anderen ligt aan de brink van het authentieke dorpje Anderen. Dit is een dorpje met een oorspronkelijk en ongekunsteld karakter. Dit is ook de manier waarop De Herberg van Anderen zich wil profileren: eerlijk en ongekunsteld is ook de wijze van hun keuken. De kaart wordt regelmatig aangepast aan de tijd van het jaar of aan het aanbod van verse, vaak streekgebonden producten. Als je je wilt laten verrassen, kies dan voor het verrassingsmenu!

Meer informatie over restaurant De Herberg van Anderen

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 22:00
- Ontbijt 08:30 - 09:30

Koen_kortekaas .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Mooie kaart niet al te groot maar met leuke en lekkere streekproducten,zeer vriendelijke gastheer evn vrouw kortom als je in de buurt ben een aanrader voor eerlijke en lekkere streekgerechten ,in een bijna idyllische omgeving.
Johan.teisman .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
De soep wordt nooit zo heet gegeten als het wordt opgediend ,Hier wel , waar kom je het nog tegen voorverwarmde borden ,hulde. Plezierige bediening.
Lekker soepje,procureur lapje vers gebakken,toetje heerlijk en mooie presentatie.
Het Shel voucher menu met keuze uit 2 gerechten, soep en vlees/vis.Zo kom je nog eens uit eten voor half geld.Nu nog wat opbouwende woorden: de sla iets meer dressing en er waren disgenoten die nog meer aardappeltjes hadden gewild. I will be back.
Riahorsthuis .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het hoofdgerecht was uitstekend en het dessert was erg verrassend en heerlijk!!
De bediening was uitstekend vooral het enthiousiasme.
We hebben ervan genoten.
Omaatje .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben ontzettend lekker gegeten, de service was goed en het decor was authentiek maar niet helemaal onze smaak. Maar het is zeker een aanrader om te gaan eten.
Bkoersroos .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Fantastisch.......... heerlijk gegeten. Complimenten!
Eten met zorg en veel aandacht bereid.
Een absolute aanrader, voor een avond gastvrij genieten.

Warmold.huizing .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
De Herberg is een prima restaurant. Het eten was prima. De bediening was erg plezierig. Het ligt in het mooie dorp Anderen waar je in de omgeving heerlijk kunt fietsen.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na een bezoek aan Wildlands in Emmen hebben we ervoor gekozen om hier te gaan eten, en daar hebben we geen spijt van gekregen. Integendeel! Alles was even lekker! Ook de droge witte huiswijn die aangenaam is geprijsd. Omdat we moeilijk een keuze konden maken, hebben wij zelf uit de kaart een 4/5-gangen-menu samengesteld. We begonnen met een carpaccio waarvoor het vlees wordt geleverd door een plaatselijke boer. Daarna een huisgemaakte mosterdsoep gevolgd door een viskwartet. Als hoofdgerecht koos mijn man voor het stoofpotje en ik voor de herberg-schnitzel, die zijn naam eer aan deed. Aangezien ik geen ruimte meer had voor een toetje, heeft alleen mijn man nog een nagerecht gegeten. De waard en waardin stellen alles in het werk om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken, kortom een aanrader!

Beeld63 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Voorgerecht(mosterdsoep) was heerlijk, vis was matig( wel prima klaargemaakt) maar niet heel vers, garnituur en groenten prima; nagerecht was erg verzorgd en een smakelijke afsluiting.(proeverij). Goede witte wijnSpatlese). Totaalplaatje: enthousiaste horecamensen die het de gasten echt naar de zin maken.
Assen36 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Bospaddenstoelensoep was heerlijk. Hoofdgerecht snoekbaars heeeeerlijk. Boomstamsteak met spek was goed. We vonden het jammer dat er voor 4 personen te weinig patat en salade was. Extra patat moest worden betaald.
Bediening vriendelijk, snel, goede gastheer en gastvrouw.
Mooi pand, sfeervol ingericht.
Asi.assen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Alle gerechten, die we kregen.
Wij vonden alles lekker, bijzonder lekker.
Qua eten zullen wij het zeker aanbevelen.
We zullen er zelf ook nog wel eens gaan eten
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. Eten in een gezellige huiskamer. De bediening was hartelijk. Door gebruik te maken van de zgn. shellbonnen konden we steeds uit twee gerechten kiezen. De Drentse mosterdsoep was heerlijk romig van smaak. Het hoofdgerecht van roodbaarsfilet was gedrapeerd met iets te veel saus, maar goed van smaak. Het nagerecht bestond uit een pana cotta puddinkje en twee mini pannenkoekjes. Kortom alles was degelijk, maar niet spectaculair.
Henniejosetimmer .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten wat top.
Ondanks dat wij via Shell kortingsbonnen kwamen eten maakten de eigenaren geen verschil met de andere klanten. Keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten vis of vlees en een verrassingstoetje na. Alle gerechten van hoge kwaliteit en smaak. Met deze actie kun je voor 30 euro met zijn tweeën culinair eten.
Dit is echt een aanrader.
Piakoehoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond met zijn vieren gegeten in Herberg van Anderen. We werden gastvrij ontvangen en het eten was in 1 woord TOP! Zeker weten komt er een herhaling..... We konden kiezen uit 2 menu's, heerlijke soep vooraf, een hoofdmenu en een heerlijk toetje na. Ook het vegetarisch menu was heerlijk! Een aanrader dus!
Ruudjac .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Een sfeervolle drentsche gelegenheid, met zachte gepaste muziek op achtergrond. Een gastheer zoals deze hoort te zijn en geniet van zijn werk. En daarbij hebben we ook nog heerlijk gegeten en dat met bonnetjes van shell.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Fantastisch gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren af. Heel mals vlees en lekker sausje er over heen. Vriendelijk personeel.
Anpoppie .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hebben gegeten met Shell vouchers. Prima diner. De bospaddestoelensoep was heerlijk. De uiensoep goed. Ook hoofdgerechten, vlees en vis smakelijk. Bijgerechten, salade en aardappel gratin lekker. Het toetje was erg lekker. Kortom, een prima maaltijd.
Het was jammer, dat er niet meer mensen waren, je kunt er gewoon lekker eten.
Monzas1954 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Zeer lekker gegeten gezellige gastheer en zeker aan te bevelen .
hele goede kok compliment .was heel rustig maar dat vonden wij heel fijn .
Gaan zeker weer terug .
Gr Roel
Leosabinesmoor .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Prima gegeten: bospaddestoelensoep, roodbaars met gebakken aardappeltjes en appelcrumble met kaneelijs. Verder een top bediening en redelijke prijzen. Wij waren zeer tevreden.
A.g.lubben .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Eigenlijk was alles lekker, we hebben ons laten verrassen. Vis en vlees, erg lekker.
De bediening was uitstekend, heel vriendelijke mensen. We komen er zeker nog een keer terug en we vertellen het ook aan onze vrienden.
Chrisjen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We aten hier met 4 personen eind januari via de Shell actie.
Er was een keuze menu waarbij we telkens uit 2 gerechten konden kiezen.
Het is te lang geleden om erg op de gerechten in te gaan maar we hebben lekker gegeten.
Wel werd er in groot tempo uitgeserveerd. We hebben gevraagt het iets rustiger aan te doen.
Voor herhaling vatbaar.