De Hemelse Pannenkoek

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Hemelse Pannenkoek

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Helaas tot 3 keer toen zijn ze niet in staat om een gare pannenkoek te bakken, we zijn uit eindelijk maar weggegaan om ergens anders nog wat te eten, jammer want je verwacht toch anders bij een restaurant met die naam
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik kreeg een GiftForYou-bon en die verzilverde ik bij de Hemelse Pannenkoek. Het viel op zich al op dat we, voor een vrijdagavond, in een vrijwel lege gelegenheid kwamen en waarbij de andere gasten al snel vertrokken en we alleen overbleven, tot sluitingstijd (20.00 uur. Wij waren er om 18.30 uur). We zochten een pannenkoek uit. Deze zag er redelijk goed uit, hij was ook lekker... maar hemels? Nee. Dan had hij groter moeten zijn, en de producten erop duidelijk van een goede kwaliteit. De spek die gebruikt werd voor de beide pannenkoeken betroffen kleine reepjes. Daarbij is het fijn als de toevoegingen meegebakken worden, en dat was nu niet gebeurd. Alleen het spek is meegebakken en pas daarna is de salami, tomaat en kaas erop gedaan. Het lijkt erop dat deze gesmolten is onder een hittelamp.

Verder zou ik als aandachtspunten mee willen geven:
1. als je ziet dat mensen komen zonder kleine kinderen, haal dan de kinderstoel aan tafel weg. Dat geeft aan dat je met de klant meedenkt, die stoel was ook niet schoon
2. de tafeltjes kunnen beter worden schoongemaakt en de vloer was ook niet schoon.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Slecht restaurant, tafel vies, op ons verzoek wed deze schoongemaakt. Slechte bediening, smerige toilet en spareribs waren niet gaar.
Soraya Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het menu plakte. De pannekoeken waren te dik en van normaal formaat. Niet zoals je zou verwachten. Daarnaast zijn ze zeker niet hemels. Eerder heel gewoontjes. Jammer.
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
uitgebreide keuze, leuke omgeving voor de kids om lekker te spelen. Gezellige en aardige gastheer die zijn best doet. Erg jong onervaren personeel. Prima tent
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Specialistisch pannekoenhuis dat opgewarmde fabriekspannekoeken verkoopt. SCHANDE ! Ze gebruiken gewoon standaard pannekoeken en doen er vervolgens wat op; omdat het kant en klare pannekoeken zijn kunnen ze niks meebakken; alles ligt er dus gewoon los op. Bizar !!
Mette J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima eten (pannenkoek en geitenkaassalade). En vriendelijke bediening. Kussens op de stoelen zijn niet heel schoon meer, maar zitten lekker ????
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Jeetje wat een slechte bediening en slechte pannenkoeken! Heb zeker 20min moeten wachten tot ik überhaupt kon bestellen en dat met 7 tafels....

Meisje wat er werkt geeft ook een grote mond als je netjes wat vraagt. Zonde!

Hoorde dat het personeel er net een half jaar staat. Hoop dat de tent het gaat redden met dit team! Sterkte
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Afrader! Smerige toiletten, spinnenwebben hangen aan het plafond, slecht onderhoud aan interieur (deuren). Wat van de buitenkant fris en vrolijk oogt is bij binnenkomst een domper. Hier mag eens een flinke schoonmaakploeg aan de slag gaan.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteravond ter eren van verjaardag met 10 personen waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 7 tot 12 jaar. De bediening is heel vriendelijk maar staat meer met elkaar te praten dan de klanten in de gaten te houden. Dan de pannenkoeken.......wat een afgang. De pannenkoeken zijn al niet groot van formaat, de gember moet je echt zoeken en ze werden lauw geserveerd. Dan een portie poffertjes, die heb je al na vijf minuten op, de boter óp de poffertjes was meer dan de poffertjes zelf. De rekening was dé klap op de vuurpijl, ik sloeg stijl achterover wat ik voor dit armzalige gedoe moest betalen, dus, mijn advies is GA DAAR NIET ETEN?
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kwam hier altijd na een dagje strand maar al bij binnenkomst dit keer leek er iets anders. Nieuwe gasten werden niet goed opgevangen voor toewijzing van een tafeltje waardoor er direct wat verwarring ontstond toen ik ging zitten. Tafel werd niet afgeruimd toen we de kaart kregen, ook niet toen we ons drinken kregen, pas nadat we er om vroegen. Duvel bier was op. Moest lang wachten op het drinken. Pannekoek kregen wij gelukkig wel snel, nog eerder dan het drinken. Pannekoek kapsalon was matig qua beleg, voornamelijk sla erop. Pannekoeken zijn kleiner geworden maar zeker niet goedkoper. De bediening had weinig tot geen oog voor dienstverlening, was moeilijk om hun aandacht te krijgen. Kon niet bij de tafel afrekenen dus moesten we naar binnen maar vervolgens is het draadloze pinapparaat zoek, welke buiten lag. Ga hier niet snel terug
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Restaurant was niet vol.

Pannenkoeken waren erg flauw van smaak. En niet verzadigend. We zijn daarna een frietje gaan halen.

Zoon van 16 maanden oud, kleine eter, had onvoldoende aan zijn pannenkoek met banaan.

Bediening is niet allert op aandacht.
Mignon V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Er lang wachten op ons eerste drankje. Lauwe pannenkoek, lauwe saté met lauwe friet, we kregen nog wel nieuwe friet.. Helaas verkeerde Pannekoek voor onze dochter, dus helaas niet nog eens naar deze tent.
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Tafel en menukaart waren vet en smerig en hing een zure lucht.
Trage bediening ondanks voldoende personeel.
Prijs/kwaliteit verhouding slecht in vergelijking met andere pannenkoekenhuizen.
Ik kom hier niet nog eens, geen aanrader.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Slechte ervaring. Saté is niet lekker. Patat koud en slap en erg zout. Pannenkoeken erg dik. Geen verrassing voor de Kids erbij. Drankjes 2x moeten vragen. En wat vies en slecht onderhoud. Veel kapot. Kinderspeelgoed te vies om mee te spelen. Kortom voor ons geen 2e keer. Bij afrekenen aangegeven dat ik niet goed vond. Deden Ze niet mee.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Laatst gegeten met mn ouders, in totaal 7 personen. De locatie is super. Alleen sinds de huidige eigenaar er in is getrokken, geen enkel onderhoud gedaan. Gescheurd behang, gescheurde lampenkapjes. Stinkt in de gang. Eten vonden we allemaal slecht. Mn ouders durfen het eerst niet te zeggen. Ik had een pannenkoek met shoarma. Lagen welgeteld 10 reepjes shoarma. Beklag over gedaan, kreeg dan toch extra. Mag toch wel voor € 16? Echt smakeloze hap, dikke pannenkoeken etc. Let op, als je kleine kinderen hebt!! Er is een vijver met een erg laag plankje als afzetting. Toen wij er waren viel er een meisje in. Gelukkig op tijd door een andere oplettende ouder dr uitgetrokken, anders..... Belachelijk dat een restaurant dat er al enkele jaren zit, met notabene veel kinderen, daar niets aan doet!! Dit ook tegen personeel gezegd, die zeiden dat ze meestal via een andere kant in de vijver gleden!!! Helemaal klaar mee, met die Hemelse Pannenkoek, te voor de hand liggend, hoe het eigenlijk wel zou moeten heten
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We zijn hier eerder geweest en hadden toen een prima ervaring. Hoe anders was het vandaag (9 mei). Alle gasten zaten buiten op het zonnige terras, de bediening bleef liever binnen. Tot twee keer toe naar binnen gelopen om een bestelling door te geven. Trage bediening, verkeerde pannenkoek geleverd. Deze smaakte overigens wel redelijk. Op de tafels bleven de borden met etensresten gewoon staan. De meeuwen vonden het geweldig.
De Donk D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
afgelopen zondag na een bezoek aan het strand
even een hapje eten bij de hemelse pannekoek
dit doen wij wel vaker maar wat ons opviel was dat de pannekoeken een stuk kleiner waren als
voorheen en de pannekoek met boerejongens die mijn vrouw bestelde was een stuk minder belegd met boerenjongens als voorheen
wij waren altijd heel tevreden met hetgeen we bij jullie kregen maar deze keer viel het erg tegen
i
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Leuke tent net even buiten Bloemendaal. De pannenkoeken zijn ouderwetse dikkerds en vol van smaak, echt prima. De overige gerechten zijn, voor zover we die kunnen beoordelen, goed maar niet zoals de heerlijke pannenkoeken. Het speelhoekje voor de kinderen is ruim genoeg, heel fijn.
koetjeboe03 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Vorige week met mijn vriend hier gegeten. Leuke en vlotte bediening, vrolijke meiden. Pannenkoeken waren snel klaar en erg lekker. Me vriend had de pannenkoek van de maand en was hier erg over te spreken.