De Hemelse Pannenkoek

Kan beter
Kan beter
Mette J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima eten (pannenkoek en geitenkaassalade). En vriendelijke bediening. Kussens op de stoelen zijn niet heel schoon meer, maar zitten lekker ????
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Jeetje wat een slechte bediening en slechte pannenkoeken! Heb zeker 20min moeten wachten tot ik überhaupt kon bestellen en dat met 7 tafels....

Meisje wat er werkt geeft ook een grote mond als je netjes wat vraagt. Zonde!

Hoorde dat het personeel er net een half jaar staat. Hoop dat de tent het gaat redden met dit team! Sterkte
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Afrader! Smerige toiletten, spinnenwebben hangen aan het plafond, slecht onderhoud aan interieur (deuren). Wat van de buitenkant fris en vrolijk oogt is bij binnenkomst een domper. Hier mag eens een flinke schoonmaakploeg aan de slag gaan.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteravond ter eren van verjaardag met 10 personen waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 7 tot 12 jaar. De bediening is heel vriendelijk maar staat meer met elkaar te praten dan de klanten in de gaten te houden. Dan de pannenkoeken.......wat een afgang. De pannenkoeken zijn al niet groot van formaat, de gember moet je echt zoeken en ze werden lauw geserveerd. Dan een portie poffertjes, die heb je al na vijf minuten op, de boter óp de poffertjes was meer dan de poffertjes zelf. De rekening was dé klap op de vuurpijl, ik sloeg stijl achterover wat ik voor dit armzalige gedoe moest betalen, dus, mijn advies is GA DAAR NIET ETEN?
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kwam hier altijd na een dagje strand maar al bij binnenkomst dit keer leek er iets anders. Nieuwe gasten werden niet goed opgevangen voor toewijzing van een tafeltje waardoor er direct wat verwarring ontstond toen ik ging zitten. Tafel werd niet afgeruimd toen we de kaart kregen, ook niet toen we ons drinken kregen, pas nadat we er om vroegen. Duvel bier was op. Moest lang wachten op het drinken. Pannekoek kregen wij gelukkig wel snel, nog eerder dan het drinken. Pannekoek kapsalon was matig qua beleg, voornamelijk sla erop. Pannekoeken zijn kleiner geworden maar zeker niet goedkoper. De bediening had weinig tot geen oog voor dienstverlening, was moeilijk om hun aandacht te krijgen. Kon niet bij de tafel afrekenen dus moesten we naar binnen maar vervolgens is het draadloze pinapparaat zoek, welke buiten lag. Ga hier niet snel terug
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Restaurant was niet vol.

Pannenkoeken waren erg flauw van smaak. En niet verzadigend. We zijn daarna een frietje gaan halen.

Zoon van 16 maanden oud, kleine eter, had onvoldoende aan zijn pannenkoek met banaan.

Bediening is niet allert op aandacht.
Mignon V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Er lang wachten op ons eerste drankje. Lauwe pannenkoek, lauwe saté met lauwe friet, we kregen nog wel nieuwe friet.. Helaas verkeerde Pannekoek voor onze dochter, dus helaas niet nog eens naar deze tent.
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Tafel en menukaart waren vet en smerig en hing een zure lucht.
Trage bediening ondanks voldoende personeel.
Prijs/kwaliteit verhouding slecht in vergelijking met andere pannenkoekenhuizen.
Ik kom hier niet nog eens, geen aanrader.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Slechte ervaring. Saté is niet lekker. Patat koud en slap en erg zout. Pannenkoeken erg dik. Geen verrassing voor de Kids erbij. Drankjes 2x moeten vragen. En wat vies en slecht onderhoud. Veel kapot. Kinderspeelgoed te vies om mee te spelen. Kortom voor ons geen 2e keer. Bij afrekenen aangegeven dat ik niet goed vond. Deden Ze niet mee.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Laatst gegeten met mn ouders, in totaal 7 personen. De locatie is super. Alleen sinds de huidige eigenaar er in is getrokken, geen enkel onderhoud gedaan. Gescheurd behang, gescheurde lampenkapjes. Stinkt in de gang. Eten vonden we allemaal slecht. Mn ouders durfen het eerst niet te zeggen. Ik had een pannenkoek met shoarma. Lagen welgeteld 10 reepjes shoarma. Beklag over gedaan, kreeg dan toch extra. Mag toch wel voor € 16? Echt smakeloze hap, dikke pannenkoeken etc. Let op, als je kleine kinderen hebt!! Er is een vijver met een erg laag plankje als afzetting. Toen wij er waren viel er een meisje in. Gelukkig op tijd door een andere oplettende ouder dr uitgetrokken, anders..... Belachelijk dat een restaurant dat er al enkele jaren zit, met notabene veel kinderen, daar niets aan doet!! Dit ook tegen personeel gezegd, die zeiden dat ze meestal via een andere kant in de vijver gleden!!! Helemaal klaar mee, met die Hemelse Pannenkoek, te voor de hand liggend, hoe het eigenlijk wel zou moeten heten
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We zijn hier eerder geweest en hadden toen een prima ervaring. Hoe anders was het vandaag (9 mei). Alle gasten zaten buiten op het zonnige terras, de bediening bleef liever binnen. Tot twee keer toe naar binnen gelopen om een bestelling door te geven. Trage bediening, verkeerde pannenkoek geleverd. Deze smaakte overigens wel redelijk. Op de tafels bleven de borden met etensresten gewoon staan. De meeuwen vonden het geweldig.
De Donk D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
afgelopen zondag na een bezoek aan het strand
even een hapje eten bij de hemelse pannekoek
dit doen wij wel vaker maar wat ons opviel was dat de pannekoeken een stuk kleiner waren als
voorheen en de pannekoek met boerejongens die mijn vrouw bestelde was een stuk minder belegd met boerenjongens als voorheen
wij waren altijd heel tevreden met hetgeen we bij jullie kregen maar deze keer viel het erg tegen
i
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Leuke tent net even buiten Bloemendaal. De pannenkoeken zijn ouderwetse dikkerds en vol van smaak, echt prima. De overige gerechten zijn, voor zover we die kunnen beoordelen, goed maar niet zoals de heerlijke pannenkoeken. Het speelhoekje voor de kinderen is ruim genoeg, heel fijn.
koetjeboe03 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Vorige week met mijn vriend hier gegeten. Leuke en vlotte bediening, vrolijke meiden. Pannenkoeken waren snel klaar en erg lekker. Me vriend had de pannenkoek van de maand en was hier erg over te spreken.
gegroet .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Parkeerplaats overvol. We kwamen met een groep en de tafels waren leuk neer gezet. Drank bestellingen meteen opgenomen en bezorgd. En daarna begon het wachten en wachten. Zijn uiteindelijk gaan vragen wanneer de bestellingen eens werden opgenomen. Daarna weer wachten en wachten en wachten. Na een dreigement dat we met zijn allen weg zouden gaan, werd er gezegd dat de pannenkoeken over 5 minuten klaar zouden zijn. En ja bijna 15 minuten later kwamen ze. Een aantal sterk afgekoeld zodat sommigen lauwe pannenkoeken aten. Voordeel de kinderen konden meteen beginnen met eten. Toen iedereen voorzien was bleek er 1 te weinig gemaakt te zijn, terwijl met de bestelling het aantal nog gecontroleerd was. De vrouw kreeg een gratis drankje aangeboden, aardig, maar niet voldoende voor de trek. Er nog een maken was geen optie, gezien de erg lange tijd voordat ze klaar zijn. Later hoefden ook de ijsjes voor de kinderen niet betaald te worden. Hoewel dat een aardige geste is, zou een betere en snelle bediening en warme en genoeg pannenkoeken heel wat prettiger zijn geweest. Conclusie, dit restaurant bezoeken we nooit meer.
Etermetpassie .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag (27 juni) hier met 7 personen gegeten. We zaten buiten achterin het terras aan een mooie grote tafel. De jongen die ons bediende was een vriendelijke en alerte jongeman die ook wel in was voor wat grapjes. Na een verzoekje aan hem gevraagd te hebben over de XL pannenkoek, kwam hij terug met dat het verzoek was 'goedgekeurd'. Blijer kon je mij, en mijn familie, niet krijgen. Het was druk, maar toen wij ons eten hadden besteld kregen we te horen dat het wat langer kon duren door de drukte, hartstikke netjes dat dat even van te voren werd gemeld! Toen de pannenkoeken kwamen zagen ze er heerlijk uit, goed doorbakken en lekker knapperig. De ligging en het decor zijn ook perfect. Al met al ik kom hier zeker nog een keer terug!
fever .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Na een dag bij Chimpie champ hier terecht gekomen met vrienden en de kinderen. Lieve mensen: het is enorm leuk om recensies te schrijven maar laten we wel met de basisregel beginnen dat we een pannenkoek restaurant niet gaan meten met een sterrenrestaurant. Niet in service, eten en decor. Dit is een hartstikke leuk pannenkoek restaurant. niet te grootschalig maar juist knus met een super leuke buitenspeelplaats voor de kinderen. De pannenkoeken zijn heerlijk gebakken zonder al teveel vet en zelfs als je net als ik geen pannenkoekliefhebber bent zijn er nog voldoende alternatieven. We begonnen buiten met een bittergarnituur en daarna gingen we aan de haal met de pannenkoeken en sate.

De bediening was vriendelijk en alert, zelfs toen wij buiten zaten hadden ze ons nog goed in het vizier en kwamen geregeld langs om te vragen of we nog wat wilden drinken.

Een aanrader als je met kinderen uit eten wilt gaan!
PietH .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
De locatie ziet er leuk uit.Voor kinderen het helemaal geweldig.Buiten een speeltuintje en binnen leuk speelhoekje.Wij waren hier voor het eerst.Onze kinderen en kleinkinderen waren hier al vaker geweest.We werden vriendelijk ontvangen.Onze kleindochter was jarig ,ze had een feestmuts op en dit werd goed opgemerkt door de bediening.Zij kreeg haar eten met' vuurwerk'.De pannenkoeken waren niet bijzonder.Appel,banaan,ananas.De appel was er wel ingebakken,stukjes ananas en banaan lagen er bovenop.De hemelse pannenkoek is echt gericht op kinderen en die vinden het hier dan ook geweldig.Ze mogen na het afrekenen een cadeautje uit een bak kiezen en punten sparen voor een ander cadeau uit een vitrinekast.Met alleen volwassenen zou ik hier niet zo gauw gaan eten maar met sommige negatieve reacties kan ik me niet herenigen.
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
De locatie is top. De service laat heel wat te wensen over. Twee jaar geleden een vreselijke ervaring gehad en daar is nu nog steeds geen verbetering in gekomen. De meisjes lopen rond als kippen zonder kop. Er is niemand die de leiding heeft en de meisjes aanstuurt. Het systeem lag plat, kan er dan niemand meer met pen en papier overweg?het eerste drankje kwam redelijk snel en dat was ook de enige wat we konden bestellen " ik kom zo bij U" en vervolgens nooit iemand gezien. Na een uur en een paar keer vragen kwam het eten. We zaten met tien man en kregen met tussenpozen van 10 a 15 minuten in drieen ons eten. Kortom GEEN AANRADER!
marijkepeeters .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Na een lekkere strandwandeling reden wij hierlangs en kregen spontaan trek in een pannenkoek. Geen spijt van want heerlijke pannenkoek gegeten, bijna net zoals thuis op ouderwetse manier gemaakt dwz niet van een kant-en-klare mix maar gewoon bloem, eieren en melk. Aardige bediening die een leuke uitstraling had. De zaak kan wel wat schoner want daar mankeerde wel het een en ander aan.