De Hemel op Aarde

Oostzeedijk Beneden 205 3061 VT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Hemel op Aarde

Hemelse hapjes

De ongedwongen Zuid-Europese sfeer in restaurant De Hemel op Aarde maakt het beste in je los. De Mediterrane kaart is een smakelijke en verse combinatie van zonnige tapas uit Griekenland, de Balkan, Spanje en Frankrijk. Of je hier nu komt voor een lunch, borrel of diner, de chef weet je altijd te verrassen. Iedere dag presenteert hij een nieuwe special, dit wil je niet missen!

Meer informatie over restaurant De Hemel op Aarde

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant De Hemel op Aarde

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Na een geweldige ervaring een aantal jaar geleden was het dit keer een flinke tegenvaller. Het tapas menu mocht niet besteld worden als niet de gehele tafel van 6 datzelfde menu nam.
Wat restte was een aantal tapas per persoon die niet geweldig waren en thuis opnieuw koken voor de twee kinderen waar het menu niet op afgestemd was. Een teleurstellende ervaring.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
12 januari hier geweest , werden in een hoek gepropt tegen de centrale verwarming die we zelf hebben uitgezet was te heet .
Eten en bediening was goed maar verliep niet helemaal vlekkeloos , we moesten een aantal maal onze bestelling herhalen en nog kregen we niet wat er besteld was , gelukkig werd dat snel rechtgezet .
Eten is voldoende maar de koffie compleet zéér karig ! 7,95 voor een kopje koffie met een likeurtje en 1 bonbon , slagroom en 2 mini chocolade balletjes ! Wel heel weinig voor zoveel geld !
Helaas .
Komen zeker nog een keer terug voor de lekkere tapas
Merith010 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker hapjes die steeds doorkomen ( lekker allemaal verschillend van smaak met uitleg) en lekkere gin tonics. Mooi locatie ( keuken zit aan de voorkant dat is beetje apart maar ook leuk om te volgen wat de koks doen).
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We zijn afgelopen vrijdagavond met 3 personen bij Hemel op Aarde aan de Oostzeedijk Beneden wezen eten. Alles klopte hier: het eten (echt ieder hapje) leek met zorg klaargemaakt en smaakte voortreffelijk. Nog ruime porties ook. Vooral de gamba's in knoflookolie waren heerlijk. Zo ook de chorizo en gefrituurde uienringen. We begrepen heel goed waarom deze zaak zo goed loopt! Prijs-kwaliteit verhouding ook prima. Verder nog een speciale vermelding: we werden zeer goed geholpen door een jongeman met de Terence (later even nagevraagd): heel attent, vriendelijk, behulpzaam, geen verzoek leek hem teveel, en heel snel. Al met al heel prettig.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke zaak, gezellige sfeer. Eten is makkelijk, vooral als je met een groep bent! Terrasje is lekker om te zitten. Lekkere wijntjes.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik wilde gisteren ergens een klein hapje eten. Na 2 uur rondslenteren in de stad kwam ik uiteindelijk hier uit. Er was geen tafeltje vrij op dat moment, maar ik kon ook aan de bar eten. Dat deed ik toen maar, patatas met een heerlijke aïoli in een apart bakje. Ik heb ervan gesmuld. Biertje erbij: prima! Ook in je eentje goed te doen. jammer alleen dat de barjuffrouw (1 van de 2) mij letterlijk niet zag zitten. Na een "Ik kom zo bij u"had ik er denk ik nu nog gezeten als ik niet zelf een collega had aangeschoten. De jongeman die de gasten verwelkomde heeft het vak écht in de vingers: hij is vriendelijk, netjes, galant, voorkomend, ziet jou als gast (wél) zitten, vraagt uit zichzelf precies op de juiste momenten of je nog iets wilt drinken/eten, kortom: deze jongeman is geknipt voor deze positie in dit restaurant! De volgende keer ga ik gezellig met vrienden hier eten; een aanrader! En de akoustiek is ook prima (niet te luidruchtig). gezellige salsamuziek op de achtergrond, niet te hard; alles precies goed.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben in dit druk bezochte en vooral gezellige restaurant heerlijk van diverse tapas (redelijke porties) zitten snoepen. Mooie zalm met een frisse dressing, wat boquerones vinagre, vitello tonato doen het heel goed als voorgerecht. De coquilles en lamskarbonaadjes hebben we nog een keer extra besteld, want ze gingen er naast de andere gerechten goed in. De uiterst vriendelijke bediening en een lekkere wijntjes maakten het een heerlijk avondje. Om snel terug te keren.
Maurits A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een fantastische avond hebben wij hier gehad!
Wij hadden vooraf gebeld om te reserveren, maar alles bleek reeds gereserveerd te zijn. Er was wel plaats aan de bar, waar wij dan ook gezeten hebben. Het vriendelijke personeel bediende ons zeer goed en was niet opdringerig. Zonder het te hoeven vragen wordt er een glaasje water geserveerd. De gerechtjes zijn werkelijk fenomenaal, goede porties, lekkere sauzen en perfecte bereiding. De eendenborst op een bedje van kweeperen stak er met kop en schouders bovenuit! Wij gaan hier zeker terug komen.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad.
Even 5 minuten aan de bar gewacht op een tafeltje want reserveren is niet mogelijk (aan de bar kan je ook prima eten). Keurige uitleg van de kaart gekregen. Porties ruim zodat je goed kan delen en met 3/4 hapjes p.p. wel vol zit. En niet onbelangrijk het was allemaal heel erg lekekr!!! Nadat ik 1x om een glaasje water vroeg bij mijn wijntje bleven ze keurig water bijschenken.
Er was 1 onervaren jongen die continue met gerechten bij de verkeerde tafel stond en het kaasplankje en vleesplankje van een briefje moest voorlezen. Dit ging zo vaak mis, denk dat hij iets meer begeleiding nodig had. Het is dat we ver weg wonen maar anders zou ik hier zeker veel vaker komen.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Personeel is meer dan vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is hier ook heerlijk, de gerechten werden ook snel geserveerd! Een echte aanrader!
AlexG G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik woon om de hoek en heb hier zo vaak gegeten. Toch verveelt het nooit, heerlijke tapas en fijn dat de lekkerste gerechten gewoon al jaren op de kaart blijven (garnalen in knoflook, lamskotelet, dadels in spek , souvlaki... ) aangevuld met een wisselend seizoenskaartje waar we laatst lekker mosselen hebben gegeten. Wijnen zijn ook heerlijk. Het is altijd druk maar de gastheer verzint altijd wel een manier om je een plekje aan te bieden. Het terras is de afgelopen tijd uitgebreid (voor zover daar ruimte voor was ) en gezelliger gemaakt, leuk dat je op een frisse avond toch buiten kan zitten. Ik ga binnenkort verhuizen maar ik zal zeker terugkomen voor de Hemel.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Op zomerse avond neergeplofd op de buitenbank. Een lekker gevarieerde tapaskaart, wat het kiezen lastig maakt. Het was redelijk druk, maar de gerechten zijn zeker het wachten waard 3 a 4 gerechtjes p.p. is voldoend om een gaatje voor de lekkere creme brulee over te houden. Is het of wordt het wat kouder er zijn terrasheaters. Dus prima restaurant voor een lekker happie.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Al tijden een van de betere 'taps-tentjes' in Rotterdam. Mooie uitgebreide kaart met koude, warme, vis en vlees tapas. En dan ook nog een kaart ernaast met speciale week- of dag tapas. Hier sprong gelijk de ceviche in het oog. Verder een heerlijke mix van kaas, worst, vis en vlees tapas gegeten. Tijdens het opdienen volgde er zelfs nog wat uitleg van de zeer vriendelijke en zeer attente bediening. Ik begrijp dat het alles te maken heeft met de locatie, maar zeker tijdens een warme zondagavond mag het terras iets luxueuzer.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Hier al vaak wezen eten en zo ook gisteren....we hadden het geluk dat het prachtig weer was en we buiten konden zitten op het terras. De bediening is er altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam en de gerechten op de kaart zijn, netals de wisselende gerechten buiten de kaart stuk voor stuk smaakvol. Het is altijd moeilijk kiezen tussen alle favorieten..... de gehaktballetjes, dadels met spek, kippedijen, patatas brava enz enz. Mijn absolute favoriete toetje (ben geen toetjes mens) is de Hemelse Modder....een aanrader voor de liefhebbers van choco mouse....bestel erbij een Pedro Ximinez en je avond kan niet meer stuk!
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Op donderdag 30-7 gegeten bij tapasrestaurant "de hemel op aarde" .
Wij troffen een zeer drukbezette zaak. Hemel op Aarde is al jaren geliefd en bekend.
De Tapas, die wij bestelden ware prima,, goed warm en heerlijk van smaak.
Doordat de gerechtjes niet groot zijn en de prijs niet hoog is ben je geneigd flink te bestellen. De rkening was daardoor stevig, maar je kan bestellen zoveel je wilt, dus bepaal je zelf hoeveel je uitgeeft.
Wij zullen zekernog eens teruggaan naar "de hemel op aarde".
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Net heerlijk gegeten bij de hemel op aarde. Super vriendelijke, attente en oplettende bediening +vragen om tempo van serveren etc) Eten erg lekker, vooral het plateau met vershcille de koude tapas om mee te starten(menu van dechef luxe)was goed! Lekkere bijpassende wijnen met een mooi verhaal. Ook de vis en vlees rondes vielen goed in de smaak.
AntonFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een van de betere tapas buiten Spanje waar ik geweest ben. Het was erg druk, maar je kon ook aan de bar eten en werd erg vriendelijk geholpen. Wel was het even puzzelen met het menu met mijn partner. Gelukkig kwam het uiteindelijk allemaal prima in orde en hebben we heerlijk gegeten.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Lekkere tapas met goede prijs-kwaliteit verhouding. Vers en fris, geen 'vette' tapashapjes zoals je ook wel eens kunt hebben. Kaart ook voor vegetarische vriendin ruim voldoende keus. Aantal keer hier gegeten en kwaliteit is constant, bediening is vriendelijk. Niet kunnen reserveren in het weekend maakt het soms wat spannend :)
Scorpio00 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vanavond gegeten bij de hemel op aarde. Leuke bediening maar wat viel het eten tegen.... Wij hadden een menu van de chef de luxe. We waren met vier personen maar hadden het idee dat dit menu voor 2 personen was. We gaan graag uit eten masar dit was erg simpel en karig. Misschien dat we te veel verwachten van een menu de luxe. Simpele kippenstukjes, albondigas. Alles 1 stuk per persoon. Patatas bravas een klein schaaltje voor 4 personen. Wij zullen hier niet meer terug komen.
Bedankt voor uw mooie compliment en cijfer 8 over onze bediening! En wat jammer dat u ons eten een cijfer 4 geeft. Ik dacht dat u had aangegeven dat de hapjes heerlijk waren (eten) aan ons bedienend personeel, maar te weinig (service). Echter hebben wij nog nooit met het menu meegemaakt dat dit te als te weinig werd ervaren, vaak genoeg of zelfs iets te veel. Bij constatering is er door bedienend personeel direct aangeboden om het menu uit te breiden met hapjes, omdat wij graag iedereen tevreden de deur uit laten gaan, maar dat wilde u niet.
Dan hebben wij alles gedaan om u een geweldige avond te bezorgen, maar u misschien ons de kans niet gegeven!

Voor alsnog wensen wij u nog veel plezierige culinaire ervaringen toe in Rotterdam.

Met vriendelijke groet,

Team de Hemel op Aarde
bananenbar .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eerste pinksterdag om half 7 aan de bar met z'n tweeën gegeten, leuke tent om te zien. Er werd ons vlot een kaart gepresenteerd en drinken geserveerd, hierbij werd aangeboden om alvast te beginnen met een mandje brood maar dat hebben we nooit gekregen. Deze stond overigens wel op de rekening. We hebben 4 tapas besteld, patatas bravas vielen enorm tegen, calamaris was echt enorm rubberig, champignons waren redelijk smakeloos, en de griekse balletjes konden ook wel wat extra smaak gebruiken, tomatensaus een beetje laf. Volgende keer een andere tapasbar. We gingen toch wel af op de hoge cijfers in de recensies, maar dit is niet waargemaakt naar ons inzicht.