De Helden van Kien

Bremhorst 1 5491 LR Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Over het restaurant De Helden van Kien

Waar een klein dorp groot in kan zijn! Verstand van lekker eten, dat hebben ze in Brabant. Wat dacht u van een vistrio of een pappardelle met bospaddestoelen? Een wafel met warme kersen of een lekkere tosti Hawaï? Wildzwijnham of hertenrug. Zomaar een kleine greep van de kaart. Een héle kleine, want bij De Helden van Kien kan veel meer. Heerlijk eten tegen (h)eerlijke prijzen, maar ook trouwen. Of vergaderen.

Meer informatie over restaurant De Helden van Kien

Maandag t/m donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag & zaterdag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Helden van Kien

Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Alleen jammer dat het dessert van het asperge menu op was verder was het eten lekker ..................................,.
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het ontvangst was redelijk snel en erg vriendelijk. Eenmaal een plek gekozen i.v.m. het goede weer, kregen wij snel de kaart aangeboden en wat drinken. De kwaliteit van het eten was de prijs helemaal waard! Heerlijk een rustige avond gehad met mijn vriend en erg genoten van de prachtige omgeving. Zeker een vervolg waard.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
teleurstellende hoeveelheid groente bij hoofdgerecht van de kaart
hoofdgerecht bestond verder slechts uit een wat klein stukje vis en puntzak frites, dat is voor zo'n restaurant erg mager zeker gezien prijsniveau
ine S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en wat een toplocatie ! Rustig gelegen in een mooie omgeving. Een echte aanrader, wij gaan er zeker weer terug.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Mooi restaurant ,goede bediening, lekker eten met een goede prijs kwaliteit verhouding , heb 1 opmerking als de zaal vol met gasten zit zoals zaterdag is het zeer luidruchtig en kun je maar moeilijk verstaanbaar met elkaar praten, een optie zou kunnen zijn om akoestische materialen aan te brengen wat zeker sfeerverhogend zal werken

We komen zeker binnenkort nog eens terug,

Jan en Ine , uit Helmond
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geboekt via Iens, Bij binnenkomst liet bedrijfsleider zoals hij zich noemde weten dat we niet gereserveerd hadden hij had immers bij de overdracht van de collega geen boeking doorgekregen. Een allervriendelijkste serveerster keek beter en zag de boeking en begeleide ons naar de tafel.,, Bedrijfleider'' kwam zakje met bestek brengen omdat ze geen tijd hadden om de tafel goed in te dekken. Extra brood werd opgediend bij het hoofgerecht. frietjes ( een zakje voor 4 personen ) kwam na het hoofdgerecht. Entourage is prima echter bedrijfsleider past niet in deze setting. Gerechten hadden een prima prijs kwaliteit verhouding. Jammer van de avond we hadden er meer van voorgesteld. Onze vrienden die zelf een restaurant hebben vonden het een ware aanfluiting.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
personeel was niet erg vriendelijk. Mijn gevoel was dat hij een slechte dag had, geen zin, geen tijd. tafels niet schoonmaken en bestellingen niet opnemen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Men had geen reservering dus ze wisten niet dat wij kwamen voor 3 personen een high tea met voor een persoon vegetarisch!
Na zoeken op internet zagen ze dat wij wel gereserveerd hadden maar niets over high tea! Ze gaf ons ook de indruk dat het aan ons lag????. Geen excuus, geen drankje niets! Zij konden er tenslotte niets aan doen!
We kregen een tafel waar nog kruimels etc oplagen. Op ons verzoek wordt dat schoongemaakt. Na zeker 20 minuten wachten hebben we aan n personeelslid gevraagd of we eindelijk wat drinken konden bestellen.
De high tea was goed maar ook niet meer dan dat.
Nee wij zullen dit zeker niet aanbevelen.
Hollandkemps K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Op een prachtige locatie,kun je hier echt genieten. Een aanrader. ( endat zegt ik niet vlug ). Oo het eten was heerlijk.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en super lekker gegeten
J.G S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij De Helden van Kien !!
Alles was perfect op smaak en het vlees en de vis waren precies zoals het hoort.
De bediening was erg vriendelijk.
Absoluut de moeite waard om daar te gaan eten!
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Jammer dat mijn reservering niet door gekomen was . Dus was niet op een persoon gerekend met een glutenvrij dieet. Verder was de bediening wel vriendelijk en hebben we heerlijk gegeten.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij waren heel tevreden. En alles werd duidelijk uitgelegd ivm Glutenvrij dieet ,ALLE LOF van ons .We komen zeker terug . Ook mijn vrienden vonden het een geslaagde avond.
Ditta V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We waren er voor een High Tea. Prima verzorgd en ruim voldoende. Mooie locatie waar je ook met kinderen van alles kunt beleven.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
het etenwas voortreffelijk behalve de biefstukd die was zo taai en vol met pezen dat je er met het mes niet doorhheen kon k omen. ? mp3 loo
marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Personeel was zeer onervaren.
we bestelden een fles wijn, vroegen niet welke wijn we wilden, en zetten hem zo op tafel, zonder in te schenken.
Leek of niemand verantwoordelijkheidsgevoel had tov de gasten.
Met name voorgerecht was echt niet lekker.
Ook werd er geen rekening gehouden met tarwe allergie, waarnaar vooraf wel was gevraagd.
Heel jammer, hebben namelijk in januari heel erg lekker gegeten, maar nivo is nu bedroevend laag geworden.
Magiel M P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mogelijk kwam het door het mooie weer maar het personeel was onvriendelijk en de wachttijden erg lang. Wij hadden eerdere betere ervaringen maar twijfel nu of wij nog een teruggaan.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
wij hebben gebruik gemaakt van het actiemenu van september , heel erg lekker en een hele mooie prijs. locatie is prachtig! Heerlijk buiten op het terras kunnen eten en dat eind september.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mijn Hoofdgerecht was veel te veel. Mijn nagerecht was niet wat ik er van verwachte
marjavanweert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bijzonder mooie locatie, mooi uitzicht.
Vriendelijke en vlotte bediening. Ga zeker nog terug.
Nu wezen lunchen, je kunt ook arrangement nemen met bier, wijn of ranja.