De Helden van Kien

Bremhorst 1 5491 LR Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Over het restaurant De Helden van Kien

Waar een klein dorp groot in kan zijn! Verstand van lekker eten, dat hebben ze in Brabant. Wat dacht u van een vistrio of een pappardelle met bospaddestoelen? Een wafel met warme kersen of een lekkere tosti Hawaï? Wildzwijnham of hertenrug. Zomaar een kleine greep van de kaart. Een héle kleine, want bij De Helden van Kien kan veel meer. Heerlijk eten tegen (h)eerlijke prijzen, maar ook trouwen. Of vergaderen.

Meer informatie over restaurant De Helden van Kien

Maandag t/m donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag & zaterdag 10:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant De Helden van Kien

Magiel M P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mogelijk kwam het door het mooie weer maar het personeel was onvriendelijk en de wachttijden erg lang. Wij hadden eerdere betere ervaringen maar twijfel nu of wij nog een teruggaan.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
wij hebben gebruik gemaakt van het actiemenu van september , heel erg lekker en een hele mooie prijs. locatie is prachtig! Heerlijk buiten op het terras kunnen eten en dat eind september.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mijn Hoofdgerecht was veel te veel. Mijn nagerecht was niet wat ik er van verwachte
marjavanweert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bijzonder mooie locatie, mooi uitzicht.
Vriendelijke en vlotte bediening. Ga zeker nog terug.
Nu wezen lunchen, je kunt ook arrangement nemen met bier, wijn of ranja.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie locatie in een prachtige omgeving. Heerlijk diner en prettige bediening. Komen zeker terug. Ook aanbod lunch, borrel erg goed!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanwege onze trouwdag hier gegeten. We hadden één van de 3 menu's gekozen. Het was allemaal heerlijk. Vooral het voorgerecht, salade met meloen, geitenkaas en honingdressing was voortreffelijk! Het 2e pluspunt was de zeer vriendelijke en vlotte bediening van onze ober Nicky. Tenslotte de mooie ligging van deze locatie. Omgeven door groen en aan het water. Het perfecte terras bestaat dus nog !
lenie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
heerlijk om zo in de natuur zitten eten ik houw er van.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
geluncht met vrienden en kinderen nadat ze hadden gespeeld in de naastgelegen leuke speeltuin. aankleding simpel en vooral binnen onoverzichtelijk. van buiten ziet het pand er mooier uit. bediening jong, maar vriendelijk. er werd echter niet adequaat gereageerd op het opnemen van de bestelling. daarnaast was het onmogelijk binnen 5 minuten na bestellen van een clubsandwich deze om te zetten naar salade.

de burger die ik had was flink en lekker. misschien iets langer mogen bakken. de aankleding van het bord bedroevend. eigenlijk helemaal niets. de frietjes waren redelijk. de salade van een tafelgenoot was daarentegen rijkelijk gevuld en prima van smaak.

door de teleurstelling van het niet kunnen omzetten van een bestelling heeft dit bezoek echter een negatieve indruk achter gelaten. misschien de volgende keer wel een positievere indruk...
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Supermooie plek om te eten. Uitzicht is geweldig en het eten is goed!
Zowel diner als lunch zijn allebei goed. Maar mijn favoriet is de TheeHeld.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Al een aantal keer hier wezen eten, maar deze keer viel erg tegen. Een hoop kleine dingen die fout gingen, maar vooral de lamsfilet die veel te zout was.
Daardoor was het echt niet meer te eten helaas. 2 keer aangegeven, niks mee gedaan... toch een gerecht van 24,50 wat niet smaakt...
johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
met zijn tweetjes gegeten via socialdeal bij de helden van kien.we hadden samen het bospaddestoelen salade voorgerecht.dit zag er goed uit en was even zo lekker.mijn vrouw had als hoofd gerecht de dorade filet en was zeer tevreden.ik had de steak medium besteld ik kreeg hem zoals ik hem zelf zou bakken super.als nagerecht had mijn vrouw een verse wafel met warme kersen en slagroom ook dat was lekker en goed.ik had het notentaartje met een bol ijs ik miste wel de slagroom jammer.uitstekend gegeten voor een leuk bedrag.wij gaan daar zeker terug met wat meer tijd om ook eens van de omgeving te genieten en het terras.mooie locatie en super fijn personeel al gelijk bij ontvangst,en geen overbodig gezeur aan tafel ga zo door.het eten kwam voor ons te snel achter elkaar.

fam de ruijter uit eindhoven
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was een leuke avond . Zelf heb ik een glutenvrij dieet en daar wordt goed over nagedacht.
Een eigen menukart en dan is de keuze voldoende . Is het niet glutenvrij wat je graag zou willen proberen ze het voor je om een gelijk menu te maken . Ja hoor, alle lof voor het bedienend personeel en de kok.Ik was hier met mijn partner en vriendinnen.