De Helden van Kien

Bremhorst 1 5491 LR Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Over restaurant De Helden van Kien

Waar een klein dorp groot in kan zijn! Verstand van lekker eten, dat hebben ze in Brabant. Wat dacht u van een vistrio of een pappardelle met bospaddestoelen? Een wafel met warme kersen of een lekkere tosti Hawaï? Wildzwijnham of hertenrug. Zomaar een kleine greep van de kaart. Een héle kleine, want bij De Helden van Kien kan veel meer. Heerlijk eten tegen (h)eerlijke prijzen, maar ook trouwen. Of vergaderen.

Meer informatie over restaurant De Helden van Kien

Maandag t/m donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag & zaterdag 10:00 - 22:30

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi