De Hekserie

Groteweg 24 8191 JW Wapenveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hekserie

R. B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteravond door vrienden meegenomen om hier te eten. Vier gangen menu 'het tafereel '. Een verzameling van een-haps gerechtjes. Heerlijk gegeten, leuke, verrassende combinaties met o.a. streek producten. Prima bediening. Exterieur en interieur doen niet vermoeden wat een goede tent dit is. We komen hier zeker terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Goede service persoonlijk welkom. Het vlees en combibatietafeteel genomen. Drie gangen waarbij alles van de kaart geproefd kan worden. Leuk concept en erg smakelijk. Voorgerecht op plankje en soort van amuse. Hoofdgerecht heerlijk gebakken . Spareribs vallen van bot. Draadjesvlees op toastje. Heerlijk gegeten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Jong personeel dat het vak verstaat, letten goed op en alles gaat perfect op tijd en heel vriendelijk.
De lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten, het vlees viel zo van het bot af, jammer dat er verder geen sausjes bij zitten. De ossenhaasspies met gebakken uien ook uitstekend rosé gebakken. Het is een echt familierestaurant waar verschillende keuzes zijn uit al la carte of diverse keuzes in een parade van voor, hoofdgerechten en toetjes.
Maud G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De Hekserie serveert maaltijden waar je blij van wordt. Het is smakelijk, royale porties en met zorg klaargemaakt. Vriendelijke bediening. Zalm, hert en een toetje voor €27,50. Lekkere wijn voor €3,50. Geen haute cuisine, maar gewoon altijd goed.
NathalieWienen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben er met de hele familie gegeten. Het eten was heerlijk. Het menu was zet verrassend en goed in elkaar gezet. Ik kom zeker nog een keer weer.
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Onlangs hebben we hier met de hele familie gegeten en genoten!

Omdat drie van het gezelschap geen gluten mogen heb ik eerst telefonisch contact gehad. Dat verliep erg prettig en er werd me verzekerd dat ze veel ervaring hebben met het bereiden van glutenvrij eten.

We hebben allemaal het familie tafereel genomen en om geen risico te lopen, voor iedereen glutenvrij. Wat een feest! Heerlijke hapjes en prachtig opgediend. Er was ook ruim voldoende en veel keuze.

De bediening was erg vriendelijk en de kok kwam ook nog even aan de tafel of alles naar wens was.

Het blijft spannend als je geen gluten kunt verdragen om uit eten te gaan, maar dat kan bij dit restaurant zonder zorgen! We komen zeker terug! Het eten was heerlijk, de sfeer in het restaurant was ook erg goed én niemand is ziek geworden!
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
De spare ribs zijn onovertroffen in smaak en ook de porties die worden opgediend, echt een aanrader.Ook de carpaccio prima. De tongfilets waren matig, in feite zat er betrekkelijk weinig smaak aan omdat ze niet in de roomboter waren gebakken.
De bediening is over het algemeen heel goede en gewoon aardig, de open keuken met de hard werkende eigenaar doet het natuurlijk goed.
De entourage is wat gedateerd. Wij komen er vaker en er heerst een prettige sfeer.
Sjaan86 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een paar weken geleden hebben we met z'n vijven bij de Hekserie gegeten. Mijn vriend en ik hadden er nog nooit gegeten, op aanbevelen van de andere drie zijn we dus met hun meegegaan. We kozen voor de spareribs, dat werd door de anderen aanbevolen. Dit was zeker geen verkeerde keuze. We kregen met z'n drie een grote schaal met spareribs die we onbeperkt bij konden bestellen, wat we ook 2 x gedaan hebben. Het vlees was zo lekker gemarineerd en zo mals dat het van het bot af viel. De anderen hadden overigens ook heerlijk gegeten. We werden de hele avond goed verzorgd. Zeker de moeite waard om er nog een keer heen te gaan.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We zijn eerste Kerstdag met z'n 4 wezen eten bij De Hekserie. Toen we gereserveerd hebben, hebben we opgegeven dat 2 van ons geen varkensvlees mogen hebben.
Na 150 kilometer te hebben gereden werden we ontvangen door de gastvrouw welke ons naar een tafeltje brachten. De ober vertelde ons over de mogelijk heden, en hebben voor het Kerstmenu alin gekozen. Het was aan één woord uitstekend n zeer voldoende. Alles wat we kregen was met zorg gemaakt. Het was de rit van 300 kilometer waard.
Ga zo door.
Fam.Mostert
Karlos .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met een grote groep op het terras buiten van de zon genoten. Binnen zag er ook gezellig uit, maar we wilden lekker van de zomerzon genieten. Als groep de keuze gemaakt voor fingerfood en enorm verrast door de diversiteit van de gerechtjes. Eerst vis, daarna vlees waarbij de bediening ook niet moeilijk deed toen er nog wat spareribs nabesteld werden. De gerechten zijn niet heel bijzonder (veel bekende smaken), maar door de variëteit heb je toch een heel leuk menu en het gevoel dat je wat anders dan normaal hebt gegeten.
Restaurant zag er ook van binnen gezellig uit, zouden het zeker aanraden aan anderen om hier eens langs te gaan. Bediening mag nog wat vaker langskomen om drinken te bestellen, maar service was op zich prima en bediening deed ook niet moeilijk over bijbestellingen of andere stoelen.
Patrickbrian .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
25-05-2014

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Bediening was erg vriendelijk en attent.
Wij hadden het family tafereel, alle gerechten waren na de tijd onbeperkt bij te bestellen.
Gaan hier zeker vaker naar toe.
Paulvanderzaal .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
met 4 man gegeten bij de Hekserie. 3 gangen en alles was zeer smaakvol klaargemaakt. van stoofpotje tot spareribs het was met zorg klaargemaakt en ook de spareribs die je maar al te vaak vet en dradig zijn waren mager en heerlijk bereid. ook de bediening was erg attent en begaan met hun werk.