De Hekserie

Groteweg 24 8191 JW Wapenveld Nederland Kaart

Over het restaurant De Hekserie

De Hekserie te Wapenveld is kenmerkend om haar bijzondere inrichting, prijs-kwaliteitsverhouding en niet te vergeten de ruime porties die bereid zijn met uitsluitend verse producten!

Daarnaast is De Hekserie voorzien van ruime parkeergelegenheid voor de deur, een mooi, ruim terras en een leuke speelhoek voor de kinderen.

Zin om met de hele familie uit eten te gaan bij een gemoedelijk restaurant? Reserveer een tafel bij De Hekserie in Wapenveld!

Meer informatie over restaurant De Hekserie

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Hekserie

Clazina .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hadden het tafereel genomen en alles was verrukkelijk,mals en goed op temperatuur. Bij het grand dessert sprong de parfait er wel uit, heerlijk!
Complimenten aan de kok.
Bedienend personeel erg vriendelijk en erg snel, mag misschien wat rustiger overkomen.
Beslist een aanrader om hier te komen eten.
Petroesja K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas was de tomatensoep voor ons iets te zoet. Kwestie van smaak. Hoofdgerechten smaakten fantastisch samen met een heerlijk glas wijn.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Inrichting zou wat meer sfeer mogen uitstralen (bijv. iets met heksen! i.p.v. een nep hertengewei), maar de kwaliteit van het eten overstemt dat volledig. Er is een aparte speelruimte voor kinderen en de toiletten bieden met individuele handdoekjes ook een hoog niveau. Met het tafelen-menu krijgt de gast een staalkaart aan gerechten die tot in de puntjes zijn verzorgd, p[gebouwd uit kwaliteitsproducten (bijv. de biefstuk en de varkensmedaillons). De vriendelijke prijs verleidt tot de viergangenkeus i.p.v. de drie gangen, maar dat vergt wel een flinke eetlust want de porties zijn overdadig.
Ar S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het Tafereel is een echte aanrader. Betreft een Tapa-vorm waar je ook nog uw keuze kan in bepalen.
Iedere gang was uitstekend!
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
erg plezierig om naar toe te gaan zijn al d iv keren geweest ook met familie zullen in het nieuwe jaar ook weer gaan
kan dan ook van harte aanbevelen
jjmesu .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De taferelen waren erg lekker, maar erg veel.
We hebben gezellig gegeten en als je meer tijd tussen de gerechten wilde, was dat geen enkel punt.
Personeel erg vriendelijk en alert.
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hier ter ere van Marcel zijn verjaardag wezen eten en wat hebben we genoten. Een erg leuk concept met het familie tafereel en 3 uur onbeperkt drinken. Ook erg leuk dat je alle dranken van de kaart kon bestellen:) Zeker voor herhaling vatbaar:)
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden met 11 personen het tafereel. Bij vis/vlees tafereel was minder aandacht voor de vis. Ook was er niet voor iedereen bv zalm. Dit wel aangegeven, maar niets op terug vernomen. Kwaliteit is prima en sfeer goed.
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook aantrekkelijk uit! Complimenten aan de koks! Helaas hadden we het allebei te koud (ook anderen klaagden erover) misschien komt het door de kou bij de entree? Het leek alsof hier de airco aanstond. Verder niets dan lof, ook vriendelijke bediening !
Harm T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer goed eten in een gezellige omgeving met topbediening.
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super gezellig en zeer goed eten.
Francis76 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Genoten van een super goede keuken in dit sfeervol restaurant tijdens onze vakantie . Bij reservering lagen de kleurplaatjes al klaar en de speelhoek maakt langer tafelen mogelijk met kleine kinderen.
Top dat kleine kids welkom zijn .
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer geslaagd en leuke speelhoek voor de kleintjes
Wilko V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
zeer zeker het (weer) terugkomen waard, maar dat zeiden we na de eerste keer ook al
kwaliteit van het eten is zeer goed, de verzorging en de opmaak is bij elk gerecht weer een positieve verrassing
Alien Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vooral de Service sprong eruit. Supergoed!! Persoonlijk, zonder dat het te direct wordt. We werden gewoon heel fijn bediend.
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren met 4 personen en hebben gekozen voor het tafereeltje. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de entourage was ook goed. Een gezellig restaurant.
Berny P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was een zeer lange avond van 19.00 tot 23.15, duurde allemaal erg lang.
Tussen voor en hoofdgerecht zat 1,5uur.... ..
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was zeer goed.en het personeel zeer vriendelijk.voor herhaling vatbaar.
Johnny G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Tja ik kan heel kort zijn. Ik vond het eten goed, de bediening goed ( zij legden keurig netjes uit wat je op tafel
Kreeg)
Enige minpuntje vond ik als niet- roker dat als je biinnenkomt mensen zitten die Roken. Ik had net een nieuwe jas gekocht en dan vind ik het niet prettiig dat ik mijn jas daar neerhang. Ik vind het sowieso niet prettig als je binnenkomt en de rook komt je tegemoet. Ik zou zeggen creeer een aparte rookruimte..
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, leuke ontvangst, lekker eten ( proeverij 4 gangen), ruime parkeer gelegenheid,doen wij zeker nog een keer.