De Hekserie

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Hekserie

jjmesu .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De taferelen waren erg lekker, maar erg veel.
We hebben gezellig gegeten en als je meer tijd tussen de gerechten wilde, was dat geen enkel punt.
Personeel erg vriendelijk en alert.
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hier ter ere van Marcel zijn verjaardag wezen eten en wat hebben we genoten. Een erg leuk concept met het familie tafereel en 3 uur onbeperkt drinken. Ook erg leuk dat je alle dranken van de kaart kon bestellen:) Zeker voor herhaling vatbaar:)
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden met 11 personen het tafereel. Bij vis/vlees tafereel was minder aandacht voor de vis. Ook was er niet voor iedereen bv zalm. Dit wel aangegeven, maar niets op terug vernomen. Kwaliteit is prima en sfeer goed.
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was heerlijk en zag er ook aantrekkelijk uit! Complimenten aan de koks! Helaas hadden we het allebei te koud (ook anderen klaagden erover) misschien komt het door de kou bij de entree? Het leek alsof hier de airco aanstond. Verder niets dan lof, ook vriendelijke bediening !
Harm T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer goed eten in een gezellige omgeving met topbediening.
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super gezellig en zeer goed eten.
Francis76 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Genoten van een super goede keuken in dit sfeervol restaurant tijdens onze vakantie . Bij reservering lagen de kleurplaatjes al klaar en de speelhoek maakt langer tafelen mogelijk met kleine kinderen.
Top dat kleine kids welkom zijn .
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer geslaagd en leuke speelhoek voor de kleintjes
Wilko V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
zeer zeker het (weer) terugkomen waard, maar dat zeiden we na de eerste keer ook al
kwaliteit van het eten is zeer goed, de verzorging en de opmaak is bij elk gerecht weer een positieve verrassing
Alien Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vooral de Service sprong eruit. Supergoed!! Persoonlijk, zonder dat het te direct wordt. We werden gewoon heel fijn bediend.
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We waren met 4 personen en hebben gekozen voor het tafereeltje. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de entourage was ook goed. Een gezellig restaurant.
Berny P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was een zeer lange avond van 19.00 tot 23.15, duurde allemaal erg lang.
Tussen voor en hoofdgerecht zat 1,5uur.... ..
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was zeer goed.en het personeel zeer vriendelijk.voor herhaling vatbaar.
Johnny G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Tja ik kan heel kort zijn. Ik vond het eten goed, de bediening goed ( zij legden keurig netjes uit wat je op tafel
Kreeg)
Enige minpuntje vond ik als niet- roker dat als je biinnenkomt mensen zitten die Roken. Ik had net een nieuwe jas gekocht en dan vind ik het niet prettiig dat ik mijn jas daar neerhang. Ik vind het sowieso niet prettig als je binnenkomt en de rook komt je tegemoet. Ik zou zeggen creeer een aparte rookruimte..
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, leuke ontvangst, lekker eten ( proeverij 4 gangen), ruime parkeer gelegenheid,doen wij zeker nog een keer.
Klary B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten en veel verschillende smaakjes geproefd tijdens het tafereel! Bediening gezellig en goed. Goed gevuld wijnglas ook!
danielle E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Weer zo heerlijk gegeten vlees tafereel
Olav56 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het is een heerlijk restaurant, waar het eten erg smakelijk is. Wij hadden gekozen voor een tafereel, waar je van alles wat kon proeven. Ook zeer gunstig geprijsd en fijne bediening.
christien D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
weer zoals gewoonlijk heerlijk gegeten en gezellige avond gehad het famileietafereel gekozen,
weer een nieuw menu dus verrassend
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Onlangs hier voor de zoveelste keer geweest. Altijd weer uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Bediening verstaat hun vak. Ook al is het druk, ze blijven relaxed en vriendelijk. Tavereel altijd verassend en heel smakelijk.