De Heksenkeuken

Graafseweg 576 6603 CL Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant De Heksenkeuken

Niets is als het lijkt.

Niets is gewoon in De Heksenkeuken. Dit is een nieuw concept- en belevingsrestaurant waar je relaxed kunt genieten van grillgerechten in het bijzijn van prachtige licht- en geluideffecten. Dit heeft geen sprookjesthema voor kinderen, maar bevat het echte werk! Via de rode loper kom je bij je tafel en word je aan tafel als VIP behandeld. Laat je zintuigen het werk doen en doe af en toe je ogen dicht! Je weet dan niet wat je proeft en hoort!

Meer informatie over restaurant De Heksenkeuken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

j.berkhoff .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De entourage is prima, ziet er heel gezellig uit van binnen. Voldoende parkeer gelegenheid (gratis) en vriendelijk personeel.
Het eten was goed maar iets wat vlak van smaak, had wat meer gekruid mogen worden. De hoeveelheid was prima en ook de kwaliteit was goed.
fransenrosalyn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan hier zeker vaker terug komen.
fransenrosalyn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hartstikke leuke inrichting. Eten was goed. Vriendelijk personeel. Het is jammer dat we niet wat dichterbij wonen, maar ondanks dat, komen we hier zeker nog nog een keer terug!
Wiljan P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg lekker gegeten, en absoluut meer als voldoende! Mooie nieuwe inrichting en zeer aan te raden voor een lekker etentje met z'n tweeën tussendoor!
hans F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was van bedroevende kwaliteit geheel zonder smaak en erg weinig.
3 gangen menu was samen te stellen uit gehele kaart echter voor meer dan 50% van de gerechten moest een toeslag worden betaalt. b.v garnalecoctail een biefstuk en een klein toetje een meerprijs van € 11,00 p.p

dus dan kost een 3 gangen menu € 35,95 gezien de kwaliteit € 30,00 teveel!!!!!

conclusie: een bedroevende zaak met een slechte kwaliteit.
p.s. de 2 meisjes in de bediening waren aardig.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voorgerecht zalm prima, hoofdgerecht heksenkeuken smaakvol en voldoende. Een rustige gezellige ruimte. We zullen zeker eens teruggaan.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke zaak, prima bediening en het eten was uitmuntend, jammer dat deze zaak niet bij ons in de buurt is, anders gingen we zeker elke week naar toe. cijfer 10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Wordt niet moeilijk gedaan over de gerechten. Je eet wat je wilt. Van de rekening wordt 1x een standaard menu-prijs van afgetrokken. Lang geleden dat ik weer een eens heerlijke tournedos heb gegeten, deze was PERFECT!!! Dit restaurant is een aanrader!
Greetje54 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Een gezellig klein restaurant. Omdat het prachtig weer was hebben wij buiten op het terras gegeten omdat het binnen erg warm was. Het eten was lekker en precies genoeg . Bediening erg vriendelijk. Van de ambiance hiermee bedoel ik de tv schermen die er hangen, had ik meer verwacht.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooi weer dus buiten op terras gezeten waar alle 3 de gangen ons voortreffelijk smaakten. We wonen jammer genoeg niet hier in de buurt anders kwamen we zeker vaker.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie.
Aanrader. Bij goed weer kun je er ook buiten eten.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en zeker niet te weinig. Tv schermen vonden wij heel leuk om naar te kijken, maar ik kan me voorstellen dat als je met een groep bent, het misschien storend is.
Elke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote complimenten voor de keuken! Bediening was goed, maar drankjes werden alleen aangevuld op ons verzoek.
Muzikale omlijsting viel tegen, de beeldeffecten waren wel erg mooi.
Bedankt voor jullie gastvrijheid!
marij31 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het viel me tegen, het voorgerecht was redelijk (gegrilde kipsalade), het hoofdgerecht was matig (single burger),
maar het dessert was lekker (Griekse yoghurt). Mijn disgenoot had dezelfde mening (venkelsoep, vegetarische lasagna, rumrozijnenijs). Geen reden om er nog eens heen te gaan. Dit vonden waarschijnlijk meer mensen, want wij waren de enige klanten, na ongeveer een uur kwam er nog een groepje van vier binnen. Op het personeel is niets aan te merken, zij was (met een stagiair) heel vriendelijk, maar zij was wel heel erg jong en duidelijk zonder veel ervaring. Het ging heel standaard. Maar ze deed heel erg haar best.
a.van.limbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst ,erg lekker en genoeg eten,maar voor ons mogen die 12 beeldschermen wel weg.Nogmaals voor de rest was alles in orde.Groet Albert
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. Hier is met aandacht het eten klaar gemaakt. De bediening is vriendelijke. Men doet hier erg zijn best.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Op woensdagavond buiten op het terras gegeten. Alles was prima van smaak, prettige en vriendelijke bediening. Het driegangenmenue is erg aantrekkelijk geprijsd, maar op een aantal gerechten moest naar onze mening (te) veel worden bijbetaald. Over inrichting en sfeer hebben wij geen mening omdat we niet binnen zijn geweest.
Maickel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Dit was onze eerste keer en we hebben heerlijk gegeten .
Leuke samenstelling van de kaart , keuze genoeg ! Alles was veel en lekker .
We komen zeker terug
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De entourage is meer ingericht voor groepen maar de kwaliteit van het eten in combinatie met de prijs maakt veel goed. Heerlijk gegeten.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie muziek en natuuropname in restaurant op tv scherm. Niet hinderlijk, maar erg mooi. Top!