De Heksenkeuken

Graafseweg 576 6603 CL Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant De Heksenkeuken

Niets is als het lijkt.

Niets is gewoon in De Heksenkeuken. Dit is een nieuw concept- en belevingsrestaurant waar je relaxed kunt genieten van grillgerechten in het bijzijn van prachtige licht- en geluideffecten. Dit heeft geen sprookjesthema voor kinderen, maar bevat het echte werk! Via de rode loper kom je bij je tafel en word je aan tafel als VIP behandeld. Laat je zintuigen het werk doen en doe af en toe je ogen dicht! Je weet dan niet wat je proeft en hoort!

Meer informatie over restaurant De Heksenkeuken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Heksenkeuken

Meity/Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima gegeten, het was op donderdagavond erg rustig. Vriendelijke bediening. De "beleving" in beelden en geluid waar men het over heeft zijn minder bepalend als verwacht.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was redelijk goed bediening prima tijdens het eten vonden wij de verlichting te weinig
regelmatig kon je de gerechten niet goed zien.
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mijn man en ik hebben erg genoten van het eten en ook onze buren vonden het lekker. Wij durven dit restaurant zeker aan te bevelen bij onze vrienden.
Groetjes Wies Timmer-Duut
patrick207 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voor de tweede keer geweest en weer prima gegeten. De gerechten bevallen ons en we zullen er nog wel een derde keer komen verwachten we.
Quint G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten. Erg lekker!
Francien L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was heerlijk,het was ruim voldoende, mooi geseveerd,het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig
Voor ons was het een dikke tien !
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voldoende gratis parkeergelegenheid. Genoeg keuze uit de menukaart zonder extra bij te hoeven betalen. Porties zijn voldoende. geitenkaassalade en hamburger waren erg lekker. Kabeljauw had gekruid mogen worden, was iets flauw. Als we dichterbij zouden wonen kwamen wij hier zeker terug.
FHP F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gerechten waren goed. Alleen de gebakken aardappeltjes waren veel slap. Verder geen opmerkingen. Hebben daarvan vaker in de zelfde setting gegeten.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Was erg rustig de avond dat we daar zijn geweest. Eten voldoende. Veel levendige beelden rondom die je afleiden. Verder goed gegeten.
ricardo R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gisteren hier gegeten in een helaas bijna leeg restaurant. De bediening doet het leuk en ze doen hun best, maar het eten en de sfeer.....gezien de omschrijving op de site ontbrank voor ons toch wel de beleving. Mocht ik hier ooit weer in de buurt zijn val ik misschien nog eens binnen, maar er speciaal naar toe rijden zal ik niet snel doen.
ellystraten1009 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was matig, niet echt lekker. Bediening slecht. Voelen de gasten niet aan. Allen heet water (thee vergeten) koffiemelk gevraagd, kwamen er pas mee aan toen de koffie al bijna op was. Onhandige benining, geen service.jammer. Geen aanrader.
Sammie85kersten .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
2x dat we hier eten via AH bon maar fijn restaurant, heerlijk gegeten en de gerechten worden zo mooi opgemaakt.
Top we komen hier zeker weer een keertje terug..
j.berkhoff .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De entourage is prima, ziet er heel gezellig uit van binnen. Voldoende parkeer gelegenheid (gratis) en vriendelijk personeel.
Het eten was goed maar iets wat vlak van smaak, had wat meer gekruid mogen worden. De hoeveelheid was prima en ook de kwaliteit was goed.
fransenrosalyn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten hier. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan hier zeker vaker terug komen.
fransenrosalyn .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hartstikke leuke inrichting. Eten was goed. Vriendelijk personeel. Het is jammer dat we niet wat dichterbij wonen, maar ondanks dat, komen we hier zeker nog nog een keer terug!
Wiljan P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg lekker gegeten, en absoluut meer als voldoende! Mooie nieuwe inrichting en zeer aan te raden voor een lekker etentje met z'n tweeën tussendoor!
hans F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was van bedroevende kwaliteit geheel zonder smaak en erg weinig.
3 gangen menu was samen te stellen uit gehele kaart echter voor meer dan 50% van de gerechten moest een toeslag worden betaalt. b.v garnalecoctail een biefstuk en een klein toetje een meerprijs van € 11,00 p.p

dus dan kost een 3 gangen menu € 35,95 gezien de kwaliteit € 30,00 teveel!!!!!

conclusie: een bedroevende zaak met een slechte kwaliteit.
p.s. de 2 meisjes in de bediening waren aardig.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voorgerecht zalm prima, hoofdgerecht heksenkeuken smaakvol en voldoende. Een rustige gezellige ruimte. We zullen zeker eens teruggaan.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke zaak, prima bediening en het eten was uitmuntend, jammer dat deze zaak niet bij ons in de buurt is, anders gingen we zeker elke week naar toe. cijfer 10