De Heksenkeuken

Graafseweg 576 6603 CL Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant De Heksenkeuken

Niets is als het lijkt.

Niets is gewoon in De Heksenkeuken. Dit is een nieuw concept- en belevingsrestaurant waar je relaxed kunt genieten van grillgerechten in het bijzijn van prachtige licht- en geluideffecten. Dit heeft geen sprookjesthema voor kinderen, maar bevat het echte werk! Via de rode loper kom je bij je tafel en word je aan tafel als VIP behandeld. Laat je zintuigen het werk doen en doe af en toe je ogen dicht! Je weet dan niet wat je proeft en hoort!

Meer informatie over restaurant De Heksenkeuken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Els K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en zeker niet te weinig. Tv schermen vonden wij heel leuk om naar te kijken, maar ik kan me voorstellen dat als je met een groep bent, het misschien storend is.
Elke M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote complimenten voor de keuken! Bediening was goed, maar drankjes werden alleen aangevuld op ons verzoek.
Muzikale omlijsting viel tegen, de beeldeffecten waren wel erg mooi.
Bedankt voor jullie gastvrijheid!
marij31 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
a.van.limbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst ,erg lekker en genoeg eten,maar voor ons mogen die 12 beeldschermen wel weg.Nogmaals voor de rest was alles in orde.Groet Albert
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben lekker gegeten. Hier is met aandacht het eten klaar gemaakt. De bediening is vriendelijke. Men doet hier erg zijn best.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Op woensdagavond buiten op het terras gegeten. Alles was prima van smaak, prettige en vriendelijke bediening. Het driegangenmenue is erg aantrekkelijk geprijsd, maar op een aantal gerechten moest naar onze mening (te) veel worden bijbetaald. Over inrichting en sfeer hebben wij geen mening omdat we niet binnen zijn geweest.
Maickel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Dit was onze eerste keer en we hebben heerlijk gegeten .
Leuke samenstelling van de kaart , keuze genoeg ! Alles was veel en lekker .
We komen zeker terug
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De entourage is meer ingericht voor groepen maar de kwaliteit van het eten in combinatie met de prijs maakt veel goed. Heerlijk gegeten.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie muziek en natuuropname in restaurant op tv scherm. Niet hinderlijk, maar erg mooi. Top!
w.gerritsen26 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was vreselijk koud in het restaurant ,en erg lang gewacht voordat de bestelling werd opgenomen ,en duurde heel lang voordat we het eten kregen ......Maar het eten was voortreffelijk en genoeg keuze
Ben Annette K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de bon van AH. Daardoor kunnen proeven hoe goed de keuken is.Een aanrader om vaker te gaan eten. Kaart is gevarieerd en uitgebreid.
woutersvanleth .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima, gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen. Bijzondere inrichting met flatscreens aan de muur.
parts .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Restaurant was bijna leeg ( vrijdagavond!) De sfeer van alle beelden, kleuren , lichten en geluiden zijn voor mij absoluut niet van meerwaarde ( soort storende disco) Bediening was vriendelijke en attent, eten was redelijk maar absoluut te duur indien je niet met AH restaurant actie zou dineren. Voor mij geen volgende keer in dit restaurant
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig en smaak vol gegeten. Ruime keuze, aardige bediening, vriendelijke eigenaar en een goede kok in de keuken. Je krijgt waar voor je geld. Komen zeer zeker terug.
sophiedehaas89 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vreselijk concept. Heel commercieel, alsof je in een bioscoop/discotheek zit te eten, flitsende lichten, net te harde muziek, niks voor ons. Eten was veel en redelijk smaakvol, maar simpel, niet iets speciaals maar vooral prijzig. Wij namen het 3 gangen menu dus dat scheelde wel. Moesten meerdere malen zelf vragen om nieuwe drankjes terwijl er maar 2 andere gasten waren. Eens maar nooit meer!
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gister wezen eten bij de heksenkeuken. Het eten was lekker vooral het proeversbord, ook was het heel fijn dat je uit alle gerechten kon kiezen! Wel klein puntje we zaten in een donker hoekje en het lampje op onze tafel deed het niet ik weet niet of het bij de sfeer hoorde maar ik vond het niet prettig. Al met al zou ik hier zeker nog terug komen en ik zou het ook aanbevelen.
r.peters687 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Meer van verwacht . Viel tegen .Het restaurant heeft een 8 komma nog iets bij de recensies . Totaal niet mee eens . Mager 6 je verdiend . Het eten viel zwaar tegen . Hele droge kabeljauw op mijn bord . Mixed grill ook niet lekker . Wij zijn geen grote eters maar kan me voorstellen dat anderen het te weinig vinden.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben er heerlijk gezeten en gegeten, maar wij hadden AH bonnen en desondanks was het toch nog vrij prijzig, want er kwamen extra kosten bij waar wij geen rekening mee hadden gehouden .Personeel was vriendelijk .
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De kaart is niet echt spannend, maar de gerechten zelf zijn gewoon goed. De bediening is erg aardig en behulpzaam en de beelden die getoond worden op de tv schermen erg mooi.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik vond de kwaliteit van het eten goed, wel vrij weinig. Ze deden moeite om rekening te houden met mijn voedingsintolerantie. De entourage sprak me niet aan. Personeel deed z'n best.