De Heksenkeuken

Graafseweg 576 6603 CL Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant De Heksenkeuken

Niets is als het lijkt.

Niets is gewoon in De Heksenkeuken. Dit is een nieuw concept- en belevingsrestaurant waar je relaxed kunt genieten van grillgerechten in het bijzijn van prachtige licht- en geluideffecten. Dit heeft geen sprookjesthema voor kinderen, maar bevat het echte werk! Via de rode loper kom je bij je tafel en word je aan tafel als VIP behandeld. Laat je zintuigen het werk doen en doe af en toe je ogen dicht! Je weet dan niet wat je proeft en hoort!

Meer informatie over restaurant De Heksenkeuken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeliazkov .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De entourage is meer ingericht voor groepen maar de kwaliteit van het eten in combinatie met de prijs maakt veel goed. Heerlijk gegeten.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie muziek en natuuropname in restaurant op tv scherm. Niet hinderlijk, maar erg mooi. Top!
w.gerritsen26 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was vreselijk koud in het restaurant ,en erg lang gewacht voordat de bestelling werd opgenomen ,en duurde heel lang voordat we het eten kregen ......Maar het eten was voortreffelijk en genoeg keuze
Ben Annette K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de bon van AH. Daardoor kunnen proeven hoe goed de keuken is.Een aanrader om vaker te gaan eten. Kaart is gevarieerd en uitgebreid.
woutersvanleth .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima, gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen. Bijzondere inrichting met flatscreens aan de muur.
parts .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Restaurant was bijna leeg ( vrijdagavond!) De sfeer van alle beelden, kleuren , lichten en geluiden zijn voor mij absoluut niet van meerwaarde ( soort storende disco) Bediening was vriendelijke en attent, eten was redelijk maar absoluut te duur indien je niet met AH restaurant actie zou dineren. Voor mij geen volgende keer in dit restaurant
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig en smaak vol gegeten. Ruime keuze, aardige bediening, vriendelijke eigenaar en een goede kok in de keuken. Je krijgt waar voor je geld. Komen zeer zeker terug.
sophiedehaas89 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vreselijk concept. Heel commercieel, alsof je in een bioscoop/discotheek zit te eten, flitsende lichten, net te harde muziek, niks voor ons. Eten was veel en redelijk smaakvol, maar simpel, niet iets speciaals maar vooral prijzig. Wij namen het 3 gangen menu dus dat scheelde wel. Moesten meerdere malen zelf vragen om nieuwe drankjes terwijl er maar 2 andere gasten waren. Eens maar nooit meer!
Nina W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gister wezen eten bij de heksenkeuken. Het eten was lekker vooral het proeversbord, ook was het heel fijn dat je uit alle gerechten kon kiezen! Wel klein puntje we zaten in een donker hoekje en het lampje op onze tafel deed het niet ik weet niet of het bij de sfeer hoorde maar ik vond het niet prettig. Al met al zou ik hier zeker nog terug komen en ik zou het ook aanbevelen.
r.peters687 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Meer van verwacht . Viel tegen .Het restaurant heeft een 8 komma nog iets bij de recensies . Totaal niet mee eens . Mager 6 je verdiend . Het eten viel zwaar tegen . Hele droge kabeljauw op mijn bord . Mixed grill ook niet lekker . Wij zijn geen grote eters maar kan me voorstellen dat anderen het te weinig vinden.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben er heerlijk gezeten en gegeten, maar wij hadden AH bonnen en desondanks was het toch nog vrij prijzig, want er kwamen extra kosten bij waar wij geen rekening mee hadden gehouden .Personeel was vriendelijk .
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De kaart is niet echt spannend, maar de gerechten zelf zijn gewoon goed. De bediening is erg aardig en behulpzaam en de beelden die getoond worden op de tv schermen erg mooi.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ik vond de kwaliteit van het eten goed, wel vrij weinig. Ze deden moeite om rekening te houden met mijn voedingsintolerantie. De entourage sprak me niet aan. Personeel deed z'n best.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk gegeten... Alles klopt, ingrediënten zijn super vers, ruime keuze, nette en aardige bediening. Prijs-kwaliteit een echte dikke 10. Zijn chardonney (Argentijns) is verrassend . Wij gaan zeker terug.
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het voelt vertrouwd om in de Heksenkeuken te eten. Een driegangendiner naar eigen
keuze, geweldig. Alles was zeer smaakvol. De muziek mag iets zachter bij de schitterende beelden op de televisies. Wij gaan zeker nog eens terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Mijn vrouw en ik hebben hier lekker gegeten, het voorgerecht was uitstekend en het hoofdgerecht (kabeljauw en lamsrack) uitmuntend.
Dit weggespoeld met een heerlijke fles Malbec.
De bediening was attent, netjes en goed.
Het decor is niet onze smaak, maar wel uniek in de omgeving. Alleen de (cafetaria zakjes met bestek en servetje) is onwaardig aan het gebodene.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans en Marijke
maraalbers .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten.
Het voorafje was prima, zalm voor mij en mijn vriendin iets anders maar ook erg lekker.
Bij hebben de grill mix gevraagd , ook heerlijk en keurig gepresenteerd.
We zaten al er vol, maar een toetje ging nog maar met moeite erin.
Zeker voor herhaling vatbaar,
Het personeel was heel erg aardig en attent.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was lekker maar van het decor hadden we veeeeeeeel meer verwacht.het is gewoon een oude zaal met veel tv's en knipperlichtjes boven je hoofd.ik vondt de presetatie op internet veel belofend was,daardoor voel het erg tegen.het is was nogmaals goed
LenievanMook .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We werden hartelijk ontvangen, de wijn van het huis was heerlijk, het eten werd heel keurig opgediend en de smaken van het eten waren voortreffelijk alles goed warm, ze kwamen ook vragen of je nog groenten of frites e.d. bij wilde hebben maar dat was niet nodig alles ruim voldoende, vriendelijk personeel, de inrichting hoorde bij het thema, zeer tevreden.
jannekevanderzee .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten, alle gerechten waren goed op temperaturen, alles werd op een mooi en verwarmd bord opgediend. Ook waren de gerechten, kip piri piri en de saté goed gaar en nog lekker mals. Het dessert maanzaadkaneelparfait , was verrukkelijk en weer mooi opgediend. Ten slotte waren de porties royaal en de bediening vriendelijk.
Wij hebben een heerlijke avond doorgebracht in de Heksenkeuken!