De Heksenketel

Elzenoordlaan 1-3 4354 AG Vrouwenpolder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Heksenketel

Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zaterdag 23 april geweest met twee kinderen. Erg druk, maar we mochten op het terras wachten op een tafeltje. Het eten is niet bijzonder. De bedienende meisjes werken hard en keurig. De aankleding is okay. De piraten en prinsessen pannenkoek vielen bijzonder in de smaak bij de 2 en 4 jarige kinderen. Zij willen nog eens terug. Een week later spelen ze nog met de cadeau's
Jacob-M .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
De tonijnfilet is te snel bereid waar als excuses werd aangevoerd dat de filet te dun was om deze goed, als medium, te kunnen bereiden.
KaVe101 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Lekker eten, voor zowel volwassenen als kinderen. Heerlijk buiten gezeten aan de picknicktafels in het gras. De kinderen heerlijk gespeeld op piratenschip en in ballenbak. Vlotte en vriendelijke bediening. Een ontspannen sfeer en een fijne afsluiter van een dag aan het strand.
Jannel .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
We zijn met de kinderen en kleinkinderen wezen eten in de Heksenketel en hebben er allemaal van genoten. De bediening was vlot en netjes en het eten was in een woord "geweldig" niets op aan te merken, alles was leuk opgemaakt, de soep voor ieder op een plankje met stokbrood er bij, en ook het dessert, ijs met slagroom en chocoladesaus zag er erg leuk uit, er was voldoende te eten. Dit restaurant is echt een aanrader om een keer lekker en betaalbaar uit eten te gaan.
Johnlies .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Tijdens de Mosselfeesten in Vrouwenpolder hier even wat gegeten. We hadden hele leuke vlotte bediening en zowel de mosselen als de immense T-bone steak waren verrukkelijk. dit is een blijver!
Wcavandenhout .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
We aten mosselen, uit ervaring tenslotte HET gerecht om in Zeeland te genieten. Van het merendeel van de mosselen waren de 'baarden' echter niet verwijderd. In de pan bevond zich nogal wat 'bijvangst' aan kleine schelpjes en krabbetjes. In totaal waren er een 15-tal van de mosselen nog gesloten. We hebben twee keer gereclameerd waarop de mosselen voor een tweede maal op het vuur gingen om de zaak kennelijk te redden. Dit had geen resultaat. De kok liet weten dat het best mogelijk kon zijn dat er een paar mosselen al dood waren voor zij de pan in gingen. Daar was kennelijk niet op gecontroleerd! Er werd geen excuus gemaakt en/of vergoeding voorgesteld.
Thuis zijn wij gewend de mossel meermaals wassen en te controleren en een ui (als indicator) mee te koken om onverhoopte ernstige vergiftiging te voorkomen.
Van een volgend bezoek hebben we definitief afgezien.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Pannekoeken gegeten met de (klein)kinderen, niks mis mee, lekker zelfs. Adequate bediening. Van het uitzicht moet je het niet hebben.