De Heksenketel

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Heksenketel

Nico B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Was niet wat wij ervan verwachte nav de recencies. Cordonbleu, stug-lauw en smakeloos. pannekoek met een los plakje kaas. laffe groente. salade buffet uit een blikje. Bediening, ongeinterreseerd ( zeker het einde van het seizoen)
E V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. leuk ingericht en vriendelijke bediening. we hebben gebakken lever gegeten. heerlijk. om je vingers bij af te likken :) week later nog een x gegaan en nam ik schnitzel. helaas vond ik deze smaakloos en niet krokant. leek wel of deze was voorgebakken en in de magnetron is opgewarmd. de spare-ribs was t ook niet helemaal voor mij. kip piri piri was weer wel heel erg lekker.
antoinetta123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
wat een onvoorstelbare zalige sliptongetjes hebben we hier gegeten, krokant gebakken, niet vet, eigenlijk precies zoals het moet maar zoals je ze zelden krijgt. Heerlijk ongedwongen restaurant met prettige heksen overal, en een fantastische attente bediening. De gebakken mosselen deden mijn partner watertanden, zelfs de frietjes waren onweerstaanbaar......hulde aan de kok. we komen graag terug !
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eetcafé met minstens 200 beeldjes van heksen. Klassiek eetcafé-eten zonder poespas, prima klaargemaakt, voor een fatsoenlijke prijs en met een fijne service. Zeker met kinderen een aanrader. Maar verwacht niet meer dan dat.
arm .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We kenden dit restaurant nog van 1,5 jaar geleden. Een reden voor ons om terug te gaan.
Ze hebben een lekkere saladebar. Die hebben wij gebruikt als voorafje. Ik had gebakken mosselen met scampi , spekjes, knoflook en ui en partner had de kalfslever met spek en ui. Erbij verse witlof op de ouderwetse manier klaargemaakt en een schaaltje rabarber. We konden kiezen uit patat of gebakken aardappeltjes.
Het eten was prima, bier ook alleen de rode wijn vond ik niet lekker ( en ik ben niet zo kritisch).
Gezellige oubollige inrichting en vriendelijke bediening.
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Bij de naam De Heksenketel verwacht je een pannenkoekenhuis of iets van dien aard. Niets is echter minder waar. We hebben genoten van het 3-gangen menu. Een mooi bordje palingfilets, heerlijk van smaak en grootte. 2 slibtongen, dus geen -tjes, prima gebraden, niet droog, niet vet, precies goed. Daarbij twee soorten groentes waarbij de witlof heel bijzonder gekruid was en een ruim portie frites, niet van die slappe stengels maar mooi doorbakken. Daarnaast kan je gebruik maken van de saladebar, een uitstekende vondst. Als dessert kozen we voor een lekker flensje met een bolletje ijs en slagroom. We dronken daarbij een mooi flesje Chardonnay.
Een prima maaltijd, zeker als je in aanmerking neemt dat het nog geen € 25 kost. De bediening is vriendelijk en attent, zo wordt er ongevraagd een fles water (gratis!) op tafel gezet, zoals het hoort. Dat de inrichting de naam van het restaurant eer aandoet is voor de hand liggend.
Ik vraag me echter af als voor een meer neutrale inrichting en naam van dit etablissement gekozen wordt, wat het effect op de bezoekersaantallen zou zijn. Het zou weleens elke avond volgeboekt kunnen zijn.
E1964 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Door de drukte zeer lange wachttijd tot eten geserveerd werd. De fles huiswijn, lekker, was daardoor voor het hoofdgerecht al op en niet omdat hij zo lekker was.
Proefkonijn1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Meerdere keren hier erg smakelijk gegeten, vanavond echter niet!
Nacho's als voorgerecht bestaat uit lekkere nachochips, maar helaas met hele grote plakken kaas en salami er bovenop.
Hoofdgerecht kaal op het bord, veel vet. Ook de gebakken aardappelen kwamen uit de frituur en waren qua smaak niet anders dan de friet. Saladebar wel top in orde!
Nagerecht was geen flensje, maar een kleine pannenkoek welke niet warm maar koud bleek te zijn. Ook de poedersuiker was er al ver van tevoren opgestrooid en dus gaan klonteren.
Dankzij de saladebar een krappe voldoende, voor de rest viel het jammer genoeg tegen. Wij komen voorlopig niet terug.
elsientje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Leuk restaurantje waar je ook lekker (half) buiten kunt zitten met terrasverwarmers, waar je ook mag roken. Wij hebben visgerechten gekozen, dat is geen aanrader. De zalmmoot was te lang gegaard, dus erg droog (zalm op een plankje). Het 3 gangen menu met voor en hoofd vis, is ook niet lekker en lijkt niet vers wat we toch wel verwachten op een eiland. Je kunt er prima terecht voor spare ribs of iets anders simpels. Erg vriendelijke bediening en knusse aankleding.
m .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Jaren geleden al eens geweest, met positieve ervaring. Nu weer terug met hoge verwachtingen; eten is goed, uiensoep vooraf had smakelijker kunnen zijn met meer kruiden, maar overall super. Jammer dat bediening die bestelling vd uiensoep niet direct meekreeg overigens, maar werd alsnog zonder al te lang moeten wachten gebracht. Bediening verder zeer vriendelijk en gastgericht, niet overvloedig (geen 3x vragen of alles naar wens is), en no nonsense. Komen zeker terug, en weer met hoge verwachtingen!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wat is dit een leuk restaurant. Wij zaten buiten aan een grote tafel die later gereserveerd zou zijn. De vriendelijke bediening gaf aan dat wij aan een andere tafel buiten konden zitten zodra deze vrijkwam. De tafels werden tegen elkaar gezet. Hele goede spareribs, een prima gebakken ossenhaasbiefstuk, gebakken aardappeltjes, patat, rabarber en witlof erbij, alles ruim voldoende. Een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Dit restaurant bezoeken wij volgend jaar weer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Nieuwe mosselen waren top! De natuurlijke smaak werd niet teniet gedaan door de bereiding. Bediening, entourage en nagerecht alles zeer goed. Tip, wees in het hoogseizoen alle dagen open.
Hin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Heerlijk warm op het terras gezeten met terras verwarmers.
Eten was niet bijzonder. Ik denk dat ik het lekker kan maken.
Meneer van de bediening was aardig.
Engineer B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Voor een bijzondere beleving moet je hier niet heen gaan, maar wie geen zin heeft om te koken en gewoon prima wil dineren kan ik dit zeker aanraden.
We hebben hier gedineerd met vrienden en met name de kaasfondue is erg smaakvol. Zo ook het vlees dat was besteld. Hierbij voor de bediening nog wel even een opsteker, vraag van te voren hoe de gast het gebakken wil hebben in plaats van het rood te serveren en later vragen of het misschien wat meer doorbakken moet zijn.

Al met al prima avond gehad!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
We komen hier zeker een à twee keer perjaar. Gezellig restaurant. Bediening is accuraat en denkt goed mee; er werd goed ingespeeld op het feit dat we twee hondjes bij ons hadden.
We hebben een bijgerecht omgetoverd tot voorgerecht; de maïskolf.
Maar dan is het wat vervelend als je er te laat achterkomt dat de onderkant wel wat warmer had gemogen.
De biefstuk was iets aan de te rode kant en daar hebben we wel snel wat van gezegd. Dit werd zeer snel naar tevredenheid geregeld.
Over de bijlagen: aardappeltjes en patat waren dik in orde, evenals de warme groente (witlof en worteltjes).
De saladebar; tja, een wat simpele saladebar, kan ik verder weinig over zeggen
De prijs/kwaliteitsverhouding is toch in het algemeen dik in orde!
Dus komen we zeker terug.

pop L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Een gezellig zaak, fijne bediening en goed eten. Vooral de garnalen vooraf in kruidenboter uit de oven. En een heerlijk saladebuffet!! Komen zeker weer eens terug.
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Als toeschouwer van de berenloop(die er niet was)hier voor het eerst gegeten.Het eten was prima net zoals de bediening.Decor en ambiance leuk.
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Super knus en gezellig restaurantje!
Als wij op terschelling zijn eten wij hier altijd!
Eten goed bereid, vooral de spareribs! saladebar ook lekker! prijs kwaliteit verhouding toppie!
Jammer dat ze niet vragen hoe je je biefstuk of ribeye gebakken wilt hebben. Zelf aangeven dus!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Wat een goed restaurant is dit. De porties zijn groot en heerlijk. Mijn man en in hadden vooraf de knoflook champignons en die waren super. Als hoofdgerecht had de 1 een schnitzel met roquefortsaus en de ander het varkenshaasje. Ook deze waren niet misselijk. Ook op de bediening was niets aan te merken. Geen lange wachttijd en vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Frank en anita uit hoofddorp.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Hier komen we zeker eens per jaar. Ongedwongen sfeer, prettige bediening zonder pretenties en goed meedenkend. Ruime porties, ook warme groente als bijlage en vrije keuze bij het saladebuffet.
Aanbevolen: ribeye; in mijn geval perfect qua garing