De Heksenketel

Meer informatie over restaurant De Heksenketel

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eetcafé met minstens 200 beeldjes van heksen. Klassiek eetcafé-eten zonder poespas, prima klaargemaakt, voor een fatsoenlijke prijs en met een fijne service. Zeker met kinderen een aanrader. Maar verwacht niet meer dan dat.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We kenden dit restaurant nog van 1,5 jaar geleden. Een reden voor ons om terug te gaan.
Ze hebben een lekkere saladebar. Die hebben wij gebruikt als voorafje. Ik had gebakken mosselen met scampi , spekjes, knoflook en ui en partner had de kalfslever met spek en ui. Erbij verse witlof op de ouderwetse manier klaargemaakt en een schaaltje rabarber. We konden kiezen uit patat of gebakken aardappeltjes.
Het eten was prima, bier ook alleen de rode wijn vond ik niet lekker ( en ik ben niet zo kritisch).
Gezellige oubollige inrichting en vriendelijke bediening.
Aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Bij de naam De Heksenketel verwacht je een pannenkoekenhuis of iets van dien aard. Niets is echter minder waar. We hebben genoten van het 3-gangen menu. Een mooi bordje palingfilets, heerlijk van smaak en grootte. 2 slibtongen, dus geen -tjes, prima gebraden, niet droog, niet vet, precies goed. Daarbij twee soorten groentes waarbij de witlof heel bijzonder gekruid was en een ruim portie frites, niet van die slappe stengels maar mooi doorbakken. Daarnaast kan je gebruik maken van de saladebar, een uitstekende vondst. Als dessert kozen we voor een lekker flensje met een bolletje ijs en slagroom. We dronken daarbij een mooi flesje Chardonnay.
Een prima maaltijd, zeker als je in aanmerking neemt dat het nog geen € 25 kost. De bediening is vriendelijk en attent, zo wordt er ongevraagd een fles water (gratis!) op tafel gezet, zoals het hoort. Dat de inrichting de naam van het restaurant eer aandoet is voor de hand liggend.
Ik vraag me echter af als voor een meer neutrale inrichting en naam van dit etablissement gekozen wordt, wat het effect op de bezoekersaantallen zou zijn. Het zou weleens elke avond volgeboekt kunnen zijn.
E1964 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Door de drukte zeer lange wachttijd tot eten geserveerd werd. De fles huiswijn, lekker, was daardoor voor het hoofdgerecht al op en niet omdat hij zo lekker was.
Proefkonijn1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Meerdere keren hier erg smakelijk gegeten, vanavond echter niet!
Nacho's als voorgerecht bestaat uit lekkere nachochips, maar helaas met hele grote plakken kaas en salami er bovenop.
Hoofdgerecht kaal op het bord, veel vet. Ook de gebakken aardappelen kwamen uit de frituur en waren qua smaak niet anders dan de friet. Saladebar wel top in orde!
Nagerecht was geen flensje, maar een kleine pannenkoek welke niet warm maar koud bleek te zijn. Ook de poedersuiker was er al ver van tevoren opgestrooid en dus gaan klonteren.
Dankzij de saladebar een krappe voldoende, voor de rest viel het jammer genoeg tegen. Wij komen voorlopig niet terug.
Elsientje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Leuk restaurantje waar je ook lekker (half) buiten kunt zitten met terrasverwarmers, waar je ook mag roken. Wij hebben visgerechten gekozen, dat is geen aanrader. De zalmmoot was te lang gegaard, dus erg droog (zalm op een plankje). Het 3 gangen menu met voor en hoofd vis, is ook niet lekker en lijkt niet vers wat we toch wel verwachten op een eiland. Je kunt er prima terecht voor spare ribs of iets anders simpels. Erg vriendelijke bediening en knusse aankleding.
M .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Jaren geleden al eens geweest, met positieve ervaring. Nu weer terug met hoge verwachtingen; eten is goed, uiensoep vooraf had smakelijker kunnen zijn met meer kruiden, maar overall super. Jammer dat bediening die bestelling vd uiensoep niet direct meekreeg overigens, maar werd alsnog zonder al te lang moeten wachten gebracht. Bediening verder zeer vriendelijk en gastgericht, niet overvloedig (geen 3x vragen of alles naar wens is), en no nonsense. Komen zeker terug, en weer met hoge verwachtingen!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wat is dit een leuk restaurant. Wij zaten buiten aan een grote tafel die later gereserveerd zou zijn. De vriendelijke bediening gaf aan dat wij aan een andere tafel buiten konden zitten zodra deze vrijkwam. De tafels werden tegen elkaar gezet. Hele goede spareribs, een prima gebakken ossenhaasbiefstuk, gebakken aardappeltjes, patat, rabarber en witlof erbij, alles ruim voldoende. Een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Dit restaurant bezoeken wij volgend jaar weer.
Zadeko .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Een goed restaurant voor lekker eten zonder al te veel poes pas. Ik had deze keer de T-Bone genomen. Erg lekker. Het vetrandje werd gebruikt voor spekjes ernaast. Wat ik ook erg kan waarderen is de salade bar. Hieruit mag je zoveel opscheppen als je nodig denkt te hebben. In ons geval werden het noten en olijven. Hiervoor moet elders dan toch weer extra neertellen. Als toetje nemen we steevast een Irisch Koffie, en deze was gewoon goed.

De bediening is gewoon vriendelijk en dat in een leuk aangekleed heksendecor.

Al met al wel een aanrader.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Nieuwe mosselen waren top! De natuurlijke smaak werd niet teniet gedaan door de bereiding. Bediening, entourage en nagerecht alles zeer goed. Tip, wees in het hoogseizoen alle dagen open.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Heerlijk warm op het terras gezeten met terras verwarmers.
Eten was niet bijzonder. Ik denk dat ik het lekker kan maken.
Meneer van de bediening was aardig.
Engineer .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Voor een bijzondere beleving moet je hier niet heen gaan, maar wie geen zin heeft om te koken en gewoon prima wil dineren kan ik dit zeker aanraden.
We hebben hier gedineerd met vrienden en met name de kaasfondue is erg smaakvol. Zo ook het vlees dat was besteld. Hierbij voor de bediening nog wel even een opsteker, vraag van te voren hoe de gast het gebakken wil hebben in plaats van het rood te serveren en later vragen of het misschien wat meer doorbakken moet zijn.

Al met al prima avond gehad!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
We komen hier zeker een à twee keer perjaar. Gezellig restaurant. Bediening is accuraat en denkt goed mee; er werd goed ingespeeld op het feit dat we twee hondjes bij ons hadden.
We hebben een bijgerecht omgetoverd tot voorgerecht; de maïskolf.
Maar dan is het wat vervelend als je er te laat achterkomt dat de onderkant wel wat warmer had gemogen.
De biefstuk was iets aan de te rode kant en daar hebben we wel snel wat van gezegd. Dit werd zeer snel naar tevredenheid geregeld.
Over de bijlagen: aardappeltjes en patat waren dik in orde, evenals de warme groente (witlof en worteltjes).
De saladebar; tja, een wat simpele saladebar, kan ik verder weinig over zeggen
De prijs/kwaliteitsverhouding is toch in het algemeen dik in orde!
Dus komen we zeker terug.

A L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Een gezellig zaak, fijne bediening en goed eten. Vooral de garnalen vooraf in kruidenboter uit de oven. En een heerlijk saladebuffet!! Komen zeker weer eens terug.
Ellen_bakker .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Met in totaal 11 man familie in dit restaurant gegeten. Eten was prima. Ruim voldoende en lekker. Saladebar was minder geweldig.
Bediening was een stuk minder. De serveerster stootte een plate gamba's op de grond. Meteen aangegeven dat we geen nieuwe hoefden, omdat de twee porties die nog op tafel stonden ruim voldoende waren om met drie van te eten. Bij het afrekenen stond echter de derde, gevallen portie ook op de rekening. Als reden gaven ze hiervoor dat 'de kok wel een nieuwe wilde maken'. Prima, maar daar was niet om gevraagd. Toen werd er aan de serveester nog gevraagd wie 'de schuldige' was. Probeerde ze ons ook nog de schuld te gevn terwijl zij met haar schort bleef haken. Uiteindelijk werd de portie toch van de rekening gehaald en was de prijs voor 11 man zeker niet te hoog.
Tweede reden voor het lage cijfer voor de service is dat er niet goed op klachten wordt gereageerd. We gaven aan dat alle koekjes op het ijs (waarvan we twee zonder slagroom hadden besteld, maar toch met slagroom op tafel kregen) oud waren. Hierop kwam de serveerster terug met een schaaltje met drie koekjes. Wat we daarvan vonden. Toen we zeiden dat die iets beter waren vertelde ze doodleuk dat deze uit hetzelfde pakje kwamen. Ze had met haar collega's in de keuken geproefd en ze konden zich niet vinden in onze klacht. Nogal neerbuigend naar je gasten toe dus.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Veel goed eten voor weinig geld en enorm veel keus. De bediening verliep niet helemaal goed, maar door de vriendelijkheid van het personeel was dit niet storend. We zijn hier voor de tweede keer terug gekomen, dat zegt genoeg.
Groetjes, Nadia, Frank en Betty
Aukedevries .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
wij zijn er vorige week uit eten geweest,en het was niet te vreten!
de sparibs waren overgaar het viel zo van de bonken af en de patat was te vet de saladebar was saai en vies en het personeel is niet vriendelijk de man die ons bediende was bot.
het decor was wel super!
in de keuken word gerookt door de chefkok zag ik toen ik af rekende.
al en al geen aanrader!!!
JohanHenk .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Een restaurantje in West, schuintegenover het Koffijhuis en naast de OKA'18. De bediening is vriendelijk en er is een goede (en prijzige) bierkaart.
Het eten is twijfelachtig. De piri-piri kippenpoten zijn weliswaar overdadig (8 stuks), maar te zoet en te vet. Er wordt uitstekende patat geserveerd, maar de groente is stuk gekookt en de saladebar verdronken in zoete dressing. Al met al geen aanrader.
Al met al
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Als toeschouwer van de berenloop(die er niet was)hier voor het eerst gegeten.Het eten was prima net zoals de bediening.Decor en ambiance leuk.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Super knus en gezellig restaurantje!
Als wij op terschelling zijn eten wij hier altijd!
Eten goed bereid, vooral de spareribs! saladebar ook lekker! prijs kwaliteit verhouding toppie!
Jammer dat ze niet vragen hoe je je biefstuk of ribeye gebakken wilt hebben. Zelf aangeven dus!