De Heksendans

Oude Kleefsebaan 425 6572 AZ Berg en Dal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Heksendans

GCDD .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Begonnen met een prima huiswijn. Vervolgens had mijn partner een pannenkoek met garnalen en ik een boerenpannenkoek. Beide erg lekker: goed gemaakt en goed en ruim belegd. We sloten af met cappuccino en gewone koffie. Ook prima in orde. Een en ander met een goede prijs/kwaliteit. Een fijn terras en plezierige bediening. Samenvattend een goed adres als je zin hebt in een pannenkoek.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik bestel regelmatig een huzarenschotel met mijn man zo met vaderdag dacht ik lekker we nemen beide een huzarenschotel dus bestellen en op halen nou ze zagen er niet uit bijna geen fruit wel roomboter maar waar moeten wij die opsmeren ? Vette spek nog nooit gehad en dat bij een huzarenschotel wel lekker op een pannenkoek ! Twee op elkaar gedrukte schotels bah bah of ze al gegeten waren voor mij niet meer hoor geen aanraden !
n D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eergisteren met familie bij de heksendans komen eten. We hebben een hele gezellige avond gehad. Bediening was erg vriendelijk en de pannenkoeken waren heerlijk! Wij gaan zeker nog eens terug!
Mmarije .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Iedere keer als ik hier kom, is de kwaliteit erg goed: heerlijke, goed gebakken pannenkoeken, ook nog gluten-lactose vrij! De pannekoek is precies goed, ook die met een vulling. Dat krijg je niet overal. Aanrader dus.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vriendelijke bediening, snelle service en nog nooit zulke goede dieet-pannekoeken gegeten. Goed doorgebakken en geen kleffe binnenkant. Pluim.
ton T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
komen hier al jaren tot onze volle tevredenheid leuke gezellige inrichting vriendelijk en gastvrij prima keuken en ook leuk voor kinderen.
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten, leuke sfeer en erg vriendelijk personeel! Super gastvrij en behulpzaam! Zeker een aanrader!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gisteren gegeten met de familie. Pannekoeken te dik en te koud, anders aangebrand. Ongeïnteresseerde bediening en een beperkt menu. Een smetje op een gezellige middag.
robbert H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dikke pannenkoeken, onduidelijk menu, bediening kende de kaart niet en bood niet of nauwelijks de mogelijkheid iets te bestellen, ook al was het rustig. Veel kermisartikelen en snoepautomaten in de zaak, toiletten waren net dixies. Gelukkig veel goede alternatieven in de buurt want hier kom ik niet meer terug.
Lievepeters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Heksendans. De specialiteit van de chef was erg lekker. Kinderen mochten achteraf cadeautje kiezen. Waren ze erg blij mee. Bediening was erg aardig. Wij komen zeker terug.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vreselijke te dikke pannenkoeken uit de machine. Pannenkoekoeken horen in de pan gebakken te worden. Met z'n 4en gegeten en allemaal teleurgesteld in de slechte kwaliteit en de ambiance. In geen jaren in zo'n achterhaald restaurant gegeten
benjamin123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag heerlijk bij de heksendans gegeten. De specialiteit van de chef was heerlijk gebakken. Bediening was ook erg vriendelijk. Mijn zoontje mocht een cadeautje uitzoeken. Ze zijn het pand flink aan het opknappen, en er komt een nieuwe speeltuin. Heerlijke plek om in de zomer op het terras te zitten.
Ronvloet .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Echt heel gezellig gegeten. De kinderen vonden de inrichting geweldig. Heerlijke pannenkoeken, mijn vrouw en ik hadden de boerenpannenkoek en de pannenkoek van de chefkok. De kinderen een heerlijke pannenkoek met appel. Uitstekende bediening, erg vriendelijk. Wij komen zeker terug, een aanrader.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wat een drama zeg! Jaren 70 muziek video's op een tv, vieze wc's en kleffe pannenkoeken. De pannenkoek die niet gaar was werd met stroop en al bijgewarmd. Nooit meer dus.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
wezen eten op 31 oktober, gezellig tentje goede bediening, spek kaas uienpannenkoek op was erg lekker!!! We gaan zeker nog een keer!!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Een eenvoudig pannenkoekenrestaurant op een mooie plek. Leuk om na een wandeling op de Duivelsberg een pannenkoek te eten. Verwacht niet te veel van de pannenkoeken: ze zijn smakelijk, maar zeker niet de beste die je ooit zult eten. Wel is er veel keus. De menu's die worden aangeboden stellen niet veel voor: de tomatensoep vooraf smaakt alsof deze uit blik komt; het ijsje toe is eenvoudig, maar zal zeker bij kinderen wel in de smaak vallen.

Leuk om te weten: wie jarig is krijgt zijn pannenkoek (of menu) gratis, ongeacht de grootte van het gezelschap!
Smulpaap9 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vriendelijke bediening, knusse inrichting, horror-pannenkoeken: super dikke ongare frisbees. Je ziet het zachte deeg onder het beleg zitten.
_marieke- .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Lekker gegeten samen met mijn twee neefjes. We hebben gesmuld. Ik had de specialiteit van de chefkok (aanrader!) en mijn neefjes een mickey pannenkoek (leuke vorm) en een dubbele portie poffertjes. Ik dacht die ga ik helpen met de poffertjes, maar hij kreeg er geen genoeg van.
Sprookjesachtige sfeer met mooie schilderingen en leuke teksten op de muur. De serveerster was vriendelijk. De volgende keer dat mijn neefjes komen logeren willen ze er weer met mij heen. Afgesproken!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Via de anac bon daar terecht gekomen op een rustige woensdagavond. Op het eten valt echt niets aan te merken. pannenkoek ananas/kaas was goed en pannenkoek met champignons /kaas en ham was ook goed. Misschien wel machtig maar ok. Kruidenboter vooraf ook goed. Waar we ons echt enorm aan geergerd hebben was de enige dame die er werkte. Eigenlijk niet te geloven maar ze heeft alleen maar spelletje op de telefoon gespeeld. Totaal geen interresse in de klanten en of deze nog iets te drinken wilt hebben. Bij binnenkomst kwam er niet meer geluid uit als; je kan overal gaan zitten ipv mee te lopen naar de plaats!!
Ik kan niet geloven dat je in deze tijd niet beter personeel kan krijgen dat wel wilt werken
Verder alleen maar positief.
Froukje B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Veel keuze aan pannenkoeken. Ook pannekoeken waar ik zelf niet op gekomen was. Erg gezellig en doet me ook denken aan toen ik klein was en er met mijn ouders naar toe ben geweest! Laatste terug geweest met mijn nichtje en die heeft lekker kunnen kleuren en steppen. En natuurlijk van de pannekoek gepeuzeld. Vriendelijk personeel die zelfs als het druk is vriendelijk blijven. Ik ben niet meer vaak in Nijmegen en omgeving maar ik wil zeker nog eens terug komen met m'n nichtje na een lange wandeling!