De Heksendans

Meer informatie over restaurant De Heksendans

7,2
Lievepeters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Heksendans. De specialiteit van de chef was erg lekker. Kinderen mochten achteraf cadeautje kiezen. Waren ze erg blij mee. Bediening was erg aardig. Wij komen zeker terug.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vreselijke te dikke pannenkoeken uit de machine. Pannenkoekoeken horen in de pan gebakken te worden. Met z'n 4en gegeten en allemaal teleurgesteld in de slechte kwaliteit en de ambiance. In geen jaren in zo'n achterhaald restaurant gegeten
Benjamin123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag heerlijk bij de heksendans gegeten. De specialiteit van de chef was heerlijk gebakken. Bediening was ook erg vriendelijk. Mijn zoontje mocht een cadeautje uitzoeken. Ze zijn het pand flink aan het opknappen, en er komt een nieuwe speeltuin. Heerlijke plek om in de zomer op het terras te zitten.
Ronvloet .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Echt heel gezellig gegeten. De kinderen vonden de inrichting geweldig. Heerlijke pannenkoeken, mijn vrouw en ik hadden de boerenpannenkoek en de pannenkoek van de chefkok. De kinderen een heerlijke pannenkoek met appel. Uitstekende bediening, erg vriendelijk. Wij komen zeker terug, een aanrader.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wat een drama zeg! Jaren 70 muziek video's op een tv, vieze wc's en kleffe pannenkoeken. De pannenkoek die niet gaar was werd met stroop en al bijgewarmd. Nooit meer dus.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
wezen eten op 31 oktober, gezellig tentje goede bediening, spek kaas uienpannenkoek op was erg lekker!!! We gaan zeker nog een keer!!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Een eenvoudig pannenkoekenrestaurant op een mooie plek. Leuk om na een wandeling op de Duivelsberg een pannenkoek te eten. Verwacht niet te veel van de pannenkoeken: ze zijn smakelijk, maar zeker niet de beste die je ooit zult eten. Wel is er veel keus. De menu's die worden aangeboden stellen niet veel voor: de tomatensoep vooraf smaakt alsof deze uit blik komt; het ijsje toe is eenvoudig, maar zal zeker bij kinderen wel in de smaak vallen.

Leuk om te weten: wie jarig is krijgt zijn pannenkoek (of menu) gratis, ongeacht de grootte van het gezelschap!
Smulpaap9 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vriendelijke bediening, knusse inrichting, horror-pannenkoeken: super dikke ongare frisbees. Je ziet het zachte deeg onder het beleg zitten.
_marieke- .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Lekker gegeten samen met mijn twee neefjes. We hebben gesmuld. Ik had de specialiteit van de chefkok (aanrader!) en mijn neefjes een mickey pannenkoek (leuke vorm) en een dubbele portie poffertjes. Ik dacht die ga ik helpen met de poffertjes, maar hij kreeg er geen genoeg van.
Sprookjesachtige sfeer met mooie schilderingen en leuke teksten op de muur. De serveerster was vriendelijk. De volgende keer dat mijn neefjes komen logeren willen ze er weer met mij heen. Afgesproken!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Via de anac bon daar terecht gekomen op een rustige woensdagavond. Op het eten valt echt niets aan te merken. pannenkoek ananas/kaas was goed en pannenkoek met champignons /kaas en ham was ook goed. Misschien wel machtig maar ok. Kruidenboter vooraf ook goed. Waar we ons echt enorm aan geergerd hebben was de enige dame die er werkte. Eigenlijk niet te geloven maar ze heeft alleen maar spelletje op de telefoon gespeeld. Totaal geen interresse in de klanten en of deze nog iets te drinken wilt hebben. Bij binnenkomst kwam er niet meer geluid uit als; je kan overal gaan zitten ipv mee te lopen naar de plaats!!
Ik kan niet geloven dat je in deze tijd niet beter personeel kan krijgen dat wel wilt werken
Verder alleen maar positief.
Froukje B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Veel keuze aan pannenkoeken. Ook pannekoeken waar ik zelf niet op gekomen was. Erg gezellig en doet me ook denken aan toen ik klein was en er met mijn ouders naar toe ben geweest! Laatste terug geweest met mijn nichtje en die heeft lekker kunnen kleuren en steppen. En natuurlijk van de pannekoek gepeuzeld. Vriendelijk personeel die zelfs als het druk is vriendelijk blijven. Ik ben niet meer vaak in Nijmegen en omgeving maar ik wil zeker nog eens terug komen met m'n nichtje na een lange wandeling!
Laila B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
We dachten lekkere pannenkoeken te gaan eten, jaren geleden een top pannenkoekenhuis, maar helaas komen wij hier nooit meer terug. Een pannenkoek hoor je te kunnen rollen maar mijn zoontje kreeg een enorm dikke pannenkoek, deeg niet gaar en vet droop er vanaf, het leek wel een frisbee. Zelf een spek,kaas,ui pannenkoek, deeg smaakte nergens na, ook niet gaar, kaas was hard doordat het onder de gril werd bereid. Eigenaar werd er niet warm of koud van en hield voet bij stuk dat pannenkoeken zo horen te zijn. Ik kreeg wel een nieuwe aangeboden maar had weinig zin, was ook niet te eten. Zwaar teleurgesteld naar huis en er een heel naar gevoel aan overgehouden, schandalig!! Volgende keer weer ouderwets naar pannenkoekenhuis Slijk-Ewijk, voor de allerlekkerste pannenkoeken in Nijmegen en omgeving!!!
MiraRoco .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Gisteren met een vriendin bij de Heksendans gegeten. Zij had een chefkokpannenkoek. Zag er heerlijk uit en smaakte ook heerlijk met die gesmolten brie erop. Echt een aanrader en een flinke maaltijd. Ik had een appelspek pannenkoek, deze was rijkelijk belegd en niet te dik, maar ook niet te dun. Echt een ouderwetse pannenkoek zoals het hoort en erg lekker dus. Het meisje dat aan onze tafel bediende was erg aardig maar ook professioneel. Want er zaten toch aardig wat tafeltjes en ze liep alleen, maar volgens mij kon ze het goed aan. Jammer dat er wat negatieve recensies op deze site staan over de Heksendans, want wij komen er wel vaker en eigenlijk zijn we altijd zeer tevreden. Kan me voorstellen dat er in een enorme drukte weleens wat mis gaat of dat mensen langer moeten wachten, maar ik heb zelf in de horeca gewerkt en geloof me je weet niet hoe hard er achter de schermen gewerkt wordt om het iedere gast naar de zin te maken!!
Evaaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gister bij de Heksendans gegeten. Lekkere appel rozijn pannenkoek op. De bediening was erg vriendelijk. Ondanks de drukte verliep alles prima. Er hing een gezellige sfeer. Zeker een aanradertje dus.
Maso .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Met een stel vrienden toevallig langs gereden. Super restaurant! Pannenkoeken waren lekker en de bediening vriendelijk. Volgende keer weer!!!

Groet
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Ik begrijp niet goed waar de slechte beoordelingen van sommigen voor het eten vandaan kwamen, maar misschien hadden we geluk. Dat zou kunnen, want we zijn hier maar één keer geweest. Met een ticket van Groupon op een doordeweekse dag viel deze zaak ons zeker niet tegen. De pannenkoeken waren op zich goed gebakken en hadden wel degelijk smaak. Het werd ook goed opgediend. Ook de service viel niet tegen, maar ik kan niet oordelen hoe de service is op een drukke dag.
Peggy H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Samen met vriend en zoon gegeten. Zelf een Mexicaanse pannekoek besteld12.50€. Lijkt wel alsof de pannekoek na gefrituurd is, had op zichzelf geen smaak. De kip was doordrenkt in een naar mijn idee kant en klare zoetzure saus, echt heel erg overheersend en smerig. Heb nog nooit zo slecht gegeten. De bediening was zeker vriendelijk. Maar wij raden het absoluut af.
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Voor mij een teleurstellende ervaring, pannenkoek niet lekker beleg lag er bovenop. De soep smaakte alsof hij uit blik kwam en de uitsmijter was koud. Zeker niet wat ik er van had gehoopt. Voor mij dus zeker geen bezoek meer aan de Heksendans.
Blikopener .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Net als in een eerdere recensie kan gesteld worden dat er veel meer gemaakt kan worden van dit pannenkoekenrestaurant. Blijkbaar is hier iets structureel niet op orde en dat is zonde.
Het bedienend personeel is vriendelijk, maar bij een klacht over de kwaliteit van de pannenkoek slaat de sfeer om. Het is duidelijk dat de klant ongelijk heeft en dat het personeel een ongare pannenkoek, die vervolgens met een grill is 'bijgegaard' (lees: verbrand en nog steeds ongaar), smakelijk en voldoende vindt. Nogmaals, ondanks de leuke inrichting en de goede ligging t.o. Tivoli geen plaats waar wij opnieuw naar toe zullen gaan. Jammer.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Hier valt veel meer van te maken! Strategisch punt aan een drukke rotonde t/o Tivoli pretpark. Grappig interieur. Attente bediening. Maar dan komen er na 20 minuten 2 pannenkoeken. Wat heet...Teveel beslag dus te dik, absoluut niet gaar dus een palet meel en de ronde plakjes spek lagen er bovenop i.p.v. tussenlaags meegebakken. Bovendien relatief aan de kleine kant. Als pannenkoekenexperts was dit aan ons niet besteed. Helaas zie je dit wel meer bij pannenkoeken restaurants die dichtbij een attractie zijn gelegen. Zoals in de aanhef reeds gezegd: dit kan vele malen beter dus haal op z'n minst een professionele pannenkoekenbakker in huis!