De Heksendans

6,4
6,7

Jouw recensie over het restaurant De Heksendans

• Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten is ronduit slecht!! De pannenkoeken zonder toevoeging zijn te dik en zo taai als een schoenzool. Die met spek, kaas en champignons zijn veel te zout. En nog erger zijn de salades: een bord vol uit blikjes geschepte ingredienten, die stuk voor stuk naar niks smaken. Kortom: een zeer slechte verhouding tussen prijs en kwaliteit. Er moet in de keuken heel veel verbeteren wil er nog eens komen...
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prijs / kwaliteitsverhouding is slecht. Kwaliteit van pannenkoeken en salades zijn ver beneden peil! Je kunt je familie er niet mee opzadelen!
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Slechte kwaliteit van de pannenkoeken: neutrale pannenkoek is te dik en taai; met spek, kaas en dergelijk veel te zout en de salades bestaan uit een bord vol van uit blikjes geschepte ingrediënten!!! Kortom slechte keuken en een wanverhouding tussen prijs en kwaliteit. Er moet veel veranderen wil ik er nog eens terug komen.
Paul-Buijs .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Onlangs met kinderen en kleinkinderen gegeten bij Heksendans. Laat in de ochtend gebeld en 's middags kunnen genieten van de pannenkoeken. Voor elk wat wils. Een geslaagd uitje!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het lijkt of hier de tijd 35 jaar heeft stil gestaan. TV scherm met beelden uit de 70er jaren.
De pannenkoeken waren niet helemaal gaar van binnen.
Alcoholvrij bier is erg aan de prijs: meer dan 3 euro.........
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Begonnen met een prima huiswijn. Vervolgens had mijn partner een pannenkoek met garnalen en ik een boerenpannenkoek. Beide erg lekker: goed gemaakt en goed en ruim belegd. We sloten af met cappuccino en gewone koffie. Ook prima in orde. Een en ander met een goede prijs/kwaliteit. Een fijn terras en plezierige bediening. Samenvattend een goed adres als je zin hebt in een pannenkoek.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik bestel regelmatig een huzarenschotel met mijn man zo met vaderdag dacht ik lekker we nemen beide een huzarenschotel dus bestellen en op halen nou ze zagen er niet uit bijna geen fruit wel roomboter maar waar moeten wij die opsmeren ? Vette spek nog nooit gehad en dat bij een huzarenschotel wel lekker op een pannenkoek ! Twee op elkaar gedrukte schotels bah bah of ze al gegeten waren voor mij niet meer hoor geen aanraden !
n D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eergisteren met familie bij de heksendans komen eten. We hebben een hele gezellige avond gehad. Bediening was erg vriendelijk en de pannenkoeken waren heerlijk! Wij gaan zeker nog eens terug!
Mmarije .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Iedere keer als ik hier kom, is de kwaliteit erg goed: heerlijke, goed gebakken pannenkoeken, ook nog gluten-lactose vrij! De pannekoek is precies goed, ook die met een vulling. Dat krijg je niet overal. Aanrader dus.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vriendelijke bediening, snelle service en nog nooit zulke goede dieet-pannekoeken gegeten. Goed doorgebakken en geen kleffe binnenkant. Pluim.
ton T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
komen hier al jaren tot onze volle tevredenheid leuke gezellige inrichting vriendelijk en gastvrij prima keuken en ook leuk voor kinderen.
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten, leuke sfeer en erg vriendelijk personeel! Super gastvrij en behulpzaam! Zeker een aanrader!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gisteren gegeten met de familie. Pannekoeken te dik en te koud, anders aangebrand. Ongeïnteresseerde bediening en een beperkt menu. Een smetje op een gezellige middag.
robbert H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dikke pannenkoeken, onduidelijk menu, bediening kende de kaart niet en bood niet of nauwelijks de mogelijkheid iets te bestellen, ook al was het rustig. Veel kermisartikelen en snoepautomaten in de zaak, toiletten waren net dixies. Gelukkig veel goede alternatieven in de buurt want hier kom ik niet meer terug.
Lievepeters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Heksendans. De specialiteit van de chef was erg lekker. Kinderen mochten achteraf cadeautje kiezen. Waren ze erg blij mee. Bediening was erg aardig. Wij komen zeker terug.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vreselijke te dikke pannenkoeken uit de machine. Pannenkoekoeken horen in de pan gebakken te worden. Met z'n 4en gegeten en allemaal teleurgesteld in de slechte kwaliteit en de ambiance. In geen jaren in zo'n achterhaald restaurant gegeten
benjamin123 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag heerlijk bij de heksendans gegeten. De specialiteit van de chef was heerlijk gebakken. Bediening was ook erg vriendelijk. Mijn zoontje mocht een cadeautje uitzoeken. Ze zijn het pand flink aan het opknappen, en er komt een nieuwe speeltuin. Heerlijke plek om in de zomer op het terras te zitten.
Ronvloet .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Echt heel gezellig gegeten. De kinderen vonden de inrichting geweldig. Heerlijke pannenkoeken, mijn vrouw en ik hadden de boerenpannenkoek en de pannenkoek van de chefkok. De kinderen een heerlijke pannenkoek met appel. Uitstekende bediening, erg vriendelijk. Wij komen zeker terug, een aanrader.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wat een drama zeg! Jaren 70 muziek video's op een tv, vieze wc's en kleffe pannenkoeken. De pannenkoek die niet gaar was werd met stroop en al bijgewarmd. Nooit meer dus.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
wezen eten op 31 oktober, gezellig tentje goede bediening, spek kaas uienpannenkoek op was erg lekker!!! We gaan zeker nog een keer!!