De Hekseketel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Hekseketel

Elvira C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was redelijk, maar de bediening was slecht: niet gastvrij en er kon geen lachje af. Wij hebben ons zeer niet welkom gevoeld. Alles duurt ontzettend lang. We gaan hier niet weer naartoe.
Maurice W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wordt steeds minder. 3 jaar geleden een top tent, nu een luxe vreetschuur met slechte en ongeïnteresseerde bediening. Voorgerecht slecht van kwaliteit, hoofdgerecht op zich goed alleen ingedroogd door te vroege voorbereiding. Dessert besteld, de helft maar gekregen (kind gelukkig wel), na opmerking hierover kwam er niet meer als een oh??? Al met al erg jammer... zaak wordt enkel nog winstbejag gerund en verneem je duidelijk.
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
genoeg keuze op de kaart en mooie ingrediënten gebruikt. Het vlees was perfect bereid en de Bediening was meer dan goed. Aanrader om hier eens langs te gaan en als vleesliefhebber zou ik de heksenspies zeker bestellen.
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Uitgebreide keuze is prima lunchgerechten.
Broodje met brie en pesto was heerlijk en de portie was ruim voldoende.
Verder een uitgebreide keuze in lekkere en simpele lunchgerechten. Bediening was vriendelijk alleen moest er lang op drankjes gewacht worden terwijl het vrij rustig was.
SirNatju D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vandaag gegeten bij de heksenketel. Een gezellige plek om een regenachtige dag af te sluiten. Het eten was lekker, vooral de vis voorgerechten waren zeer goed. Ik ben echt een flinke eter, maar kon het voorgerecht en hoofdgerecht samen niet op. Dus als je grote trek hebt... hier moet je zijn.

Personeel was vriendelijk en oprecht. Wel een keer vergeten om bestelling drinken te brengen.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
heerlijk gezeten. prima bediening. grote portie smakelijke spare ribs, geweldige t-bone en groenten en aardappelen waren prima. echt een aanrader
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vorige week hebben ik en mijn man hier super gegeten! Zowel het voor als het hoofdgerecht was heerlijk. (en veel!) Ook was de bediening vriendelijk en snel. Als afsluiter nog even een lekkere koffie gedaan op de lounchebanken op het terras. Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad.
Volgende keer als we op Ameland zijn komen we zeker terug!
Gaelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is erg smakelijk en de porties zijn heel erg ruim. We hadden het vega flensje gevuld met groenten (leuke afwisseling op de "standaard" vegetarische opties) en de "juttersvondst" (zalm met garnaaltjes en geweldige saus) en deze waren allebei erg smakelijk.
De bediening was erg vriendelijk en amicaal, en we konden zonder reservering na 5 minuten al plaatsnemen aan een tafeltje buiten, top! Het decor is netjes en leuk en de banken op het terras zitten echt fantastisch.
MenK1977 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Druk restaurant, moest wel goed zijn. Helaas, een grote teleurstelling! Beste te vergelijken met een grote vreetschuur; veel en snel opeten, betalen en op naar de nieuwe gast. De bediening had totaal geen overzicht en de service was belabberd. Veel te traag, nauwelijks aan onze tafel gezien, heel lang wachten op eten, dat vervolgens ronduit slecht was. Overgaar, weinig smaak, veel te veel. Onbegrijpelijk dat sommigen op Iens de bijgerechten lekker noemen. Een echte afrader.
omealle .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Samen met vrouw gegeten personeel helemaal top en vriendelijk ik had spare ribs en mijn vrouw schnitzel Hekseketel wat een porties veel eten tegen een klasse prijs iedereen die op Ameland komt raad ik aan om bij de Hekseketel te eten gewoon gezellig en geweldig eten
NR01046 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten! 2 maal diner en 1 maal lunch. Grote porties op netjes opgemaakte borden. Zowel vlees als vis goed bereid. De bijgerechten zijn ook heerlijk. Prijs kwaliteit zeer goed. Ook de locatie is gezellig en altijd druk. 1 puntje van kritiek, een aantal dames in de bediening mogen wel eens wat vrolijker en vriendelijk zijn. Dit viel mij vorig jaar ook op. Daarnaast duurde het lang voordat wij onze drankjes kregen en soms zelfs niet.
bgotink .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
gereserveerd om 19.30.
bediening was ronduit traag, op alle bestellingen hebben we veel te lang moeten wachten.
Uiteindelijk kregen we ons eten, van matige kwaliteit om 21.20, bijna 2 uur na onze bestelling, op onze tafel. Ook drankjes werden met 20 minuten vertraging gereserveerd.
Een toetje hebben we niet meer genomen.
Wij hadden onze buik er vol van.
Ik raad een ieder dit restaurant sterk af!
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Bij binnenkomst aangenaam ontvangen. We waren op Ameland al tweemaal teleurgesteld dus stapte zonder verwachting binnen. Blij verrast en heerlijk gegeten. Op het eten was niets aan te merken. Het smaakte erg goed, prima prijzen en geen zuinige porties. Ik ben een grote en kritische eter dus ik kom hier zeker nog eens terug!
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vriendelijk ontvangst door twee man personeel. Goed gevulde zaak. niet gereserveerd maar toch een plekje. Vlot personeel en in voor een gezellig praatje ondanks drukte. Gerechten komen snel door en zijn netjes gedecoreerd. Grote porties vallen direct op. Vooraf stokbrood met knoflookboter (wat flauw) en ajoli (goed!). Varkenshaas Hekseketel gelardeerd met brie. Vlees goed rosé en de brie met spekjes en gebakken ui maakt het geheel mooi af. Spare ribs zijn een klasse apart. Bereid met honing, iets ketjap en pittig genoeg; geroosterd en toch makkelijk van het bot af: zo willen we ze hebben, dit is een klasse apart. Aardappelgarnituur en verse groenten completeren het geheel. Kletskop met roomijs en slagroom toe: goede kwaliteit zonder ijskristallen en (bijna) echte slagroom.
Hele normale prijzen voor heel goed klaargemaakte gerechten. Honden zijn welkom en de gasten zijn ook meer dan welkom. Halve punten mogen niet worden gegeven maar alles is voor mij een 8,5 waard. Een reden temeer om Ameland te bezoeken: de Hekseketel. Aanrader!
Michelle-90 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk (goede kwaliteit, echte smaken) gegeten en bediening was top. Er hing een goede en gezellige sfeer. Het enige dat ik zelf iets minder praktisch vond is dat je naar boven moet voor de toiletten. Maar dat is een kleinigheid, aangezien die schoon en fris waren.
A.E. Galle V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Temidden van allerlei heksenattributen werden heerlijke gerechten bereid en geserveerd.
De mosterdsoep had een prima combi van zacht en pittig tegelijk, een verfijnde smaak! Origineel om vis en fruit te combineren, verrukkelijk van smaak. Deze combinatie komen we niet vaak tegen en is onze favoriet. De opmaak was uitnodigend. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Toch nog een tafeltje na veel gepuzzel. Top! De porties zijn degelijk. De spareribs en mosselen prima. Er was ook kip piri piri. Kip was prima maar ik proefde geen piri piri. Veel bijgerechten van goede kwaliteit. Zo door gaan met wat kleine aanpassingen.
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hadden niet gereserveerd maar alle zeilen werden bij gezet en met was geschuif van tafeltjes konen wij met z`n vieren plaats nemen. TOP!
Mijn zwager had ons al gewaarschuwd neem niets vooraf want je weet niet wat je te wachten staat.
En gelijk had hij, man wat een vooraf! Gevulde champignonkoppen gewoon niet normaal zoveel en ook nog eens mooi gepresenteerd.
Nadat ik en mijn vrouw eindelijk ons bordje leeg hadden, waren wij al aardig vol. Had al een Zalm duo besteld en ook deze werd mooi gepresenteerd aangeboden. Wat een top avond en in een gezellige sfeer gegeten. Bediening is zeer alert en we kwamen niets te kort. Ook het decor is harstikke leuk ok al zat er niemand buiten maar het vuur stond aan en op het plafond binnen was het leuk aangekleed. Wat je mag verwachten van een heksenketel!
Als wij weer een weekendje op Ameland zijn gaan we zeker hier weer eten, maar dan wel reserveren!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Verrassend lekker niet alleen de filet mignon maar ook de grote saté waren heerlijk ook de bijlagen klopten helemaal. Dus goede ambiance,heerlijk gegeten en heerlijk gezeten
lodewijkbarts1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Met het gezin hier gegeten. de kinderen namen een pannenkoek en wij hebben de zalm gegeten.
Er zaten lekkere gebakken aardappeltjes, rode kool, sla bij.
Het is net of je bij grootmoeder eet, heerlijk