De Hekseketel

31-519542395

Meer informatie over restaurant De Hekseketel

SirNatju D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vandaag gegeten bij de heksenketel. Een gezellige plek om een regenachtige dag af te sluiten. Het eten was lekker, vooral de vis voorgerechten waren zeer goed. Ik ben echt een flinke eter, maar kon het voorgerecht en hoofdgerecht samen niet op. Dus als je grote trek hebt... hier moet je zijn.

Personeel was vriendelijk en oprecht. Wel een keer vergeten om bestelling drinken te brengen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
heerlijk gezeten. prima bediening. grote portie smakelijke spare ribs, geweldige t-bone en groenten en aardappelen waren prima. echt een aanrader
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vorige week hebben ik en mijn man hier super gegeten! Zowel het voor als het hoofdgerecht was heerlijk. (en veel!) Ook was de bediening vriendelijk en snel. Als afsluiter nog even een lekkere koffie gedaan op de lounchebanken op het terras. Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad.
Volgende keer als we op Ameland zijn komen we zeker terug!
Gaelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is erg smakelijk en de porties zijn heel erg ruim. We hadden het vega flensje gevuld met groenten (leuke afwisseling op de "standaard" vegetarische opties) en de "juttersvondst" (zalm met garnaaltjes en geweldige saus) en deze waren allebei erg smakelijk.
De bediening was erg vriendelijk en amicaal, en we konden zonder reservering na 5 minuten al plaatsnemen aan een tafeltje buiten, top! Het decor is netjes en leuk en de banken op het terras zitten echt fantastisch.
MenK1977 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Druk restaurant, moest wel goed zijn. Helaas, een grote teleurstelling! Beste te vergelijken met een grote vreetschuur; veel en snel opeten, betalen en op naar de nieuwe gast. De bediening had totaal geen overzicht en de service was belabberd. Veel te traag, nauwelijks aan onze tafel gezien, heel lang wachten op eten, dat vervolgens ronduit slecht was. Overgaar, weinig smaak, veel te veel. Onbegrijpelijk dat sommigen op Iens de bijgerechten lekker noemen. Een echte afrader.
Omealle .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Samen met vrouw gegeten personeel helemaal top en vriendelijk ik had spare ribs en mijn vrouw schnitzel Hekseketel wat een porties veel eten tegen een klasse prijs iedereen die op Ameland komt raad ik aan om bij de Hekseketel te eten gewoon gezellig en geweldig eten
NR01046 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten! 2 maal diner en 1 maal lunch. Grote porties op netjes opgemaakte borden. Zowel vlees als vis goed bereid. De bijgerechten zijn ook heerlijk. Prijs kwaliteit zeer goed. Ook de locatie is gezellig en altijd druk. 1 puntje van kritiek, een aantal dames in de bediening mogen wel eens wat vrolijker en vriendelijk zijn. Dit viel mij vorig jaar ook op. Daarnaast duurde het lang voordat wij onze drankjes kregen en soms zelfs niet.
Bgotink .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
gereserveerd om 19.30.
bediening was ronduit traag, op alle bestellingen hebben we veel te lang moeten wachten.
Uiteindelijk kregen we ons eten, van matige kwaliteit om 21.20, bijna 2 uur na onze bestelling, op onze tafel. Ook drankjes werden met 20 minuten vertraging gereserveerd.
Een toetje hebben we niet meer genomen.
Wij hadden onze buik er vol van.
Ik raad een ieder dit restaurant sterk af!
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Bij binnenkomst aangenaam ontvangen. We waren op Ameland al tweemaal teleurgesteld dus stapte zonder verwachting binnen. Blij verrast en heerlijk gegeten. Op het eten was niets aan te merken. Het smaakte erg goed, prima prijzen en geen zuinige porties. Ik ben een grote en kritische eter dus ik kom hier zeker nog eens terug!
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vriendelijk ontvangst door twee man personeel. Goed gevulde zaak. niet gereserveerd maar toch een plekje. Vlot personeel en in voor een gezellig praatje ondanks drukte. Gerechten komen snel door en zijn netjes gedecoreerd. Grote porties vallen direct op. Vooraf stokbrood met knoflookboter (wat flauw) en ajoli (goed!). Varkenshaas Hekseketel gelardeerd met brie. Vlees goed rosé en de brie met spekjes en gebakken ui maakt het geheel mooi af. Spare ribs zijn een klasse apart. Bereid met honing, iets ketjap en pittig genoeg; geroosterd en toch makkelijk van het bot af: zo willen we ze hebben, dit is een klasse apart. Aardappelgarnituur en verse groenten completeren het geheel. Kletskop met roomijs en slagroom toe: goede kwaliteit zonder ijskristallen en (bijna) echte slagroom.
Hele normale prijzen voor heel goed klaargemaakte gerechten. Honden zijn welkom en de gasten zijn ook meer dan welkom. Halve punten mogen niet worden gegeven maar alles is voor mij een 8,5 waard. Een reden temeer om Ameland te bezoeken: de Hekseketel. Aanrader!
Michelle-90 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk (goede kwaliteit, echte smaken) gegeten en bediening was top. Er hing een goede en gezellige sfeer. Het enige dat ik zelf iets minder praktisch vond is dat je naar boven moet voor de toiletten. Maar dat is een kleinigheid, aangezien die schoon en fris waren.
Aegalle2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Temidden van allerlei heksenattributen werden heerlijke gerechten bereid en geserveerd.
De mosterdsoep had een prima combi van zacht en pittig tegelijk, een verfijnde smaak! Origineel om vis en fruit te combineren, verrukkelijk van smaak. Deze combinatie komen we niet vaak tegen en is onze favoriet. De opmaak was uitnodigend. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Toch nog een tafeltje na veel gepuzzel. Top! De porties zijn degelijk. De spareribs en mosselen prima. Er was ook kip piri piri. Kip was prima maar ik proefde geen piri piri. Veel bijgerechten van goede kwaliteit. Zo door gaan met wat kleine aanpassingen.
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hadden niet gereserveerd maar alle zeilen werden bij gezet en met was geschuif van tafeltjes konen wij met z`n vieren plaats nemen. TOP!
Mijn zwager had ons al gewaarschuwd neem niets vooraf want je weet niet wat je te wachten staat.
En gelijk had hij, man wat een vooraf! Gevulde champignonkoppen gewoon niet normaal zoveel en ook nog eens mooi gepresenteerd.
Nadat ik en mijn vrouw eindelijk ons bordje leeg hadden, waren wij al aardig vol. Had al een Zalm duo besteld en ook deze werd mooi gepresenteerd aangeboden. Wat een top avond en in een gezellige sfeer gegeten. Bediening is zeer alert en we kwamen niets te kort. Ook het decor is harstikke leuk ok al zat er niemand buiten maar het vuur stond aan en op het plafond binnen was het leuk aangekleed. Wat je mag verwachten van een heksenketel!
Als wij weer een weekendje op Ameland zijn gaan we zeker hier weer eten, maar dan wel reserveren!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Verrassend lekker niet alleen de filet mignon maar ook de grote saté waren heerlijk ook de bijlagen klopten helemaal. Dus goede ambiance,heerlijk gegeten en heerlijk gezeten
Lodewijkbarts1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Met het gezin hier gegeten. de kinderen namen een pannenkoek en wij hebben de zalm gegeten.
Er zaten lekkere gebakken aardappeltjes, rode kool, sla bij.
Het is net of je bij grootmoeder eet, heerlijk
Marije R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Heerlijk gelunched hier! Maar jeetje, bij de bediening kon er geen glimlachje vanaf. Wat zeker ook de sfeer naar beneden haalde. Vanwege de bediening gaan we hier niet meer toe.
Selina R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We komen hier regelmatig eten en dit is altijd dik in orde. We hebben wisselende gerechten gehad, maar als voorgerecht de geitenkaas is een absolute must volgens mijn vriend. Hij kan niet anders dan dit vooraf nemen... Ga zo door
Gesi .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We hebben heerlijk gegeten . Zalm met een juttersaus en hollandse garnalen! Verrukkelijk. Mijn man had 2 scholfilets zonder graatjes, ook heerlijk. De bijlagen waren ruim voldoende en zeer gevarieerd. De sla was heerlijk aangemaakt met een lekkere dressing .
De bediening was uiterst vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar de zin was. Zelfs de kok kwam langs en legde uit hoe de juttersaus gemaakt was.
Kortom een aanrader. Buiten brandden gezellige vuurhaarden.
Tames K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met de familie bestaande uit 25 personen wezen eten. Het was weer een groot succes. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en erg gezellig.