De Heerlijkheid

De Raetsingel 1 5831 KC Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijkheid

Franse cuisine en heerlijke wijn

De Heerlijkheid is een restaurant dat gebruik maakt van pure en eerlijke (streek)producten. Ze serveren gerechten met een Franse inslag, waarbij de kwaliteit natuurlijk voorop staat. En wat is een Frans gerecht zonder mooie wijn? De Heerlijkheid werkt samen met goede wijnhuizen, dus je bent verzekerd van een prachtig glas naast je bord. Op maandag wordt de keuken gerund door de Cas Spijkers Academie, die zorgt voor een heerlijke en verfrissende draai aan de gerechten. Laat je adviseren en geniet van deze topper in Boxmeer!

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

• Kom je met de auto?
    De Heerlijkheid is gevestigd in De Weijer. Parkeren kan op het Weijerplein. Dat is ook de bestemming die u het beste op de routeplanner kunt opgeven.
  • : Gratis parkeren op het Weijerplein en in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
ruud.zwollo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
HEERLIJK gegeten. Prijs kwaliteit is heel goed! Bedankt Martijn. Goede service
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het is gewelg iedereen aantebevelen.Ik ben er nu al drie keer in korte tijd geweest en het is steeds top.
Dus iedereen aantebevelen.
Gé T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De ontvangst en de bediening waren uiterst vriendelijk en informatief. Voor de rest was de verrassing die 't beloofde te zijn, méer dan waar. Alle gerechten waren heerlijk en verfijnd, in opmaak en smaak en ook de wijn die werd geschonken was uitstekend. Hartstikke bedankt voor zoveel goeds en heerlijks.
Marliesvanzeben V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Theatermenu met twee gangen. Voortreffelijk! Hoofdgerecht heerlijk maar wel erg weinig. Het dessert maakt veel goed. Vriendelijke en persoonlijke bediening.
Paar minpuntjes: het hoofdgerecht werd al opgediend toen we nog aan ons aperitief bezig waren. Er werd niet gevraagd of wij iets wilden drinken bij het hoofdgerecht. Op verzoek rode wijn maar zonder te melden welke.
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een heerlijkheid; eten bij "De Heerlijkheid" in Boxmeer. Met z'n vieren genoten van heerlijk eten. Elke gang zag er prachtig uit en de verschillende smaken waren verrassend lekker. Bijvoorbeeld de gebakken spekjes in het toetje. Verrukkelijk! Zeker aan te bevelen.
Matheu W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was superrrrrrr. Ge---wel--- dig. Wat een heerlijke avond. Heerlijk en verrassend gegeten. Thanxxx aan de keuken ,de gastheer en de gastvrouw. We komen zeker terug..
elsdrijver .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten samen. Feestelijk opgemaakte gerechten. Verrassende smaken! Het was weer erg gezellig en lekker. We blijven hier terug komen!
Plonie T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk genoten genoten met de AH kaart bij het restaurant de Heerlijkheid. DIt is voor herhaling vatbaar
jazzpuck .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede uitleg bij iedere gang prachtig opgemaakt en heel verrassende combinatie van ingrediënten. de portie zou per bord wel iets groter mogen zijn.
heel leuke ontvangst en gezellige grapjes makende bediening.
wij hebben met zijn vieren een fijne avond gehad en komen hier graag weer terug.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, precies genoeg. Erg vriendelijke bediening die niet bang was een grapje te maken. De chef liet zijn gezicht ook nog even zien. Voor mijn verjaardag werd ook nog even wat kleins extra gedaan. Hele kleine ruimte waarin we ons zeer op ons gemak voelden.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Johannespeeters .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verbazingwekkend en teleurstellend dat dit toprestaurant geen Bib-Gourmand ten deel is gevallen. De Heerlijkheid grossiert in bediening als keuken in pure kwaliteit.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer top. Heerlijke gerechten die passen bij het jaargetijde. Prima wijn. Attente bediening en een mooie toelichting op de gerechten van de chefkok aan tafel. Waar vindt je dat nog in deze tijd.
elsdrijver .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben verrukkelijk gegeten bij 'De Heerlijkheid'. De gerechten zagen er stuk voor stuk ook nog eens prachtig uit! De bediening was vriendelijk. De ambiance origineel en gezellig. We komen zeker terug.
p.verhoeven .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
En bezoek je aan de Heerlijkheid op basis van een AH voucher, maar dat was op geen enkel vlak te merken. 3 gangen menu met heerlijke gerechten, perfect samengesteld en gebracht. Ook zonder aanbieding een aanrader, en dat voor een kritische restaurantbezoeker: kortom heerlijk gegeten!
karin_tunnissen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was weer heerlijk!! De chefkok heeft een enorme passie voor koken. En dat merk je aan de gerechten. Uitstekende kwaliteit en super mooi opgemaakte borden. Kortom genieten bij de Heerlijkheid!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De Beleving doet zijn naam eer aan, het was een beleving, heerlijk gegeten, het kan niet beter, echt een aanrader
Wij komen zeker terug.
agiesbers .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor de 2e keer in 1 week bijzonder lekker gegeten. De gerechten van het verrassingsmenu waren allemaal anders en heel bijzonder en een perfecte combinatie met de wijn. Bediening en ambiance top.
agiesbers .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk 3-gangen verrassingsmenu, met lekkere wijnen. De gerechten waren zeer lekker en mooi opgemaakt. Zeer goede en vriendelijke bediening. Top avond.
bok123 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijke gerechten; heel prachtig kunstwerk op het bord. Vriendelijke bediening en goede wijnen. De sfeer is gezellig; alleen middelste tafeltje; of vlak bij een klapdeur, die door sommige gasten niet dicht wordt gedaan na toiletgang is iets minder warm/rustig.