De Heerlijkheid

De Raetsingel 1 5831 KC Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijkheid

De Heerlijkheid is het restaurant van de ambitieuze jonge chef Martijn ten Brinke. Zijn keuken maakt gebruik van pure en eerlijke (streek)producten en hij serveert originele gerechten met een Franse inslag, waarbij de kwaliteit natuurlijk voorop staat.

De Heerlijkheid voert overigens ook altijd een uniek en onweerstaanbaar vegetarisch menu en voor iedere uitzondering of dieet wordt graag een culinaire oplossing gevonden.

De sommelier kiest zorgvuldig wijnen bij de gerechten en het restaurant heeft een uitgebreide wijnkaart van verschillende gerenommeerde wijnhuizen, dus je bent altijd verzekerd van een goed glas naast je bord. Laat je adviseren en geniet van deze topper in Boxmeer!

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

• Kom je met de auto?
    De Heerlijkheid is gevestigd in De Weijer. Parkeren kan op het Weijerplein. Dat is ook de bestemming die je het beste op de routeplanner kunt opgeven.
  • : Gratis parkeren op het Weijerplein en in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid

marga E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het was heerlijk, het zag er fantastisch uit. Ieder bord was zo creatief verzorgd, met zo veel kleur en variatie van ingrediënten , je kunt echt zien dat het eten met veel zorg en plezier wordt bereid. Bedankt.
J.H. (Koosje) V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten en prettig met elkaar kunnen praten
André D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Dit keer voor een uitgeserveerde lunch. Schitterende amuse: tagliatelle van asperge carbonara met daarop een op 60 graden gegaard ei-dooiertje. En op de top gefrituurde aspergepunten overgoten met een milde daslookolie. Voorgerecht was een tartaar van dorade met groene asperges aan tafel overgoten met een kruidige velouté van asperges. Hoofdgerecht bestond uit drie bereidingen van Veluwe eend. Rosé gebakken, op de vette kant zacht gegrild en een romige gladde terrine gemaakt van de restdelen van de eend. Mooi concept! Uiterst vriendelijke bediening die gepaste wijnen adviseerde. De koffie met friandises (zelfgemaakte macarons, chocoladevariaties en een schuim van limoncello) maakte het geheel af. De prijs: € 25,- per couvert, inclusief de koffie compleet. Ook dat was een fijne meevaller! Dus: een aanrader, óók voor een kwaliteitslunch.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben fantastisch gegeten in een sfeervolle ruimte met precies de goede muziek, maar ook met fijn personeel met de nodige kennis en humor. Bedankt voor een heel fijne avond.
Mary R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Alles was precies goed! Voor de rest weet ik niet wat ik moet typen om de 120 tekens vol te maken die nodig zijn om deze recensie te kunnen plaatsen
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Tussengerecht viel wat tegen. Zaal was nogal donker, wat een wat sombere indruk gaf.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Voor een restaurant met pretenties zijn de stoelen zeer slecht en is de ruimte te vol. Obers kunnen niet naar behoren uitserveren.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
Aardige bediening en met de chef aan tafel nog een leuk gesprek gehad.
Kortom, prima avond.
L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten goede bediening met duidelijke uitleg over de wijn en gerechten ook de kok kwam een paar keer aan tafel de ambiance is goed bij veel gasten word het wat rumoerig
jannekemarc .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Uitzonderlijk goed gegeten en er werd zelf rekening gehouden met mijn lactose en fructose intoleranties! De nieuwe inrichting is erg sfeervol. Bediening heel vriendelijk en gastvrij. Het was alleen even zoeken naar de nieuwe ingang van het restaurant.
Wat ons betreft zit de Heerlijkheid op koers voor een Michelin ster!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Te weinig eten voor veel geld. Het toetje was veel, het leek wel of dit iets moest goed maken.
Gerry J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prachtige locatie. 6 gangen menu met veel verrassende creaties. De wijze waarop het gepresenteerd werd, bewijst de creativiteit van de kok. Complimenten.
Ktm V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Na klachtenafhandeling die vriendelijk was telefoonnummer achtergelaten op wens van restaurant niets meer vernomen. 2 maanden gewacht met de beoordeling.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten bij de Heerlijkheid in Boxmeer is een beleving. Er wordt veel aandacht besteed aan de presentatie en smaak van het eten. Echt heerlijk gegeten en gezellig met vrienden gezeten in het restaurant.
diana B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Super super lekker en zo mooi!
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vooral het voorgerecht was een genot
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen en netjes naar tafel begeleid, onze jassen werden keurig in de garderobe gehangen. Wij voelden ons meteen echt lekker “thuis”.
Masja A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten !!
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik ben nooit zo’n fan van verrassingsmenu’s, dat is wel het systeem van dit restaurant. Of chefs menu maar dat is meteen 6 gangen.
Enfin, wat er op tafel kwam wat erg lekker en goed verzorgd.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk geheten op een mooie avond