De Heerlijkheid

De Raetsingel 1 5831 KC Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijkheid

Franse cuisine en heerlijke wijn

De Heerlijkheid is een restaurant dat gebruik maakt van pure en eerlijke (streek)producten. Ze serveren gerechten met een Franse inslag, waarbij de kwaliteit natuurlijk voorop staat. En wat is een Frans gerecht zonder mooie wijn? De Heerlijkheid werkt samen met goede wijnhuizen, dus je bent verzekerd van een prachtig glas naast je bord. Op maandag wordt de keuken gerund door de Cas Spijkers Academie, die zorgt voor een heerlijke en verfrissende draai aan de gerechten. Laat je adviseren en geniet van deze topper in Boxmeer!

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

• Kom je met de auto?
    De Heerlijkheid is gevestigd in De Weijer. Parkeren kan op het Weijerplein. Dat is ook de bestemming die u het beste op de routeplanner kunt opgeven.
  • : Gratis parkeren op het Weijerplein en in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
agiesbers .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Met vrienden genoten van 3 heerlijke gangen, met lekkere bijpassende wijntjes. Leuke sfeer en vriendelijke en deskundige bediening.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het was weer een groot feest van smaken, kleuren en geuren. Voor ons de maximale scoren voor het beste restaurant in deze regio.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voldoende parkeergelegenheid en ontvangst in een leuk en mooi gebouw.
Vriendelijke en gepassioneerde mensen. Jammer dat wij er 2 uur vandaan wonen anders waren wij zeker veel vaker gekomen.
Heerlijk gegeten ga zo door !!
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het 5-gangen diner was goed, sommige gerechten waren zelfs uitstekend. De bediening was mij wat te amicaal, en enkele andere gasten erg luidruchtig. Voor de keuken kom ik graag eens terug, hopelijk zijn er dan wijzigingen in de bediening geweest.
olga L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We zijn midden in de week bij de Heerlijkheid gaan dineren. We vonden het fantastisch. Prima eten, mooi opgediend met een goed passend wijnarrangement. Ook de prijs-kwaliteitverhouding was verassende goed. We komen hier zeker terug.
Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met AHrestaurantactie heerlijk gegeten! Een fijne avond, lekker eten, goede service, lieve attente gastheer en gastvrouw, genoten van alles!
Corinus .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten is een feestje op je bord. Prachtige plaatjes en geweldige smaken.
Ook voor de vegetariër is er veel variatie en verrassends te beleven bij de Heerlijkeheid.
De bediening is, zoals altijd, (dank je wel Bram en collega’s) voortreffelijk!
Gastheerschap zoals het hoort en waarbij iedereen zich fijn en bijzonder verwend voelt.

Eén klein minpuntje vond ik de keuze van de kok om ganzenlever te serveren. Persoonlijk vind ik, maar dat is mijn mening, dat een dier niet gemarteld (dwang-voederen) hoeft te worden voor ons eten. En dan hoop ik maar dat ik goed geïnformeerd ben over de manieren waarop ganzenlever wordt verkregen. Als dat niet zo is; mijn excuses voor dit betoog. En anders hoop ik dat zo een product van de kaart geweerd kan worden.
Heel erg bedankt voor een heerlijke avond!
Dinand K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aangenaam verrast, zeer lekker gegeten, goede service en een mooie en aparte locatie en ambiance. Aanrader voor een ieder die van een verrassingsmenu houdt.
ruud.zwollo .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten in een sfeervolle huiselijke omgeving. Vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
HEERLIJK gegeten. Prijs kwaliteit is heel goed! Bedankt Martijn. Goede service
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het is gewelg iedereen aantebevelen.Ik ben er nu al drie keer in korte tijd geweest en het is steeds top.
Dus iedereen aantebevelen.
Gé T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De ontvangst en de bediening waren uiterst vriendelijk en informatief. Voor de rest was de verrassing die 't beloofde te zijn, méer dan waar. Alle gerechten waren heerlijk en verfijnd, in opmaak en smaak en ook de wijn die werd geschonken was uitstekend. Hartstikke bedankt voor zoveel goeds en heerlijks.
Marliesvanzeben V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Theatermenu met twee gangen. Voortreffelijk! Hoofdgerecht heerlijk maar wel erg weinig. Het dessert maakt veel goed. Vriendelijke en persoonlijke bediening.
Paar minpuntjes: het hoofdgerecht werd al opgediend toen we nog aan ons aperitief bezig waren. Er werd niet gevraagd of wij iets wilden drinken bij het hoofdgerecht. Op verzoek rode wijn maar zonder te melden welke.
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een heerlijkheid; eten bij "De Heerlijkheid" in Boxmeer. Met z'n vieren genoten van heerlijk eten. Elke gang zag er prachtig uit en de verschillende smaken waren verrassend lekker. Bijvoorbeeld de gebakken spekjes in het toetje. Verrukkelijk! Zeker aan te bevelen.
Matheu W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was superrrrrrr. Ge---wel--- dig. Wat een heerlijke avond. Heerlijk en verrassend gegeten. Thanxxx aan de keuken ,de gastheer en de gastvrouw. We komen zeker terug..
elsdrijver .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten samen. Feestelijk opgemaakte gerechten. Verrassende smaken! Het was weer erg gezellig en lekker. We blijven hier terug komen!
Plonie T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk genoten genoten met de AH kaart bij het restaurant de Heerlijkheid. DIt is voor herhaling vatbaar
jazzpuck .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met goede uitleg bij iedere gang prachtig opgemaakt en heel verrassende combinatie van ingrediënten. de portie zou per bord wel iets groter mogen zijn.
heel leuke ontvangst en gezellige grapjes makende bediening.
wij hebben met zijn vieren een fijne avond gehad en komen hier graag weer terug.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, precies genoeg. Erg vriendelijke bediening die niet bang was een grapje te maken. De chef liet zijn gezicht ook nog even zien. Voor mijn verjaardag werd ook nog even wat kleins extra gedaan. Hele kleine ruimte waarin we ons zeer op ons gemak voelden.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Johannespeeters P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verbazingwekkend en teleurstellend dat dit toprestaurant geen Bib-Gourmand ten deel is gevallen. De Heerlijkheid grossiert in bediening als keuken in pure kwaliteit.