De Heerlijkheid

De Raetsingel 1 5831 KC Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijkheid

Franse cuisine en heerlijke wijn

De Heerlijkheid is een restaurant dat gebruik maakt van pure en eerlijke (streek)producten. Ze serveren gerechten met een Franse inslag, waarbij de kwaliteit natuurlijk voorop staat. En wat is een Frans gerecht zonder mooie wijn? De Heerlijkheid werkt samen met goede wijnhuizen, dus je bent verzekerd van een prachtig glas naast je bord. Op maandag wordt de keuken gerund door de Cas Spijkers Academie, die zorgt voor een heerlijke en verfrissende draai aan de gerechten. Laat je adviseren en geniet van deze topper in Boxmeer!

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

• Kom je met de auto?
    De Heerlijkheid is gevestigd in De Weijer. Parkeren kan op het Weijerplein. Dat is ook de bestemming die u het beste op de routeplanner kunt opgeven.
  • : Gratis parkeren op het Weijerplein en in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid

• Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gisteren weer bij de Heerlijkheid gegeten. Het is echt ons favoriete restaurant. We komen er regelmatig en graag. De gezellige sfeer helpt mee aan en fijne avond. we eten eigenlijk nooit à la carte, maar laten de keuze altijd over aan de chef. De 'chef knows best', niet waar? De nog jonge chef, Martijn ten Brinke, is echt een klasse apart. Zijn gerechten zijn ware belevenissen qua opmaak, smaak, geur en textuur. Prachtig in balans. Het leuke is, is dat hij zich iedere keer opnieuw weet te verbeteren. Op dit moment met stip het beste restaurant in de omgeving van Boxmeer. En dat de bediening soms wat steekjes laat vallen doet eigenlijk niet ter zake. De kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel compenseren dat ruimschoots.
Een aanrader voor wie op een prachtige manier culinair verwend wil worden.
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een heerlijke avond gehad. Leuke inrichting. Goede bediening met veel persoonlijke aandacht. Flexibele keuken. Echt met elke intolerantie of allergie wordt rekening gehouden. Juiste keuze van drank bij de gerechten.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben genoten!! 4g verrassingsmenu gegeten met begeleidende wijnen en wat nog het meest fantastisch was is dat er onwijs creatief werd omgegaan met de dieetwensen van mijn moeder! Mijn moeder eet bij voorkeur geen gist en azijn en normaal zegt een restaurant dan simpelweg, oké geen brood voor u mevrouw! Dit restaurant had zelfs Zuurdesem brood geregeld! Wij hebben echt een top avond gehad! Nogmaals dank daarvoor!!
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Als vanouds weer voortreffelijk gegeten. Martijn, de chef, weet zich iedere keer weer te overtreffen. Letterlijk alles wat hij je voorzet is heerlijk, vakkundig bereid en opgediend, en verrassend. Een dikke pluim.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een dikke 10!
Dit team werkt met liefde en passie, Dat voel je en dat proef je!
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Perfect
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gister op een mooie zomerse avond op het terras zakelijk gegeten bij de heerlijkheid. Culinair een ware verrassing en een echte aanrader. Voor een door de weekse avond gezellige ambiance en drukte. Voor een zakelijk diner maar ook een romantisch diner zeker een keer laten verwennen door de chef en de bediening. TOPPERS!
Nes B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Als wij écht willen genieten dan gaan wij naar de Heerlijkheid!
Het menu is zeer verrassend. De kok is ontzettend enthousiast , creatief en vol passie voor zijn vak en dat proef je letterlijk terug in zijn gerechten.
De bediening zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt en verzorgt de gast met een oprechte glimlach ! Klasse!!
Tot snel!!
Jorijn P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke verwennerij. Net even anders. Echt een avond uit.
Bijzondere gerechten en mooie presentatie. Wachttijd tussen de gangen niet te kort en niet te lang.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij aankomst eerst buiten genoten op de loungebank waar we div. amuses kregen oa merengue met asperge, knoflooksoepje, meloen ingelogd in zout, div. yoghurtproducten en....crème brullee van pecorino en gerookte meloen: erg apart! Er is geen kaart waarbij je kunt kiezen uit meerdere verrassings gangen waarbij je aangeeft wat je beslist niet lust of niet mag. Alles smaakte erg apart en was zeer smaakvol. Vergeet vooral de koffie niet na te bestellen, waarbij je nog een gaatje moet overhouden voor de honingkoek, crème brullee en chocolade lolly. Heerlijke loungemuziek met goede wijn en een prachtig uitzicht maken het geheel compleet.
Mieki V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Erg prettige ontvangst en prachtige locatie. in verband met mooie weer konden we buiten zitten. Erg mooie en smakelijke gerechten met veel er om heen..
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben een voortreffelijke avond gehad, een zeer hartelijke ontvangst in een geweldige sfeer. Zowel buiten als later binnen. Het eten was eigenlijk te mooi om op te eten, maar goed dat we het toch gedaan hebben. Precies de juiste proportie en wat een smaaksensatie. Heel bijzonder, zo lekker. Bedankt.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zoals iedere keer is de keyken weer top! De chef is jong, creatief en ambitieus (in de goede betekenis). Erg aanbevolen.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag hier wezen eten met mijn vrienden en twee vrienden uit de Verenigde Staten.

Martijn ten Brinke (chef-kok) heeft wederom laten zien hoe goed hij kan koken. Hoe hij smaken combineert en presenteert: echt uniek in Boxmeer. We hebben voortreffelijk gegeten met een gevarieerd menu (inclusief wijn-arrangement). De bediening was erg plezierig: de gerechten werden telkens in het Engels toegelicht voor onze vrienden (goed niveau Engels overigens!).

Dit is de tweede keer dat ik ben wezen eten hier. Ik kom zeker vaker terug: Martijn stelt nooit teleur.. Ontzettend bedankt voor een onvergetelijke avond!
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Dit was ons eerste maar zeker niet ons laatste bezoek aan De Heerlijkheid! We hebben heerlijk buiten genoten van de verrassende en lekkere smaakcombinaties. Complimenten aan de kok, de carbonara van asperges was heerlijk en heel erg origineel! Net zoals het dessert, een gerechtje maken van kaas i.p.v. een traditionele kaasplank serveren, super!. Al met al genoten van een super fijne avond, mede mogelijk gemaakt door de uitstekende bediening.
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijke originele maaltijd met allervriendelijkste aardige ober!!!!
Echter, wanneer één persoon een dessertwijntje wil, hoef er geen hele fles aangeboden te worden van bijna 30 euro!. Gelieve blijvend aandacht besteden aan de verzorging van het invalide toilet. Mensen met een (lichamelijke) beperking zijn extra kwetsbaar.
Maar al met al: heel erg leuk en vriendelijke sfeervolle ambiance,
engelien T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijke lunch! Verrassend met lekkere wijntjes
René A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sfeervol restaurant met prettige bediening. In de zijkamer voldoende ruimte tussen de tafels zodat privacy gewaarborgd was. Ons 3-gangen menu had een bijzonder smakelijk voorgerecht van zalm nadat we een verrassende amuse van asperges geserveerd kregen. Ook het ribeye hoofdgerecht was voortreffelijk. Het nagerecht was helaas wat minder omdat de bread and butter teveel overheerste. Al met al een heel plezierige avond met onze dochters.
agiesbers .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Met vrienden genoten van 3 heerlijke gangen, met lekkere bijpassende wijntjes. Leuke sfeer en vriendelijke en deskundige bediening.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het was weer een groot feest van smaken, kleuren en geuren. Voor ons de maximale scoren voor het beste restaurant in deze regio.