De Heerlijkheid

De Raetsingel 1 5831 KC Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijkheid

De Heerlijkheid is het restaurant van de ambitieuze jonge chef Martijn ten Brinke. Zijn keuken maakt gebruik van pure en eerlijke (streek)producten en hij serveert originele gerechten met een Franse inslag, waarbij de kwaliteit natuurlijk voorop staat.

De Heerlijkheid voert overigens ook altijd een uniek en onweerstaanbaar vegetarisch menu en voor iedere uitzondering of dieet wordt graag een culinaire oplossing gevonden.

De sommelier kiest zorgvuldig wijnen bij de gerechten en het restaurant heeft een uitgebreide wijnkaart van verschillende gerenommeerde wijnhuizen, dus je bent altijd verzekerd van een goed glas naast je bord. Laat je adviseren en geniet van deze topper in Boxmeer!

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

• Kom je met de auto?
    De Heerlijkheid is gevestigd in De Weijer. Parkeren kan op het Weijerplein. Dat is ook de bestemming die je het beste op de routeplanner kunt opgeven.
  • : Gratis parkeren op het Weijerplein en in de buurt

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid

Paul J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk geheten op een mooie avond
Jurgen W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De ontvangst een beetje onbeholpen. Op de vraag wat wilt u drinken, antwoordde ik: wijn. Waarop hij vroeg: rood of wit? In een restaurant als dit verwacht je een duidelijker uitleg of iig een aanbod voor een aperatief oid. Het broodje was aan de droge en zouteloze kant. Wij kozen voor het viergangen verrassingsmenu. Dat was zonder meer heerlijk. De bijpassende wijnen zorgvuldig gekozen en goed passend bij de gerechten. Al met al een fijne avond en de prijs kwaliteit verhouding heel prima.
Riny K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk en onovertroffen. Blijft ons favoriete restaurant. Verbouwing is erg mooi gelukt en gezellige sfeer is behouden gebleven.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Met 7 man het 6-gangen menu gehad en zeker vijf uur erg leuk getafeld. Van tevoren gebeld of ze een uur eerder open wilden gaan dan normaal, dit was geen enkel probleem. Erg gastvrij, mooie lokale producten en een perfecte wijn-spijs combinatie. Wijnarrangement is dan ook zeker een aanrader!
H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hadden allemaal (4 personen) het 4-gangen verrassingsmenu, het verrassingsmenu was heerlijk.
Min-puntje een vegetarische 4 gangen diner was net zo duur als de vis/vlees variant.
M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij waren voor het eerst bij U, het was helemaal top hebben er van genoten Bedankt en de complimenten aan de Kok ( heel de sfeer is geweldig.)
Luc O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in het mooi verbouwde restaurant. Het 4 gangen diner was uit de kunst, de bediening was prima, vriendelijke mensen allemaal! Zeker voor herhaling vatbaar!
Maud R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Veruit het aller beste restaurant in de regio. In ieder geval mijn absolute favoriet. Het interieur was al super smaakvol, maar na de heropening alleen nog maar mooier. Bovendien gaat hier kwaliteit boven kwantiteit, geen gigantische porties, maar echt een smaak van sterrenniveau.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
(H)eerlijke gerechten, kreatief en mooi op elkaar afgestemde ingrediënten. De keuze van bijpassende wijnen mag nog wat ontwikkeling.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hoewel onaangekondigd erg gastvrij ontvangen. Leuke ambiance en heerlijk gegeten. Als Rotterdammer erg onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Op 24 januari, onze trouwdag, waren wij de eersten die reserveerden voor die avond. We hebben een heerlijke avond gehad en zijn geweldig verwend! Heel feestelijk allemaal!
Groot compliment. Het was gezellig, fijne muziek, prima bediening en last but not least: heerlijk eten.

De wachttijd was precies goed.
De service was heel goed, het zou mooi zijn als je bij binnenkomst ontvangen wordt. Enige minpuntje.
a.kadijk .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was geweldig. Verrassende gerechtjes, heel gevarieerd, zag er prachtig uit en was allemaal heerlijk. In precies goed tempo geserveerd.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdiner 2017 was geweldig.Prachtig ingerichte ruimte, ontvangst met bubbeltje en man achter piano. Het 7 gangen diner incl wijnarrangement was uitstekend verzorgd en afgestemd. Zeer creatieve en smakelijke verrassingen geserveerd. Logistiek perfect afgestemd, ook niet onbelangrijk op dit soort dagen.
Complimenten aan de kok en zijn team!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
DE kwaliteit van de gerechten was uitstekkend! Complimenten naar de shef-kok ! Met elke jaar steeds lekkerder wordt het! Wijn-arrengement bij de gerechten was ook goed! Daar zijn wij erg tevreden mee!
Maar de service en bedinning helaas past niet bij zo een kwaliteit restaurant. Jammer dat bij de 1e kerstdag dinner was erg haotisch en obers waren niet proffesioneel. Bedinners was meer dan genoeg maar ze vergeten telkens de bestelling (zoals drankjes) naar naar ons brengen , moeten lang wachten , Zaten lang op ons eerste gang menu te wachten en in plaats van 1e en 2e gang brengen ze meteen 3e gang naar ons ... We waren verbaasd over zo een haotische organisatie van de kerstdinner en dat is erg jammer . Maar dat is en blijft nofg steeds mijn favorite restaurant .
Suus V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een van onze favoriete restaurants!
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten zag er prachtig uit en smaakte prima, het waren echt speciale gerechten. Het voorgerecht met forel in de hoofdrol was wel heel erg zout, jammer.
Adri N. W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wij hebben genoten van de verrassende heerlijke gerechten. Een prima sfeer mooi gedekte tafel voor veertien personen in een goed verzorgde ruimte. Prettige bediening.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met 25 personen ter gelegenheid van ons huwelijksfeest hier fantastisch gegeten en gedronken. Gerechten waren niet alleen tong maar ook oogstrelend en het bijpassend wijnarrangement met verrassende wijnen maakte het diner compleet. Vriendelijke en attente bediening. Het warme interieur droeg bij aan de intieme sfeer. Het was een zeer geslaagde avond in restaurant De Heerlijkheid.
Georgette S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Vorig jaar hebben wij ons voor het eerst laten verrassen en nu voor de 2e keer weer een geweldig verrassingsmenu. Bij ons in Zoetermeer heb je ook geweldige restaurants, maar dit is echt een beleving.
Elianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben weer genoten van een heerlijk diner van chef Martijn ten Brinke en zijn team. Bijzondere smaken van de gerechten en mooie begeleidende wijnen zorgden voor een mooi geheel! Een échte aanrader!