De Heerlijkheid

Damplein 1 2265 AC Leidschendam Nederland Kaart
31-703203080

Over het restaurant De Heerlijkheid

Dinner by candlelight

Candlelight, flowers on the table and photos on the wall. In other words; at De Heerlijkheid they know how to create a cosy and domestic ambiance. Besides, they have got a good value for money and the service is amazingly friendly. Meet up with the culinary skills of the chef and don’t forget to have a look at the winecard!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid

Dicky B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heb een verrassende avond beleefd.
Het driegangenmenu is een aanrader.
Culi-ed B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Eten prima . Bediening beetje onhandig. Frisdranken uit literflessen. Ook een leuke 3 gangen keuzemenu als de gerechten je aanstaan. prima restaurant
Beste Culi-Ed, Hartelijk dank voor uw recensie, fijn dat u ons keuzemenu een leuk menu vind en dat wij een prima restaurant zijn. Het personeel die avond was inderdaad nog onervaren en wordt nog ingewerkt, dit heeft onze volle aandacht. Met betrekking tot onze frisdrank kunnen wij u mededelen dat wij dit niet uit literflessen schenken. Alles komt uit een klein flesje. Wij schenken het echter achter de bar in, in het kader van de snelheid. Wellicht is het zichtbaarder als wij het toch aan tafel doen. Dank voor uw opmerking hierover, hierdoor kunnen wij onze gastvrijheid en serviceniveau verhogen.
Jane B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Samen heerlijk gegeten echt toppie.
smsthertje .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom een heerlijke ontspannen avond gehad met prima eten.
Heerlijk drie gangen menu voor een prijs waarbij de denkt, hoe kan het ervoor!
Ook de bediening was weer attent en vriendelijk.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij "de Heerlijkheid".
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Smakelijke en gerechten en zeer vriendelijke bediening. Menu zeer voordelig geprijsd (hebben we deze keer niet genomen).
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
gezellige en vlotte bediening, heerlijk eten....gewoon top en dat voor die prijs!! Prima formule ...we komen zeker terug
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Voor een zeer lage prijs verassend goed eten. Voor de lage prijs was de keuze beperkt en kon niet door bijbetaling iets anders gekozen worden.
Beste Ton, inmiddels hebben wij dit aangepast en kan dit wel. Hartelijk dank voor de suggestie!
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en leuke prijs. Hebben er vaker gegeten en zullen nog wel eens gaan.
Ies K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuke, klein en vooral gezellig restaurantje, eten vanaf een kleine kaart tegen een zeer mooie prijs. Waar wij dus graag met enige regelmaat terug komen.
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Je krijgt kwaliteit voor een goede prijs. Een visgerecht als hoofdgerecht zou wel welkom zijn. De witte wijn was van een hele goede kwaliteit. We gaan beslist daar nog een keer eten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten, goede service en goede deal met 3-gangen diner. We hadden de gepaneerde mosselen/franse uiensoep, kipschnitzel met krokante frietjes, salade en toetje was kaneelijs.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goed eten, zeer betaalbaar, fijne sfeer, prima keuken en bediening. Smaakt naar meer.
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het was zo goed dat we de volgende dag zijn teruggegaan.
p.m.kok K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was wel tochtig daar.
Coby N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
wat wij wilde bestellen was er niet en ook geen alternatief.
Beste Coby, wat jammer dat u een teleurstellende ervaring bij ons heeft gehad. Wij zullen contact met u opnemen om te bespreken wat er precies is gebeurd.
harennel .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Minimale porties, klein schaaltje salade voor 2 personen en frietjes te weinig en bijbestellen moesten we extra betalen. Beenhammetje was prima en schnitzel was ook oké.
Beste harennel, wij zien dat er inderdaad extra friet op uw rekening staat. Dit had niet gemoeten en zullen wij intern ook bespreken zodat dit niet meer gebeurt. U mag altijd gratis een extra schaaltje salade of friet bestellen. Zou u contact met ons op willen nemen om een passende oplossing te bespreken?
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vaste klanten. Gunstig geprijsd maandmenu. Vriendelijke bediening. Mooie nieuwe koffiemachine met zeer lekkere koffie. We komen graag de volgende keer weer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Vlotte bediening, gezellige ruimte en lekker eten. We komen graag bij de heerlijkheid om dat het behalve aantrekkelijk geprijst ook zeer leuk en lekker eten is. Kaart is precies goed, zoals Herman de Blijker zou zeggen: “niet te uitgebreid, wel afwisellend en eerlijke verse producten”. We komen graag snel weer!!!
Juul K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018