De Heerlijkheid

Damplein 1 2265 AC Leidschendam Nederland Kaart
31-703203080

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Heerlijkheid

De Heerlijkheid is een laagdrempelige, sfeervol en gezellig restaurant, waar je tegen betaalbare prijzen kunt eten. Het 3-gangen keuzemenu is er voor €14,95 of kies een ander a la carte gerecht.
Heerlijke spijzen voor eerlijke prijzen!
Heerlijke spijzen voor eerlijke prijzen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:30 uur (eerder op reservering)

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Prima kleinschalig restaurant waar te tegen een redelijke prijs goed kunt eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Een kleinschalig restaurant met een beperkte kaart maar met een een zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Keurige, gezellige bediening en lekker eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
We hadden 2 weken voor deze afspraak ook in De Heerlijkheid gegeten . Omdat we toen zeer tevreden waren kwamen we terug. Dat viel heel erg tegen.. Alle gerechten waren van veel mindere kwaliteit Geen groente voorradig. Nog een minpuntje. Andere voorbeelden: Champignons niet lang genoeg in de oven, Scholfilet smakeloos, Geen dressing over slaschotel met zalm, carpaccio vis waterig, nagerecht met advocaat ,waar was de advocaat? ,
Beste heer Pater,

Wat vervelend dat de kwaliteit van de gerechten niet was wat u van ons gewend bent. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt ervoor dat wij onze producten en service kunnen optimaliseren.

Met betrekking tot de champignons hebben wij intern overleg gehad en het klopt dat dit te kort in de oven is geweest. Wij komen graag met u in contact om dit naar tevredenheid op te lossen en uw mening m.b.t. de andere gerechte te bespreken en zullen dan ook contact met u zoeken. Alvast nogmaals bedankt voor het schrijven van uw recensie en wij hopen u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Lekker eten voor een lekkere prijs, kortom de prijs-kwaliteit verhouding is prima
S V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Goed eten met uitstekende service!!
Femmie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Prettig eten voor een goede prijs
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten hier in aanloop naar onze theatervoorstelling in het Veurtheater. Goede kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Prijs/kwaliteit is goed en de porties zijn ruim voldoende. De witte wijn is van uitstekende kwaliteit. We gaan daar beslist nog een keer terug.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Wisselend maandmenu en regelmatig een nieuwe menukaart maken het aantrekkelijk om er vaker te gaan eten.
Karolien R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellige eerste kerstavond in leuk restaurant - alles was gezellig aangekleed in de kerstsfeer met mooi naambordje op tafel. Eten was heel lekker vooral de spinaziesoep met zalm en de kids hebben gesmuld van de kerstspies met heerlijke kipnuggets!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kerstmenu en inrichting misten beetje het kerstgevoel. Het had net zo goed een etentje op 12 maart kunnen zijn. Ook had ik het idee dat alles pre-fab voedsel was. Hiermee bedoel ik voedsel dat kant en klaar van de groothandel is gehaald en wat de kok alleen nog maar hoeft op te warmen danwel te finishen. Gezien de samenstelling van het menu en het aantal couverts leek het mij best mogelijk hier verbetering in aan te brengen. Gelegenheid is leuk om even wat prijsgunstig te eten voor je theaterbezoek, maar voor kerst schoot het m.i. ruim te kort.
WDA H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Altijd vriendelijke ontvangst en dito bediening. Porties zijn precies goed en van goede kwaliteit. Kom daar zeker vaak terug.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De tafels staan wel erg dicht op elkaar zit bijna bij elkaar op schoot.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vriendelijke bediening kijken je niet de deur uit eten zeer goed voor betaalb
are prijs
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Kleinschalig; leuke gerechten; goed verzorgd.
S. M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals elke keer dat we bij de Heerlijkheid in Leidschendam hebben gegeten: het was weer top!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Dit is blijft toch echt onze nummer 1! Gewoon lekker eten voor een lekkere prijs. Gastvrij, gezellig en compleet. Altijd vriendelijke bediening. Dikke aanrader om er gewoon even lekker tussen uit te zijn voor een franse hap. Kaart heeft voor een ieder wat te bieden van groot tot klein in verantwoorde porties! Een echte aanrader is de carpaccio deze heb ik echt nog nergens beter kunnen vinden!
Ron En Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zo vooraf aan het theater is dit voor ons altijd een heerlijk restaurant om te gaan eten. In anderhalf uur verzorgen ze een eenvoudig, lekker en verrassend menu voor een mooi prijsje. Natuurlijk kan van de kaart eten ook! Helemaal goed.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
zoals ik gewend ben, was alles in orde en smaakte het eten voortreffelijk, fijne bediening, gezellig en schoon restaurant.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Het eten was heerlijk, de bediening erg gastvrij.
alle tafels waren bezet en toch kwam alles netjes door.