De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Amber .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel leuk eetcafé op de begane grond waar ik vaak met mijn moeder ga lunchen op donderdag als het markt is. Zaterdag voor het eerst op de eerste verdieping wezen eten. Had de lamsrack... ontzettend lekker! Goed gekruid en gegrild! Bedankt weer voor de gezelligheid!
Beste Amber,

Heel erg bedankt voor je leuke recensie! Het lamsrack is inderdaad erg smakelijk! Lekker met die gekruide korst van de grill :) We hopen jou en je familie nog veel vaker te mogen verwelkomen.

A B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Helaas geen succes. Hoofdgerechten waren te gaar, smakeloos. Het feit dat we de helft hebben laten staan leidde niet tot vragen. Gemiste kans. Voorgerecht was redelijk. Maar in combinatie met de eindafrekening geen aanrader.
Beste meneer / mevrouw Blom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het namelijk belangrijk om feedback van gasten aan de slag te gaan.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct met het bedienend personeel gesproken en zij verzekerden ons dat er aan u en uw gezelschap meermaals gevraagd of alles naar wens was. We hadden het natuurlijk fijner gevonden als u toen had aangegeven dat er iets niet naar wens was met uw hoofdgerecht. Soms kan het natuurlijk zijn dat u het niet prettig vindt om dit op dat moment te ventileren echter is dat wel het beste moment zodat wij hier ook adequaat mee om kunnen gaan zodat u uiteindelijk met een fijn gevoel onze zaak verlaat.

U mag mij ook altijd nog persoonlijk een e-mail sturen om uw feedback omtrent uw gerecht(en) verder toe te lichten zodat ik kan nakijken wat er is gebeurt. Hoor graag van u!

J L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
P
Beste meneer / mevrouw Loomans,

Heel erg bedankt voor uw review en het mooie cijfer! We hopen u en uw gezelschap vaker te verwelkomen. Tot de volgende keer!

hanskap .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na een vorige slechte ervaring weer eens terug gegaan omdat onderstaande reviews goed zijn en omdat we dachten dat er een nieuwe eigenaar was. Jammer genoeg is blijkbaar de chef gebleven.
Het eten was een zware teleurstelling. Alles was compleet kapot gekookt. De vis was praktisch onherkenbaar. De tonijn leek wel schoenleer en over alles was een smakeloze drab gesmeten om blijkbaar e.e.a. te verbergen.
Het was ook de eerste keer dat we zagen dat er een gebonden bouillabaisse bestond. Dit zul je in Frankrijk noch België tegen komen.
Beste meneer Kap,

Wat ontzettend vervelend dat u niet lekker heeft gegeten. Het beeld dat u zo schetst van onze gegrilde tonijnmoot herken ik helemaal niet en het verbaast me dan ook zeer want onze vis en vlees gerechten worden met veel zorg en liefde klaar gemaakt. Erg vervelend om dan ook te lezen dat het helemaal niet naar wens was. Uit uw recensie kan ik helaas niet opmaken of u bij mijn medewerkers heeft aangegeven dat er iets mis was met hetgeen u gekregen had en of hier dan ook naar gehandeld is door hun. Ik zou dan ook heel graag van u een persoonlijk bericht ontvangen per e-mail op info@grandcafedeheerlijkheid.nl zodat u uw verhaal wat verder kunt toelichten.

Verder geeft u aan dat u dacht dat er een andere chef en eigenaar in het restaurant zit. Onze keukenbrigade is in de afgelopen jaren wel veranderd maar de eigenaren niet.

Ik hoor graag van u!

Riny G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed en netjes zeker voor herhaling vatbaar personeel vriendelijk en bekwaam .
Een goed concept van AH zegels.
Helemaal top !!
Beste Riny Gehoel,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons en andere te informeren over uw ervaring bij De Heerlijkheid! We hopen u nog vele malen te mogen verwelkomen de komende jaren :)

rob_van_rennes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Je wordt daar echt verwend, ook mooi voor het oog!
Geen grote hapjes, maar uitstekend van smaak.
Correcte bediening

We gaan zeker terug.
jwaubachs .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Komen nog eens terug. Leuke bediening. Echt een aanrader. Wist niet dat het boven zo gezellig en leuk was.
Beste jwaubachs,

Heel erg bedankt voor het schrijven van uw recensie! We hebben er hard aan gewerkt om het ook boven gezellig te maken met een vleugje sjiek :) We hebben natuurlijk ook een prachtig uitzicht over de markt van Valkenswaard. We hopen jullie vaker te mogen verwelkomen!

jhgmol .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Algemene indruk prima ! Bediening zou iets meer betrokken en iets spontaner kunnen zijn. Meevoelen met de klanten is erg belangrijk.
Beste meneer / mevrouw Mol,

Bedankt voor uw feedback en recensie! Uw feedback zal meegenomen worden in onze gesprekken met het personeel. Tot een volgende keer!

henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goede ontvangst en bediening. Heerlijk, verrassend gegeten. Lopen vaak voorbij, maar met de AH bon toch gegeten. Volgende week komen we terug.
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijke bediening, mooi opgemaakte en heerlijke gerechten. Redelijke prijzen en hier krijg je een karaf water (met munt en citroen) zónder bijbetaling bij je fles redelijk betaalbare fles wijn.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Voor herhaling vatbaar.
Doris D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een gezellige entourage en het eten was goed. De ontvangst vonden wij ook goed. Het enige nadeel is dat je naar boven moet.
driescl .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles was top van de wijn tot de bediening.
Francien P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Riny G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer goed verzorging en vriendelijkheid prijs kwaliteit goed .
We gaan zeker nog een keer terug.
Is alweer geboekt de volgende gelegenheid .
mmjwolbers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Jammer dat als je zwanger bent dat de kok niet weet wat je wel en niet mag eten. Ik kreeg een biefstuk en varkenshaas die nog rood en rosé waren. Dan heeft mijn partner haar eten al en gaat mijn bord terug. Ook horen zij te weten dat biefstuk niet smaakt als deze doorbakken is. Zorg dan dat je iets anders kunt serveren.
Eten was niet slecht maar wel een teleurstelling kwa gezellig eten omdat we niet samen aan de hoofdmaaltijd zaten.
Cel1915 L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kan heel kort en bondig zijn.
Heb alleen maar positieve ervaring. Alles klopte.
Zeker aanrader om jezelf daar met andere te laten verwennen
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
goed gegeten leuke gerechten smaakvol goede sfeer vriendelijk personeel goede wijnkaart goed uitzicht op de markt perfecte gelegenheid om je avond door te brengen
Ck .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
3 gangen AH menu gegeten. Smaakte prima, alleen wat karig. Miste bijgerechtje zoals iets van frietjes of aardappelgarnituur. Volgende keer zouden we ergens anders voor kiezen.
ameulman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie en sfeervolle locatie ( we zaten boven). Zeer attente en vriendelijke medewerkers, prachtige en smakelijk bereide gerechten, verrassende amuse en mooi koffieservices. Kortom... een bijzondere ervaring voor en zeer redelijke prijs. We komen graag terug!
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ben 3x gaan eten met AH bon,elke keer lekker en elke keer andere gerechten.
Mooi opgemaakte borden,het was heerlijk!
Ook is het erg gezellig ingericht.
Een aanrader!