De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Grand dessert
      Kaasplankje meerprijs €3,50
      Koffie of thee De Heerlijkheid

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Sfeerloos
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Het aangeboden verrassingsmenu was uitstekend, inclusief bediening.
Aanrader!
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassing menu. Met een aangepast voorgerecht omdat mijn man geen vis lustte. Alles goed verzorgd.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Super lekker gegeten en een prima bediening.
Gezellige ambiance....
Echt een Heerlijkheid om hier te zijn.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk eten in rustige sfeer met goede bediening
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Lekker gegeten, de gerechten mooi opgediend, vriendelijk personeel.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker en gezellig gegeten moeite echt waar
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
het vlees was koud . en de saus zat er al op en die vonden we allemaal niet lekker. rest was goed.
Dian G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten hier..Mooie opgemaakte borden. Een absolute aanrader ! We hadden ipv drie een extra gang bijgenomen en kwamen zo een beetje in tijdnood te zitten ivm de bus die we moesten hebben. Toen we dit aangaven werdt meteen het toetje geserveert. Heel erg netjes ! Hier komen we zeker nog een keer terug
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zag er allemaal keurig uit. - puntje de toiletten erg jammer
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We kregen een verrassings-menu wat heel lekker was.
Ruth O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hadden het AH 3 gangenkeuze menu en ondanks dat ik had aangegeven, geen wild te lusten, bestond het voorgerecht uit diverse kleine wildgerechten. Gelukkig werd dit snel en goed opgelost en kreeg ik een heerlijke rundet carpaccio als nieuwe voorgerecht. Hoofdgerecht was prima verzorgd en het grand dessert als afsluiter was overheerlijk. Kortom, heerlijk gegeten en prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen graag nog eens terug!
Annie J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Wij zijn niet op woensdag 21 november geweest, maar een week later 28 november.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten,zullen hier zeker terug komen,
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het voor- en nagerecht waren van zeer goede kwaliteit. Daardoor viel het hoofdgerecht een klein beetje tegen.
De groente was nog wel erg hard en het varkenshaasje een beetje droog. De smaken van de verschillende groente en vlees waren wel goed. Het tempo waarop het voorgerecht en hoofgerecht kwamen was prima, op het nagerecht hebben we nogal lang moeten wachten. De koffie met chocolaatjes en likeurtje maakten alles weer goed.
CATHARINA L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het enige minpunt was dat het koud was in het restaurant. Pas om 18.00 u open en verwarming ging waarschijnlijk geen minuut eerder aan. Er zijn gasten verhuisd van plaats in de hoop het warm te kunnen krijgen. Jammer. Komt de sfeer niet ten goede.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader! Enige minpuntje: tafeltje achterin was wel een tochtig koud plekje, vlakbij een open doorgang naar keuken en toiletten.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten: smaakvolle en mooie gerechten. Gezellige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lombarts M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Voor een kleine meerprijs het 4 AH menu genomen. Lekker gegeten, porties ruim voldoende.