De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
zoals ik altijd gewend was bij de Heerlijkheid, en heb ik ook deze keer weer super lekker gegeten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel en super lekkere gerechten. Bram en brigade SUPER!
Dianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Ook goed rekening gehouden met de allergieeen van onze zoon.
Gezellige sfeer aanwezig en we zaten op een mooi plekje bij het raam
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De naam doet het restaurant eer aan. We hebben verrassend heerlijke gerechten gegeten. Geen alledaagse combinaties. Vriendelijk personeel. Een zeer geslaagde avond
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Alles was heerlijk en veel verse diverse groenten erbij. In plaats van de traditionele friet kregen wij 2 soorten smakelijke aardappelpuree. Het zijn echt kunstwerkjes op je bord. Porties zijn aan de royale kant. De bediening was voortreffelijk. Muziek zou iets zachter mogen zijn, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Restaurant is een echte aanrader.
B. D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bettie D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prettige bediening, heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. We zaten aan het raam waardoor je leuk over het marktplein kijkt
a M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prachtig opgemaakte gerechten, mooie composities en heerlijk klaargemaakt. Attente en aardige bediening; kortom... we komen graag terug!
;
Bertus H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met de AHkaart voor de eerste keer naar dit restaurant. Tot onze grote verrassing is het ons daar prima bevallen. Prettige bediening en het eten was erg goed. Er wordt goed rekenining gehouden met onze wensen.
Noud B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden vriendelijk onvangen. Het eten was geweldig goed en een heel gezellige juffrouw die ons die avond goed heeft bedient. Geweldig
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten gegeten. De bediening was prima. Ze gaf een Goede uitleg over wat er op het bord lag. Het eten was prima verzorgd. Kortom een aanrader!!
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Fijne avond gehad: bediening goed en heerlijke gerechten. Restaurant doet zijn naam eer aan....
Het enige dat we willen opmerken is de te lange wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert van 40 minuten.
Verder niets dan lof; we zijn niet voor niets een tweede bezoek wezen brengen.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Wij hadden geboekt vanuit Zeeland, omdat we een paar dagen in Leende op vakantie waren. We hadden vrienden uitgenodigd om mee te gaan.
We werden allerhartelijkst ontvangen door een vriendelijke juffrouw, die ons naar ons tafeltje bracht.
We kregen eerst een amuse van zalm, daarna stokbrood met kruidenboter, vervolgens een mousse van vis, vervolgens als hoofdgerecht ossenhaas en varkenshaas op een bedje van groente.
Het verrassingstoetje bestond uit verschillende ingrediënten, zoals een bolletje ijs, een schaaltje creme brulee en verschillende soorten mousse.
Omdat een medetafelgenoot geen kaasproducten gebruikt, werd hiervoor speciaal een ander gerecht geserveerd voor de producten waarin kaas was verwerkt.
Het geheel van gerechten zag eruit als een plaatje en was zeker drie sterren waardig.
Onze complimenten voor dit uitstekend verzorgd menu.
Familie Lievense uit Oostkapelle
HENK D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ontvangst prima . Diner heel goed . wachttijd tussen de gerechten aan de lange kant . verders een uitstekend restaurant . komen zeker terug .
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg leuke gelegenheid, heerlijk eten, zeer ervaren personeel. Ga er binnenkort weer naartoe! Beveel het aan bi vrienden!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Perfecte service en heerlijk en mooi uitziende gerechten. Een verrassingsmenu met niet alledaagse gerechten. Broodje vooraf. Gewoon goed dus
fam. S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten via de AH Restaurantactie. Het is er gezellig ingericht en je kijkt mooi over de Markt van Valkenswaard uit.
Eerst een amuse: een mousse van zongedroogde tomaatjes
voorgerecht: tartaar van rundercarpaccio met truffelmayonaise en een gepocheerd eitje
hoofdgerecht: varkenshaas en ossehaas (medium gebakken) op een bedje van groenten en aardappelpuree van gewone en zoete aardappel
nagerecht: grand dessert
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ruimte had nogal donkere tafels maar doordat een reservering werd afgezegd een iets betere tafel. Desondanks bleef een 2-persoonstafel voor het raam de gehele avond leeg, waar ik liever had gezeten.
Over eten en bediening geen klachten, was prima en correct en vriendelijk.
G.H. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goede sfeer en vriendelijk personeel. Eten, wat een verrassing was, was heerlijk. Wij konden kiezen uit een drie/vier of vijf gangenmenu. Dit met de AH kaart. Moesten bij het vier gangenmenu 4,50 euro pp bijbetalen. Was de moeite waard. Komen zeker terug.
Caren M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met de AH zegeltjes wezen eten en het was voortreffelijk! Goede ontvangst, zeer vriendelijke bediening en heel lekker eten. Waar je soms minder lekker eet met de zegeltjes, was het hier verrassend goed.
jo T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
we hebben lekker gegeten, het restaurant was gezellig ingericht en het was er niet te druk .we zullen het zeker aanbevelen bij onze vrienden en ook wij komen zeker nog een keertje terug . veel succes en tot een volgende keer .