De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Grand dessert
      Kaasplankje meerprijs €3,50
      Koffie of thee De Heerlijkheid

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

L.H.H K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ook nu weer , net als beide vorige keren, met plezier een smaakvolle avond doorgebracht. Bedienend personeel vriendelijk en behulpzaam en eten mooi in balans.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het was de 2e keer binnen enkele weken en was weer erg lekker. Helaas duurt de wachttijd tussen de gerechten erg lang. Toen we vroegen of ze direct het dessert wilden brengen, ging dat gelukkig erg vlot.
Harry D.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Met de bekende supermarktketen kaartjes gegeten, een 3-gangen "verrassingsmenu". De voorafjes waren "aardig", maar als je niet van kaas hield was je de pineut. Wij waren met een gezelschap van 7 personen dus de borden waren écht wel leeg, maar toch... Als hoofdgerecht kon je uit vlees of vis kiezen. Eén der (superkleine, knap dat je dat niet voor elkaar kunt krijgen) baarsfiletjes was niet gaar, en een der varkenshazen was half droog. Als toetje bestelden we de "zoetige" variant. Al met al was het niet slecht qua smaak voor wat je kreeg, maar wel "holle kies werk". Oftewel zéér weinig. Verder duurde het echt véél te lang tussen de gangen door, en in totaal ruim 3 uur. Aan de serveersters lag het niet, die hadden een goede conditie doordat ze per dag tig trappen moeten lopen! N.B. De positie van het toilet naast de keuken is niet erg hygienisch gekozen. Tevens hoor je letterlijk alles wat ze in de keuken voor kletspraatjes hebben (en jij maar wachten op je eten). Ga hier alleen heen als alle andere restaurants in de buurt staken!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was heerlijk, maar er was een flinke onderbezetting in de bediening waardoor het 3 uur duurde voordat we onze 3e gang op tafel hadden. Verder was het eten erg lekker. Het was een verrassingsmenu met vis vooraf, hoofdgerecht was vlees en groenten en nagerecht was een grand dessert met een crème brulee, choco mousse, citroen sorbet en nog 2 hapjes. De rode wijn was overigens ook erg lekker.
Het was wel jammer dat de toiletten beneden zijn en dat wij boven zaten. Verder was het wel leuk ingericht alleen de papieren tafelloper voelde erg goedkoop aan. Ook werd ik in een vrij ongemakkelijke hoek weggezet aan tafel, waarschijnlijk omdat er een hele grote groep naast ons zat. Ik zou in het vervolg bij de reservering vragen of we een tafel aan het raam zouden mogen.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was van een top kwaliteit, de entourage zag er verzorgd uit en wat wij het meest prettig vonden was dat de akoestiek van de ruimte heel rustgevend was zodat je elkaar niet hoefde te overschreeuwen.
Wij gaan hier, met of zonder Iens, zeker terugkomen.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het was goed .
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer vriendelijke en snelle bediening en super goed gegeten. Wij zullen zeker terugkomen.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het eten is fantastisch. Heerlijk bereid en van hoge kwaliteit. Wel moesten we lang wachten op eerste en tweede gang.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke dame in de bediening. De tijd tussen de gerechten mag iets korter, maar was wel acceptabel.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het eten was goed alleen de geserveerde aardappelpuree had geen smaak en was ook bijna niet herkenbaar als aardappelpuree.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassings menu was heel erg lekker! Wij werden heel vriendelijk geholpen.
Echt een aanrader!
El W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk, genoten van het lekker eten
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk eten, mooi opgediend en zeer compleet met een amuse, een mandje brood en drie gangen!
G.H. P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Via Iens besproken wat niet doorgekomen was. Toch hartelijk ontvangen.
Henry R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alles was goed van a tot z compliment
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Na een goede ontvangst hebben we genoten van een heerlijk driegangen menu. We kregen zelfs nog een amuse vooraf. De bediening was prima. Een absolute aanrader voor een gezellig avondje uit!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met A.H aktie gegeten lekker voorgerecht, hoofdgerecht iets minder, nagerecht erg lekker. Bediening weet waar hij mee bezig is goed bezig.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
heel erg goed en prettige bediening.

Komen snel weer terug
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
3 gangen AH menu. Alleen vlees van het hoofdgerecht was wat minder maar voorgerecht en Nagerecht ooooverheerlijk. Er wordt veel werk gemaakt van de presentatie en de extraatjes eromheen. Een amuse bij binnenkomst, en een erg aangeklede koffie.
Super vriendelijke bediening. Een aanrader.
Interieur een beetje rommelig. (Eetcafé)