De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Voor de eerste keer geweest . Vriendelijke bediening , goede gerechten . Prima Restaurant. Om nog eens terug te gaan , is zeker de moeite waard.
Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke en bijzonder mooi opgediende gerechten. Vooral de vegetarische maaltijd was heel creatief en gevarieerd. Ter plaatse kan je ook nog tegen een kleine bijdrage het menu uitbreiden naar 4 of 5 gangen. De bediening was heel prettig en we kregen goede uitleg over de gerechten. Wij komen hier zeker terug.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wat een klantvriendelijkheid en uitstekend eten! We kampeerden in de buurt en wilden 4 juni (met de AH actie) met 4 personen komen eten. We wilden ook graag onze hond meenemen. Via de mail stelde ik die vraag en kreeg per omgaande antwoord. Het kon wel beneden (in het grand cafe) maar boven, waar het restaurant deel is en waar het verassingsmenu van de AH actie geserveerd werd, helaas niet. Maar ze wilden dan wel het menu beneden serveren. Na een heerlijke amuse van frisse meloengelei met rauwe ham volgde het voorgerecht met huisgerookte zalm en een cousous van bloemkool. Heel bijzonder en erg lekker. Prachtig opgemaakt dat ook. Daarna een zeer ruim bemeten kangeroe bieftuk met heerlijke groente en diverse purees. Het nagerecht was bijna een grand-dessert. Met ijs, creme brulee, parfait van frambozen en panna cotta van witte chocolade. Werkerlijk heerlijk! Bediening zeer attent en vriendelijk. En we kregen nog een mail na afloop met de vraag of alles naar tevredenheid geweest was. Dat was het. En voor de hond werd ook goed gezorgd. ZIj had als eerste een drankje (bakje water ;-)
hfdelau .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mijn man en ik hebben genoten van een vier gangen menu.
De gerechten zien er goed uit en smaken heerlijk.
Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en attent.
Voor herhaling vatbaar.
Respect voor het personeel dat steeds de trap op en af moet om de gerechten te kunnen serveren.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Complimenten voor de kok. Ondanks de vele allergieën is daar heel goed op ingespeeld. Heb er HEERLIJK gegeten.
Zo lekker dat ik er thuis nog van zat na te genieten...
R V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben lekker gegeten.
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
verrassend 5 gangen menu van de chef. Het was prima en lekker en leuk personeel. Een aanrader om eens een bezoek te brengen
jeanne.57 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten, keurige service. Gezellig!
Het ahrestaurant menu ziet er goed uit.
Personeel erg vriendelijk, keurige ontvangst
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben genoten van een 3 gangen verrassingsmenu vIa de AH restaurantactie (als je wilt is dit menu tegen meerprijs uit te breiden). Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht zagen er mooi uit en smaakten heerlijk. We keken mooi uit over de markt van Valkenswaard en de service van Daphne was perfect. Zeker een aanrader!
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Op het eten is niets aan te merken. Het is alleen jammer dat er geen keuzemenu is. Nu is het de verrassing van de chef en dan is het maar afwachten wat je krijgt.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten het eten was erg goed en werd mooi geserveerd.De bediening zowel binnen als buiten op het terras was goed iedereen was zeer vriendelijk .Dit restaurant is zeker een aanrader.
Cis P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het voorgerecht, de soep en het nagerecht waren heerlijk, maar het hoofdgerecht viel tegen, de biefstuk van kangaroo was taai en smaakloos. ook veel teveel boontjes, iets meer variatie van groenten zou een plus zijn.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was zeer smaakvol , we zaten aan een gezellige tafel en konden uitkijken op de Markt.
Vooral complimenten aan de keuken , wij hadden verschillende (dieet)wensen en die zijn uitstekend verzorgd.
Leonard K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Na een gastvrije ontvangst werden we naar onze tafel gebracht aan het raam. Bediening was zeer vriendelijk en ter zake kundig. Kwaliteit en presentatie van de 3 gangen was uitstekend. Tussen de gangen was er voldoende tijd om met elkaar te praten of naar buiten te kijken over de levendige markt van Valkenswaard. Kortom een aanrader!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De ontvangst was prima.
Het wachten op iets te eten duurde erg lang.
Het eten was te koud.
Ook was het menu erg simpel.
Het nagerecht was goed.
Voorlopig niet terug daar dus.

Groeten Wil
Amber .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel leuk eetcafé op de begane grond waar ik vaak met mijn moeder ga lunchen op donderdag als het markt is. Zaterdag voor het eerst op de eerste verdieping wezen eten. Had de lamsrack... ontzettend lekker! Goed gekruid en gegrild! Bedankt weer voor de gezelligheid!
Beste Amber,

Heel erg bedankt voor je leuke recensie! Het lamsrack is inderdaad erg smakelijk! Lekker met die gekruide korst van de grill :) We hopen jou en je familie nog veel vaker te mogen verwelkomen.

A B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Helaas geen succes. Hoofdgerechten waren te gaar, smakeloos. Het feit dat we de helft hebben laten staan leidde niet tot vragen. Gemiste kans. Voorgerecht was redelijk. Maar in combinatie met de eindafrekening geen aanrader.
Beste meneer / mevrouw Blom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij vinden het namelijk belangrijk om feedback van gasten aan de slag te gaan.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct met het bedienend personeel gesproken en zij verzekerden ons dat er aan u en uw gezelschap meermaals gevraagd of alles naar wens was. We hadden het natuurlijk fijner gevonden als u toen had aangegeven dat er iets niet naar wens was met uw hoofdgerecht. Soms kan het natuurlijk zijn dat u het niet prettig vindt om dit op dat moment te ventileren echter is dat wel het beste moment zodat wij hier ook adequaat mee om kunnen gaan zodat u uiteindelijk met een fijn gevoel onze zaak verlaat.

U mag mij ook altijd nog persoonlijk een e-mail sturen om uw feedback omtrent uw gerecht(en) verder toe te lichten zodat ik kan nakijken wat er is gebeurt. Hoor graag van u!

J L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
P
Beste meneer / mevrouw Loomans,

Heel erg bedankt voor uw review en het mooie cijfer! We hopen u en uw gezelschap vaker te verwelkomen. Tot de volgende keer!

hanskap .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na een vorige slechte ervaring weer eens terug gegaan omdat onderstaande reviews goed zijn en omdat we dachten dat er een nieuwe eigenaar was. Jammer genoeg is blijkbaar de chef gebleven.
Het eten was een zware teleurstelling. Alles was compleet kapot gekookt. De vis was praktisch onherkenbaar. De tonijn leek wel schoenleer en over alles was een smakeloze drab gesmeten om blijkbaar e.e.a. te verbergen.
Het was ook de eerste keer dat we zagen dat er een gebonden bouillabaisse bestond. Dit zul je in Frankrijk noch België tegen komen.
Beste meneer Kap,

Wat ontzettend vervelend dat u niet lekker heeft gegeten. Het beeld dat u zo schetst van onze gegrilde tonijnmoot herken ik helemaal niet en het verbaast me dan ook zeer want onze vis en vlees gerechten worden met veel zorg en liefde klaar gemaakt. Erg vervelend om dan ook te lezen dat het helemaal niet naar wens was. Uit uw recensie kan ik helaas niet opmaken of u bij mijn medewerkers heeft aangegeven dat er iets mis was met hetgeen u gekregen had en of hier dan ook naar gehandeld is door hun. Ik zou dan ook heel graag van u een persoonlijk bericht ontvangen per e-mail op info@grandcafedeheerlijkheid.nl zodat u uw verhaal wat verder kunt toelichten.

Verder geeft u aan dat u dacht dat er een andere chef en eigenaar in het restaurant zit. Onze keukenbrigade is in de afgelopen jaren wel veranderd maar de eigenaren niet.

Ik hoor graag van u!

Riny G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed en netjes zeker voor herhaling vatbaar personeel vriendelijk en bekwaam .
Een goed concept van AH zegels.
Helemaal top !!
Beste Riny Gehoel,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons en andere te informeren over uw ervaring bij De Heerlijkheid! We hopen u nog vele malen te mogen verwelkomen de komende jaren :)