De Heerlijkheid Restaurant

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Over het restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Restaurant De Heerlijkheid in Valkenswaard bestaat uit 2 verdiepingen. Op de eerste verdieping kunt u heerlijk genieten van luxe gerechten met grill invloeden. Met het mooiste uitzicht over de Markt van Valkenswaard kunt u hier 7 dagen per week heerlijk dineren. Kies voor onze 3-, 4- of 5-gangen verrassingsmenu, 3-, 4- of 5-gangen a la Carte menu met bijpassende wijn arrangementen of maak een keuze uit onze uitgebreide a la Carte menukaart. Reserveer direct via de reserveringsmodule van iens.nl voor ons restaurant met Steak & Grill invloeden.

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid Restaurant

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima wisselende kaart, levendig restaurant met goed en eerlijk eten. Heerlijke steaks, ik ga liever boven in het steakhouse eten als beneden, heeft meer een cafe vibe als een restaurant.
ahg V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Prima verzorgd 4-gangen menu in een ongedwongen, prettige sfeer met een leuke bediening! Een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Yann2015 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over de markt in Valkenswaard. Bediening vriendelijk. Gangen volgden elkaar wat ons betreft iets te snel op.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Knus
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alle aanwezige personen waren heel tevreden over hun eten. Live muziek. Gezellig.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
1920 aan tafel 2230 nog steeds geen dessert op gedient + bij binnen komt fles wijn bestelt en die stond r om 2230 nog steeds plus de lege glazen r is geen 1 moment geweest dat er iemand was die vroeg of r nog iemand wat wilde drinken , boven dien was de manager r niet mee eens dat die niet kon hij noemde zijn zaak een resteurant en geen vreetschuur, maar ik ken betere vreetschuren dan zijn resteurant , dus wilt u lang wachten en secht bedient worden? Ga hier vooral heen.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede bediening . vriendelijk hardwerkend personeel.
Goede prijs kwaliteit. Attente kok.
Goede uitleg bij de diverse gangen
moenie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren met vrienden avondje uit met AH actie. En werden vriendelijk ontvangen. restaurant zat helemaal vol. We hadden een extra gerecht bijbesteld wat voor de prijs die we betaalde tegenviel. Daarna hebben we bijna 2 uur gewacht op hoofdgerecht omdat het in de keuken niet goed liep. Dit was erg jammer, en merkte je dus ook in het hele restaurant.
annette.butler .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk personeel, rustige gezellige sfeer, eten was goed. Makkelijk gratis parkeren kortbij. Vriendelijk, vriendelijk, vriendelijk
Dianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Ook goed rekening gehouden met de allergieeen van onze zoon.
Gezellige sfeer aanwezig en we zaten op een mooi plekje bij het raam
Beste mevrouw Wouters,

Heel erg bedankt voor uw lovende woorden. Wij doen ons uiterste best om ook mensen met voedsel intoleranties en allergieën bij ons een leuke avond uit te bezorgen. We hopen u nog vaak te mogen verwelkomen.

Mocht u zin en tijd hebben dan zouden wij een review op tripadvisor ook erg waarderen.

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
zoals ik altijd gewend was bij de Heerlijkheid, en heb ik ook deze keer weer super lekker gegeten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel en super lekkere gerechten. Bram en brigade SUPER!
Beste Cor,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie op iens.nl! Uw complimenten zijn doorgegeven aan onze bedieningsmedewerkers en de koks! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De naam doet het restaurant eer aan. We hebben verrassend heerlijke gerechten gegeten. Geen alledaagse combinaties. Vriendelijk personeel. Een zeer geslaagde avond
Beste mevrouw Kuijpers,

Hartelijk dank voor uw leuke review! We hopen u en uw gezelschap nog heel vaak te mogen verwelkomen in ons restaurant en grandcafe. Tot snel weer!

Laimaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Alles was heerlijk en veel verse diverse groenten erbij. In plaats van de traditionele friet kregen wij 2 soorten smakelijke aardappelpuree. Het zijn echt kunstwerkjes op je bord. Porties zijn aan de royale kant. De bediening was voortreffelijk. Muziek zou iets zachter mogen zijn, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Restaurant is een echte aanrader.
Beste Laimaatje,

Heel erg bedankt voor uw leuke review en uw complimenten over het eten. We hopen u dan ook nog heel vaak te mogen verwelkomen.

Bettie D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prettige bediening, heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. We zaten aan het raam waardoor je leuk over het marktplein kijkt
Beste mevrouw de Wit,

Bedankt voor uw review en uw complimenten over onze collega's. We vinden het heel fijn om te horen dat u het naar uw zin hebt gehad. We hopen u nog vaak te mogen verwelkomen.

a M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prachtig opgemaakte gerechten, mooie composities en heerlijk klaargemaakt. Attente en aardige bediening; kortom... we komen graag terug!
;
Beste familie Meulman,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze leuke review te schrijven. Wij waarderen dit echt heel erg! We hopen u nog vaak te mogen verwelkomen in ons restaurant en grandcafe!

Bertus H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met de AHkaart voor de eerste keer naar dit restaurant. Tot onze grote verrassing is het ons daar prima bevallen. Prettige bediening en het eten was erg goed. Er wordt goed rekenining gehouden met onze wensen.
Beste meneer Haasakker,

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat wij u positief hebben kunnen verrassen en we vinden het leuk als we u vaker mogen verwelkomen.

Noud B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden vriendelijk onvangen. Het eten was geweldig goed en een heel gezellige juffrouw die ons die avond goed heeft bedient. Geweldig
Beste meneer Borrenbergs,

Wat leuk dat wij van u een dikke 10 hebben gekregen! We hopen u nog heel vaak te mogen verwelkomen. Uw complimenten over onze collega's geven wij uiteraard door.

Helen S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten gegeten. De bediening was prima. Ze gaf een Goede uitleg over wat er op het bord lag. Het eten was prima verzorgd. Kortom een aanrader!!
Beste mevrouw Smit,

Heel erg bedankt voor uw recensie op iens.nl
Wat fijn om te lezen dat u een leuke avond hebt gehad! We hopen u nog heel vaak te mogen verwelkomen.

Bert U.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Fijne avond gehad: bediening goed en heerlijke gerechten. Restaurant doet zijn naam eer aan....
Het enige dat we willen opmerken is de te lange wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert van 40 minuten.
Verder niets dan lof; we zijn niet voor niets een tweede bezoek wezen brengen.
Beste meneer Uithol,

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij werken er hard aan om een vlotte doorstroom van alle gangen te hebben en proberen lange wachttijden tot een minimum te beperken. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Dat houdt ons scherp!