De Heerlijkheid Grandcafe Steak & Grill

Markt 16 5554 CC Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013230

Over restaurant De Heerlijkheid Grandcafe Steak & Grill

Een dag vol Bourgondische gezelligheid

Bij Grandcafé De Heerlijkheid gloeit elke dag de grill, gezellig en lekker. De lunch bestaat uit een goed belegd broodje, een knapperige salade of een uitgebreide tosti. Je avond kan niet meer stuk met een sappige steak of een vers stuk vis, je kiest hier zelf je favoriete bijgerechten. Na het eten klets je nog lang na, onder het genot van een heerlijk drankje en wat kleine snacks. In het weekend volop gezelligheid met een quiz avond en live muziek.

Meer informatie over restaurant De Heerlijkheid Grandcafe Steak & Grill

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Voordelig
Driescl .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles was top van de wijn tot de bediening.
Francien P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Riny G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer goed verzorging en vriendelijkheid prijs kwaliteit goed .
We gaan zeker nog een keer terug.
Is alweer geboekt de volgende gelegenheid .
Mmjwolbers .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Jammer dat als je zwanger bent dat de kok niet weet wat je wel en niet mag eten. Ik kreeg een biefstuk en varkenshaas die nog rood en rosé waren. Dan heeft mijn partner haar eten al en gaat mijn bord terug. Ook horen zij te weten dat biefstuk niet smaakt als deze doorbakken is. Zorg dan dat je iets anders kunt serveren.
Eten was niet slecht maar wel een teleurstelling kwa gezellig eten omdat we niet samen aan de hoofdmaaltijd zaten.
Cel1915 L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Kan heel kort en bondig zijn.
Heb alleen maar positieve ervaring. Alles klopte.
Zeker aanrader om jezelf daar met andere te laten verwennen
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
goed gegeten leuke gerechten smaakvol goede sfeer vriendelijk personeel goede wijnkaart goed uitzicht op de markt perfecte gelegenheid om je avond door te brengen
Ck .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
3 gangen AH menu gegeten. Smaakte prima, alleen wat karig. Miste bijgerechtje zoals iets van frietjes of aardappelgarnituur. Volgende keer zouden we ergens anders voor kiezen.
Ameulman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie en sfeervolle locatie ( we zaten boven). Zeer attente en vriendelijke medewerkers, prachtige en smakelijk bereide gerechten, verrassende amuse en mooi koffieservices. Kortom... een bijzondere ervaring voor en zeer redelijke prijs. We komen graag terug!
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ben 3x gaan eten met AH bon,elke keer lekker en elke keer andere gerechten.
Mooi opgemaakte borden,het was heerlijk!
Ook is het erg gezellig ingericht.
Een aanrader!
Theo T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
we hebben boven verwachting heerlijk gegeten. 4 gangen menu van de chef voor slechts 33,50. Zeer attent en vlot personeel en de wijn van de kaart was voortreffelijk. We gaan nog eens terug
Josjevereijken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
het eten was een verrassingsmenu vd restaurantzegels van AH.op de site stond wel dat het een keuzemenu zou zijn. Het eten was heerlijk en mooi opgediend,personeel ook heel aardig.goed bevallen en gaan zeker keertje terug!
Rianne.delaat .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het is zeker aan te bevelen om hier eens te gaan eten. Lekkere gerechten, alleen het toetje vond ik persoonlijk minder. Cakeje flauw van smaak, ijs te zoet. Maar laat dat je niet weerhouden!
Rianne.sumi .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het menu was een aangename verrassing, veel verschillende smaken en veel verschillende gerechten. Een grote verwennerij. De enthousiaste en deskundige bediening en de mooie locatie maakten het plaatje compleet. Voor herhaling vatbaar.
Vandeven1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Verrassende kleine mooi opgemaakte heerlijke gerechten. Bediening en service waren zeer goed.
Een aanrader, wat mij betreft.
Jurgenmarco .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Wij hebben voor een kleine bijbetaling het 4 gangen menu gekozen en voor ons was het super. De sfeer is relaxt evenals de bediening. Je voelt je erg welkom. Kortom een aanrader!
Gonnie.snellen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We waren aangenaam verrast, de naam "Grill en Steakrestaurant" doet het etablissement tekort. Het is véél meer dan dat. Goede, eerlijke gerechten voor een betaalbare prijs.
Wij komen zeker nog eens terug!
Cel1915 L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten was prima. Leuk variaties in verrassingsmenu .
Vooral voorgerecht erg lekker.
Personeel een beetje beledigd toen ik vroeg of de muziek wat zachter mocht.
Is een restaurant en geen café. Wel gehoor aangegeven.
Laan44 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het speciale 4 gangen verrassingsmenu voor de AH actie was matig, de soep slecht en het kaas plankje (tegen meerkosten) bestond slechts uit 2 soorten kaas met kruiden,hoeveelheid was wel voldoende
Bernhard77 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten goeie service 5 gangen menu gekozen was super denk aan prijs/kwaliteit .
Dacht eigenlijk naar een steak house te gaan maar dit was een aangename verrassing bovenmodaal restaurant op niveau ..! Ik wil er zeker vaker komen .
Las in een reactie van te warm wij zaten juist in de airco houden mijn vrouw en ik niet zo van dat zou dan eerder puntje van kritiek zijn
S.cuperus .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten is prima zou er zo weer heen gaan.
Voor het eten kreeg je genoeg tijd voor maar het was niet druk.
Bediening legde goed uit wat je kreeg op je bord.