De Heerlijckheyt Het Loo

Koningstraat 1 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

Koninklijk genieten

Neem de tijd en geniet van mooie gerechten uit de Franse keuken en geweldige gastvrijheid. De aankleding is schitterend, dit voelt nou echt als een avondje uit.

Meer informatie over restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige inrichting, prima bediening en goed eten voor een redelijke prijs. Aanbevolen! Slechts één verbeterpuntje: De afzuiging in de open keuken voorkomt niet dat je goed kunt ruiken wat er bereid wordt. Of dat je haar nog een beetje naar op de huid gebakken zalm ruikt bij thuiskomst...
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Sinds lange tijd niet meer zo'n mooie tournedos gegeten, echt voortreffelijk. Mooi rood en warm van binnen.
Wilfred H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten; sfeervol; goede prijs/kwaliteit verhouding; bediening erg goed
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten het 5 gangen verassing menu van de chef.

Elke gerecht klopte en was echt heerlijk. Ook het wijn arrangement is een aanrader! En niet te vergeten de bediening was ook erg goed en erg vriendelijk!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteren met twee collega's gegeten bij De Heerlijckheyt Het Loo. Vriendelijke bediening, rustig kunnen tafelen en overleggen. Heerlijk voorgerecht (gefrituurde champignons), prima Tournedos en lekker kaasplankje, alles geflankeerd door goeie huiswijnen. Voor een doordeweekse dinsdagavond echt heerlijk gegeten!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vanavond met 6 personen wezen eten en het was weer heerlijk!! Hier al 4 keer eerder geweest en toen was de service beter dat viel helaas tegen. Ik denk dat deze dame alles nog moest leren, volgende keer hopelijk beter voor ons.
Astridculinair .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lange tijd niet geweest en spontaan binnen gelopen voor een lunch. We kozen voor de "tapas", 10 kleine hapjes. Mooi gepresenteerd, erg smaakvol en een mooie variatie van vlees en vis. De bitterbal van kreeft daar lustten we wel een schaaltje vol van...een lekker glas Chardonnay erbij maakte het genieten helemaal compleet. Fijne, "frisse" gastheer die duidelijk plezier heeft in zijn werk. We werden warm onthaald maar ook netjes uitgeleide gedaan. We gaan gauw een keer 's avonds terug!
Goffe V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de carpaccio van hert was echt super! Mooie inrichting/sfeer, genoeg ruimte tussen de tafels zodat je lekker rustig met elkaar kan praten. Verder prima bediening. Vriendelijk, attent en met goeie suggesties voor wat betreft de wijn. Wij komen zeker een keer terug! Tips: bij de Fazant had iets meer saus gemogen. Verder was er geen dessert met chocolade... voor ons als liefhebbers wel een beetje een gemis.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben goede herinneringen aan dit restaurant en onze verwachtingen werden ook nu overtroffen
Anne-mer V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De deur werd netjes opengehouden en onze jas aangenomen en opgehangen. De kaart zag er goed uit. We kozen het 5 gangen verrassingsmenu met wijnen. Het eten smaakte erg goed. Vooral het eerste gerecht van tonijn en botervis was erg geslaagd. Een feest om te zien en echt goed van smaak. Klein minpuntje: het brood dat we kregen geserveerd was hard/droog van het lange liggen. Maar verder was het eten top.
De sommelier vertelde steeds leuk bij de wijnen. Niet te zweverig, maar gewoon en enthousiast. Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we zeker terug.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een sfeervolle en vriendelijke gelegenheid. Gastvrijheid en Service worden hier met een hoofdletter geschreven. De sfeer is ongedwongen. De gerechten plaatjes en met smaak en passie samengesteld. Een prima gelegenheid voor een gezellige avondje uit.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer.
D. M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
De verwachtingen waren hoog gespannen en zijn volledig waargemaakt. Genoten van een vijfgangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Mooie en verrassende gerechten, heerlijke wijnen. En vriendelijke en attente bediening. Geen enkele kritiek? Kleintje dan. Voor een vijfgangenmenu waren de porties iets aan de grote kant. En aangezien we niet graag iets laten staan, gingen we erg vol de deur uit. Absolute aanrader voor een avond culinair verwend worden in goede sfeer en met uitstekende bediening.
Francy S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij hebben genoten van een 5-gangen verassingsmenu. Elk gerecht was heerlijk! Bediening was ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader dit restaurant!!
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voor ons 1e trouwdag hier wezen eten. Het eten was erg lekker, zelf gerechten die ik normaal niet lust waren lekker. Bediening was erg vriendelijk en attent. Helaas zelfs vergeten om fooi te geven (schaam+excuus) want dat is zeker wel verdient.
R J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met 4 personen geweest, heerlijk avondje uit, in alle rust genoten van een fantastisch diner, zowel vis als vlees subliem klaar gemaakt. Bediening is alert en bekwaam en toch ook in voor gewoon gezelligheid.
Roweco .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten en uitstekend verzorgd. Enthousiast bedient door een nog jonge dame die op plezierige wijze en met verstand van zaken uitleg gaf bij de kaart en het gekozen wijnarrangement. Heerlijke amuse vooraf,vers gebakken brood en karaf water op tafel. De gekozen gerechten stuk voor stuk een lust voor het oog en gebalanceerd van smaak. Het voorgerecht (dungesneden runder-ribeye) echt voortreffelijk, hoofdgerecht (Rouleau van parelhoen) bijzonder smaakvol en het dessert (Gepocheerde perzik) een prima afsluiter. Heerlijke friandises bij het kopje dubbele espresso na. Hier ga ik zeker terugkomen.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een fijne avond! Het bleek zelfs warm genoeg om nog heerlijk op het terras te eten. Er werd heel erg goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Tapas als voorgerecht (alle hapjes top!), en kalf als hoofd. Toe nog een kaasplankje, een aanrader! En bij de thee en koffie na het eten heerlijke friandises. Wij hebben er een favoriet bij!!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten met mijn zoon! Verrassingsmenu, met een zachte, mooi opgemaakte zalmtartaar met coquille als voorafje, een echt perfect!! gebakken eendeborst, en een frisse perenbavarois met citroensorbet toe. Als 'inkomertje' hadden we een half dozijn Creuses. Daar was helaas het zilte wat vanaf - dreven in kraan- ipv zeewater. En de combi met balsamicovinaigrette was naar mijn idee ook wat minder. Maar verder niks op aan te merken.
spillebeen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij waren voor de eerste keer bij De Heerlijckheyt en hebben genoten van het heerlijke eten.
De combinaties zijn verrassend. De mogelijkheid om een uitgebreide lunch te nuttigen spreekt ons erg aan. Dit is slechts bij enkele restaurants in Apeldoorn mogelijk.
De bediening verdient een pluim. Wij werden zeer hartelijk ontvangen, er werd direct water aangeboden voor de hond. Toen wij zelf water bestelden werd ons direct kraanwater aangeboden. Al met al SUPER!