De Heerlijckheyt Het Loo

Koningstraat 1 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

Koninklijk genieten

Neem de tijd en geniet van mooie gerechten uit de Franse keuken en geweldige gastvrijheid. De aankleding is schitterend, dit voelt nou echt als een avondje uit.

Meer informatie over restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, mooie gerechten! Elke keer weer genieten. Goede wijn erbij en ons smaakfeest is weer compleet. Bedankt!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Dit was top, absoluut een aanrader en ook de moeite waard om nogmaals te bezoeken.
Lutineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Inmiddels 2x geweest en beide keren genoeglijk gegeten. Kwaliteit eten is uitstekend. Onze favoriet is de proeverij van het voorgerecht. Bij de Heerlijckheid mag je nog een avond lang tafelen ipv dat je na 2 uur weer buiten staat. De bediening is plezierig en entourage is in orde. Graag tot de volgende keer!
Winnifred V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel: erg gastvrij! Helaas gingen er een paar dingen mis, het restaurant heeft geprobeerd alles direct te regelen en heeft ter compensatie, het aperitief gratis aangeboden!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten in relaxte sfeer. Mooie opmaak van de gerechten. Vriendelijk pesoneel.
J. W. D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
gezellige en fijne sfeer met een goed glas, lekker eten en hartelijke en attente bediening.
Giep V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prima service, uitstekende keuken

Prijs-kwaliteit verhouding ok.
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Wel wat karig in toelichting op de gerechten.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was allemaal lekker maar de portie was echt veel te klein of het gerecht te duur. Voor deze prijs verwacht ik wel wat bijgerechten op tafel.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn super bediend!
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hadden gehoord dat je hier geweldig at. Wel, we hadden een fijne avond en hebben prima gegeten, maar niet meer dan dat. Mijn vegetarische gerecht was inspiratieloos en het andere gerecht met kalfstrio was saai en de stukjes vlees te hard gebakken. De wijnen waren uitstekend. Bovendien zit je er fijn. Kortom, wij hadden een goede avond, maar hier kom je niet om te fijnproeven.
Jaap63 W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben al vaker hier gegeten, maar ik vond de prijs/kwaliteit verhouding nu niet goed. De lauwe al op tafel staande fles water van 70 cl bleek op de rekening te staan voor €5,50. Koud kraanwater was lekkerder geweest. Het hoofdgerecht werd geserveerd op koude borden met koud garnituur, dus het vlees was daardoor ook te koud, een opmerking daarover werd afgedaan met: mijn excuses normaal hebben wij wel warme borden. Jammer gemiste kans, wij gaan hier niet weer naartoe en dat terwijl onze herinnering zo positief was.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een restaurant waar je een heerlijk avondje kunt genieten. Kwaliteit van het eten is super en de medewerkers erg vriendelijk. Hier heerst nog passie voor de horeca!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lunch in dit restaurant is een beleving. Kies ervoor als u een uitgebreide lunch wilt, niet voor een snelle hap. De Tapas waren een feestje voor de smaakpapillen. Rundelbouillon en IJsselvalei rund ook uitstekend en smaakvol.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Mooi verzorgde gerechten en goed opsmaak en dat tegen een redelijke prijs. De bediening was vriendelijk en attent. Kortom, we hebben een prima avondje gehad.
Lionne T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mijn vriend en ik hebben heel erg lekker gegeten.
Voor ons miste het net een beetje het puntje op de i. Lastig te zeggen wat het is. Net een beetje gezelligheid. Wij zeiden tegen elkaar onder het eten; de restaurants die ons bij blijven is net zo lekker eten als hier, maar wordt aan verschillende tafels zo af en toe hard gelachen.

Daarnaast was het publiek die avond overwegend 50+, dat speelde misschien ook mee.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een erg plezierig restaurant. We waren aangenaam verrast door het vegetarische menu, en we hebben heel plezierig en ontspannen gegeten. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk genoten op terras van frisse Sauvignon blanc uit Nieuw Zeeland en hemelse vegetarische verwennerij. Paradepaardjes! Ook het maanden is overheerlijk. We komen zeker nog terug!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
prima keuken. Mooie locaties. Een echte aanrader
Tilly S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gedineerd in sfeervolle ambiance. Vriendelijke en attente bediening.