De Heerlijckheyt Het Loo

Koningstraat 1 7315 HR Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

Koninklijk genieten

Neem de tijd en geniet van mooie gerechten uit de Franse keuken en geweldige gastvrijheid. De aankleding is schitterend, dit voelt nou echt als een avondje uit.

Meer informatie over restaurant De Heerlijckheyt Het Loo

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk zitten lunchen met 2 personen. Helaas was er wat weinig personeel en kregen we weinig aandacht. Maar het eten, het lunch menu, was super. Lekker wijntje erbij, helemaal af.
José T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was verrukkelijke. Had het verrassingsmenu en daarbij werd een goede uitleg gegeven over wat er op het bord lag.
Rieka V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het was heerlijk! En de gerechtjes zó mooi! We hopen nog eens terug te komen.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Het eten ziet er prachtig uit, is mooi opgemaakt op je bord en het smaakt voortreffelijk.
Een aanrader, wij zullen dit adres zeker onthouden.
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Goede service en erg alert op mijn zwangerschap!
Jan Piet H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Genoten van heerlijke avond op perfecte locatie met gezellig personeel.
Marja A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Geweldig restaurant, heerlijk gegeten, mooie locatie, attente bediening. Helemaal perfect! Bedankt voor de goede service.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
prima en gezellige avond!
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Was prima????
Bernhard M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten...we hadden een 4 gangen verrassingsmenu met een wijn arrangement. Was geld meer dan waard. Komen hier zeker een keer terug als we weer in apeldoorn zijn.
titia N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Jammer dat ik maar één antwoord kan invullen op de laatste vraag: gelegenheid.
Ik vind n.l dat jer zowel met familie, vrienden, partner als zakelijk kan binnenkomen.
Het kan misschien iets 'warmer' zijn qua uitstraling.
Maar het was prima.
Gabriel C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Geweldig, een echte aanrader! Uitstekend en vriendelijk geholpen, prima hulp bij t kiezen vannde wijn. Echt n super culinair diner. Een tien!!!
Maria Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zeer middelmatig. We hadden het maandmenu met als voorgerecht dungesneden zalm en rillette van zalm, hoofdgerecht runderbavette en nagerecht 1 x kaas en 1 x cheese cake. De zalm was zó dun gesneden dat hij aan het bord bleef plakken en je proefde hem nauwelijks. De rillette was te vast en niet smeuïg (zij schrijven rilette met één L en spreken het ook zo uit : rielet. Gruwel ...). De bavette was goed klaargemaakt maar ontbeerde smaak, het garnituur erbij niet meer dan doorsnee. Idem voor de nagerechten. Het geserveerde brood weliswaar knapperig van buiten maar sponzig week van binnen, supermarktkwaliteit. De wijn die we bestelden was prima, tegen een zeer redelijke prijs. Inrichting is aan de oubollige kant en aan vervanging toe (rafels aan de stoelbekleding). Alles bij elkaar komt mijn oordeel uit op : acceptabel maar springt er op geen enkele manier uit.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
In één woord: uitstekende keuze. Het klopte allemaal, eten, bediening, wijnen, ambiance.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Naast Paleis het Loo gelegen, parkeerterrein van het naastgelegen hotel mag gebruikt worden. Sfeervolle ambiance en goede wijnkaart. Het eten is altijd goed. Zowel zakelijk als privé een aanrader. Bij mooi weer is het terras geopend voor een borrel, lunch of diner.
Gabor Z.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima restaurant , mooie locatie met een prettige sfeer.
Eten was goed , Het hoofdgerecht was roodbaars met risotto deze was te droog voor risotto . Smaak van de roodbaars was flauw
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdag 15 april jl. de 87ste verjaardag van onze vader gevierd. Keuze van locatie is altijd een opgave het moet niet te "common" en niet over "the top" c.q. te stijf te zijn. Het was een schot in de roos, alles was conform onze "eis" , mooie locatie, goede sfeer, lekker eten,goede wijn en ook belangrijk leuke medewerkers ! Kortom zeer geslaagd en de best wel kritische familie De Gruijter komt zeker terug! Nogmaals bedankt.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vanavond ontzettend lekker gegeten in dit fijne restaurant! ontvangt hartelijk, heerlijk amuse en een knapperig bruin broodje. Zowel de voor als de hoofdgerechten zijn plaatjes. Ruime porties met lekker veel groente. Er is tijd voor een gezellig praatje aan tafel en dat maakt dat wij hier nog steeds na al die die jaren met ontzettend veel plezier hier komen om heerlijk te dineren en te ontspannen.
Dinant G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Fijn restaurant met goede gerechten! Heerlijke rustige ambiance waar alle ruimte is om een goed gesprek te voeren.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017