De Heerlijckheid

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Heerlijckheid

Heerlijck vlees in Hengelo

De Heerlijckheid kenmerkt zich door haar Franse en Twentse invloeden. De vleesgerechten zijn het uithangbord van dit restaurant, maar je kunt hier ook prima terecht voor mosselen, tonijn en zelfs kikkerbillen! De huiselijke sfeer is een garantie voor een onbezorgde avond genieten; dit restaurant is de place to be in Hengelo.

Meer informatie over restaurant De Heerlijckheid

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Heerlijckheid

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ondanks dat er, door omstandigheden, slechts 1 persoon in het restaurant aanwezig was om zowel de bediening
te doen als in de keuken te staan, was de service goed en flexibel, en was het eten lekker. Prijs-kwaliteit verhouding is in orde.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met ah actie wezen eten. Mochten van de kaart kiezen en de goedkoopste gerechten werden eraf gehaald.
Het eten was erg lekker, een aanrader is de arretjescake als dessert. Het restaurant was sfeervol en gezellig ingericht.
lieveturcksin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De open keuken is zeer fijn en je weet gelijk wat er allemaal in de keuken gebeurt. De bediening verliep vlot en het personeel zeer vriendelijk. Mijn man wou zijn tournedos meer uitgebakken en daar werd dadelijk voor gezorgd.
E.J.H. T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
ontvangst plezierig, eten prima. We zullen het doorgeven aan familie in Hengelo.
Voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
Carolien H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen, erg lekker gegeten, het enige wat we vreemd vonden is dat we gelijk het gehele menu moesten bestellen, dus voor, hoofd en nagerecht...
Orlando66 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat een flop. Ienemienie bakje salade voor 3 personen, ronduit dramatische bediening (knoeien met de drankjes, extra bakje salade kwam pas na 2 keer vragen, koffie werd niet uitgeserveerd, maar op een dienblad op de tafel gekwakt). Jammer voor de kok, wat het eten zelf is prima. Als het nou nog druk was geweest, had ik het nog begrepen. Maar voor die paar tafeltjes? O ja, geen uiensoep....?! Elk hoofdgerecht komt met 2 gratis bijgerechten, maar de sla en de aardappeltjes stonden wel gewoon op de rekening voor € 2,75 elk. Met zulke "service" wil ik hier nooit meer terug komen. O ja, de cappucino heeft geen schuim, meer een cremalaagje. Kwaliteit Senseo...
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
6gewoon lekker genieten van goede wijn en heerlijk eten. Aanrader wat mij betreft. Mooi gezellige en knusse zaak. Leuk om via de open kerukedn bij de chef op zn vingers te kijken
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk op t terras gedineerd afgelopen weekend. Echt lekker gegeten. Goede kwaliteit spijs en natuurlijk bijpassende wijnen. Echt een heerlijckheid. 3 10nen van mij
Evert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben met zes personen (één persoon glutenvrij) heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend (alleen was de jonge bediende (stagiair, nieuw?) wel wat zenuwachtig en liet een paar steekjes vallen, maar wel heel vriendelijk). Eerder op de dag had ik gebeld met de vraag of glutenvrije gerechten een probleem waren, dat was het totaal niet, er werd zelfs speciaal voor ons glutenvrij brood gehaald. Onze vrienden waren ook na afloop nog heel enthousiast over het eten en de sfeer bij "de Heerlijckheid" in Hengelo.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk en gezellig
m-vanerven .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooi knus en niet te groot restaurant. Prettige bediening. Eten was heerlijk en goed op smaak. Porties voor ons precies goed. Aardappels en groente kon je ook nog extra krijgen als je wilde maar voor ons niet nodig. Een aanrader.
Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De borden waren super mooi opgemaakt.
Het was er lekker rustig, zodat we goed konden praten met onze vrienden. Leuke inrichting en aardig personeel.
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en ruim voldoende.
Vriendelijk personeel en goede service.
Een echte aanrader voor een lekker etentje met vrienden of collega's.
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
heerlijck gegeten op een drukke gezellige avond, lekker op het terras gezeten, lekkere tournedos gehad met een lekkere fles malbec, top avondje gehad, kom zeker weer
Christa M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben erg lang, een uur, moeten wachten totdat we ons voorgerecht kregen. Er bleek maar 1 kok te zijn waardoor die kok het erg druk had en de wachttijd lang was. Ook kregen we het stokbroodje nadat we ons voorgerecht kregen.
De bediening, een meer ervaren man, had de juiste humor. Eten was goed.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Na wat twijfel door de recensies toch gegaan! Geen goeie keuze achteraf. Geen spa rood op voorraad, bijbetalen voor bijgerechten zonder dat ons dit duidelijk was gemaakt 4,50 teveel op de bon gezet voor fles wijn, hele tijd vragen of we nog wat wilden drinken, bediening mompelend aan tafel, nagerechten niet tegelijk klaar, stroganoffsaus ingekookt (aan tafel) en daarnaast geen vriendelijke eigenaar. Geen prettig sfeertje. Gevoel dat ze niet bezig zijn met de gast en of service. Gevoel dat ze alleen maar geld willen verdienen met zo min mogelijk moeite en energie. Echt geen aanrader!
Oscar N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hier vorigeweek geweldig gegeten. Met als toppunt het hoofdgerecht: tournedos de heerlijckheid, met aan tafel berijde saus echt geweldig waar zie je dat nu nog. Van voor tot na gerecht super service gehad, we komen zeker nog een keer terug
J B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tot 2 keer toe werd er cola gebracht terwijl er sprite was besteld.
Vervolgens werden door ons de varkens medaillons ZONDER brie besteld. Wat vervelend was is dat de ober hier 'moeilijk' over deed, hoe jammer het wel niet was voor het gerecht en of we het zeker wisten. Beetje irritant. En vervolgens werd het gerecht alsnog MET de brie geserveerd! Vervolgens reageerde (dezelfde!) ober eerst alsof hij van niks wist. En vervolgens; 'oh nu begint me wat te dagen'. Terwijl er bij de bestelling dus uitgebreid over gesproken was..
De brie werd er vervolgens doodleuk op tafel vanaf geschept (hoort dit niet in de keuken?)
Al met al wel lekker gegeten gelukkig, maar de bediening kan vele malen beter.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten op de tweede paasdag. Rustig sfeertje, en lekkere gerechten. Kok kwam ook nog even aan tafel staan :) Oftewel een top avond
T. P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik belde rond 20:00 uur met de vraag of we toevallig nog een dessertje met koffie konden komen nuttigen. Helaas direct de deur gewezen aangezien 'ze al bijna klaar waren'; volkomen waardeloos. Bedankt voor de gastvrijheid!