De Heeren van Velsen

Meer informatie over restaurant De Heeren van Velsen

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prima avond gehad bij de Heeren van Velsen. Dit kwam voornamelijk door het gezelschap.
De Heeren van Velsen is een netjes ingericht restaurant en de bedinging uiterst vriendelijk. Wellicht zelfs iets te nederig.
De keuken is aardig, geen spannende gerechten, goed van smaak echter niets bijzonders.
Wat wel opvalt is de wijnkaart. Mooie wijnen voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het jublileum menu was heerlijk, genoten van de krabcocktail en de salade met gebakken brie daarna de kabeljauw en de heerlijke entrecote en als dessert de creme brulee.
Super vriendelijke bediening geen gehaast heerlijke huiswijn kortom en gezelig avondje uit voor een heel vriendelijke prijs. Voor herhaling vatbaar
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Gisteren sinds tijden weer eens naar de Heeren van Velsen geweest. Heerlijk gegeten, we kregen eerst een amuse van het huis. Het voorgerecht was een heerlijke geitenkaassalade welke heerlijk was. Als hoofdgerecht had ik de vakenshaassaté besteld, wat een heerlijke saté was dit! Als 'toetje' ;) had ik de Crème brûlée. De Crème brûlée was ook meesterlijk lekker. Wij hebben de Chileense sauvignon blanc gedronken welke heerlijk fruitig was zoals de sauvignon blanc hoort te zijn. De gastheer Luciano was zeer vriendelijk net zoals het andere personeel! Mooie uitstraling qua restaurant. Kom hier snel weer een keer terug
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
In de garderobe bij de buitendeur werden we al opgemerkt en werden netjes geholpen met de jassen. Daarna begeleidt naar onze tafel. Wij hebben genoten van het maandmenu. Een dag eerder hadden we dat in de bus gekregen. De garnalencocktail was smakelijk. De entrecote kwam van een goede slager en was ook prima klaargemaakt. De gefrituurde aardappelschijfjes waren bijzonder lekker. Zout en kruidig maar niet overdreven. De crème brulee was verdeeld in twee kleine bakjes. Erg lekker. Mijn vrouw vond haar dessert met ijs met slagroom te groot. Ze vind het niet prettig om het te laten staan. Alle gasten krijgen voldoende aandacht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Tijd terug dat wij voor 7 tientjes zo lekker hebben gegeten , 3 gangen , biertjes/wijntje erbij en koffie toe en inderdaad de biefstuk maar ook de eend was erg lekker

aanrader
Virenka .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Genoten van het maandmenu, vooraf had ik garnalen cocktail, niks nieuws geen verassingen maar gewoon erg lekker. Mijn tafelgenoot had de carpaccio en dat zag er ook goed uit. Als hoofdgerecht hadden we beide de entrecote, en deze was heerlijk gegrild. Garnituur was lekker, niet verassend.
Helaas als dessert hadden we tiramisu, tenminste dat stond er op de kaart, maar dat had niks met tiramisu meer te maken. Het smaakte als een kant en klare spongecake, met daar tussen lagen mokkacreme en een toef slagroom erbij... kom op zeg als ik voor een dessert betaal, vind ik het fijn als het niet zo smaakt alsof het rechtstreeks uit een verpakking kom, dat kan ik thuis ook heeeeeel erg goed zelf doen, dat is net zoiets als dame blanche serveren met saus uit een flesje. Al met al toch een 8, omdat de entrecote zo heel erg lekker was.
Service is uitstekend, de jassen worden netjes aangenomen, ze houden goed in de gaten wat er in het restaurant speelt en bovenal zie je wel dat ze lol hebben samen maar houden daarbij heel erg rekening met de gasten. De gastvrouw besteed ook aandacht aan haar gasten, maar zonder te overduidelijk aanwezig te zijn.
Al met al een geslaagde avond gehad, voor een acceptabele prijs
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Dit is ook een prima locatie als je aansluitend naar de stadsschouwburg Velsen gaat. Ze houden daar uitstekend rekening mee. 3 van ons gingen dit keer voor het maandmenu, de wild paté was absoluut heerlijk en zowel het vis gerecht als de eend vielen in de smaak. Het bijbehorende nagerecht is dan misschien wel simpel, maar niets mis mee. Ook de 4de genoot van een prima carpaccio en heerlijke schol. Komen absoluut terug.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Op het laatste moment terecht gekomen ivm afzegging vanuit een ander etablissement en ze hebben mij verrast. De eigenaresse is prettig aanwezig en heeft alles in de gaten, fijn om te zien die betrokkenheid. Daarnaast was het eten ronduit voortreffelijk. Ik had een wildmenu en alle onderdelen daarvan waren geweldig. Vooraf een proeverijtje van reepaté en een stoofpotje van diverse wild en een gerechtje met eend,Daarna een heldere bouillon van gevogelte, prima van smaak, niet te zout dus er is niets kwa smaak verbloemd. Daarna de 3e gang met 3 "medaillonnetjes" verschillende wildsoorten; tw wildzwijn en hert en haas. Als dessert kaneelijs verpakt in speculaasmersepijn, zoet maar lekker. Kortom, het was erg goed.
Nathanael K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Het was zeer rustig toen we binnen kwamen. Bediening zeer correct en vriendelijk.
Heerlijk smaakvol gegeten. Amuse van het huis nog voor we gingen bestellen. Verder genoeg keus uit vis- en vlees- gerechten. Zelf een visproeverij vooraf genomen en een tournedos pepersaus als hoofdgerecht. Beide lekker klaargemaakt en de tournedos was perfect! (het mes gleed door het vlees).
Tussen de gangen door, kregen we nog zoete tussendoortjes (een bepaald peperijs tussen gang 1 en 2) en creme brulee met kaneel en nog iets tussen gang 2 en 3. Volgens de eigenaresse mochten we wat meeproeven met het uitproberen van de chef, omdat het toch rustig was. Vonden we niet erg!!

Al met al komen we hier graag nog eens terug!!