De Heeren van Stael

31-320214645

Meer informatie over restaurant De Heeren van Stael

LisaSimson .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Vanaf het eerste moment dat je naar binnen loopt krijg je echt een wauw-gevoel door het prachtige decor. De grote opgestapelde tonnen, de gezellige chesterfield banken en de stevige ijzeren kettingen die als afscheidingen dienen zorgen er echt voor dat dit partycentrum zorgt voor een echte beleving. Met een groepje van 15 collega's werd hier ons kerstdiner/borrel georganiseerd. Wij werden vriendelijk ontvangen door het personeel en na een drankje werden wij naar onze steengrilltafel begeleid. Een mooie volle tafel, met veel vlees, broodjes, groenten, salades en sauzen verwelkomde ons. Een duidelijke uitleg over het concept volgde waarna wij konden gaan eten. Het eten was van goede kwaliteit en er werd met regelmaat gevraagd of er nog iets aangevuld kon worden. Na het eten konden we op de gezellige bowlingbaan onze bowlkwaliteiten laten zien en hebben vervolgens nog gezellig geborreld bij de pooltafels. Al met al een onwijs gezellige avond, waarop eigenlijk niet aan te merken is.

Eén kleine tip: zorg voor een airco in de steengrillruimte, want het kan best wel warm worden, zeker wanneer de ruimte vol zit.
M S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Met een groep van 10 personen het steengrill arrangement gedaan. Dit kost 32,90 euro per persoon inclusief 1 uur bowlen. Dit betekende in ons geval dat het eten zelf 27,90 euro per persoon kostte. Al met al een erg hoge prijs voor de kwaliteit van het geleverde eten en voor de geleverde service.
Het vlees was bijvoorbeeld niet gemarineerd en had weinig smaak. Het gehakt was van zeer slechte kwaliteit (ik had bij het eerste balletje al meteen twee stukjes bot en het was erg weeig van smaak). Verder was er een karig aanbod qua verschillende soorten groenten (paprika, ui, champignon en sla (met een beetje dressing)). De hoeveelheid vlees was aan de lage kant voor de grootte van ons gezelschap en het was waar we het mee moesten doen. De groenten, de patat en het stokbrood zouden automatisch aangevuld worden door het bedienend personeel maar uiteindelijk hebben wij 5x moeten vragen om meer patat en meer stokbrood voordat het kwam. Het bedienend personeen is wel vriendelijk maar mist professionaliteit.
Voor 2 personen van ons gezelschap waren er aparte afspraken gemaakt met betrekking tot het eten die vervolgens niet nagekomen zijn. Er was een specifieke lijst overeengekomen van ingredienten die gebruikt zouden worden en de pasta + olie was door onze tafelgenoten zelf aangeleverd. Ten eerste was het resulterende gerecht vrij smakeloos en was er een minimalistische hoeveelheid groenten gebruikt, ten tweede heeft de betreffende kok alsnog een niet afgesproken toevoeging gedaan waardoor onze tafelgenoten het niet konden eten. Wat wel goed is, is dat de manager bereidheid toonde om de keuken hierop aan te spreken en aanbood de keuken nogmaals een gerecht te laten maken.
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Het arrangement bestond uit bowlen en steengrillen In de zaal stonden wel 20 butan gas toestellen met plaat er kwam zo vreselijk veel warmte er van af dat we steen en been klaagde er kon geen deur open vanwege afzuiging . Er was gewoon te weinig verse lucht (zuurstof) dat betekent meer drinken en zo gauw mogelijk de zaal verlaten. Het eten was niets op aan te merken was goed maar de zaal is niet geschikt voor die toestellen beter elektrische gourmet stellen gebruiken die geven niet zoveel hitte af .