De Heeren van Soetermeer

Dorpsstraat 41 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Vleesspecialiteiten restaurant De Heeren van Soetermeer is gevestigd in het karakteristieke geboortehuis van keurslagen Piet van den Berg. Op 11-jarige leeftijd slachtte Piet in het koetshuis van de grote binnen zijn eerste koe. Tegenwoordig is ‘het vlees van Piet’ een begrip binnen de Horeca en springt het M.R.IJ. (Maas Rijn & IJssel) eruit door zijn bijzonder hoge kwaliteit. Dit mooie M.R.IJ.-vlees en nog vele andere nauw geselecteerde vleessoorten kun je terugvinden op de kaart van De Heeren van Soetermeer.

Er wordt gewerkt met de Mibrasa houtskooloven, dit moet je zien als een soort gesloten supergrill. Je kunt hem tot 500 graden opstoken, waardoor je product veel sneller gaart. De buitenkant wordt dichtgeschroeid en komt er lekker knapperig uit, terwijl de binnenkant zacht en sappig blijft. Tegelijkertijd wordt het product ook gerookt, omdat alle rook achter de gesloten deur van de Mibrasa blijft hangen. Je grillt en rookt tegelijk. Deze manier van koken vergt veel oefening en aandacht, maar bij goed gebruik krijg je een uniek en onevenaarbaar resultaat.

Het vlees wordt elke dag vol passie en liefde bereid om alle gasten de optimale smaakbeleving te geven. Iedereen die dat kan waarderen of wil proberen, samen met een mooi glas speciaal bier of wijn, zal zich helemaal thuis voelen in dit restaurant. Een stoer en sterk merk met de beste producten en alles uit eigen keuken, dat zorgt voor smaak en kwaliteit!

*Beers & Meat*
Eens per maand kunt u bij De Heeren van Soetermeer reserveren voor Beers & Meat. Tijdens Beers & Meat serveren wij een heerlijke driegangenmenu met bijpassende speciaal bieren.

*BBQ Masters*
24 augustus 2017 begonnen wij met de eerste BBQ Masters regio Haaglanden. Dit was een groot spektakel! Drie duo's en twee single BBQ fanaten gingen de strijd tegen elkaar aan om de titel BBQ Master regio Haaglanden 2017. Omdat de eerste BBQ Masters zo'n succes was, is het een blijvend concept! Volgend jaar wordt er weer op zoek gegaan naar de nieuwe BBQ Master regio Haaglanden 2018.

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Orna S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ik had een medium biefstuk besteld waarna ik vervolgens een biefstuk kreeg die bijna helemaal doorbakken was. De bediening was echt om te janken. Ze vergat telkens de bestelling, kwam met verkeerd eten/drinken, er werd eten vergeten te brengen en ze waren ontiegelijk langzaam.
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Leuke zaak, vrij sobere inrichting. Eten was prima en de bediening was vlot en vriendelijk. Ik zou deze zaak aanbevelen.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was heerlijk. Ik kan de brisket echt aanraden. Vriendelijke bediening.
monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk mals vlees leuke gerechten, groente had voor mij wat warmer gemogen . Vriendelijke bediening.ruime hoeveelheid crème brulee
Hedda R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Goed eten in leuke omgeving in centrum Zoetermeer. Erg goede bediening, vlot en vrolijk. Helaas wel een beperkte keuze aan vis gerechten.
Jan Bart H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het is een gezellig restaurant met kwalitatief hoogwaardig menu. de bediening bij binnenkomst was erg vriendelijk tot we het diner op hadden, daarna werd er niet gevraagd naar een dessert o.i,d. verder zou ik het aanraden bij familie en vrienden.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima gegeten. Er wordt gebruik gemaakt van verse en goede producten.
Nal .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was moeilijk kiezen tussen al die heerlijke gerechten. Service ook goed. Enige verbeterpunt is dat de drankjes wel wat sneller gebracht konden worden. We hebben met vijf personen gegeten, was leuk en een aanrader!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Mijn eten was niet warm. Heb het wel gezegd. De smaak was prima.ik had tonijn .het is geen drama maar als het weer gebeurt. Kom ik niet meer.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een echte aanrader! Prima kwaliteit van de gerechten. Het vlees is heel goed en heel goed bereid op de grill. Eerlijk eten voor een redelijke prijs.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten en de bediening, zeer goed.
Maar wij zaten achter en daar was het kil en dan krijg je het vanzelf na verloop van tijd koud.
In de zomer zal het zeker beter zijn
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellige plek om na te praten over de escaperoom The Honymoonhotel! Vriendelijke bediening en lekker eten! Goede prijs/kwaliteitverhouding
bedankt!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk eten voor niet teveel geld!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
lekker en gaat het goede tempo van bedienen was in begin weinig mensen in de zaak
maar was sinterklaas avond
Marry W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
goede ontvangst, gezellige sfeer, goede stoelen, heerlijk eten, snelle bediening, kortom voortreffelijk. wij zijn al vaker geweest en komen zeker weer terug. Prettige feestdagen
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik was geadviseerd door een vriendin. En het was het zeker waard! Heerlijk gegeten. Leuke bediening, heel klantvriendelijk. Echt een aanrader!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ik had al veel goede verhalen gehoord en heb dus gereserveerd bij dit restaurant. De ontvangst was oke, niet heel hartelijk. Het eten was prima, wij bestelden beiden de carpaccio, als hoofdgerecht de Brisket en als nagerecht de creme brulee met koffie. Daarnaast als drankjes een wijntje en twee andere alcoholische dranken.
Ik was 90,- kwijt. In verhouding met andere restaurants heb ik wel eens beter gegeten voor een betere prijs. Wat mij betreft was de prijs-kwaliteit het me dus niet helemaal waard. Helemaal als daarbij de bediening niet hartelijk overkomt, en je toch best even wacht op je eten.
Jammer, ik had hier meer van verwacht.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Start met partner glaasje portje en ik goed glas Chardonnay met heerlijke bruine bol vooraf, gevolgd door een goede ossenstaartsoep met iets te veel zwarte peper, gevolgd door een prima biefstuk voor partner en een lekkere tonijn voor mij met frisse salade i.p.v. patat en beiden nog een glas Chardonnay.
rekening met 1 port, 5 wijn , glas water en toe beiden een kopje koffie totaal € 83.15 een prima ouderwetse avond. Fons en zijn team bedankt.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg goed vlees. Groente hoef je niet in grote hoeveelheden op je bord te verwachten, kan beter. Jammer van de zure melk in de koffie. Verder heerlijk gegeten en goede sfeer.
Beste Dennis,

Bedankt voor jouw recensie en wij nemen jouw feedback zeker mee in ons doen en laten. Verder hopen we je snel weer te zien in ons restaurant.

Met een vriendelijke en gastvrije groet,

Sabine