De Heeren van Soetermeer

74-A Dorpsstraat 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Word in de watten gelegd bij Heeren van Soetermeer

Bij de Heeren van Soetermeer, dichtbij het stadshart gelegen van Zoetermeer, heb je al snel het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Deze 'heeren' maken je het direct bij binnenkomst namelijk direct gemakkelijk. Op prachtige houten plankjes serveren zij de meest simpele daghappen met een moderne chique twist. Geef de bediening de ruimte je de lekkerste (huis)wijnen aan te raden bij je gerecht, neem de tijd en geniet tussen de gerechten door van je gezelschap. Met mooi weer is dit een fijne plek voor een (vrijdag)middag borrel!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, heerlijk voor- en hoofdgerecht voor een prima prijs
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heeeeerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en leuk ingericht!
Maria P.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima ambiance. Verbouwing is goed uitgepakt. Open keuken en leuk ingericht. Bediening zeer beleefd en accuraat. Wij hadden het Piet van de Berg menu. Drie gangen met 2 amuses. Gunstige prijs en goede kwaliteit.
Piet van de Berg was er ook en gaf een korte presentatie over vlees en de invloed van de juiste voeding voor de runderen om tot een perfecte smaak te komen. Was interessant en leuk.
Kortom een aanrader.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Aardige zaak die recent is overgestapt op een nieuw concept waarbij vleesgerechten centraal staan. Dit concept slaat goed aan. Kwaliteit van het vlees is goed de geserveerde groenten zijn doorgekookt.
De bediening is vriendelijk.
Mélanie T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Het eten was lekker maar niet warm. Misschien toch serveren op verwarmde borden???
Barbaros K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, goed eten en de zaak ziet er prachtig uit! Gezellig om met een grootte groep uit eten te gaan. Top!
Eef D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Gisteren waren wij bij de heropening van De Heeren Van Soetermeer. Wat is het mooi geworden! De kaart ziet er heerlijk uit en wij hebben allebei genoten van een goed stuk, lang gegaarde entrecote die op een mooie houten plank werd geserveerd. De bediening was, zoals wij zijn gewend, erg attent, vriendelijk en oprecht enthousiast. Dit is echt een aanwinst voor Zoetermeer! Wij komen zeker nog terug.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op de openingsdag gegeten met de nieuwe formule (alleen goed vlees in speciale smokers/ovens). Alleen deze dag beperkte keuze qua hoofdgerechten, maar wat er dan op tafel komt was dan wel perfect! Uitstekend dus om klein qua keuze te starten en maakt meteen weer nieuwsgierig om terug te komen om ook eens iets van de andere nieuwe gerechten op de kaarten te komen eten. Succes Heeren (en dames) !
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gegeten. Sunday Roast.
Alles gaat er heel relaxed aan toe. Goed geinformeerd door de bediening. Erg gelachen om "All i want for christmas"....op 5 maart toch iets te laat of heel erg te vroeg.
Goed stuk Vlees van Piet vd Berg. Goed klaar gemaakt.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Goed gegeten, wachttijd na het diner erg lang. Dat was jammer verder gezellig maar rumoerig.
Bedoening was zeer vriendelijk, gezien de volle zaal misschien beter iemand erbij.
Gezellige avond gehad.
Beste Annemiek Kock,<br />
<br />
Dank u wel voor uw recensie. Het is spijtig te horen dat u lang heeft moeten wachten na het diner, hier zullen we dan ook zeker in de toekomst op letten. We hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons.<br />
Mvg,<br />
Quirine van Gemert<br />
Team De Heeren van Soetermeer
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De bediening was erg goed en vriendelijk. Het duurde alleen wat lang voordat het hoofdgerecht kwam en dat was ook niet erg warm. We kregen we nog een extraportie chefs special dat was super lekker
Beste Bianca,

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet helemaal naar wens is geweest. We hopen dat de extra service, mbt een extra portie chef special, dit dan toch enigszins goed heeft weten te maken. We willen u bedanken voor uw tijd en moeite voor de recensie en we zijn u erg dankbaar voor de positieve waardering voor de gehele ervaring. We hopen u snel terug te zien bij De Heeren van Soetermeer!

mvg,

Quirine van Gemert

Team De Heeren van Soetermeer
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Persoonlijk ontvangst heerlijk eten en super service! De tornado's waarop, maar wij vier kregen de iets duurdere kogelbiefstuk gratis en nogmaals 10% korting over onze eerste bezoek !
angeliquevw .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben hier twee keer gegeten, beide keren was het eten heerlijk en de inrichting is erg gezellig. Voor herhaling vatbaar!
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was eerlijk bereid. De bediening is erg enthousiast en goed op de hoogte van wat hij op tafel zet. Een aanrader!
Ester O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We gaan altijd heel graag naar de Heeren. Bij binnenkomst wordt je enthousiast en gastvriendelijk ontvangen. De bediening tijdens het eten is ook erg fijn. Er hangt een goede, ontspannen sfeer bij de Heeren. En, niet te vergeten, het eten is ook erg lekker! Geen menu waar je een uur doorheen hoeft te bladeren, er is voor iedereen wel iets lekkers te vinden. En de porties zijn prima, soms zelfs iets te veel voor mij :) maar dat geeft maar aan dat je wel genoeg eten krijgt voor wat je betaald. Wij gaan zeker binnenkort nog eens terug naar de Heeren!
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk! Leuke bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader voor een leuke avond!
FrankvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker eten, perfecte porties en mooi opgemaakt, super goede, aardige en attente bediening. Volgende keer weer hier eten als ik in sweet lake city ben!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was als van ouds weer heerlijk in een lekker relaxte sfeer met uitstekende vriendelijke bediening. We zullen dit zeker weer met enige regelmaat herhalen.