De Heeren van Soetermeer

74-A Dorpsstraat 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Word in de watten gelegd bij Heeren van Soetermeer

Bij de Heeren van Soetermeer, dichtbij het stadshart gelegen van Zoetermeer, heb je al snel het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Deze 'heeren' maken je het direct bij binnenkomst namelijk direct gemakkelijk. Op prachtige houten plankjes serveren zij de meest simpele daghappen met een moderne chique twist. Geef de bediening de ruimte je de lekkerste (huis)wijnen aan te raden bij je gerecht, neem de tijd en geniet tussen de gerechten door van je gezelschap. Met mooi weer is dit een fijne plek voor een (vrijdag)middag borrel!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Pim B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg lekker gegeten en een zeer leuke locatie.
Happinezvhoogma .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
SImpele kaart daar hou ik van. Op zich lekkere gerechten. Echter de gerechten worden te nonchalant / routinematig opgediend. Daarbij was de bediening niet goed. De meisjes die er lopen doen wel hun best maar zijn te onervaren. Er was totaal geen overzicht. Hebben te weinig kennis van de gerechten en al helemaal niet van wijn. Lopen wel de benen uit hun lijf maar zien en kijken niet naar de tafels. Lege glazen, flesjes en borden onnodig laten staan etc. Kortom, slecht opgeleid en te weinig begeleiding.
Naomie J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooi stuk buikspek als voorgerecht, lekker krokant gebakken. Als hoofdgerecht de brisket, ontzettend mals vlees! Heb net een nieuwe reservering geplaatst en dan gaan wij weer voor de brisket! Top terras met leuk speeltuintje. Vriendelijke en snelle bediening.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Het vlees was heerlijk en de vis smaakvol. De service was ook top. Het restaurant was leuk aangekleed en de service was top!
19nanda79 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goede kaart, mooie keuze aan gerechten. Snel bereid en heerlijk gegeten.
Had zelf de pulled pork met pitabroodje. Broodje had achterwege gelaten mogen worden, had niet veel toegevoegde waarde en was een beetje hard om te snijden (of het mes was te bot), echter goed gegaard vlees (mooie portie) en zat een goede smaak aan.
jlbos15 B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was weer top!
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was heerlijk! Kwaliteit staat helemaal bovenop, van charcuterie tot biefstuk. Ook de nagerechten zijn heerlijk en mooi om te zien. Top
W.J.M H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijk personeel, biefstuk van Piet v.d. Berg was prima, zeer de moeite waard, helaas geen gebruik kunnen
maken van het terras maar die zag er prima uit
Dick J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
heerlijk gegeten en fijn bediend en het was heerlijk zitten op het terras buiten.
goed einde van een geslaagde dag. Allen bedankt
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
In maart is de kaart van dit restaurant gewijzigd, en bestaat alleen nog uit vlees, vlees en nog meer vlees, en een catch of the day.
Erg jammer, de oude kaart wast weliswaar niet echt spannend maar wel leuk gevarieerd. Gerechten als chef''s special, mosselen (seizoen), asperges (seizoen) enz. zijn niet meer verkrijgbaar.
Verder lopen er erg lieve en vriendelijke dames rond in de bediening maar helaas slechts één met een redelijke kennis van zaken.
De Heeren is door de jaren één van onze favoriete restaurants in Zoetermeer geweest maar we zullen het nu toch minder vaak gaan bezoeken.
Overigens, de kwaliteit van het eten was prima en de tuin is en blijft fantastisch.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten iedereen heeft lekker zitten smullen. We komen hier zeker terug. Dit was een heerlijke moederdag. Bedankt Groetjes van Michael Mariska Jouri Jeffrey Kiara Rosbergen
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met familie uit Zweden heerlijk en eerlijk gegeten. Dit restaurant is toegevoegd aan mijn lijstje. Prima.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Hartelijke ontvangst, een plezierige bediening en heerlijke gerechten. In het bijzonder de biefstuk moet daarbij worden gemeld. Een traktatie. Daar gaan we vast nog een keer heen.
Eline91 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een toprestaurant! Echt een schot in de roos en iets wat nog niet bestaat in Zoetermeer en omstreken. Geweldige bediening en eten om je vingers bij af te likken. Vooral de buikspek en de brisket zijn echte aanraders. Ons zullen ze nog vaak terug zien!
De tafel van Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Prima van kwaliteit en kwantiteit. Een klantvriendelijke prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke en attente bediening. Toch een verbeterpunt: het was zo rumoerig dat het praten met elkaar veel energie kostte. Als er in de 'achterkamer' met meer gordijnstof wat creatief wordt gewerkt, zou het mogelijk al rustiger vertoeven zijn. Veel succes!
H.R. L.
Leuke entree, je kan letterlijk " in de keuken kijken" ! Eet-café sfeertje, fijne bediening. Het is alleen zeer gehorig, de muren moeten nog gedaan worden, advies, doe er wat geluiddempend op, dat scheelt een hoop!!
Verder heerlijk gegeten en gedronken in een ontspannen sfeer! Chapeau!!!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 3 personen. Ik had de Sundayroast; heel verrassend en royaal! Mijn tafelgenoten hadden resp. de hamburger en de brisket; zag er ook goed uit; wil ik zeker ook eens proberen. Leuke en goede bediening!
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Jammer van het tafeltje tussen de openslaande deuren..... ongelukkige plek....
Voorgerecht heerlijk; hoofdgerecht was een van de twee gerechten wat harder gegaard...... maar het grootste stuk was heerlijk!!!!
Wbt de inrichting vonden we de witte plafondspotjes niet passen bij de rest (grijs) interieur....
sfeerproeven .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We zijn hier op een doordeweekse avond geweest rond 18:00u.
Allereerst was het heel erg stil/rustig binnen. Op de vraag of we zo ergens konden gaan zitten kregen we te horen dat er zo iemand zou komen. Dit duurde dermate lang dat dit voor mij aanleiding was om weer weg te gaan. Uiteindelijk deelde iemand van de keuken mee dat we toch zomaar konden gaan zitten. Vervolgens hebben we de bestelling geplaatst maar ipv 2 broodjes pp (in de tab van "Hoofdgerecht") kregen we er 1. Toen we dit vroegen aan de serveerster werd ons medegedeeld dat sinds 2 weken de hoeveelheid is aangepast naar 1 broodje maar dat de menukaart zelf nog aangepast moet worden. Later kwam (vermoedelijk) de uitbater zelf langs en hebben we hetzelfde verhaal gedaan. Hij stond open voor positieve feedback gaf hij aan.
Broodje bij voorgerecht kost € 7,=
Zelfde broodje met als extra een klein beetje friet en beetje groenvoer kost 13,50 (staat op de kaart als 2 broodjes)
Bij het afrekenen heeft hij een totaal van € 0,50 p.p. in mindering gebracht wat niet in verhouding staat.
Jammer, gemiste kans. ik had als ik in z'n schoenen had gestaan de klant zelfs gratis laten eten. Laatste keer dus dat we daar geweest zijn.
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, heerlijk voor- en hoofdgerecht voor een prima prijs
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heeeeerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en leuk ingericht!