De Heeren van Soetermeer

74-A Dorpsstraat 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Word in de watten gelegd bij Heeren van Soetermeer

Bij de Heeren van Soetermeer, dichtbij het stadshart gelegen van Zoetermeer, heb je al snel het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Deze 'heeren' maken je het direct bij binnenkomst namelijk direct gemakkelijk. Op prachtige houten plankjes serveren zij de meest simpele daghappen met een moderne chique twist. Geef de bediening de ruimte je de lekkerste (huis)wijnen aan te raden bij je gerecht, neem de tijd en geniet tussen de gerechten door van je gezelschap. Met mooi weer is dit een fijne plek voor een (vrijdag)middag borrel!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima gegeten en gastvrije leuke bediening.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke, snelle en behulpzame bediening, netjes!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heel goed gegeten. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren goed klaargemaakt en erg goed van smaak. De porties waren goed. Eten was echt top. Bediening is goed en ambiance ook goed. We komen zeker terug.
Emile A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk terras / binnentuin met klimrek voor kinderen.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Helaas vonden wij het eten niet lekker het was allemaal wat smakeloos
Bediening was zeer vriendelijk maar voor het eten ga ik niet terug
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie, heerlijk eten
Wenda D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuke locatie, eten prima. jammer is dat als je een vleesrestaurant wil zijn, en er drie vlees specialiteiten op de kaart staan er e'e'n al bij aanvang van de avond niet te krijgen is.
gertie J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fijne lokatie, ook met kinderen. Zeker als je in het achterste gedeelte kan zitten: dit is dicht bij deur naar speeltoestel buiten in een gesloten achter tuin. Goed uitzicht op kids!
Ook kindermenu's goed en leuk geprijsd.
aagje72 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten met partner . De zitplaatsen waren niet ideaal, tussen de deuren vlakbij wc, maar werd uiteindelijk opgelost dat we ergens anders mochten zitten.
De bediening was vriendelijk. We hebben voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht geprobeerd. Wat een heerlijke smaakbeleving. We hebben genoten van het eten, niet al te grote porties, maar genoeg. Ik raad het zeker aan in mijn omgeving.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker eten, niet te gek. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was wat flauw maar niets dat een beetje zout kon oplossen. Bediening was vriendelijk en leek oprecht geïnteresseerd in wat we ervan vonden. Een hele fijne avond gehad!
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg lekker gegeten en een zeer leuke locatie.
Happinezvhoogma .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
SImpele kaart daar hou ik van. Op zich lekkere gerechten. Echter de gerechten worden te nonchalant / routinematig opgediend. Daarbij was de bediening niet goed. De meisjes die er lopen doen wel hun best maar zijn te onervaren. Er was totaal geen overzicht. Hebben te weinig kennis van de gerechten en al helemaal niet van wijn. Lopen wel de benen uit hun lijf maar zien en kijken niet naar de tafels. Lege glazen, flesjes en borden onnodig laten staan etc. Kortom, slecht opgeleid en te weinig begeleiding.
Naomie J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooi stuk buikspek als voorgerecht, lekker krokant gebakken. Als hoofdgerecht de brisket, ontzettend mals vlees! Heb net een nieuwe reservering geplaatst en dan gaan wij weer voor de brisket! Top terras met leuk speeltuintje. Vriendelijke en snelle bediening.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Het vlees was heerlijk en de vis smaakvol. De service was ook top. Het restaurant was leuk aangekleed en de service was top!
19nanda79 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goede kaart, mooie keuze aan gerechten. Snel bereid en heerlijk gegeten.
Had zelf de pulled pork met pitabroodje. Broodje had achterwege gelaten mogen worden, had niet veel toegevoegde waarde en was een beetje hard om te snijden (of het mes was te bot), echter goed gegaard vlees (mooie portie) en zat een goede smaak aan.
jlbos15 B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was weer top!
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was heerlijk! Kwaliteit staat helemaal bovenop, van charcuterie tot biefstuk. Ook de nagerechten zijn heerlijk en mooi om te zien. Top
W.J.M H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijk personeel, biefstuk van Piet v.d. Berg was prima, zeer de moeite waard, helaas geen gebruik kunnen
maken van het terras maar die zag er prima uit
Dick J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
heerlijk gegeten en fijn bediend en het was heerlijk zitten op het terras buiten.
goed einde van een geslaagde dag. Allen bedankt
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
In maart is de kaart van dit restaurant gewijzigd, en bestaat alleen nog uit vlees, vlees en nog meer vlees, en een catch of the day.
Erg jammer, de oude kaart wast weliswaar niet echt spannend maar wel leuk gevarieerd. Gerechten als chef''s special, mosselen (seizoen), asperges (seizoen) enz. zijn niet meer verkrijgbaar.
Verder lopen er erg lieve en vriendelijke dames rond in de bediening maar helaas slechts één met een redelijke kennis van zaken.
De Heeren is door de jaren één van onze favoriete restaurants in Zoetermeer geweest maar we zullen het nu toch minder vaak gaan bezoeken.
Overigens, de kwaliteit van het eten was prima en de tuin is en blijft fantastisch.