De Heeren van Soetermeer

74-A Dorpsstraat 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Word in de watten gelegd bij Heeren van Soetermeer

Bij de Heeren van Soetermeer, dichtbij het stadshart gelegen van Zoetermeer, heb je al snel het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Deze 'heeren' maken je het direct bij binnenkomst namelijk direct gemakkelijk. Op prachtige houten plankjes serveren zij de meest simpele daghappen met een moderne chique twist. Geef de bediening de ruimte je de lekkerste (huis)wijnen aan te raden bij je gerecht, neem de tijd en geniet tussen de gerechten door van je gezelschap. Met mooi weer is dit een fijne plek voor een (vrijdag)middag borrel!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
In maart is de kaart van dit restaurant gewijzigd, en bestaat alleen nog uit vlees, vlees en nog meer vlees, en een catch of the day.
Erg jammer, de oude kaart wast weliswaar niet echt spannend maar wel leuk gevarieerd. Gerechten als chef''s special, mosselen (seizoen), asperges (seizoen) enz. zijn niet meer verkrijgbaar.
Verder lopen er erg lieve en vriendelijke dames rond in de bediening maar helaas slechts één met een redelijke kennis van zaken.
De Heeren is door de jaren één van onze favoriete restaurants in Zoetermeer geweest maar we zullen het nu toch minder vaak gaan bezoeken.
Overigens, de kwaliteit van het eten was prima en de tuin is en blijft fantastisch.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten iedereen heeft lekker zitten smullen. We komen hier zeker terug. Dit was een heerlijke moederdag. Bedankt Groetjes van Michael Mariska Jouri Jeffrey Kiara Rosbergen
Lucie B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met familie uit Zweden heerlijk en eerlijk gegeten. Dit restaurant is toegevoegd aan mijn lijstje. Prima.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Hartelijke ontvangst, een plezierige bediening en heerlijke gerechten. In het bijzonder de biefstuk moet daarbij worden gemeld. Een traktatie. Daar gaan we vast nog een keer heen.
Eline91 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wat een toprestaurant! Echt een schot in de roos en iets wat nog niet bestaat in Zoetermeer en omstreken. Geweldige bediening en eten om je vingers bij af te likken. Vooral de buikspek en de brisket zijn echte aanraders. Ons zullen ze nog vaak terug zien!
De tafel van Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Prima van kwaliteit en kwantiteit. Een klantvriendelijke prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke en attente bediening. Toch een verbeterpunt: het was zo rumoerig dat het praten met elkaar veel energie kostte. Als er in de 'achterkamer' met meer gordijnstof wat creatief wordt gewerkt, zou het mogelijk al rustiger vertoeven zijn. Veel succes!
Henk L.
Leuke entree, je kan letterlijk " in de keuken kijken" ! Eet-café sfeertje, fijne bediening. Het is alleen zeer gehorig, de muren moeten nog gedaan worden, advies, doe er wat geluiddempend op, dat scheelt een hoop!!
Verder heerlijk gegeten en gedronken in een ontspannen sfeer! Chapeau!!!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 3 personen. Ik had de Sundayroast; heel verrassend en royaal! Mijn tafelgenoten hadden resp. de hamburger en de brisket; zag er ook goed uit; wil ik zeker ook eens proberen. Leuke en goede bediening!
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Jammer van het tafeltje tussen de openslaande deuren..... ongelukkige plek....
Voorgerecht heerlijk; hoofdgerecht was een van de twee gerechten wat harder gegaard...... maar het grootste stuk was heerlijk!!!!
Wbt de inrichting vonden we de witte plafondspotjes niet passen bij de rest (grijs) interieur....
sfeerproeven .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We zijn hier op een doordeweekse avond geweest rond 18:00u.
Allereerst was het heel erg stil/rustig binnen. Op de vraag of we zo ergens konden gaan zitten kregen we te horen dat er zo iemand zou komen. Dit duurde dermate lang dat dit voor mij aanleiding was om weer weg te gaan. Uiteindelijk deelde iemand van de keuken mee dat we toch zomaar konden gaan zitten. Vervolgens hebben we de bestelling geplaatst maar ipv 2 broodjes pp (in de tab van "Hoofdgerecht") kregen we er 1. Toen we dit vroegen aan de serveerster werd ons medegedeeld dat sinds 2 weken de hoeveelheid is aangepast naar 1 broodje maar dat de menukaart zelf nog aangepast moet worden. Later kwam (vermoedelijk) de uitbater zelf langs en hebben we hetzelfde verhaal gedaan. Hij stond open voor positieve feedback gaf hij aan.
Broodje bij voorgerecht kost € 7,=
Zelfde broodje met als extra een klein beetje friet en beetje groenvoer kost 13,50 (staat op de kaart als 2 broodjes)
Bij het afrekenen heeft hij een totaal van € 0,50 p.p. in mindering gebracht wat niet in verhouding staat.
Jammer, gemiste kans. ik had als ik in z'n schoenen had gestaan de klant zelfs gratis laten eten. Laatste keer dus dat we daar geweest zijn.
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben erg lekker gegeten, heerlijk voor- en hoofdgerecht voor een prima prijs
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heeeeerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en leuk ingericht!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
26-3-2017. Gisteren voor het eerst naar dit restaurant geweest. Nieuwe kaart, veel reclame. I tijden niet zo slecht gegeten. Terwijl bovenstaand 8.3 dit tegenspreekt. Het vlees van de biefstuk van Piet v.d. Berg was goed, maar dat was ook het enige. De béarnaise saus smaakte naar niks ( € 2,50 extra) en werd zo hard, alsof er behanglijm in zat. Je kon je vork er rechtop inzetten. De hamburger was hard en uitgedroogd. De spek , die er bij hoorde was foetsie... de friet bruin en zwart van opnieuw frituren. Kortom, daar gaan we dus nooit maar dan ook nooit meer heen.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
18.00 gereserveerd 2 personen.
18.20 kregen we pas het drinken.
18.45 kregen we het stokbrood.
19.15 het voorgerecht.
20.10 kregen we het hoofdgerecht en deze was zeer slecht omdat de biefstuk niet helemaal gaar was, en verder geen overeenkoming of korting omdat beide biefstukken niet goed waren.

Al met al vinden wij dit zeer slecht omdat wij hier al meerdere keren kwamen toen was alles nog uitstekend maar dit was de druppel om in de toekomst niet meer te gaan naar dit restaurant
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima ambiance. Verbouwing is goed uitgepakt. Open keuken en leuk ingericht. Bediening zeer beleefd en accuraat. Wij hadden het Piet van de Berg menu. Drie gangen met 2 amuses. Gunstige prijs en goede kwaliteit.
Piet van de Berg was er ook en gaf een korte presentatie over vlees en de invloed van de juiste voeding voor de runderen om tot een perfecte smaak te komen. Was interessant en leuk.
Kortom een aanrader.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Aardige zaak die recent is overgestapt op een nieuw concept waarbij vleesgerechten centraal staan. Dit concept slaat goed aan. Kwaliteit van het vlees is goed de geserveerde groenten zijn doorgekookt.
De bediening is vriendelijk.
Mélanie T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Het eten was lekker maar niet warm. Misschien toch serveren op verwarmde borden???
Barbaros K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, goed eten en de zaak ziet er prachtig uit! Gezellig om met een grootte groep uit eten te gaan. Top!
Eef D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Gisteren waren wij bij de heropening van De Heeren Van Soetermeer. Wat is het mooi geworden! De kaart ziet er heerlijk uit en wij hebben allebei genoten van een goed stuk, lang gegaarde entrecote die op een mooie houten plank werd geserveerd. De bediening was, zoals wij zijn gewend, erg attent, vriendelijk en oprecht enthousiast. Dit is echt een aanwinst voor Zoetermeer! Wij komen zeker nog terug.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op de openingsdag gegeten met de nieuwe formule (alleen goed vlees in speciale smokers/ovens). Alleen deze dag beperkte keuze qua hoofdgerechten, maar wat er dan op tafel komt was dan wel perfect! Uitstekend dus om klein qua keuze te starten en maakt meteen weer nieuwsgierig om terug te komen om ook eens iets van de andere nieuwe gerechten op de kaarten te komen eten. Succes Heeren (en dames) !
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gegeten. Sunday Roast.
Alles gaat er heel relaxed aan toe. Goed geinformeerd door de bediening. Erg gelachen om "All i want for christmas"....op 5 maart toch iets te laat of heel erg te vroeg.
Goed stuk Vlees van Piet vd Berg. Goed klaar gemaakt.