De Heeren van Soetermeer

Dorpsstraat 41 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Vleesspecialiteiten restaurant De Heeren van Soetermeer is gevestigd in het karakteristieke geboortehuis van keurslagen Piet van den Berg. Op 11-jarige leeftijd slachtte Piet in het koetshuis van de grote binnen zijn eerste koe. Tegenwoordig is ‘het vlees van Piet’ een begrip binnen de Horeca en springt het M.R.IJ. (Maas Rijn & IJssel) eruit door zijn bijzonder hoge kwaliteit. Dit mooie M.R.IJ.-vlees en nog vele andere nauw geselecteerde vleessoorten kun je terugvinden op de kaart van De Heeren van Soetermeer.

Er wordt gewerkt met de Mibrasa houtskooloven, dit moet je zien als een soort gesloten supergrill. Je kunt hem tot 500 graden opstoken, waardoor je product veel sneller gaart. De buitenkant wordt dichtgeschroeid en komt er lekker knapperig uit, terwijl de binnenkant zacht en sappig blijft. Tegelijkertijd wordt het product ook gerookt, omdat alle rook achter de gesloten deur van de Mibrasa blijft hangen. Je grillt en rookt tegelijk. Deze manier van koken vergt veel oefening en aandacht, maar bij goed gebruik krijg je een uniek en onevenaarbaar resultaat.

Het vlees wordt elke dag vol passie en liefde bereid om alle gasten de optimale smaakbeleving te geven. Iedereen die dat kan waarderen of wil proberen, samen met een mooi glas speciaal bier of wijn, zal zich helemaal thuis voelen in dit restaurant. Een stoer en sterk merk met de beste producten en alles uit eigen keuken, dat zorgt voor smaak en kwaliteit!

*Beers & Meat*
Eens per maand kunt u bij De Heeren van Soetermeer reserveren voor Beers & Meat. Tijdens Beers & Meat serveren wij een heerlijke driegangenmenu met bijpassende speciaal bieren.

*BBQ Masters*
24 augustus 2017 begonnen wij met de eerste BBQ Masters regio Haaglanden. Dit was een groot spektakel! Drie duo's en twee single BBQ fanaten gingen de strijd tegen elkaar aan om de titel BBQ Master regio Haaglanden 2017. Omdat de eerste BBQ Masters zo'n succes was, is het een blijvend concept! Volgend jaar wordt er weer op zoek gegaan naar de nieuwe BBQ Master regio Haaglanden 2018.

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Shanou D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg goed restaurant.
Super pulled pork! En de tomahawk steak was ook erg lekker. Zeker een aanrader om een keer te gaan eten!
C.M. B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Gezellig, vriendelijke en snelle service, lekker maar niet echt bijzonder eten.
Leuke locatie in de Dorpsstraat, leuke buitenterras achter het restaurant.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijke hamburgers, gezellig restaurant en prima bediening. Leuk om een hapje te eten nadat je eerst de Escaperoom er (bijna) naast hebt gedaan!
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk dat aspergemenu! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding ook. Leuke avond gehad met moederdag! Ik zal zeker vaker langskomen! :)
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik heb hier brisket gegeten en deze was uitmuntend! Ook de carpaccio was heerlijk. Uitstekend eten, leuke sfeer en gezellig personeel!
A.m.p. V.
Maar een woord: SLECHT
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Je kan er heerlijk in de tuin zitten. Eten was erg goed zowel smaak als de hoeveelheid.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Jammer van de roseval aardappels in de frituur gedaan jammer ,maar voor de rest prima nette bediening soms langs elkaar werken er kwamen 3 personen die vroegen of ik wat te drinken wilde hebben
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Genoten van een charcuterie met brood, daarna een heerlijke hamburger. Perfect!
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vlotte vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit eten uitstekend. we zijn er inmiddels 2 keer geweest. Aan te bevelen.
suf dat recensie 120 tekens moet hebben. puntje voor verandering.
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Altijd gezellig bij de Heeren van Soetermeer! Voor lekker vlees moet je hier zijn. Volgende keer op tijd reserveren zodat we weer lekker kunnen genieten van Wagyu burgers!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, niet opgejaagd, aardige mensen,
goede plek. Gratis parkeren. Al met al helemaal top. Wat wil je nog meer.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima eetgelegenheid in Zoetermeer. De breskit is aan te bevelen
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
2e keer dat we hier aten. 1e keer had mijn vlees niet de juiste garing maar besloot ze een jaartje later nog eens een kans te geven, en dat is maar goed ook!
Vriendelijke ontvangst, bekwaam personeel en juiste balans drankvoorziening. Langzaam gegaard vlees is erg aan te raden, zeer goede sauzen/specerijen op vlees.
Heb eigenlijk maar 3 puntjes:
- draai wat minder terrasmuziek. past niet bij het eten en de uitstraling. misschien wat blues-rock ofzo.
- bij jullie kaart hoort echt huisgemaakte frites. Kleine moeite waar je veel succes mee kan hebben.
- net als bij bijna alle andere restaurants: kindermenu fantasieloos. het zijn geen 2e rangs burgers, verzin eens wat.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Zeer smaakvol eten, plezierige bediening.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Beperkt voor eten voor een vegetariër en groente mag er ook wel meer bij het eten.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De hamburger werd lauw geserveerd. Het vlees van de briquet was goed van smaak maar weinig vlees en veel vet.
Nagerecht trifle werd karamelsaus beloofd maar die was niet te vinden in de trifle. Het zag er wel goed uit allemaal..
Makreel sterke smaak
Sfeer en inrichting en personeel naar tevredenheid.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Voor een bioscoopbezoek dit restaurant bezocht. Speciaal aangegeven dat we ' maar' 1,5 uur hadden. Dit zou geeen probleem zijn. Helaas kwam het voorgerecht pas na 40 min. De carpaccio en garnalen waren wel erg lekker. Het hoofdgerecht kwam pas om 18,30. De tonijn was helaas niet erg warm. Misschien eigen schuld aangezien ik deze bijna rauw wilde, De sate van tafelgenoot was wel echt geweldig. Lekker pittig.
Helaas toch geen tijd meer voor een toetje.

Zeker voor herhaling vatbaar, als we meer tijd hebben.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018