De Heeren van Soetermeer

Dorpsstraat 41 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Vleesspecialiteiten restaurant De Heeren van Soetermeer is gevestigd in het karakteristieke geboortehuis van keurslagen Piet van den Berg. Op 11-jarige leeftijd slachtte Piet in het koetshuis van de grote binnen zijn eerste koe. Tegenwoordig is ‘het vlees van Piet’ een begrip binnen de Horeca en springt het M.R.IJ. (Maas Rijn & IJssel) eruit door zijn bijzonder hoge kwaliteit. Dit mooie M.R.IJ.-vlees en nog vele andere nauw geselecteerde vleessoorten kun je terugvinden op de kaart van De Heeren van Soetermeer.

Er wordt gewerkt met de Mibrasa houtskooloven, dit moet je zien als een soort gesloten supergrill. Je kunt hem tot 500 graden opstoken, waardoor je product veel sneller gaart. De buitenkant wordt dichtgeschroeid en komt er lekker knapperig uit, terwijl de binnenkant zacht en sappig blijft. Tegelijkertijd wordt het product ook gerookt, omdat alle rook achter de gesloten deur van de Mibrasa blijft hangen. Je grillt en rookt tegelijk. Deze manier van koken vergt veel oefening en aandacht, maar bij goed gebruik krijg je een uniek en onevenaarbaar resultaat.

Het vlees wordt elke dag vol passie en liefde bereid om alle gasten de optimale smaakbeleving te geven. Iedereen die dat kan waarderen of wil proberen, samen met een mooi glas speciaal bier of wijn, zal zich helemaal thuis voelen in dit restaurant. Een stoer en sterk merk met de beste producten en alles uit eigen keuken, dat zorgt voor smaak en kwaliteit!

*Beers & Meat*
Eens per maand kunt u bij De Heeren van Soetermeer reserveren voor Beers & Meat. Tijdens Beers & Meat serveren wij een heerlijke driegangenmenu met bijpassende speciaal bieren.

*BBQ Masters*
24 augustus 2017 begonnen wij met de eerste BBQ Masters regio Haaglanden. Dit was een groot spektakel! Drie duo's en twee single BBQ fanaten gingen de strijd tegen elkaar aan om de titel BBQ Master regio Haaglanden 2017. Omdat de eerste BBQ Masters zo'n succes was, is het een blijvend concept! Volgend jaar wordt er weer op zoek gegaan naar de nieuwe BBQ Master regio Haaglanden 2018.

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Een aanrader. Wel rumoerig door een grote groep, maar moet kunnen natuurlijk. Op het eten niets aan te merken????
Fw V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Leuke vriendelijke bediening , 2 meisjes die het goed onder controle hadden.
Vleesplank genomen was goed bereid, helaas vonden wij dat de roseval verkeerd was bereidt , steamer geweest en daarna gefrituurd denk ik, geen goede keuze , te donker..
Goede prijs kwaliteit verhouding.
LHM O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De uitleg over de wijn vonden we interessant. Leuke informatie.
Prijs kwaliteit was uitstekend!!
HLamot .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Goede gastvrouw. Lekker eten. Niet te snel niet te langzaam. Keurig tempo. Aanrader.
120 tekens is teveel nodigt uit om te zeuren.
nettie B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Ik had er meer van verwacht. Ook viel het tegen dat er zo weinig mensen waren. Misschien komt het omdat het voor de kerst is.
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Top bediening, heel spontaan. Als eigenaar van het restaurant zou ik heel zuinig zijn op deze bediening, zo zie je het niet vaak meer
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Eten heerlijk. Bediening was zeer goed. Inrichting mag wel iets gezelliger
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Hier vaker gegeten en ik zal het aanbevelen aan anderen, de bediening is gezellig en het eten goed
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was geweldig. De inrichting van het restaurant doet in het achterste deel goedkoop aan. De sfeer van de voorzijde zou doorgevoerd moeten worden in dit deel.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Helaas was er slechts 1 vis gerecht en dat was iets wat mijn moeder niet lekker vind.
De risotto was redelijk maar wel wat flauw. Op de site stond een nagerecht wat mijn dochter wilde , wat niet meer gemaakt wordt. De hamburger was prima. Was gezellig maar lichtelijk teleurstellend.
Michèle M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Ze heeft ons goed geholpen. Het ontbrak ons aan niets. We hebben een gezellige avond gehad
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Mijn vriendin en ik hebben lekker gegeten, een fijn restaurant met heerlijke gerechten. de kaart was precies goed, niet te veel keus. en veel vlees. Misschien meer vis op de kaart? Jammer dat er niks aan mijn verjaardag gedaan werd, ookal had ik dit wel bij mijn reservering aangeven. (Maakt verder niet heel veel uit)
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat ons betreft het lekkerste vlees wat we gegeten hebben in een restaurant. Daar was iedereen het mee eens, van jong tot oud.
Tessmyka M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Waren laat en was bijna leeg, barfunctie, bar zaten klanten te drinken, dus erg rumoerig aan de bar. Voelde ons echt de laatste ofschoon we wel gereserveerd hadden. Het is een open keuken maar de koks zaten tussendoor gewoon ergens anders op een stoel. Eten was redelijk maar niet zoals wij gewend zijn. Kip was droog en hamburger minder dan ergens anders. Shortrib heerlijk, risotto goed. Voor ons geen terugkomer
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Fijn restaurant heerlijk eten voor een goede prijs voor herhaling vatbaar.
Houden rekening met je wensen had aan gegeven dat ik geen hele portie op kon dat was geen probleem, kon kiezen wat ik wilde de portie werd verkleind en de prijs ook héél vriendelijk.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Vlees was erg goed. Aardappels/patat zat erbij maar om groente moesten we wel vragen. Toetjes waren groot en verrassend (dame blanche met chocomousse). Doordat er zeer weinig bezoekers waren op deze avond, was de sfeer iets minder. Wel goede bediening.
Rico I.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eindelijk een goed bbq restaurant ontdekt, goede vriendelijke bediening en zeer goed slow & low bereid vlees. Hier ga ik zeker terug komen ????
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten van goede kwaliteit. Hadden het plankje voor twee personen. We hadden aangegeven dat we haast hadden. Hier werd prima rekening mee gehouden. We gaan snel weer terug!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Super lekker gegeten en een vlotte en zeer vriendelijke bediening
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten. Heerlijk vlees. Gezellige bediening. Prijs kwaliteit verhouding ook prima.