De Heeren van Soetermeer

74-A Dorpsstraat 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant De Heeren van Soetermeer

Word in de watten gelegd bij Heeren van Soetermeer

Bij de Heeren van Soetermeer, dichtbij het stadshart gelegen van Zoetermeer, heb je al snel het gevoel dat je in de watten gelegd wordt. Deze 'heeren' maken je het direct bij binnenkomst namelijk direct gemakkelijk. Op prachtige houten plankjes serveren zij de meest simpele daghappen met een moderne chique twist. Geef de bediening de ruimte je de lekkerste (huis)wijnen aan te raden bij je gerecht, neem de tijd en geniet tussen de gerechten door van je gezelschap. Met mooi weer is dit een fijne plek voor een (vrijdag)middag borrel!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was eerlijk bereid. De bediening is erg enthousiast en goed op de hoogte van wat hij op tafel zet. Een aanrader!
Ester O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We gaan altijd heel graag naar de Heeren. Bij binnenkomst wordt je enthousiast en gastvriendelijk ontvangen. De bediening tijdens het eten is ook erg fijn. Er hangt een goede, ontspannen sfeer bij de Heeren. En, niet te vergeten, het eten is ook erg lekker! Geen menu waar je een uur doorheen hoeft te bladeren, er is voor iedereen wel iets lekkers te vinden. En de porties zijn prima, soms zelfs iets te veel voor mij :) maar dat geeft maar aan dat je wel genoeg eten krijgt voor wat je betaald. Wij gaan zeker binnenkort nog eens terug naar de Heeren!
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk! Leuke bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader voor een leuke avond!
FrankvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker eten, perfecte porties en mooi opgemaakt, super goede, aardige en attente bediening. Volgende keer weer hier eten als ik in sweet lake city ben!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was als van ouds weer heerlijk in een lekker relaxte sfeer met uitstekende vriendelijke bediening. We zullen dit zeker weer met enige regelmaat herhalen.
Anke I.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige sfeer. Attente bediening kraanwater bij het eten is geen probleem. Niets op aan te merken! Voor herhaling vatbaar.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben een voortreffelijke avond gehad in de Heeren van Soetermeer. Het eten was uitstekend, vooral de garnalen waren heerlijk en de tournedos was erg mals. Met een heerlijk wijntje was en een prima bediening kon onze avond niet meer stuk.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig eetcafé met bewezen populaire gerechten. Weinig variatie in de kaart door de tijd heen. Gezellige inrichting. Alleen het sanitair is wel aan een opknapbeurt toe.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een rustige omgeving met best wel sfeer. De bediening hield kns regelmatig op de hoogte van de voortgang in de keuken. Ook is er goed omgegaan met de melding dat 1 van ons gezelschap zwanger is.
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vorige keer bij de Heeren van Soetermeer voor de woensdagactie Onbeperkt Spareribs gekozen, dit was een groot succes !
We gingen graag nog eens terug voor deze overheerlijke spareribs...... helaas het viel tegen. Er zat weinig smaak aan en onze vriend (die wij ook enthousiast hadden gemaakt) had zo weinig saus dat er weinig smaak aan de spareribs zat.
Het meisje dat ons bediende was super vriendelijk en op haar vraag of alles naar wens was geweest hebben wij onze bevinding verteld. Zij reageerde dat dit meer klanten was opgevallen, missschien kon het te maken hebben dat er nu een andere chef kok is ?
De frites was erg lekker en ook de koffie, maar................. toch altijd jammer dat als je ergens zeer op verheugd en het valt zo tegen !
Dolfdirksz .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Als er plek is buiten dan zou ik daar zeker gaan zitten. Er is ook een speeltuin voor kids. Binnen kon de warmte niet weg waardoor het best benauwd was en niet helemaal lekker binnenkomen was.

Eten was top ( onbeperkt spare ribs ). Advies: neem de zoete variant. Die is lekker pittig gekruid met een zoete bite. De knoflook variant vond ik persoonlijk niet echt knoflookerig. Tis een rode saus met een aparte smaak. Lijkt meer op een lichte bbq smaak.

Al met al een prima restaurant, leuke bediening ( en vooral snel ). Als spare rib liefhebber zal ik hier zeker terug komen voor een extra portie!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Mijn vorige recensie van dit restaurant dateert van alweer 3 jaar geleden en aangezien we in de tussentijd meerdere keren hier gegeten hebben werd het wel weer eens tijd voor een nieuwe recensie.
Op deze stralende avond zaten we in de vernieuwde binnentuin, die behoorlijk is uitgebreid. Blijft een mooie locatie.
De menukaart is niet echt spannend, eerder degelijk, wel is het vlees van het zgn M-R-IJ rund van de bekende slager Piet van de Berg verkrijgbaar, het pand waarin het restaurant is gevestigd is het geboortehuis van Piet en was vroeger een slagerij met woonhuis.
Mijn vrouw bestelde de mosselen in witte wijn en ik de Chef Special met ossenhaaspuntjes. Beide gerechten ruim voldoende en uitstekend bereid.
De bediening was in handen van een dame en een heer, beiden vlot, correct en vriendelijk.

Teddybert .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn vriendelijk ontvangen. Heel attent, dat er een tafel buiten en binnen voor ons was gereserveerd. Eten was zeer smakelijk. Het duurde wat lang voordat het hoofdgerecht kwam, dit doordat het heel druk was. Daarom kregen we koffie van de zaak. Dit was een zeer vriendelijk gebaar.
Rketelaars .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker uit eten geweest. Vriendelijke bediening en de XL burger was erg lekker. Ook het kaasplankje na is een aanrader!
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk eten bij de Heeren van Soetermeer. Mijn favoriete saté. Met lekker weer kan je gezellig eten in de tuin achter het restaurant. De bediening is erg vriendelijk.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Alles prima. Voortreffelijke gegeten en uitstekende bediening. We hebben heerlijk op het terras gegeten. Een aanrader!!!
Mared-bra .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Jammer dat er totaal geen groente zoals sperzie boontjes witlof of iets anders warms was.
De serveerster was toch wel sjagerijnig en niet gezellig. Was zelf jarig, maar kreeg alsnog omdat ik geen toetje had een mooie spuitfontijn vuurwerk. Kreeg eigenlijk het gevoel dat ze er toch nog maar wat aan moesten doen.
Tamaravandwakker .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
weer heerlijk gegeten bij de Heeren en altijd gezellig! In de tijd ziet het 'szomers heerlijk en probeer als toetje vooral de flammkuchen, een aanrader.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zonder reservering hartelijk welkom geheten, in de tuin geen plaats maar wel in de serre , prima plekje. Na een glas witte port voor echtgenoot en mij een Sauvignon de bestelling opgenomen en gevraagd om warme soep. Soep van de dag tomaten, smaakte prima , en bouillabaisse die weinig van soep had. Wel lekkere garnalen maar een klein kommetje saus als garnering gaf geen soepeffect en zeker geen Bouillabaisse. Volgende keer iets anders bestellen. Daarna de Chef special surf & turf met heerlijk vlees en 2 garnalen en partner de Heeren Burger met sla en frietjes. Met nog 3 glazen wijn en 2 gratis kopjes koffie van eigenaar Fons prima gegeten voor een eerlijke prijs totaal € 70,00
Komen zeker terug!
Bar V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
13 juli 2016 samen met onze Canadese vrienden heerlijk gegeten bij De Heeren! Een perfecte biefstuk van Piet! Uitstekende bediening en een prettige ambiance! Top!