De Heeren van Soetermeer

Dorpsstraat 41 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Real. Good. Meat. Dat is waar het om draait bij vleesspecialiteiten restaurant De Heeren van Soetermeer. Hier werken ze met de Mibrasa houtskooloven, dit moet je zien als een soort gesloten supergrill. Je kunt hem tot 500 graden opstoken, waardoor je product veel sneller gaart. De buitenkant wordt dichtgeschroeid en komt er lekker knapperig uit, terwijl de binnenkant zacht en sappig blijft. Tegelijkertijd wordt het product ook gerookt, omdat alle rook achter de gesloten deur van de Mibrasa blijft hangen. Je grillt en rookt tegelijk. Deze manier van koken vergt veel oefening en aandacht, maar bij goed gebruik krijg je een uniek en onevenaarbaar resultaat.

Het vlees wordt elke dag weer vol passie en liefde bereid om de gasten de optimale smaakbeleving te geven. Iedereen die dat kan waarderen of wil proberen, samen met bijvoorbeeld een mooi glas speciaal bier of wijn, zal zich helemaal thuis voelen in dit restaurant. Een stoer en sterk merk met de beste producten en alles uit eigen keuken, dat zorgt voor smaak en kwaliteit!

Long & Slow en Hot & Fast. Ze gaan terug naar de basis met alleen de beste stukken vlees, pure producten en alles bereid op grote smokers en echte houtskool ovens. Puur genieten voor de echte vleesliefhebber!

Meer informatie over restaurant De Heeren van Soetermeer

Jouw recensie over het restaurant De Heeren van Soetermeer

Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg goed vlees. Groente hoef je niet in grote hoeveelheden op je bord te verwachten, kan beter. Jammer van de zure melk in de koffie. Verder heerlijk gegeten en goede sfeer.
Beste Dennis,

Bedankt voor jouw recensie en wij nemen jouw feedback zeker mee in ons doen en laten. Verder hopen we je snel weer te zien in ons restaurant.

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima restaurant voor vlees liefhebbers.
Normale porties vlees (dus misschien te weinig voor personen die graag hun bord vol willen zien) die zeer goed van kwaliteit en smaak zijn.
Dit was zeker niet de laatste keer.
Beste Nico,

Onwijs bedankt voor je recensie. Wat goed om te horen dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad en lekker hebben gegeten. Wij hopen je snel terug te zien in ons restaurant.

Coen W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hier na lang weer een keer gegeten: zalmtartaartje vooraf was iets flauw, de kogelbiefstuk en kip goed met mooie houtskoolsmaak maar jammer dat bij voorgerecht en hoofdgerecht dezelfde garnering gebruikt wordt hoewel origineel: met biet rood gekleurde couscous. Vlotte bediening en gezellig ingericht, wel wat rumoerig maar ja, wat wil je op een haloween avond ...
Beste Coen,

Bedankt voor je recensie en wij nemen jouw feedback zeker mee in ons doen en laten. Verder hopen we je snel weer te zien in ons restaurant.

Met een vriendelijke en gastvrije,
MariaPost2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer prettig ervaren. Zijn met 12 collega's gaan eten en hebben een hele gezellige avond gehad! Heerlijk gegeten en gedronken, voor een hele nette prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Maria,

Wat leuk om te horen dat jij en jouw collega's zo'n gezellige avond hebben gehad. Wij hopen jullie snel terug te zien in ons restaurant!

johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
lekker eten , vriendelijk personeel en erg attent.
goede sfeer, alleen de bijgerechten op het bord zouden wel iets spannender mogen.
Beste Johan,

Bedankt voor je reactie. Wat goed om te horen dat vrijwel alles naar wens was. Wij hopen jou snel weer terug te zien in ons restaurant.

aadenlettie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De Klantvriendelijkheid staat nog steeds hoog in het vaandel!
Beste Aad en Lettie,

Wat goed om te horen dat jullie een fijne avond bij ons in het restaurant hebben gehad en bedankt voor jullie positieve recensie.

Niet I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij komen al een tijdje regelmatig bij dit restaurant. Het eten is heerlijk en de sfeer is altijd goed! Personeel is eigenlijk altijd vriendelijk :).
Jurriën V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de houtoven is een geweldige toevoeging. Vriendelijk personeel en vriendelijke prijzen. Dikke aanrader.
Beste Jurriën,

Onwijs bedankt voor je positieve recensie. Wij zijn blij dat alles naar wens was.
Hopelijk tot snel in ons restaurant!

Maud K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een sfeervol restaurant.
eten was heerlijk en heel mooi opgemaakt. instagramproof zo gezegd.

de serveerster was heel lief maar heel onzeker. dat was goed te merken, maar dat was niet vervelend oid.

ik kom hier zeker terug
Beste Maud,

heel erg bedankt voor je recensie en goed om te horen dat de gerechten naar wens waren. Wij hopen je snel terug te zien bij de Heeren van Soetermeer.

Lloyd B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Oktober menu was echt perfect! heerlijke gerechten die 6 uur en 10 uur zijn bereid en dat voor een prima bedrag. kregen gerechten wel redelijk snel achter elkaar, had iets langzamer gekund. Maar dat was niet omdat we weg moesten (werden niet weggekeken), of te snel gereserveerd achter elkaar, want kwam niemand na ons. Dus hebben daarna nog rustig een drankje gedronken (Zaten te vol voor een nagerecht).

Qua geluid was het ook top, er was genoeg geluid zodat de tafel naast niet je gesprekken konden volgen of andersom.
Beste Lloyd,

bedankt voor je recensie en wat fijn om te horen dat vrijwel alles naar wens was.
Hopelijk tot snel!

R. N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima !
victor K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Blij dat je nog steeds verrast kan worden door een gezellig en zeer smakelijk restaurant bij ons in de buurt. Zeer prettige relaxte bediening! Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het valt op dat al enige tijd door recensenten wordt geschreven dat het eten bij De Heeren aan de flauwe kant is. Verrassend daarom dat wij eind september 2017 hetzelfde constateerden en 'de bediening' het deed voorkomen alsof deze kritiek nieuw was. Met kritiek wordt dus niets gedaan. De voorgerechten (zalm en ossenstaartsoep) waren flauw en smakeloos, de pepersaus bij het hoofdgerecht (kogelbiefstuk) weinig verfijnd en de biefstuk zelf mals maar ook weer een beetje laf van smaak. Alles bij elkaar niet slecht, maar van een zaak met pretenties zoals De Heeren mag meer worden verwacht. Jammer ook dat de bij het hoofdgerecht geserveerde groente bestaat uit één wortel, één roosje broccoli en een prakje uien en at voor een laf bakje sla 2,50 euro extra moet worden neergeteld. En terwijl de maaltijd bepaald minimalistisch is, is het chocolade ijsdessert flink uit de kluiten gewassen. Het afsluitende kopje espresso is te vol en te slap. De wijnen waaruit gekozen kan worden, zijn prima, evenals de entourage. Totaalindruk: de pretenties worden niet waargemaakt.
Beste Jos, wat vervelend dat uw bezoek aan De Heeren van Soetermeer is tegengevallen. Zouden wij misschien telefonisch contact met u mogen opnemen? Met vriendelijke groet, Sabine
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima gegeten en gastvrije leuke bediening.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke, snelle en behulpzame bediening, netjes!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben heel goed gegeten. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren goed klaargemaakt en erg goed van smaak. De porties waren goed. Eten was echt top. Bediening is goed en ambiance ook goed. We komen zeker terug.
Emile A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk terras / binnentuin met klimrek voor kinderen.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Helaas vonden wij het eten niet lekker het was allemaal wat smakeloos
Bediening was zeer vriendelijk maar voor het eten ga ik niet terug
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie, heerlijk eten
Wenda D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Leuke locatie, eten prima. jammer is dat als je een vleesrestaurant wil zijn, en er drie vlees specialiteiten op de kaart staan er e'e'n al bij aanvang van de avond niet te krijgen is.