De Heeren Van Slydregt

Stationsplein 8 3364 AM Sliedrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Heeren Van Slydregt

Het lekkerste uit de Frans-internationale keuken

Genieten in een bijzondere entourage. Dit restaurant bevindt zich namelijk in het station van Sliedrecht! De chef hanteert een Frans-internationale keuken en presenteert verrukkelijke gerechten. Het personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Heeren Van Slydregt

trein (u stapt letterlijk voor de deur uit!) en bus

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Luke B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig personeel en uitstekend eten. Service van de bovenste plank en zelfs met een prop volle zaak waren de drankjes en eten zonder vertraging gebracht. Het was heerlijk. Zeker een aanrader tot de volgende keer!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zaten gisteren naast mevrouw Esther W die vanaf het eerste moment negatief tegen het personeel deed. Binnen een paar minuten kreeg ze haar drankje geserveerd en direct werd de kaart overhandigd. Ze bleef maar klagen en tieren en niets was goed. Geheel correct heeft de gastheer de juiste aandacht gegeven maar ze had liever in het restaurant gezeten ipv de brasserie. Door al haar uitlatingen en gezeur is onze avond ook gedeeltelijk verpest. Dank daarvoor Esther W. Wees gewoon eerlijk en correct en plaats geen recensies die geheel ten onrechte zijn.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag genoten van een brunch. Heerlijk ontspannen sfeer ondanks de drukte. Gelukkig gereserveerd, aangename middag gehad, voor herhaling vatbaar! Complimenten voor het eten en het personeel, zeer klantvriendelijk ondanks een volle zaak.
cora D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
gezellig, sfeervolle brasserie waar voor een klein prijsde meesterlijk gegeten wordt! ondanks de drukte toch voldoende aandacht en alles goed geregeld, top!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn boos weggelopen, zonder te dineren . We hadden wel gereserveerd, maar het personeel had geen tijd. Wat een tegenvaller!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op vrijdag avond 21.30 gaat keuken dicht. Kaasplankje ging ook niet
We konden niet lang blijven want we gaan zo dicht. Dus liever niet welkom.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bevroren appeltaart met klokhuis. Slechte bediening. Ze wist niet eens of er wel warme chocolademelk te bestellen was. Geen drankenkaart.
Talitha D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Hebben hier vanavond met 5 personen heerlijk gegeten. Bediening was vlot en professioneel. Glazen stonden niet lang leeg en de borden werden op tijd uitgehaald. We komen zeker terug!
Dirksen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten van het Heerenmenu in het restaurant. We gaven aan dat we om 20:15 weg moesten, was geen probleem! 3 gangen+ heerlijke wijnen op! Bediening was vriendelijk en enthousiast! De gastheer seveerde heerlijke Italiaans wijnen! Tot snel!
Ad-B .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zowel het voorgerecht (vissoep) als het hoofdgerecht (sate) viel in de smaak. Daarbij een ruime portie frites dus het is goed eten. Wel iets luidruchtig.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Samen met mijn vriendin op een zaterdag avond geweest. De tafel waarvoor we gereserveerd hadden was nog bezet dus werden wij uitgenodigd aan de bar voor een drankje en een broodplankje, dit broodplankje kregen we trouwens voor niks i.v.m het wachten!
Nadat we ons tafel hadden (duurde pakweg 5 minuten) namen we allebei de carpaccio als voor en de BBQ steak en tournedos als hoofd. Het was heerlijk! Geen opmerkingen hierover! Maar helaas begon het gedoe hier. Wij zaten boven, en kennelijk mocht één van de bediening niks opruimen en naar beneden brengen(?) waardoor we redelijk lang wachten tot het uiteindelijk was opgeruimd. Nog nooit van iemand die in de bediening zit die niet af mag ruimen. Nu wat flexibiliteit was dit restaurant mist. Een dessert wat ik wou had diversen items wat ik niet lustte, dus ik zei tegen de serveerster van: "Haal dit er maar af, en maak maar iets leuks daarvan!" Nou kennelijk had de kok er geen zin in of de serveerster had het niet doorgegeven maar ik kreeg een armoedig dessertje.. En nu het leukste. Ik moest de volle pond betalen voor het dessert, terwijl meer dan 60% van het originele dessert was verwijderd. Om discussie te vermijden heb ik simpel geen fooi gegeven.

Het eten was perfect, zonde dat je het dan verziekt met slechte service.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gevarieerde kaart, hoewel de woordgrapjes wat gedateerd overkomen. Daarnaast moet je echt de hele kaart doornemen voordat je kunt kiezen, want overal zijn kaders gemaakt van 'andere' mogelijkheden. Een hoekje met eetcafé gerechten, een stukje voor vlees, ergens nog iets over vis en het is zoeken naar vegetarisch.
Er is niets mis mee, maar het springt er ook niet uit als echt uitnodigend. Het pand is mooi, maar mist sfeer. De bediening is correct, maar voelt de sfeer aan tafel niet aan.
Gewoon een handig plekje om even iets te eten zonder onder de indruk te raken. Saus vond ik erg aanwezig bij varkenshaas, grote porties.
Afknapper is de vreselijke geur die van het sterretje komt dat in het dessert is gestoken. Eerst dacht ik dat er iemand jarig was aan de tafel waar het werd geserveerd, later bleek dat iedereen die de proeverij (of hoe zij het willen noemen) bestelt zo'n raar stokje erbij krijgt.
Kort: tja... Ik zou een alternatief zoeken als ik gevraagd word hier nog eens naartoe te gaan.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Samen met mijn vrouw gegeten in de brasserie waar het al redelijk vol was. We bestelden wat te drinken en vroegen ook om een kan kraanwater. Dat schenken we hier niet werd ons door een zeer jonge leerling-ober meegedeeld op een toon van hoe durven jullie dat te vragen. We hoefden geen voorgerecht en als hoofdgerecht koos mijn vrouw kabeljauw met aardappelmousseline, snijboontjes, paddenstoeltjes en truffelboter. Ik zelf koos voor de tournedos met pancetta en uitjes in balsamico. Daarbij kwamen heerlijke frieten en een klein schaaltje groente. Ook bij de tournedos zaten genoeg groeten. Beide waren heerlijk en de tournedos was goed medium gebakken zoals gevraagd. De uitjes waren bijzonder lekker!
Het was verschrikkelijk warm in de brasserie, het zweet stond mij op het voorhoofd en meerdere gasten zaten zich koelte toe te wapperen. Gevraagd of het raam open kon. Dat was niet mogelijk omdat de ramen dan tegen de gasten aan zouden komen die buiten zaten. Dan toch maar een nagerecht genomen. Mijn vrouw nam de crème brûlée en die was goed. Ik nam een kaasplankje met kazen uit de Alblasserwaard. Ook dat smaakte prima.
De bediening liet wel wat te wensen over. Er liepen 2 ervaren serveersters en 3 jongelui die nog heel veel moeten leren. Ze deden hun best maar eigenlijk is die bezetting niet goed als het zo druk is.
De prijs van een glas huiswijn sauvignon blanc van € 4,50 vind ik voor een huiswijn belachelijk duur.
De hoge tafel waar wij aan zaten is waarschijnlijk wat ruw omdat mijn vrouw bij thuiskomst merkte dat er een stukje vel van haar elleboog af was.
We hebben heerlijk gegeten maar of wij daar nog een keer teruggaan is de vraag.
keestj .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag gedineerd in de brasserie van De Heeren Van Slydregt in het oude stationsgebouw van Sliedrecht.

Het is een sfeervol 19e eeuws gebouw dat modern verbouwd is, maar helaas is de akoestiek nog steeds die van een stationshal. Wij zaten op de tussenverdieping en het was lastig om mensen aan de andere kant van de tafel te verstaan. De muziek uit de speakers werd ook ruimschoots overstemd door de brij van gesprekken op een drukke avond. De uitbater zou er goed aan doen om wat geluiddempende panelen te installeren oid. Verder was de menukaart met taalgrapjes als namen van gerechten wat aan de knullige kant ("Schuimsmarcheerder").

Een vlotte en correcte, maar niet speciale bediening.

We hebben geen voorgerecht genomen. Na een mandje (prefab?) brood met een te zoute korst kwamen de hoofdgerechten. Als hoofdgerecht had ik lam met couscous, wat groenten en een klein dotje yoghurtsaus voor de vorm. Het stuk lam was prima gegaard (rare) en goed mals. Toen nam ik een hap van de couscous. Brem en bremzout. Hetzelfde voor de groenten en jus. Op zich was de combinatie en kruiding van het gerecht prima, maar het smaakte alsof iemand het gerecht had gepekeld. Men had er ook nog voor gekozen om een groot stuk lam te nemen en daar een zeer kleine hoeveelheid van de rest bij te doen (gezien de zilte couscous een zegen). Aanvullen met standaard, zoute en een tikje droge friet dus en een klein beetje romige salade, die nogal uit de toon viel bij de orientaalse smaken van de rest.
Een deel van de tafelgenoten had een mixed grill van vis, die iets minder zout was. Wat daarbij echter opviel was de keuze voor koolvis ipv kabeljauw, waarschijnlijk om de kosten te drukken.

Als desert had ik een glas french coffee met slagroom vers uit de spuitbus. Het ijs van een tafelgenoot zag er prima uit, alhoewel er aan een standaard dame blanche weinig te verpesten valt. Het hazelnootschuim van een andere tafelgenoot was prima van structuur maar te zoet, zeker icm de witte chocola.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Vandaag gegeten in het oude stations gebouw van Sliedrecht. Er stonden asperges op het menu met lam in saus van rode port en gebakken krieltjes. Eten was goed. Vlees had nog iets malser gemogen maar dat is eigenlijk een detail op het geheel, want was verder gewoon goed vlees. Aardige bediening en kwamen met regelmaat langs. Locatie is denk ik een van mooiste gebouwen van Sliedrecht. Ook sfeervol ingericht.
Conclusie: Moeite waard om een nog een keertje te eten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op vrijdag de 13e in het restaurant gegeten. Gekozen voor een viergangendiner met een fles rode wijn (Rioja). Gerechten zijn qua keuze mooi op elkaar afgestemd. Voor het menu verrast met een amuse van dorade en quinoa. In het restaurant is aandacht voor rust en ruimte van de gasten. Op gepaste afstand is bediening aanwezig. Gerechten zijn goed van smaak en is aandacht voor de presentatie. De bisque (kreeftensoep) is een absolute aanrader. Het opdienen van de gerechten is uiterst correct. Bediening kent de wijnen en andere bijpassende dranken. Voor ons een fantastische avond.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Hier op een woensdag heerlijk gegeten. We begonnen met een mandje lekker stokbrood met kruidenboter.
Daarna de zalmfilet besteld, was erg lekker en borden waren met zorg opgemaakt. Als toetje hadden we de "dronken conducteur", een mooi bord met een bolletje ijs, klein puntje appeltaart, creme bruleetje en een beetje chocolade mousse. Hierbij kregen we ook koffie en een glaasje Butterscotch. Personeel is beleefd, maar er straalt geen vriendelijkheid vanaf. Moet wel zeggen dat het echt volle bak was. We komen zeker nog eens terug.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 3 personen geluncht bij de Heeren van Slydregt. Gezellig druk op de zatermiddag.
De bestelling werd vlot opgenomen en geserveerd.
Wij kozen voor een uitsmijter met ham en kaas, een Heerenburger met lekkere salade, verse frieten en pittige tomatensalsa. Het derde gerecht de Sneltreinvaart, een twaalf uurtje van verse tomatensoep met room, salade, een boterham met zalm en een met rauwe ham en zongedroogde tomaatjes.
Alles was super lekker, vers en met aandacht bereid.
De Heeren blijft een leuk restaurant met een goed gevarieerde kaart.
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Geluncht op deze mooie locatie in Sliedrecht. Gerechten waren over het algemeen goed, en netjes verzorgd. Zelfgemaakte sausjes bij de hamburger waren overheerlijk. Jammer was bijvoorbeeld de sandwich met parmaham en kip; lekker, maar de kip bleek vleeswaren-kip te zijn, ipv lekkere zelf gegrilde kip. De bediening had er vandaag niet veel zin in. Dat drukt het plezier toch wel een beetje.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Met 3 personen gedineerd op een donderdagavond.
Gezellige drukte, maar bediening is prima, alles snel genoeg op elkaar gevolgd, voldoende oog voor drinken etc.
Stokbroodje vooraf vinden wij juist heerlijk met de kruiden, dat is een kwestie van smaak.
Ook hoofdgerecht was prima van smaak en grootte voor ons allen.
Aanrader..!